Hasar kaydı sadece 3800 liraysa çok iyi. Fakat bazıları arabayı ileride satarsam düşüncesiyle bazı çakallıklar yapabiliyor. Misal bir kaza yapıldı 7-8 bin lira masraf çıktı. Bunun makul bir kısmını trafik işlemlerine ve kaskoya kayıtlı olacak şekilde tamir ettiriyor, geri kalan meblağı ise kendi cebinden veriyor. Böylece tramere geçen hasar 7-8 bin lira değil sigortadan veya kaskodan yaptırdığı meblağ kadarı oluyor. Kısaca misal 8 bin liralık hasarın 3.800'ünü resmi, kalanını cebinden vererek hallediyor.
Bu araçta kesin bu vardır diyemem. 4-5 parça gibi afaki sayıda boyalı parça olduğunu söylemesi, fotoğraflarda genellikle görünmesi istemeyen hasarlı araçlarda kullanılan efekt yapılması gibi şeyler insana acaba mı dedirtiyor. Fakat araca eksper yaparken bunu muhakkak göz önünde bulundurun ve mutlaka yetkili serviste hangi işlemler yapılmış bakın. Yetkili servis haricinde her hangi bir işleme maruz bırakılmışsa yukarıda anlattığım durumu daha bir detaylı araştırın.