Yanlış anlamazan bir seyi açıklamak istiyorum ileri sürüş teknikleri aracı kontrolden çıkarmak için degil kontrolden çıkmış aracı kontrol altına almak için kullanılır.Gelelim sorunun cevabına yanlamak kolay iştir zor olan toplaması ve yanladıktan sonraki lastik masrafı motor yıpranması al takım yıpranması debriyaj yıpranması ve bunların can yakan masraflarıdır,göz el kol kordinasyonun iyi olması gerekir debriyajı olan arabada çok daha kolay olur.kavsağa yavaş gelirsin vitesi 2'ye çekersin döneceğin yöne direksonu çevirirsin yarım debriyaj yapar gaza 4/3oranında basarsın arka lastikler tutuşu kayıp eder araç tabiriyi caizse yanlamaya başlar sonra kavşaga bodoslama çıkmamak yada geldiğin yöne tekrar dönmemek için direksiyona ters yönde kontra verirsin ve gaz ayarlamasıyla aracı yanlamaya zorlarsın geri toplamanın en kolay yolu gazdan cok ufak miktarda ayagıni kademeli olarak çekersin arka lastikler yolu tutmaya başlar direksiyon ayarlamasıyla arabayı şeride oturtturursun olay bundan ibaret tabiki kapalı alanlarda dene yada uygula kendini ve insanları tehlikeye atmanin bir anlamı yok çok iyi yanlayınca insanlar madalya takmaz ama birinin canına mâl olursan kelepçe takar.