Her modeli alınası olan marka

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GARAJ TV
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Her modeli alınası olan marka


  • Kullanılan toplam oy
    74
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Herkes Mazda diyor da satışlar niye bu kadar düşük o zaman.

Bence en önemli sebebi 2. el kaygısı. Değerlendirmeye alırken bunu da baz almak lazım.
 
Herkes Mazda diyor da satışlar niye bu kadar düşük o zaman.

Bence en önemli sebebi 2. el kaygısı. Değerlendirmeye alırken bunu da baz almak lazım.
Girişte yazdığım gibi. Servis ağı,yedek parça arabanın kalitesinden çok disbürtörün 2. El durumda pazarlama ve reklam başarısıdır. Bu durumlar alıcı olarak önemli ama arabaların kalitesini etkileyen durum değil.
 
Benim için seçenek hiç biri. Bence sorduğunuz sorular markaya göre değilde modele göre daha rahat cevaplanabilecek sorular. Ancak yurt dışında yaşıyor olsaydım Mazda yı işaretlerdim. Yanlışım varsa düzeltin bildiğim kadarıyla adamlarda 2.2 skyactiv motorlu mazda 3 var. 1.5 skyactiv 11 saniyede 100 görüyorsa (mesele düz yol gazcılığı değil sadece düz mantık) 2.2 ciddi tatmin eder diye düşünüyorum. Sorunsuzluk vs. de de nam salmış bir markadan bahsediyoruz daha ne olsun ki.
 
Mazda'nın kaybı herkesin tercih edebileceği modellerdeki dizel motor eksikliği bence ülkemiz şartları için.
 
neden alfa yok....
protesto ediyorum!!1!1!111
Kesinlikle katiliyorum, tamam olsa ben Mito ve Giulietta yuzunden Alfa yi isaretlemezdim ama listede olmayi bazi markalardan daha fazla hakettigi net.
Ben de Ford ve Mazda yi isaretledim.
Ford un ozellikle yeni tasarim dili bence cok basarili aslinda ic mekandan nefret ediyordum ki sonunda fiesta ile ona da el atmislar, henuz binmedik tabi ama eski modellerinde cok kotu olan malzeme kalitesi de yukselmis gibi gorunuyor. Butun modellerindeki surus keyfi ve yol tutusu siniflarinda liderligi oynuyor.
Mazda ise her zaman dedigimiz gibi distributoru sayesinde uvey evlat muamelesi gormeye devam ediyor. Ama tasarim anlaminda cok basarili.
Eger CR-V olmasaydi Honda yi da isaretleyebilirdim, Mazda yerine. Arabanin dis tasarimi guzel, bagaj efsane, motor cigerli ama gel gelelim, cam tavan var acilmaz, ic tasarim hem berbat hem kalitesiz malzeme.
Peugeot, Citroen, Renault markalarinda ise bence durum aksine, belki her birinden 1-2 tane alinasi model cikar !!!
 
Listeyi ben rastgele aklıma gelen markalardan yazdım bu markaları özellikle seçmedim eğer ankette yeterince yer olsaydı onu da yazardım :)
Elestiri olarak yazmadim zaten, demissin ya listede olmayanlari siz yazin asagi diye.
Bu arada anket secenegi konusunda da hemfikirim sana, @Berkin hocam anketlerdeki secenek sayisini arttirma sansimiz varmidir?
 
Elestiri olarak yazmadim zaten, demissin ya listede olmayanlari siz yazin asagi diye.
Bu arada anket secenegi konusunda da hemfikirim sana, @Berkin hocam anketlerdeki secenek sayisini arttirma sansimiz varmidir?

Yapılan yorumlara bakınca genel olarak yazdığımın okunmadığı fark ettim de. Oraya özellikle servis ağı,2. el gibi şeyler kriter almayın bu arabanın kalitesini belirlemez diye yazdım ama bir çok kişi markayı seçerken bunları düşünmüş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Açıkçası ford lar sürüş olarak motor-şanzıman ikilisi olarak çok cezbedici ancak uyuz olduğum nokta şu ki bütün arabalarının içi transit. Hele ki makyajsız focus direksiyon transit içi direk transit. Bu durum VW içinde geçerli ancak adam scroocco ya yağ basınç göstergesi koyuyor koltuğu değiştiriyo sportif oluyor bir nebze. Veya ortaya plastikte olsa karoser rengi plastik koyuyor araba ikonik oluyor bir nebze (new beattle). Yani Ford henry ford a o kadar bağlı ve gelenekselci ki ilk seri üretim model t gibi mübarek. Hepsi siyah hepsi aynı. Bir iç kalıp bütün arabalarda kullanılır mı? Hıı bunun yanında ben aracın sadece sürüşüne bakarım diyene lafım yok. Ben hem sürüşüne bakarım hem içine bakarım. Sonuçta arabanın içinde yaşıyorum.
 
Kesinlikle katiliyorum, tamam olsa ben Mito ve Giulietta yuzunden Alfa yi isaretlemezdim ama listede olmayi bazi markalardan daha fazla hakettigi net.
Ben de Ford ve Mazda yi isaretledim.
Ford un ozellikle yeni tasarim dili bence cok basarili aslinda ic mekandan nefret ediyordum ki sonunda fiesta ile ona da el atmislar, henuz binmedik tabi ama eski modellerinde cok kotu olan malzeme kalitesi de yukselmis gibi gorunuyor. Butun modellerindeki surus keyfi ve yol tutusu siniflarinda liderligi oynuyor.
Mazda ise her zaman dedigimiz gibi distributoru sayesinde uvey evlat muamelesi gormeye devam ediyor. Ama tasarim anlaminda cok basarili.
Eger CR-V olmasaydi Honda yi da isaretleyebilirdim, Mazda yerine. Arabanin dis tasarimi guzel, bagaj efsane, motor cigerli ama gel gelelim, cam tavan var acilmaz, ic tasarim hem berbat hem kalitesiz malzeme.
Peugeot, Citroen, Renault markalarinda ise bence durum aksine, belki her birinden 1-2 tane alinasi model cikar !!!
Asıl yeni CR V yi gör. Önünde garabet krom kalabalığı içinde CBR 1000RR fire blade den alınmış gösterge ekranı. Tam bir keşmekeş
 
Aslında Lexus baya iyi ama ağırlık konusunda biraz sıkıntıları var özellikle de RCF'de çünkü M4'e göre bariz dana gibi kalıyor.
Benimkisi aşk sürmeden aşık oldum ben onlara mantık aramının ilişkimiz üzerine etkisi yok :)
 
Son düzenleme:
Toyota olsaydı keşke listede.. Her modelini alırım abi güvenlikse güvenlik, sağlamlıksa sağlamlık..
Bir de skoda olsaydı keşke. Yine her modelini alırım, ne kadar VAG da olsa skodanın özgünlüğünü seviyorum kendini diğer markalardan ayırmayı başarabiliyor..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...