Hayirli ugurlu olsun kardesim yeni araciniz gule gule kullanin. Basliga beni etiketledigin icin tesekkurler ama bahsettigin gibi bu konularda oyle uzman diyebilecegimiz bilgi sahibi biri degilim. Oyle olabilmek icin ileri seviye surus teknikleri dahil bir cok alanda tecrube sahibi olmak gerek. Bizim bu forumda yaptigimiz sey siradan kullanici yorumlari.
Civic'in surusu ve geyik testi hakkinda aklinda bir soru isareti kalmasin. Bu konularda gayet iyi bir otomobil. Hafif yumusak ayarli suspansiyonlardan govde bir miktar salinim gosterebiliyor ama aynisi zaten mk3.5 focus'ta da var. Bu sorun teskil etmez. Arac hem konfor, hem surus zevki, hem km77'nin yaptigi gibi surus guvenligi konularinda gayet iyi noktada.
Arac tam otomatik olsa da stop edeceginiz vakit ayak frendeyken vitesi bosa alip el frenini cekip ayagi frenden cektikte sonra vitesi P konumuna almayi, yani aracin yukunu sanzimana bindirmemeyi unutmayin. Cift kavramalarda oldugu kadar tam otomatiklerde de bu yapilmali. Yukarida da bahsedilmis 9 ileri orandan dolayi genellik dusuk devir yurume egiliminden oturu ara ara siz devirli kullanin. Olmadi manuel moda alip kendiniz degisim yapin.
Karter koruma var mi yok mu konusunda altina egilip bakarsan hemen gorursun. Yoksa da plastik yahut buna benzer bir malzeme tercih etmeye calisin. Metal ve benzeri malzemeler kaza anindan motorun asagi yone hareket etmesini engellediginden kabin icine dogru baski yapma riski doguyor. O yuzden metal ve turevi karter korumalari pek onerilmez.
Bu arada nickini civicmonster diye degistirme sakin focusmonster iyidir. Biraz marka fanatikligi yapayim
Civic'in surusu ve geyik testi hakkinda aklinda bir soru isareti kalmasin. Bu konularda gayet iyi bir otomobil. Hafif yumusak ayarli suspansiyonlardan govde bir miktar salinim gosterebiliyor ama aynisi zaten mk3.5 focus'ta da var. Bu sorun teskil etmez. Arac hem konfor, hem surus zevki, hem km77'nin yaptigi gibi surus guvenligi konularinda gayet iyi noktada.
Arac tam otomatik olsa da stop edeceginiz vakit ayak frendeyken vitesi bosa alip el frenini cekip ayagi frenden cektikte sonra vitesi P konumuna almayi, yani aracin yukunu sanzimana bindirmemeyi unutmayin. Cift kavramalarda oldugu kadar tam otomatiklerde de bu yapilmali. Yukarida da bahsedilmis 9 ileri orandan dolayi genellik dusuk devir yurume egiliminden oturu ara ara siz devirli kullanin. Olmadi manuel moda alip kendiniz degisim yapin.
Karter koruma var mi yok mu konusunda altina egilip bakarsan hemen gorursun. Yoksa da plastik yahut buna benzer bir malzeme tercih etmeye calisin. Metal ve benzeri malzemeler kaza anindan motorun asagi yone hareket etmesini engellediginden kabin icine dogru baski yapma riski doguyor. O yuzden metal ve turevi karter korumalari pek onerilmez.
Bu arada nickini civicmonster diye degistirme sakin focusmonster iyidir. Biraz marka fanatikligi yapayim
Son düzenleme: