Merhaba değerli forum üyeleri,
Bugün epeydir aklımda olan basit bir soru soracağım sizlere. Hyundai Elantra'yı bilen bilir. Her zaman rekabetçi bir araç olmuştur segmentinde. Bildiğiniz Sonata yavrusu işte. Bunların 2010-16 arasındaki o kasaları benim aşırı hoşuma gidiyor. Hele ki 2014'te gördüğü o makyaj sonrası araba benim hayalimdeki arabalardan birisi olmaya başladı. 3 yıl önce sanırım bizde vardı bir tane 2012 Style paket. Merak ettiğim hususa geleyim, Hyundai Honda'nın 125 beygirlik i-VTEC sistemine karşı D-CVVT teknolojisini çıkarmıştı ve atmosferik 1.6 litreden 132 beygir gibi binek bir aracın üst sınırlarında bir güç almıştı. Bu araçlar 2012'nin sonuna kadar 132 beygir güç veriyordu. Sonra 127'ye düşürdüler ve arabanın performansı da törpülendi. 0-100'ü ve maksimum hızı düştü tabi. Sizce neden böyle bir, tabiri caizse, downgrade yapıldı bu motora?
Bugün epeydir aklımda olan basit bir soru soracağım sizlere. Hyundai Elantra'yı bilen bilir. Her zaman rekabetçi bir araç olmuştur segmentinde. Bildiğiniz Sonata yavrusu işte. Bunların 2010-16 arasındaki o kasaları benim aşırı hoşuma gidiyor. Hele ki 2014'te gördüğü o makyaj sonrası araba benim hayalimdeki arabalardan birisi olmaya başladı. 3 yıl önce sanırım bizde vardı bir tane 2012 Style paket. Merak ettiğim hususa geleyim, Hyundai Honda'nın 125 beygirlik i-VTEC sistemine karşı D-CVVT teknolojisini çıkarmıştı ve atmosferik 1.6 litreden 132 beygir gibi binek bir aracın üst sınırlarında bir güç almıştı. Bu araçlar 2012'nin sonuna kadar 132 beygir güç veriyordu. Sonra 127'ye düşürdüler ve arabanın performansı da törpülendi. 0-100'ü ve maksimum hızı düştü tabi. Sizce neden böyle bir, tabiri caizse, downgrade yapıldı bu motora?