KAPALI İkinci eli hızlı araç tavsiyesi. Bütçe 105k

atoprak

Aydın
Panpa
1,589
Marka
Yok
Arkadaşlar,

Geçen yıl sonu Golf aracımı sattıktan sonra işe gidip gelme ile ilgili olarak Taksi deneyimleme sürecini işlettim lakin pek başarılı olmadı.. rahat edemiyorum, aşırı yoruluyorum ve biraz da araba tutması, abuk şöförler gibi konulardan tekrar araba almak niyetindeyim.

aslında en son tahlilde Insignia GS de karar kılmış gibi olmuştum... aklımda 308 de vardı daha makul fiyatlı ve özgün bir araç olmasından dolayı ama 308 in benim boyutlarındaki birine sunduğu bazı ergonomik problemler olmasından dolayı temelli çıkarttım listedem.

Şu anda benim için aracın ikinci elinin de güçlü olması biraz daha ön plana çıktı
Bütçe olarak 105K belirledim. Değeri olursa biraz daha üste çıkabilirim.

Kriterlerim

- C Segmenti olacak. B segmentine düşmeye veya ev-iş gidip gelmek için D segmentine luzum yok. Zaten özel bir durumdan ötürü (aşağıda yazdım) çok para bağlamak ta istemiyorum.

- Ayda 4k km yapma potansiyelim var. bunun tamamı İstanbul içi ancak yarısı 3ncü köprü, açık otoban yani. Bu sebeple dizel almam mantıklı.

- Çok düşündüm ama manuel vites 1,2,3 gün den sonra sıkacak bu trafikte... o yüzden otomatik olması şart diye düşünüp karar verdim. Piyasası hızlı ve bu bütçedeki araçlar içinde Astra dışında tam otomatik yok. Düşük km li bir araç tercih edeceğimden Çift kavramaya (Hyundai dışı) talim edeceğim..

- Düşük km ve 2015 sonra sı olması iyi olur diye düşünüyorum... bu yıl kullansam aldığım arabanın üzerinde 45-50k km gelir... 50k km de bile alsam yıl sonu 100 k ya gelir ki mağlesef 2nci elde zorlanıyorlar.. ve bir de çift kavrama durumu malum .. 40k yı geçmesin istiyorum.

- Bagajın önemi yok. Arka koltukta C segmenti her araç makuldür (308 liste dışında zaten)

- Yurtdışı görevlendirme alma olasılığım var. Haliyle bu aracı alıp satarken çok bir zarar etmek istemiyorum. Hızlı olması tercihimdir.

- Bir parça konforlu olup, hızlı olması da hoşuma gider .. hızlı derken, zaten en hızlıları Astra.. diğerleri ise bir birbirlerine yakın ...


Aklımdaki modeller,

1- Megane 4 dci EDC ... EDC muhteşem bir çift kavrama değil ancak 2012 yılında şirket aracı olrak Fluance kullandığımda anormal problemler yaşamadım ... şu anda sanırım en sorunsuz ve kavrama en uzun giden çift kavrama .. Icon donanımı belki 1-2 parça boyalı olarak alınabilir... ikinci elinin hızlı olacağını düşünüyorum ...

2- Astra CDTİ Dynamic ... Otomatiği eh işte ama tam otomatik olmasından mütevellit sorunsuz (deniyor) ... hızlı olması güzel ama izolasyon problemleri de varmış... ne kadar kulağa batar bilemiyorum ... şu an da taksilere çok alışığım .. taksiden sonra eşimin şirket aracına (Focus 1.5 tdci) binince Cadillac gibi geliyor:) İkinci el hızından çok emin değilim... Forumda bir kaç arkadaş kronik electric problemlerinden de bahsetmişti

3- Focus 1.5 tdci Titanium ... Kasa değişmesi kendi nazarımda kötü oldu ... sürüşü çok güzel... PowerShift te pek bozulacakmış hissi yok, gayet iyi ... ergonomik olarak içi hoş değil ama eşimin arabasından dolayı alıştım artık :) HB olanı olabilir... 2nci eline pek güvenemiyorum ... Kavrama ömrü hakkında da çok net birşeyler bulamadım ...

VW grubundan Octavia hariç diğer C lere sahip oldum ... Golf varken pek Leon a yanaşasım gelmiyor... Golf ü de yeni sattığımdan aynı arabaya almakta istemiyorum ... düşük km li temiz Octavialar da baya kıymetli gibi gözüküyor... hoş aynı motor, aynı şanzıman .. hacme ihityaç ta yok .. Pek bir avantajı da yok Octavianın gözümde..

Deli kartlarım Toyota CHR Hybrid (tamamen başka birşey deneyimlemek ) veya Auris Hybrid ..

Siz ne dersiniz ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Arkadaşlar,

Geçen yıl sonu Golf aracımı sattıktan sonra işe gidip gelme ile ilgili olarak Taksi deneyimleme sürecini işlettim lakin pek başarılı olmadı.. rahat edemiyorum, aşırı yoruluyorum ve biraz da araba tutması, abuk şöförler gibi konulardan tekrar araba almak niyetindeyim.

aslında en son tahlilde Insignia GS de karar kılmış gibi olmuştum... aklımda 308 de vardı daha makul fiyatlı ve özgün bir araç olmasından dolayı ama 308 in benim boyutlarındaki birine sunduğu bazı ergonomik problemler olmasından dolayı temelli çıkarttım listedem.

Şu anda benim için aracın ikinci elinin de güçlü olması biraz daha ön plana çıktı
Bütçe olarak 105K belirledim. Değeri olursa biraz daha üste çıkabilirim.

Kriterlerim

- C Segmenti olacak. B segmentine düşmeye veya ev-iş gidip gelmek için D segmentine luzum yok. Zaten özel bir durumdan ötürü (aşağıda yazdım) çok para bağlamak ta istemiyorum.

- Ayda 4k km yapma potansiyelim var. bunun tamamı İstanbul içi ancak yarısı 3ncü köprü, açık otoban yani. Bu sebeple dizel almam mantıklı.

- Çok düşündüm ama manuel vites 1,2,3 gün den sonra sıkacak bu trafikte... o yüzden otomatik olması şart diye düşünüp karar verdim. Piyasası hızlı ve bu bütçedeki araçlar içinde Astra dışında tam otomatik yok. Düşük km li bir araç tercih edeceğimden Çift kavramaya (Hyundai dışı) talim edeceğim..

- Düşük km ve 2015 sonra sı olması iyi olur diye düşünüyorum... bu yıl kullansam aldığım arabanın üzerinde 45-50k km gelir... 50k km de bile alsam yıl sonu 100 k ya gelir ki mağlesef 2nci elde zorlanıyorlar.. ve bir de çift kavrama durumu malum .. 40k yı geçmesin istiyorum.

- Bagajın önemi yok. Arka koltukta C segmenti her araç makuldür (308 liste dışında zaten)

- Yurtdışı görevlendirme alma olasılığım var. Haliyle bu aracı alıp satarken çok bir zarar etmek istemiyorum. Hızlı olması tercihimdir.

- Bir parça konforlu olup, hızlı olması da hoşuma gider .. hızlı derken, zaten en hızlıları Astra.. diğerleri ise bir birbirlerine yakın ...


Aklımdaki modeller,

1- Megane 4 dci EDC ... EDC muhteşem bir çift kavrama değil ancak 2012 yılında şirket aracı olrak Fluance kullandığımda anormal problemler yaşamadım ... şu anda sanırım en sorunsuz ve kavrama en uzun giden çift kavrama .. Icon donanımı belki 1-2 parça boyalı olarak alınabilir... ikinci elinin hızlı olacağını düşünüyorum ...

2- Astra CDTİ Dynamic ... Otomatiği eh işte ama tam otomatik olmasından mütevellit sorunsuz (deniyor) ... hızlı olması güzel ama izolasyon problemleri de varmış... ne kadar kulağa batar bilemiyorum ... şu an da taksilere çok alışığım .. taksiden sonra eşimin şirket aracına (Focus 1.5 tdci) binince Cadillac gibi geliyor:) İkinci el hızından çok emin değilim... Forumda bir kaç arkadaş kronik electric problemlerinden de bahsetmişti

3- Focus 1.5 tdci Titanium ... Kasa değişmesi kendi nazarımda kötü oldu ... sürüşü çok güzel... PowerShift te pek bozulacakmış hissi yok, gayet iyi ... ergonomik olarak içi hoş değil ama eşimin arabasından dolayı alıştım artık :) HB olanı olabilir... 2nci eline pek güvenemiyorum ... Kavrama ömrü hakkında da çok net birşeyler bulamadım ...

VW grubundan Octavia hariç diğer C lere sahip oldum ... Golf varken pek Leon a yanaşasım gelmiyor... Golf ü de yeni sattığımdan aynı arabaya almakta istemiyorum ... düşük km li temiz Octavialar da baya kıymetli gibi gözüküyor... hoş aynı motor, aynı şanzıman .. hacme ihityaç ta yok .. Pek bir avantajı da yok Octavianın gözümde..

Deli kartlarım Toyota CHR Hybrid (tamamen başka birşey deneyimlemek ) veya Auris Hybrid ..

Siz ne dersiniz ?
Bence açık ara focus ki sürmesi konforlu bir araba. 2.eli de gayet iyi lakin eğer hemen elden çıkarmak istediğinizde gider mi olasını bilemiyorum çünkü araç piyasası şu anda oldukça sakin. Ama ben tercihimi focusdan yana yapardım eğer genişlik önemli ise 2. Tercihim Octavia olurdu
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar,

Geçen yıl sonu Golf aracımı sattıktan sonra işe gidip gelme ile ilgili olarak Taksi deneyimleme sürecini işlettim lakin pek başarılı olmadı.. rahat edemiyorum, aşırı yoruluyorum ve biraz da araba tutması, abuk şöförler gibi konulardan tekrar araba almak niyetindeyim.

aslında en son tahlilde Insignia GS de karar kılmış gibi olmuştum... aklımda 308 de vardı daha makul fiyatlı ve özgün bir araç olmasından dolayı ama 308 in benim boyutlarındaki birine sunduğu bazı ergonomik problemler olmasından dolayı temelli çıkarttım listedem.

Şu anda benim için aracın ikinci elinin de güçlü olması biraz daha ön plana çıktı
Bütçe olarak 105K belirledim. Değeri olursa biraz daha üste çıkabilirim.

Kriterlerim

- C Segmenti olacak. B segmentine düşmeye veya ev-iş gidip gelmek için D segmentine luzum yok. Zaten özel bir durumdan ötürü (aşağıda yazdım) çok para bağlamak ta istemiyorum.

- Ayda 4k km yapma potansiyelim var. bunun tamamı İstanbul içi ancak yarısı 3ncü köprü, açık otoban yani. Bu sebeple dizel almam mantıklı.

- Çok düşündüm ama manuel vites 1,2,3 gün den sonra sıkacak bu trafikte... o yüzden otomatik olması şart diye düşünüp karar verdim. Piyasası hızlı ve bu bütçedeki araçlar içinde Astra dışında tam otomatik yok. Düşük km li bir araç tercih edeceğimden Çift kavramaya (Hyundai dışı) talim edeceğim..

- Düşük km ve 2015 sonra sı olması iyi olur diye düşünüyorum... bu yıl kullansam aldığım arabanın üzerinde 45-50k km gelir... 50k km de bile alsam yıl sonu 100 k ya gelir ki mağlesef 2nci elde zorlanıyorlar.. ve bir de çift kavrama durumu malum .. 40k yı geçmesin istiyorum.

- Bagajın önemi yok. Arka koltukta C segmenti her araç makuldür (308 liste dışında zaten)

- Yurtdışı görevlendirme alma olasılığım var. Haliyle bu aracı alıp satarken çok bir zarar etmek istemiyorum. Hızlı olması tercihimdir.

- Bir parça konforlu olup, hızlı olması da hoşuma gider .. hızlı derken, zaten en hızlıları Astra.. diğerleri ise bir birbirlerine yakın ...


Aklımdaki modeller,

1- Megane 4 dci EDC ... EDC muhteşem bir çift kavrama değil ancak 2012 yılında şirket aracı olrak Fluance kullandığımda anormal problemler yaşamadım ... şu anda sanırım en sorunsuz ve kavrama en uzun giden çift kavrama .. Icon donanımı belki 1-2 parça boyalı olarak alınabilir... ikinci elinin hızlı olacağını düşünüyorum ...

2- Astra CDTİ Dynamic ... Otomatiği eh işte ama tam otomatik olmasından mütevellit sorunsuz (deniyor) ... hızlı olması güzel ama izolasyon problemleri de varmış... ne kadar kulağa batar bilemiyorum ... şu an da taksilere çok alışığım .. taksiden sonra eşimin şirket aracına (Focus 1.5 tdci) binince Cadillac gibi geliyor:) İkinci el hızından çok emin değilim... Forumda bir kaç arkadaş kronik electric problemlerinden de bahsetmişti

3- Focus 1.5 tdci Titanium ... Kasa değişmesi kendi nazarımda kötü oldu ... sürüşü çok güzel... PowerShift te pek bozulacakmış hissi yok, gayet iyi ... ergonomik olarak içi hoş değil ama eşimin arabasından dolayı alıştım artık :) HB olanı olabilir... 2nci eline pek güvenemiyorum ... Kavrama ömrü hakkında da çok net birşeyler bulamadım ...

VW grubundan Octavia hariç diğer C lere sahip oldum ... Golf varken pek Leon a yanaşasım gelmiyor... Golf ü de yeni sattığımdan aynı arabaya almakta istemiyorum ... düşük km li temiz Octavialar da baya kıymetli gibi gözüküyor... hoş aynı motor, aynı şanzıman .. hacme ihityaç ta yok .. Pek bir avantajı da yok Octavianın gözümde..

Deli kartlarım Toyota CHR Hybrid (tamamen başka birşey deneyimlemek ) veya Auris Hybrid ..

Siz ne dersiniz ?




Bu piyasada ikinci eli hızlı elden çıkacak tek araç Megane ayrıca söylediğiniz gibi EDC sıkıntısız değil ancak başarılı....


https://www.sahibinden.com/ilan/vas...edc-cam-tavan-hatasiz-boyasiz-664487218/detay


https://www.sahibinden.com/ilan/vas...lay-plusnavi-plusmasaj-boyasz-664428925/detay
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: tequila
Peugeot 508 1 6 blue hdi kendini ispatlamış motor d segmenti eat 6 tam otomatik şanzıman aisin ad blue var euro 6 italtan multijet fena yakıyor

Hocam 508 in ikinci eli yok .. aldım mı kalır elimde.. he hoş aslında çok takılmam böyle birşeye ama ben kısa zamanda çok km yapıyorum .. ve belki de bu kesin ve tarihi tam olmasa da yıl bitmeden arabayı satabilecek özel bir durumum var... yoksa o motor ve şanzıman bence şu anda piyasadaki en geçerli ikililer den biri
 
Hocam 508 in ikinci eli yok .. aldım mı kalır elimde.. he hoş aslında çok takılmam böyle birşeye ama ben kısa zamanda çok km yapıyorum .. ve belki de bu kesin ve tarihi tam olmasa da yıl bitmeden arabayı satabilecek özel bir durumum var... yoksa o motor ve şanzıman bence şu anda piyasadaki en geçerli ikililer den biri
Piyasası olmayabilir ama 2. El alacağın için sorun teşkil etmez diye düşünüyorum takdir senin tabi
 
Reyiz gel sana b180 cdi vereyim :) 60 bin km de 2014, 105 civarına veririm.

Ya Golf e sahip olmasan araba önermek kolay da harbi düşündüm işin içinden çıkamadım. Focus aşırı dar bir araba, 308 den vazgeçtiysen Focus’tan da vazgeçmen lazım. Astra iyi bir seçenek ama genel kalite olarak Golf’ten sonra alasım gelmez. Bana öyle olmuştu. Octavia önercektim sırf iri olduğun için, bizim Ali abi var, yeni pert etti arabasını, 2.10 boyu vardı, o arabaya anca sığıyordu işte
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: tequila
@Ozgur Gunes Hoşgeldin :) Hakkaten oyunu bozan Golf.. Audi alasın olamayınca o kalite konusu hep bir sıkıntı ... korkum o ki 3 sene önce bu foruma yazdığım, “beyaz renk tsdi dsg hayatta alamam” lafımı yine yiyeceğim :)

Çok km yaptığım için nispeten düşük km li araçlara bakıyorum... öyle olunca Octavia lar ateş pahası oluyor.. günün sonunda alt yapısı Golften iyi değil, ama hacim olarak fevakalade... ben ailem için bu aracı kullanmayacağımdan öyle çok bir hacme gereksinimim yok... misal 308 de kabulüm, ama o arabanın alçakta kalan direksiyonu problem. koltuğa oturmak ve rahatça çıkmak hakkaten bana cambazlık ... Eşimde Focus var... ona da binerken, mesela Golf e biner gibi, salaş bir halde binemiyorum, sağ diz direk konsola vuruyor... ama alıştım, artık vurmuyorum:) Arka koltukta genellikle boş olduğundan o saçma far kumandaları bölümüne tahammül edebiliyor insan..

Focus un yegane albenisi sürüşü. Direksiyonu çok iyi, yönlendirme çok başarılı, geri bildirimleride var.. süspansiyonları bence sınıfında en iyi çalışanlar... birde müzik sistemi düzgün olsa keşke :( ... çok kötü

Netice de Sıkıntı işte... bu gün yine söylendim kendime gidip bişey almadığım için .. sonra ikinciyeni ye baktım... aklıma yatan bişey olduğu anda yapıştırıp geçicem, sıkıldım :)
 
Son düzenleme:
@Ozgur Gunes Hoşgeldin :) Hakkaten oyunu bozan Golf.. Audi alasın olamayınca o kalite konusu hep bir sıkıntı ... korkum o ki 3 sene önce bu foruma yazdığım, “beyaz renk tsdi dsg hayatta alamam” lafımı yine yiyeceğim :)

Çok km yaptığım için nispeten düşük km li araçlara bakıyorum... öyle olunca Octavia lar ateş pahası oluyor.. günün sonunda alt yapısı Golften iyi değil, ama hacim olarak fevakalade... ben ailem için bu aracı kullanmayacağımdan öyle çok bir hacme gereksinimim yok... misal 308 de kabulüm, ama o arabanın alçakta kalan direksiyonu problem. koltuğa oturmak ve rahatça çıkmak hakkaten bana cambazlık ... Eşimde Focus var... ona da binerken, mesela Golf e biner gibi, salaş bir halde binemiyorum, sağ diz direk konsola vuruyor... ama alıştım, artık vurmuyorum:) Arka koltukta genellikle boş olduğundan o saçma far kumandaları bölümüne tahammül edebiliyor insan..

Focus un yegane albenisi sürüşü. Direksiyonu çok iyi, yönlendirme çok başarılı, geri bildirimleride var.. süspansiyonları bence sınıfında en iyi çalışanlar... birde müzik sistemi düzgün olsa keşke :( ... çok kötü

Netice de Sıkıntı işte... bu gün yine söylendim kendime gidip bişey almadığım için .. sonra ikinciyeni ye baktım... aklıma yatan bişey olduğu anda yapıştırıp geçicem, sıkıldım :)
İkinciyeniden alırken tramere bakmayı unutmayın, 1-2 parça boya gözüküyor fakat yüklü miktarda tramer çıkabiliyor.
 
@Ozgur Gunes Hoşgeldin :) Hakkaten oyunu bozan Golf.. Audi alasın olamayınca o kalite konusu hep bir sıkıntı ... korkum o ki 3 sene önce bu foruma yazdığım, “beyaz renk tsdi dsg hayatta alamam” lafımı yine yiyeceğim :)

Çok km yaptığım için nispeten düşük km li araçlara bakıyorum... öyle olunca Octavia lar ateş pahası oluyor.. günün sonunda alt yapısı Golften iyi değil, ama hacim olarak fevakalade... ben ailem için bu aracı kullanmayacağımdan öyle çok bir hacme gereksinimim yok... misal 308 de kabulüm, ama o arabanın alçakta kalan direksiyonu problem. koltuğa oturmak ve rahatça çıkmak hakkaten bana cambazlık ... Eşimde Focus var... ona da binerken, mesela Golf e biner gibi, salaş bir halde binemiyorum, sağ diz direk konsola vuruyor... ama alıştım, artık vurmuyorum:) Arka koltukta genellikle boş olduğundan o saçma far kumandaları bölümüne tahammül edebiliyor insan..

Focus un yegane albenisi sürüşü. Direksiyonu çok iyi, yönlendirme çok başarılı, geri bildirimleride var.. süspansiyonları bence sınıfında en iyi çalışanlar... birde müzik sistemi düzgün olsa keşke :( ... çok kötü

Netice de Sıkıntı işte... bu gün yine söylendim kendime gidip bişey almadığım için .. sonra ikinciyeni ye baktım... aklıma yatan bişey olduğu anda yapıştırıp geçicem, sıkıldım :)

Araba almak sıkıntı iş, insana kafayı yedirtiyor. Sıkıntı şu, 105 e isteklerine uygun araba bulman zor ne yazık ki :( bazı şeylerden feragat etmen gerekebilir. Yani o yüzden bizim arabayı önerdim sana, ben zamanında epey araba içinden seçtim. Arada bir pişmanım falan diyorum ama diğerlerini yeniden değerlendirince mantıklı seçim yapmışım diyorum. Bizim arabayı al diye demiyorum, tavsiye ederim cidden. Ama intercity de aylardır satılık bi 308 vardı, onu da hala önerebilirim.
 
Son düzenleme:
Satın almak yerine kiralamayı düşünmez misiniz? Görevlendirme zamanınız az çok belliyse ve kira bedeli uçuk değilse kafanız rahat binersiniz diye düşünüyorum.

Çok düşündüm hata teklifler de aldım ancak kiralama minimum bir yıllık yapılıyor... hadi herşeyi göz alıp yıllık yaptım (ki düşündüğüm zamanlarda bu yılı kesin burada geçiririm diyordum, şimdi diyemiyorum), bu sefer yaptığım yol fazla olduğu için ciddi bir kiralama ücreti çıkıyor..
Bir kaç teklif almıştım ... en basit araçlar için 4-4.5k (+kdv) aylık kiralama bedeli çıkıyor ki, dediğim gibi bu bir yıllık kontratta, aylık çıkan bedel .. çoğu yer 3 yıllık kontrat ile çalışıyor... bu tutarı fatura edebileceğim bir yer de yok... yani direk, her ay nerden baksanız 5k para vereceğim direk cepten .. pek mantıklı gelmiyor ...
 
  • Beğeni
Tepkiler: kaanc5 ve RYAN7R
Araba almak sıkıntı iş, insana kafayı yedirtiyor. Sıkıntı şu, 105 e isteklerine uygun araba bulman zor ne yazık ki :( bazı şeylerden feragat etmen gerekebilir. Yani o yüzden bizim arabayı önerdim sana, ben zamanında epey araba içinden seçtim. Arada bir pişmanım falan diyorum ama diğerlerini yeniden değerlendirince mantıklı seçim yapmışım diyorum. Bizim arabayı al diye demiyorum, tavsiye ederim cidden. Ama intercity de aylardır satılık bi 308 vardı, onu da hala önerebilirim.

Hocam o araç satıldı (sanırım) ilan dan kalkmıştı en son .. hoş km si fiili olarak yüksek olmasa da, benim yapacağım km ile yükselecekti ve "2nci elde heleki 100k yı geçmiş Pejo, hayatta alınmaz" kafası ile uğraşacaktım .... hoş zaten o kokpit tasarımından dolayı zaten alamam Pejo .. kaç kere bayiye gittim, niyet ettim bilmiyorum .. eşim bile sıkıldı "308 e bakmaya gidiyorum" dememden.

B serisi belki özünde gayet mantıklı ve yeterli bir araç olabilir ama benim tasarım olarak pek tutmadığım bir araba.. yani o tarz araçları pek sevemiyorum .. Premium markaya çıkmanında, iş maksadıyla kullanılacak bir araç ta benim için gereksiz olduğunu düşünüyorum, öyle D segmentinin nispeten uygun fiyatlı modellerini bile geçtim, ortalama C segmentine indim :) Bu pintilikle, B segmentine patlıcaz, az kaldı :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Arkadaşlar kısa bir liste oluşturdum ...
Fiyat bandını olabildiğince sıkı tutmaya çalışıp, genellikle donanım seviyelerini de benzer almaya çalıştım..
Ne dersiniz ?

Megane - orta donanım ama ekstraları var, doluluğu gayet yeterli.. 2k trameri çıktı .. fiyatı gayet iyi gibi
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...i-gorus-plusbuyuk-ekran-plus-665554904/detay/

Megane - Dolu versiyon .. ekstrası yok, ama pek gerekte yok ... tramer yok dendiği için bakmadım
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...con-dizel-oto-plusful-plusful-665659867/detay

Megane - Dolu ve devasa ekranı mevcut..hoş pek aramadığım bir ekran bu .... - Trameri böyle ve boyalarıda gerçekten bunlarsa çok sorun değil gibi -
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...p-icon-32.000-km-genis-ekran-664499345/detay/

Egea - bence pahallı ama nedense bu donanım seviyesinde (ki öyle gırtlak ta değil) fiyatlar hep böyle ..
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...izel-34-bin-km-en-full-paket-650594336/detay/

Focus - Dolu versiyon .. ekstrası yok ... dezavantajı evde tıpatıpa aynı aracın (ama TrendX) olması :)
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...us-titanium-1.5tdci-otomatik-623487127/detay/

Bir Focus daha
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...tik-38.000-km-hatasiz-boyasiz-662917935/detay
 
  • Beğeni
Tepkiler: FocusMonster
Arkadaşlar kısa bir liste oluşturdum ...
Fiyat bandını olabildiğince sıkı tutmaya çalışıp, genellikle donanım seviyelerini de benzer almaya çalıştım..
Ne dersiniz ?

Megane - orta donanım ama ekstraları var, doluluğu gayet yeterli.. 2k trameri çıktı .. fiyatı gayet iyi gibi
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...i-gorus-plusbuyuk-ekran-plus-665554904/detay/

Megane - Dolu versiyon .. ekstrası yok, ama pek gerekte yok ... tramer yok dendiği için bakmadım
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...con-dizel-oto-plusful-plusful-665659867/detay

Megane - Dolu ve devasa ekranı mevcut..hoş pek aramadığım bir ekran bu .... - Trameri böyle ve boyalarıda gerçekten bunlarsa çok sorun değil gibi -
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...p-icon-32.000-km-genis-ekran-664499345/detay/

Egea - bence pahallı ama nedense bu donanım seviyesinde (ki öyle gırtlak ta değil) fiyatlar hep böyle ..
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...izel-34-bin-km-en-full-paket-650594336/detay/

Focus - Dolu versiyon .. ekstrası yok ... dezavantajı evde tıpatıpa aynı aracın (ama TrendX) olması :)
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...us-titanium-1.5tdci-otomatik-623487127/detay/

Bir Focus daha
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...tik-38.000-km-hatasiz-boyasiz-662917935/detay



İlk ilandaki Megane'ı alır geçerim...
Egea bunlarla kıyaslanmaz bile zaten...
Focus evde varsa bir tane daha gerek var mı? Anneannemin lafı ''bir yerden bir örnek yeter'' =)
 
  • Beğeni
Tepkiler: atoprak
Arkadaşlar kısa bir liste oluşturdum ...
Fiyat bandını olabildiğince sıkı tutmaya çalışıp, genellikle donanım seviyelerini de benzer almaya çalıştım..
Ne dersiniz ?

Megane - orta donanım ama ekstraları var, doluluğu gayet yeterli.. 2k trameri çıktı .. fiyatı gayet iyi gibi
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...i-gorus-plusbuyuk-ekran-plus-665554904/detay/

Megane - Dolu versiyon .. ekstrası yok, ama pek gerekte yok ... tramer yok dendiği için bakmadım
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...con-dizel-oto-plusful-plusful-665659867/detay

Megane - Dolu ve devasa ekranı mevcut..hoş pek aramadığım bir ekran bu .... - Trameri böyle ve boyalarıda gerçekten bunlarsa çok sorun değil gibi -
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...p-icon-32.000-km-genis-ekran-664499345/detay/

Egea - bence pahallı ama nedense bu donanım seviyesinde (ki öyle gırtlak ta değil) fiyatlar hep böyle ..
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...izel-34-bin-km-en-full-paket-650594336/detay/

Focus - Dolu versiyon .. ekstrası yok ... dezavantajı evde tıpatıpa aynı aracın (ama TrendX) olması :)
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...us-titanium-1.5tdci-otomatik-623487127/detay/

Bir Focus daha
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...tik-38.000-km-hatasiz-boyasiz-662917935/detay
Hatcback megane düşünmek yerine bende A3 bakman daha mantıklı ya da sedan megane düşün neden hatcback düşünüyorsun
 
  • Beğeni
Tepkiler: atoprak
Arkadaşlar kısa bir liste oluşturdum ...
Fiyat bandını olabildiğince sıkı tutmaya çalışıp, genellikle donanım seviyelerini de benzer almaya çalıştım..
Ne dersiniz ?

Megane - orta donanım ama ekstraları var, doluluğu gayet yeterli.. 2k trameri çıktı .. fiyatı gayet iyi gibi
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...i-gorus-plusbuyuk-ekran-plus-665554904/detay/

Megane - Dolu versiyon .. ekstrası yok, ama pek gerekte yok ... tramer yok dendiği için bakmadım
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...con-dizel-oto-plusful-plusful-665659867/detay

Megane - Dolu ve devasa ekranı mevcut..hoş pek aramadığım bir ekran bu .... - Trameri böyle ve boyalarıda gerçekten bunlarsa çok sorun değil gibi -
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...p-icon-32.000-km-genis-ekran-664499345/detay/

Egea - bence pahallı ama nedense bu donanım seviyesinde (ki öyle gırtlak ta değil) fiyatlar hep böyle ..
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...izel-34-bin-km-en-full-paket-650594336/detay/

Focus - Dolu versiyon .. ekstrası yok ... dezavantajı evde tıpatıpa aynı aracın (ama TrendX) olması :)
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...us-titanium-1.5tdci-otomatik-623487127/detay/

Bir Focus daha
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...tik-38.000-km-hatasiz-boyasiz-662917935/detay
Orta donanım Megane dışında hepsi benim gözümde kabul edilebilir hocam. Megane benim gözümde ancak şımartan oyuncakları için alınabilir. Egea'da bildiğim kadarıyla adaptif cc var, diğer araçlara göre en büyük artısı o. Focus'larda içime sinmeyen tek şey renkleri ve sedan olması. Tam şirket spec =). Yoksa gayet alınabilir araçlar.
 
Arkadaşlar kısa bir liste oluşturdum ...
Fiyat bandını olabildiğince sıkı tutmaya çalışıp, genellikle donanım seviyelerini de benzer almaya çalıştım..
Ne dersiniz ?

Megane - orta donanım ama ekstraları var, doluluğu gayet yeterli.. 2k trameri çıktı .. fiyatı gayet iyi gibi
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...i-gorus-plusbuyuk-ekran-plus-665554904/detay/

Megane - Dolu versiyon .. ekstrası yok, ama pek gerekte yok ... tramer yok dendiği için bakmadım
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...con-dizel-oto-plusful-plusful-665659867/detay

Megane - Dolu ve devasa ekranı mevcut..hoş pek aramadığım bir ekran bu .... - Trameri böyle ve boyalarıda gerçekten bunlarsa çok sorun değil gibi -
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...p-icon-32.000-km-genis-ekran-664499345/detay/

Egea - bence pahallı ama nedense bu donanım seviyesinde (ki öyle gırtlak ta değil) fiyatlar hep böyle ..
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...izel-34-bin-km-en-full-paket-650594336/detay/

Focus - Dolu versiyon .. ekstrası yok ... dezavantajı evde tıpatıpa aynı aracın (ama TrendX) olması :)
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...us-titanium-1.5tdci-otomatik-623487127/detay/

Bir Focus daha
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...tik-38.000-km-hatasiz-boyasiz-662917935/detay
Dolu megane ile dolu focus arasında trafikte bolca vakit geçiren için büyük farklar var. Titanium Focus trafikte can sıkar. Sıkılırsın yani araç içinde onu diyeyim hocam. Focus'un esprisi gazlıyorum, basıyorum, arada viraj da var işte diyen için bir anlam ifade ediyor. Ama böyle trafiğe falan giriyorsan, müziği açmış etrafına bakıp ağır ağır ilerliyorsan, araç içinde bir renklilik bir ambiyans arıyorsan Megane bu hususta Focus'tan çok daha iyi. Hani bu sizin için ne kadar önemlidir bilmem. Ama bazı sürücüler trafikte bol vakit geçirdiği için iç mekana, iç mekan donanımına, gösterişine, caf caflı öğelere daha fazla değer veriyor.

Edc - powershift tepkilerine hiç değinmedim. Edc tecrübem pek olmadığından kullanımı powershift'e göre ne durumda bilemiyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: FocusMonster
Megane ın EDC sıkıntı ya, ne kadar geliştirdiler bilmiyorum ama renault şahsen binmek istemeyeceğim bir araç. İkinci eli çok canlı ama, ona bir şey diyemem. Km yüksek olsa bile satılır.

Geliştirmediler :D

Edc - powershift tepkilerine hiç değinmedim. Edc tecrübem pek olmadığından kullanımı powershift'e göre ne durumda bilemiyorum.

Edc powershift'in yanında diz çöker tövbe ister öyle diyeyim :D
Sadece adı çift kavrama edc'nin, mukayese bile edilmez powershift ile öyle kötü bir şanzıman
 
Son düzenleme: