His mi Hız mı?

Sizce hangisi

  • Hızlı, güçlü ve dinamik ama resmi olan.

    Kullanılan: 45 61.6%
  • Yavaş, yola silah zoruyla tutunan ama eğlenceli olan.

    Kullanılan: 28 38.4%

  • Kullanılan toplam oy
    73
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RedLine

Profesör
11 Eyl 2016
257
349
1,395
İstanbul
Marka
MINI
Evet, cebimde benzini sakınmayacak kadar param varsa, arabada yalnızsam, yol koşulları ve arabamın durumu müsaitse denk geldikçe viraj kasıyorum.

Şu saydığınız koşulların bir araya gelmesi toplam sürüş zamanınızın % kaçını oluşturuyor? 5-10?

Güncel leon cupra ile peugeot 205gti'ın aynı cümlede kullanılması bile garip geliyor. Ralli versiyonlarına bakıp cadde versiyonlarını örnek olarak gösterince böyle durumlar ortaya çıkıyor.

Kaldı ki hız olmadan hissiyat yavan kalır. Sanki yeni hothatchler viraj alamıyor, virajda g hissettirmiyor, direksiyona müdahale ediyor falan sanacak millet. İsteyen kullansın tabii de döküntü bir araca binmeyi tercih etmiyor diye de hakkında kişisel,saçmasapan yorum yapmamak gerekir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: TheMachinist

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
17,940
7
51,187
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Şu saydığınız koşulların bir araya gelmesi toplam sürüş zamanınızın % kaçını oluşturuyor? 5-10?

Güncel leon cupra ile peugeot 205gti'ın aynı cümlede kullanılması bile garip geliyor. Ralli versiyonlarına bakıp cadde versiyonlarını örnek olarak gösterince böyle durumlar ortaya çıkıyor.

Kaldı ki hız olmadan hissiyat yavan kalır. Sanki yeni hothatchler viraj alamıyor, virajda g hissettirmiyor, direksiyona müdahale ediyor falan sanacak millet. İsteyen kullansın tabii de döküntü bir araca binmeyi tercih etmiyor diye de hakkında kişisel,saçmasapan yorum yapmamak gerekir.
Pekiyi, trafikteki eski hothatch'lerin hepsi döküntü araç. Yaşasın direksiyondan kumanda otm. vitesli yeni hothatch'ler. En iyisi ben saçma sapan yorum yapmayayım, sizler benim yerime de yapın.
 

ilhan55

Profesör
12 Eyl 2016
1,250
3,043
3,720
Yazılanları gören de hergün yollarda viraj kasıyorsunuz sanacak. Günlük kullanacağım arabanın viraj alırken zangır zungur titreyen, debriyajı ayrı direksiyonu ayrı sorunlu olan, benzini içip, giderken "gitsemmi acaba" diyen,kaportası peynir tenekesindemn hallice 20 yaşında bir hothatch eskisi olacağına 150-200 hp aralığında,direksiyondan vitesli, cayır cayır giderken gerektiğinde esp,abs ile güvenliği sağlayan, yol tutuş konusunda da birçok eskiyi cebinden çıkartacak modern bir hothatch'i tercih ederdim.

Bol imkanım olup günlük ayrı,pistlik ayrı araç olacaksa, her yerini söküp oynayabileceğim bir 205gti,honda vti ,clio rs vs gibi birşey alabilirim ama tek araç hakkım varsa her zaman modern altyapılı,güçlü aracı tercih ederim.
"Döküntü" demek hmm
Sana göre 67 shelby gt500'de "döküntü"dür şimdi..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Zulfadli ve bt

aydingokce

Profesör
11 Eyl 2016
85
187
1,060
Herkesin hot hatch'e yüklediği anlam farklı, yazılanlardan anlaşılan o. Kişisel farklılıklara saygı duymak o anlamda gerekli. Bunu bir türlü beceremiyor, sürekli birbirimize saldırma ihtiyacı hissediyoruz nedense. Halbuki, piyasada iki türlüsünü tercih eden için de seçenekler var. O zaman bu öfke neden?

Benim hot hatch'e yüklediğim kişisel anlamda, en önemli payı "çok yönlülük" alıyor. Bir hot hatch, onu günlük bir ulaşım aracı olarak kullandığım zamanlarda, bana konforlu, huzurlu ve güvenli bir sürüş sağlamalı, öncelikle beni, sonra da arabamdaki yolcuları, yormamalı. Ona iyi baktığım, onu düzgün kullandığım, gazlamayı bile kuralına uygun yaptığım (örneğin yağ ısınmadan gazlamamak) sürece beni yolda bırakmayacağını hissettirmeli. Ancak, iş eğlenmeye gelince de, virajlarda o muhteşem G kuvvetini bana patlamaktan korkmaksızın hissettirebilmeli. Benim beklentim budur. Tam bu bu beklentilerimden dolayı, evet Golf R ya da Civic Type R benim için Megane RS'ten daha tercih edilesi bir hot hatch'tir. Kimsenin isteği üzerine de bu yaşımdan sonra beklentimi değiştirmem, kusura bakılmasın.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: RedLine ve bt

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
17,940
7
51,187
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Herkesin hot hatch'e yüklediği anlam farklı, yazılanlardan anlaşılan o. Kişisel farklılıklara saygı duymak o anlamda gerekli. Bunu bir türlü beceremiyor, sürekli birbirimize saldırma ihtiyacı hissediyoruz nedense. Halbuki, piyasada iki türlüsünü tercih eden için de seçenekler var. O zaman bu öfke neden?

Benim hot hatch'e yüklediğim kişisel anlamda, en önemli payı "çok yönlülük" alıyor. Bir hot hatch, onu günlük bir ulaşım aracı olarak kullandığım zamanlarda, bana konforlu, huzurlu ve güvenli bir sürüş sağlamalı. Ona iyi baktığım sürece beni yolda bırakmayacağını hissettirmeli. Ancak, iş eğlenmeye gelince de, virajlarda o muhteşem G kuvvetini bana patlamaktan korkmaksızın hissettirebilmeli. Benim beklentim budur. Kimsenin isteği üzerine de bu yaşımdan sonra beklentimi değiştirmem, kusura bakılmasın.
Saygılar.
 

RedLine

Profesör
11 Eyl 2016
257
349
1,395
İstanbul
Marka
MINI
Yine yazılanı tam okumadan bir kelimeme takılanlar olmuş. "Saçmasapan" dediğim konu, modern aracı seçenin "düz yol gazcısı","acemi" vs gibi sıfatlarla anılması. Yoksa banane isteyen 1.9motorlu peynir kutusuna binsin.

Bu arada bırakın 70model civarı muscle tayfasını, 2000'den önce üretilen peugeot,honda,renault gibi araçların %70'den fazlası, restorasyon görmediyse şu an,ülkemizde
döküntü durumundadır. Eski amerikanlar daha da beterdir ve evet onlar da kondisyon açısından beter durumdadır, günlük kullanılabilmeleri için sanayide yatıp kalkmayı, zaman dışında bol nakit harcamayı da gerektirir.
 

cnkakyz

Panpa
9 Eyl 2016
566
1,110
2,520
Ankara
Marka
Renault
Bence ikisi birbirini tamamlayan şeyler. Gönül ister ki esp si kapanabilen sürüşü zevkli aynı zamanda hızlı, yeni nesil bir araç kullanalım ancak buradaki soruya göre ben daha çok eğlenebileceğim, hisli bir araç isterim. Zaten İstanbul'da yaşadığım için daha çok toplu taşıma kullanıyorum, geç saatlerde yollar boşken çıkıyorum en azından yaramazlık yapma şansımız oluyor :)
 

TheMachinist

Profesör
9 Eyl 2016
194
381
1,335
Uzun yolcuyum. yani her gün uzun yola gitmiyorum tabiki ama , sürüş zevkini uzun yollarda , rampalarda ve virajlarda tabiri caizse ''yağ gibi kayarak'' giden arabalarda buluyorum. malum her gün piste de çıkmıyoruz. bu yüzden eski arabalar bana hep uzak oldu. günlük kullanacağım arabanın çok fonksiyonlu olması her zaman işime geldi. torku yüksek, güçlü, konforu ve sürüş güvenliğini artıracak donanımlara sahip (MANUEL ŞANZIMANLI) bir araba her zaman bana bir adım önde görünüyor :) bir mercedes e320 sahibi değilim belki ama yine de yolda giderken rampalarda 70 e 80 e kadar düşen bir hızım olmasındansa , 110-120 sabitleyip havada karada gidecekmiş hissi veren bir arabam olması hep mutlu eder beni :)

ayrıca kötü bir günceli hatırlatayım ''benzin 5 lira aabiii '' :(
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kagan ve bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım