Aracı alırken en büyük motivasyonlarımdan birisi Almanya’ya Erasmusa giderken N’i de götürüp Ring’e çıkma ihtimaliydi. Bu ihtimal bugün itibariyle çıkılan bir maceraya dönüştü. Şu an yoldayım ama bu saate kadar yaşadıklarımı fotoğraflarla anlatayım devamı da güncelleriz:
Saat : 00:20 Başakşehir Shell’den yakıt alış ve yola çıkış.
İki kişiyiz; baba, oğul. Arabanın hem bagaj hem arka koltuk tamamen dolu.
Edirne’ye kadar 130 sabit gittiğimde 1 saat 55 dakikada Başakşehir’den Edirne merkeze vardım.
Yakıt ortalamamız 7.4L/100km. O kadar yüklü bagaj + 2 kişi ve 130 sabite fena değil.
Çeyrek depo yakıt harcamışız onu da Edirne’den Avrupa’nın en ucuz yakıtıyla fulleyip Kapıkule’ye doğru yola çıkıyoruz.
Kapıkule’ye vardığımda saat 03:00 gibiydi, hiç sıra yoktu desem yeridir. 10 dk içerisinde geçtik her şeyi.
i20N koltukları kilo ve boy şartlarına göre maksimum 2-3 saat sonra sırt ve bel ağrıtmaya başlıyor. Ama yapacak bir şey yok. Devam…
Yola çıkmadan önce Sırbistan’da yakıt almanın ve durmanın bazı sıkıntılarını duymuştum, bundan dolayı Bulgar’daki yolumun üstündeki en son Shell’e kadar (Sofya çıkışı) Edirne’den aldığım yakıtla 210 km gidip Sofya’da dibine kadar fulledim.
En çok korkutan Sırbistan gümrüğüydü. AB üyesi olmadığı için baya uğraştırdığı söyleniyordu ama İstanbul Havalimanına girmekten daha hızlı ve daha kolay oldu
Acemi şansı galiba 
Sırbistan Niş’i geçerken otobandan bir fotoğraf ekleyelim.
Otopark.com plakalıklı i20N ile şu anda Sırbistan’ın başkenti Belgrad’a 140 kilometre uzaktayım. İlk hedef Budapeşte. Nür’e gidene kadar Viyana Salzburg Münih ve Würzburg gibi yerlere de uğrayacağım o yüzden direk Nür’e giden bir yol hikayesi olmayacak. Şu an 1 Ekim salı, ben 5 Ekim ve 6 Ekim’i Ring’de geçirmeyi planlıyorum. Güncellemeleri yazacağım kalın sağlıcakla.
Saat : 00:20 Başakşehir Shell’den yakıt alış ve yola çıkış.
İki kişiyiz; baba, oğul. Arabanın hem bagaj hem arka koltuk tamamen dolu.

Edirne’ye kadar 130 sabit gittiğimde 1 saat 55 dakikada Başakşehir’den Edirne merkeze vardım.

Yakıt ortalamamız 7.4L/100km. O kadar yüklü bagaj + 2 kişi ve 130 sabite fena değil.
Çeyrek depo yakıt harcamışız onu da Edirne’den Avrupa’nın en ucuz yakıtıyla fulleyip Kapıkule’ye doğru yola çıkıyoruz.


i20N koltukları kilo ve boy şartlarına göre maksimum 2-3 saat sonra sırt ve bel ağrıtmaya başlıyor. Ama yapacak bir şey yok. Devam…
Yola çıkmadan önce Sırbistan’da yakıt almanın ve durmanın bazı sıkıntılarını duymuştum, bundan dolayı Bulgar’daki yolumun üstündeki en son Shell’e kadar (Sofya çıkışı) Edirne’den aldığım yakıtla 210 km gidip Sofya’da dibine kadar fulledim.

En çok korkutan Sırbistan gümrüğüydü. AB üyesi olmadığı için baya uğraştırdığı söyleniyordu ama İstanbul Havalimanına girmekten daha hızlı ve daha kolay oldu


Sırbistan Niş’i geçerken otobandan bir fotoğraf ekleyelim.

Otopark.com plakalıklı i20N ile şu anda Sırbistan’ın başkenti Belgrad’a 140 kilometre uzaktayım. İlk hedef Budapeşte. Nür’e gidene kadar Viyana Salzburg Münih ve Würzburg gibi yerlere de uğrayacağım o yüzden direk Nür’e giden bir yol hikayesi olmayacak. Şu an 1 Ekim salı, ben 5 Ekim ve 6 Ekim’i Ring’de geçirmeyi planlıyorum. Güncellemeleri yazacağım kalın sağlıcakla.
Son düzenleme: