Hyundai Tucson Vites Topuzundaki Aşınma ve Genel Müdürlüğün Duyarsızlığı

mertkaya39

Asfalt Kurutucu
7
Öncelikle herkese merhabalar;
Aracım 2016 model hyundai tucson plakam 39tr012 ve garantisi devam etmekte olan bir araç.
aracımın vites topuzu soyularak parça parça dökülmesi üzerine atmaş plaza çorlu servisine başvuruda bulundum.
Servis bana el terlemesinin buna yol açtığını söyledi ve garantiden tamirinin mümkün olmadığını dile getirdiler.
Çağrı merkeziyle görüştüm durumu çağrı merkezi de yapıcak bişey yok diyerek başından savdı.
Konuyla alakalı avukatımla görüştüm bu sabah servisin olumsuz raporuna karşılık dava açalım dedi fakat çağrı merkezi olumsuz karar açıklamasını da vermeyeceğini söylüyor.
Yine de hukuki süreci başlatmayı düşünüyorum.Konuyla alakalı nasıl ilerleme katedebilirim.
İlk hyundai aracım ve 1 vites topuzu için arabamdan nefret ettim neredeyse.

tucson vites topuzu.jpeg
 
Şu aşamada sikayetvar.com sitesine yazmanız sağıklı olabilir hyundai türkiyede müşteri feedbacklerine önem veren bir marka yetkililer ordan size olumsuz da olsa dönüş sağlayacaktır bu sayede elinizde olumsuz döndüklerine dair veri de olmuş oluır
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih
Önce sosyal medyanın gücü adına diyerek şikayetvar tivitır gibi yerlere yazın, anladığım kadarıyla olumsuz cevabı da belge olarak vermemişler eğer öyleyse sonrasında servise giderek garantiden değişim talebi (iş kaydı) oluşturun mecbur reddedecekler yapmak istemiyorlarsa o da elinizde belge olur
 
Yetkili servisin yıllık cirosunun yanında toz tanesi kalacak şu parça için resmen kullanıcının elini laboratuvara gönderecek kadar kırk takla atıyorlar. Özel servislerde yarı fiyatına bakım yaptırmak varken bu insanlar bunu göze alıp sende bakım yaptırıyorsa bi zahmet garantiyi de ihtiyacı olduğunda kullanmasına izin ver yani
 
Hepsinden önce yurtdışına birden fazla mail atarak çözülebileceğini düşünüyorum önce bunu deneyin isterseniz
 
hocam 15 yıllık hyundai sahibi olarak. en memnun olduğum konu hyundainin garanti işlerindeki duyarlılığıydı açık konusayım.

ve servis bakımlı olmayan i30 aracımda toplamda 8 bin liralık malzeme garantiden değiştirtmiştim. ve bunların ilk sırasında direksiyon ve vites topuzundaki aşınmadan dolayı onların değişmesi olmuştu. ama o zaman i30 kullanıcıları olarak topluca bir hareket söz konusuydu.

yine i30 aracımdan sonra evin ikinci aracı olan i10 içinde debriyaj deli gaz kelebeği garanti kapsamında değişmişti ve evet yine servis bakımlı değiildi araç.

bu işlemlerin yapılmasının ana sebebi, garantiden yapılan parçanın da işçiliğinde assan tarafından ödeniyor olması. yani para sizin cebinizden çıkmasa bile hyundai assan ödemeyi yapıyordu haliyle az iş yapan servisler geçinimi bu şekilde sağlıyordu.

araçları belgeleriyle birlikte satmamış olsam fotoğraf ve işlem numaralarını size atabilirdim bunlar işlemlerinizde kolaylık sağlardı.

benim tavsiyem yaşadığınız ildeki diğer servislere gitmeniz, gerekli durumda servis müdürüyle konusmanız ve en başta da şikayet kaydı oluşturmanız gerekir.