Hangi Motor Hangi Marka?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hizgis
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
forumdan gıttı arkadas. en son ust uste 4 -5 mesaj attım gerı donus olmadı daha oncede mazda forumunda bu konu vardı hıc bır zaman gercek zamanlı vıdeo cekememıstık sımdıde aynısı oldu kımsenın gunahını almayayım ama bu kadarı rastlantı degıldır herhalde. eger gercekten bır fark olsaydı babam makıne muhendısı mazda servıs muduru aıle dostumuz ılk kosa kosa ben yaptırırdım.
Ya bende kıllandım bu işlemi yaptıran kişi sayısı bi elin parmaklarını geçmiyor ama umut işte :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
(ALINTI)HCCI (Homogeneous Charge Compression Ignition) anahtar kodumuz. Tıpkı Mercedes’in Diesotto prototipinde gösterdiği gibi, direkt enjeksiyon ve yüksek sıkıştırma oranı birleştirildiğinde benzin çok kontrollü ve temiz infilak edebiliyor. Diesotto motor, bu konseptle tanıtılmıştı.
Bu bilgi ışığında motor geliştirdiğini ve seneye Mazda3’ün kaputu altına yerleştirebileceğini duyuran Mazda, SkyActiv serisi benzinli motorlarında zaten uzunca süredir 14,0:1 gibi çok yüksek sıkıştırma oranını arızasız çalıştırıyor. HCCI motorda ihtiyaç duyulan sıkıştırma oranıysa tıpkı dizel motor gibi 18,0:1 olarak belirlenmiş.
Bu durumda, potansiyel müşterilere motor bloğunun ağırlaşacağı ve kalitesiz benzine toleransının çok azalacağını söyleyelim. Tabi ki tüp de bağlanamayacak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
(ALINTI)HCCI (Homogeneous Charge Compression Ignition) anahtar kodumuz. Tıpkı Mercedes’in Diesotto prototipinde gösterdiği gibi, direkt enjeksiyon ve yüksek sıkıştırma oranı birleştirildiğinde benzin çok kontrollü ve temiz infilak edebiliyor. Diesotto motor, bu konseptle tanıtılmıştı.
Bu bilgi ışığında motor geliştirdiğini ve seneye Mazda3’ün kaputu altına yerleştirebileceğini duyuran Mazda, SkyActiv serisi benzinli motorlarında zaten uzunca süredir 14,0:1 gibi çok yüksek sıkıştırma oranını arızasız çalıştırıyor. HCCI motorda ihtiyaç duyulan sıkıştırma oranıysa tıpkı dizel motor gibi 18,0:1 olarak belirlenmiş.
Bu durumda, potansiyel müşterilere motor bloğunun ağırlaşacağı ve kalitesiz benzine toleransının çok azalacağını söyleyelim. Tabi ki tüp de bağlanamayacak.
tüketim azalacak mı bana ondan bahset :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve TSIDSG
Buji tamamen ortadan kalkmıyor buji halen var fakat, akıcı sürüşlerde motor yükte değilken yakıt/hava karışımının sıkıştırılmasıyla ateşleme sağlanacak yani dizeller gibi kontrolsüz bir yanma.. yük gerektiren güç istenen durumlardaysa buji devreye girerek normal şekilde çekiş sunacak.
 
Atmosferik: F140fc
Turbo: Koenggseg one 1 5lt çift turbo
Dizel: EE20
Bonus: F4R
Hayal bedava
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...