HABER Hyundai i10 kameralara yakalandı

Bizim bildiğimiz İ10.
Ekli dosyayı görüntüle 10812

Grandi İ10.
Ekli dosyayı görüntüle 10809

Ve Santro.
Ekli dosyayı görüntüle 10810

Casus fotolarda arka kelebek camının tabanı daha düz devam ediyor. Ona en benzeyen Santro var.
İ10' u makyajlayıp keskin tasarımı düzleştireceklerini sanmıyorum. Büyük ihtimal Avrupa dışı bir modelin fotoları bunlar. Grand İ10 ve Santro Hindistan' da satılıyormuş.
Ayrıca ne casus fotosu, bildiğin giydirip sokağa park etmişler arabaları. :D Avrupa için önemli bir model olsa sokağa atmazlardı.

Kaynak: Keskin zekam, delici bakışlarım, al kırmızısı yanaklarım, öpülesi dudaklarım ve karizmatik duruşum.

Kız olsan bende evli olmasam öperdim. Araştırmacı, meraklı, okuduğu ile kalmayan insanları severim..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Samed M.
Hocam sonuna kadar haklısınız da bazen üreticiler yapacakları arabayı başka araba gövdeleri ile test ediyor. Mesela Giulia da Maserati kullanıldı. Böyle bir şey olabilir mi acaba?
Başka gövde ile neyin testi yapılabilir ki ? Motor, şanzıman desek; onlarda da gövde çok önemli bir faktör. En basitinden ağırlık dağılımı ve aerodinami en önemli etkenler.
Yapılan ar-ge' nin gizliliğine bu kadar önem verilseydi; bu araçlar fabrikada, limanda ne bileyim daha önemli bir yerde saklanırdı. Fakat bildiğimiz ara sokağın birine bırakıp, büyük ihtimal dürüm yemeye gitmişler. :D

Ayrıca boşa tartışıyoruz. Haber 13 Ocak tarihli, bizim editörümüz 11 Ocakta yazmış. Hata olabilir. En kısa zamanda düzeltilmeli yalnız, İ10 merak edilen bir araç çünkü; insanları yanıltmamak lazım. :)
https://auto.ndtv.com/news/hyundai-santro-caught-testing-in-europe-1799645
https://auto.ndtv.com/news/2018-hyundai-santro-spotted-in-india-1778154

2018 Hyundai Santro will share its design cues with the Grand i10
(2018 Hyundai Santro, tasarım ipuçlarını Grand i10 ile paylaşacak.)

Bizle alakası yok. Çekik gözlü abiler bu sefer Hindistana çalışıyor. Olaysız dağılabiliriz.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: beys
Başka gövde ile neyin testi yapılabilir ki ? Motor, şanzıman desek; onlarda da gövde çok önemli bir faktör. En basitinden ağırlık dağılımı ve aerodinami en önemli etkenler.
Yapılan ar-ge' nin gizliliğine bu kadar önem verilseydi; bu araçlar fabrikada, limanda ne bileyim daha önemli bir yerde saklanırdı. Fakat bildiğimiz ara sokağın birine bırakıp, büyük ihtimal dürüm yemeye gitmişler. :D

Ayrıca boşa tartışıyoruz.
https://auto.ndtv.com/news/hyundai-santro-caught-testing-in-europe-1799645
https://auto.ndtv.com/news/2018-hyundai-santro-spotted-in-india-1778154

2018 Hyundai Santro will share its design cues with the Grand i10
(2018 Hyundai Santro, tasarım ipuçlarını Grand i10 ile paylaşacak.)

Bizle alakası yok. Çekik gözlü abiler bu sefer Hindistana çalışıyor. Olaysız dağılabiliriz.

https://www.motor1.com/news/49149/2...test-mule-spied-wearing-maserati-ghibli-body/ bundan bahsediyorum hocam. İ10 için o kadar da uğraşmazlar herhalde bu da var :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Samed M.
Buradaki tek sıkıntı şu. Anlatmalıydım belki, hata birazda bizde var.

Ben kendimden örnek veriyim.

Biz ayda kesin 1 tane potansiyel yeni iPhone şöyle olacak haberi yapıyoruz. Bu haberin kaynağı endgadget, techcrunch, gsmarena, phonearena gibi yabancı bilişim kaynaklardan oluyor.

Yılın başında yaptığımız bu haberler, yılın ortalarında gerçek olan yeni iPhone modelini anlatmaya başlıyor. Herkes biliyor ki bizim yaptığımız haberlerdeki gibi bir iPhone olmayacak. Ama kaynak yabancı, biz suçu oraya atabiliriz.

Peki ben, gelecek iPhone modelini kaynaksız tahmin edebilir miyim? Tecrübem ve geçmişimle evet. Doğru cikar mi, %90'ı evet.

Ama bana sonra genel yayın yönetmenim kaynak nerede dediğinde, tecrübem dersem bana bir güzel saydırır, büyük yankı uyandırdıysa kovarda.

Anlatmak istediğim, yabancı basında yapılan bir hata yerel basına aktarılamaz. Ve editör kendi görüşünü katamaz.

Bu bir makale veya dosya konusu değil. Görüşler, görüş, makale ve dosya konularında aktarılabilir. Haberlerde kaynak şarttır.

Birisi bu haberi yapıyor, diğer büyük siteler cümleleri değiştirip kendileri haber yapıyorlar ve yerel medya da çevirip kendisine alıyor. Bu, internet yayıncılığında olan temel bir olaydır.

Kimse, hiçbir haberin kaynağının bilgisindeki doğruluğu %100 teyit edemez. Bunun mümkünatı yok. Hyundai CEO'su söylese dahi.

Editörün yaptığı haber konusunda bilgi sahibi olmasına gerek yoktur. Cevirmenlikte onemli noktalardan birisi frezyoloji bilmektir. Otomobil, havacilik, tip, hukuk frezyolojisi vs.

Frezyolojisi bilinirse, cevirmen bu haberi alip cevirip yayinlayabilir. Sorumlusu kaynaktır.

Şimdi devam edersek,

Haberin kaynağı burası gözüküyor;
http://www.carscoops.com/2018/01/hyundai-gets-down-to-work-on-new-mini.html?m=1

Ben bir mütercim tercüman olarak haberde buyuk bir hata görmedim.

Benim bu metni yazmamdaki amaç, haber doğruyu yansıtmıyor olabilir. Otomotiv yayinciliginda bir suru spekulasyon ve yanlis olan haber yapiliyor. Biz her bir marka ve model icin bilgi sahibi editor nasil alabiliriz ?

Bunu geçtim, haberin dogrulugunu editor bilgi sahibi olsa bile nasil kanitlayabilir?

Bunu da sadece translate yapmakla olmuyor bu isler dediginiz icin yazdim. Yoksa yükümlülüğümüz yok.
 
Sonuç olarak; "Avrupa'nın ve Türkiye'nin beklediği, 2019da yeni nesliyle İzmit'te üretilecek olan Yeni i10 modeli bu haberdeki araç değil.

Olay bu şekilde tatlıya bağlansın.
 
Çoğumuz biliyoruz ki Hyundai i10 Türkiye piyasasında satın alınabilecek en küçük otomobiller arasında yer alıyor. A segmenti şehir otomobili olan Hyundai i10, 2007‘de piyasaya sürülmüş, 2013 yılında da ikinci nesline kavuşmuş. Geçmişe bakılırsa önümüzdeki yıl üçüncü neslinin piyasaya sürülmesi yüksek bir ihtimal.

Hatta durum ihtimalden de öteye gidiyor. Koreli markanın iki prototip otomobili geçtiğimiz günlerde casus fotoğrafçılara yakalandı.

Oldukça kamufle edilmiş durumda olduklarından üzerinde detaylıca yorum yapmak maalesef pek mümkün değil. Önden bakıldığında Fiat 500 esintileri alıyoruz fakat kamuflaj bizi yanıltıyor olabilir. Hyundai’ın retro tasarımlara geçmişte pek yer vermediğini de belirtmeden geçmeyelim.

Kia Picanto ile aynı parçaları kullanabilir

Şu anki aşamada söyleyebileceğimiz şey yeni i10’un, kuzeni Kia Picanto ile birçok şeyi paylaşacak olması. Picanto geçtiğimiz yıl yenilenmişti. Picanto’nun sahip olduğu 1 litrelik 3 silindirli ve 1.2 litrelik 4 silindirli motorlar ile 5 ileri manuel veya 4 ileri otomatik şanzımanı da yeni i10’da görebiliriz. Fakat gelişmeler ne yönde olur bilemeyiz, Hyundai sürpriz yapabilir.

1 arasında 10











Read the whole post here.
İSTANBULLU NERDE İ10 DEDİN Mİ AKLA İSTANBULLU GELİR İSTANBULLU NERDE