HABER İstanbul Autoshow 2017'ye 20 marka katılmayacak!

Alcantara

Batuhan KARALAR
Yönetim
Editör
1,052
28
Marka
Renault
Türkiye’nin en büyük otomobil fuarı olma özelliğini taşıyan İstanbul Autoshow, bu yıl kapılarını sekizinci kez açacak. Her seferinde dev markaların gövde gösterilerine sahne olan fuar, gelen haberlere göre bu yıl oldukça durgun geçecek.

Dev markalar katılımlarını bir bir geri çekiyor

Geçtiğimiz ay yaptığımız haberde toplamda 16 markanın bu yıl düzenlenecek fuara katılmayacağını sizlerle paylaşmıştık. Yerel fuarlara katılmama kararı alan Volvo ve Doğuş Otomotiv distribütörlüğündeki Volkswagen grubunun yanında (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Porsche, Bentley, Lamborghini) Citroen, DS, Subaru, Infiniti, Kia, Suzuki ve Mazda; İstanbul Autoshow 2017’ye katılmama kararını daha önce duyurmuştu.

Gelen yeni bilgilere göre kapılarını açmasına yaklaşık 3 ay kala dört markanın daha fuardan çekildiği duyuruldu. Jaguar, Land Rover ve MINI’nin yanı sıra Ford da sürpriz bir karar ile fuara katılmayacak.

Markaların çekilmesi Autoshow’u tehlikeye sokabilir!

21-30 Nisan 2017 tarihleri arasında düzenlenecek olan Autoshow 2017’ye katılmayacak markaların gerekçesi ise sektörün bu dönemde durağanlaşması ve yüksek yer kiraları olarak göze çarpıyor. Bir markanın fuara katılma maliyeti 2.5 milyon lirayı bulurken, grupların marka başı maliyeti daha düşük oluyor.

Bu yılkatılmayacak markaların sayısının 20’ye ulaşması doğal olarak fuarın iptal olma ihtimalini de akıllara getiriyor. Yetkililerin verdiği bilgilere göre katılım sayısı düşük olsa bile bu yıl fuar düzenlenecek.

Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Bu vergi ve dalgalı piyasa koşullarında fuar olsaydı zaten bir gariplik olurdu. Hepsini anlarımda Ford neden katılmıyor onu anlamadım. Sonuçta yerli üretim yapıyor. Fuar bence markalara inat iptal olmayacak ama boşuna iptal edilmiyor çünkü giden kimse olmayacak.
 
Bu vergi ve dalgalı piyasa koşullarında fuar olsaydı zaten bir gariplik olurdu. Hepsini anlarımda Ford neden katılmıyor onu anlamadım. Sonuçta yerli üretim yapıyor. Fuar bence markalara inat iptal olmayacak ama boşuna iptal edilmiyor çünkü giden kimse olmayacak.

manken kızlar olacaksa giden olur illa ki ;)
 
[…] Haber Kaynağına Git var td_screen_width = window.innerWidth; if ( td_screen_width >= 1140 ) { /* large monitors */ document.write('Reklam'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); } if ( td_screen_width >= 1019 && td_screen_width < 1140 ) { /* landscape tablets */ document.write('Reklam'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); } if ( td_screen_width >= 768 && td_screen_width < 1019 ) { /* portrait tablets */ document.write('Reklam'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); } if ( td_screen_width < 768 ) { /* Phones */ document.write('Reklam'); (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); } […]
@Berkinka bu yine error verdi ya :D
:D.
 
Doğuşun baslattığı protesto sonucu 20 marka katılmıyo sonra neden doğuşu vw yi sevmiyosun diyolar
 
Ben Üniversiteye başlarken arkadaşım 1 36i almıştı xenonlu sunrooflu filan 95e şimdi 165den başlıyo millet nasıl araba alsın ya da bunlar nasıl araçlarını satabilsin
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve Porsche
@Berkinka bu yine error verdi ya :D
:D.
Yav o robot mu değil mi emin değilim abi şu yoruma bak böyle robot mu olur lan :D
Screenshot_2017-01-27-23-33-04-1.png
 
Doğuşun baslattığı protesto sonucu 20 marka katılmıyo sonra neden doğuşu vw yi sevmiyosun diyolar
Hocam Doguş bir protesto başlatmadı ki. Adamlar katılmamakta gayet haklı. Siz fuar masrafları ne kadar biliyor musunuz? Ayrıca Doguştan önce Volvo katılmayacağını belirtmişti. Azıcık araştırın bence. Su anda ülke krize doğru hızlı bir şekilde sürükleniyor ve ülkemizde otomotiv sektörü ciddi anlamda zor günler geçiriyor. Ben katılmayan markalara hiçbir şekilde kızamam acıkcası.
 
Volvo'nun katılmaması Türkiye ile alakalı değil. Sadece 3 büyük fuara (Detroit, Cenevre, Şangay) katılacaklarını çok önceden belirtmişlerdi. Doğuş Oto en çok arabayı satsın ülkede sonrasında kaçsın. Nasılsa bu senede araç satışında liderliklerini koruyacaklardır. Türkiye'de otomotiv sektörünün aşırı daralacağı gibi bir öngörü olduğu doğru ancak bizim milletimizin pahalı şeylere daha çok ilgi duyması ve bir şekilde onlara ulaşma çabasını da (kredi, borç vs.) unutmamak gerek bu noktada. Ayrıca Doğuş'un fuarı protesto etmesi beni pek üzmedi. Utanmasalar Golf'e bile bindirmeyecek adamlar. Geçen fuar Audi'de neredeyse her arabayı korumaya almaları beni en gıcık eden olaylardan biridir. Ford'da aynı şekilde arabalarını kapatmıştı maalesef. Mercedes AMG GT, BMW M4 ve M3 modelleri dahil kapılarını açık tutmuştu. Kısacası bu iki firma dahi katılsa benim için değişen bir şey olmayacaktır, inceleyemediğim araca dışardan bakmamın hiçbir anlamı yok yola çıksam daha rahat fotoğraflarını çekebilirim nasıl olsa. İnşallah bu olaylar vesilesiyle fuara katılan velet diye tabir edebileceğimiz grup ortadan kalkar ve gerçekten bir şeyler öğrenmeye, görmeye giden bizler için daha güzel bir ortam oluşur. Yazı uzun oldu biraz kusura bakmayın, saygılar.
 
Volvo'nun katılmaması Türkiye ile alakalı değil. Sadece 3 büyük fuara (Detroit, Cenevre, Şangay) katılacaklarını çok önceden belirtmişlerdi. Doğuş Oto en çok arabayı satsın ülkede sonrasında kaçsın. Nasılsa bu senede araç satışında liderliklerini koruyacaklardır. Türkiye'de otomotiv sektörünün aşırı daralacağı gibi bir öngörü olduğu doğru ancak bizim milletimizin pahalı şeylere daha çok ilgi duyması ve bir şekilde onlara ulaşma çabasını da (kredi, borç vs.) unutmamak gerek bu noktada. Ayrıca Doğuş'un fuarı protesto etmesi beni pek üzmedi. Utanmasalar Golf'e bile bindirmeyecek adamlar. Geçen fuar Audi'de neredeyse her arabayı korumaya almaları beni en gıcık eden olaylardan biridir. Ford'da aynı şekilde arabalarını kapatmıştı maalesef. Mercedes AMG GT, BMW M4 ve M3 modelleri dahil kapılarını açık tutmuştu. Kısacası bu iki firma dahi katılsa benim için değişen bir şey olmayacaktır, inceleyemediğim araca dışardan bakmamın hiçbir anlamı yok yola çıksam daha rahat fotoğraflarını çekebilirim nasıl olsa. İnşallah bu olaylar vesilesiyle fuara katılan velet diye tabir edebileceğimiz grup ortadan kalkar ve gerçekten bir şeyler öğrenmeye, görmeye giden bizler için daha güzel bir ortam oluşur. Yazı uzun oldu biraz kusura bakmayın, saygılar.
Katılıyorum size ya audinin kapısı kapalı karşıda maybacha amg gt biniyoduk ferrari eyvallahta audinin kapısının kapalı olması çok saçma. Şöyle bi olayda oldu fiatın bi aracı kilitliydi ya bu niye kilitli dedim bu kaç para biliyo musun dedi lan karşıda mercedes bmw hepsi açık onlar kaç para biliyo musun dedim sustu.
 
Volvo'nun katılmaması Türkiye ile alakalı değil. Sadece 3 büyük fuara (Detroit, Cenevre, Şangay) katılacaklarını çok önceden belirtmişlerdi. Doğuş Oto en çok arabayı satsın ülkede sonrasında kaçsın. Nasılsa bu senede araç satışında liderliklerini koruyacaklardır. Türkiye'de otomotiv sektörünün aşırı daralacağı gibi bir öngörü olduğu doğru ancak bizim milletimizin pahalı şeylere daha çok ilgi duyması ve bir şekilde onlara ulaşma çabasını da (kredi, borç vs.) unutmamak gerek bu noktada. Ayrıca Doğuş'un fuarı protesto etmesi beni pek üzmedi. Utanmasalar Golf'e bile bindirmeyecek adamlar. Geçen fuar Audi'de neredeyse her arabayı korumaya almaları beni en gıcık eden olaylardan biridir. Ford'da aynı şekilde arabalarını kapatmıştı maalesef. Mercedes AMG GT, BMW M4 ve M3 modelleri dahil kapılarını açık tutmuştu. Kısacası bu iki firma dahi katılsa benim için değişen bir şey olmayacaktır, inceleyemediğim araca dışardan bakmamın hiçbir anlamı yok yola çıksam daha rahat fotoğraflarını çekebilirim nasıl olsa. İnşallah bu olaylar vesilesiyle fuara katılan velet diye tabir edebileceğimiz grup ortadan kalkar ve gerçekten bir şeyler öğrenmeye, görmeye giden bizler için daha güzel bir ortam oluşur. Yazı uzun oldu biraz kusura bakmayın, saygılar.
Valla ben Aston Martin dışında her markaya girebildim. Ayrıca markalar pahalı aracları halka acmamakta çok haklı sadece ilk gün basın günü açıyorlar onda da basın ve iş dünyası baksın diye. Açmamakta haklilar cünkü halk olarak insan gibi bakmıyoruz araçlara. Hatta bazı insanlar o arabayı alamadığı icin zarar verme duygusu besliyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Katılıyorum size ya audinin kapısı kapalı karşıda maybacha amg gt biniyoduk ferrari eyvallahta audinin kapısının kapalı olması çok saçma. Şöyle bi olayda oldu fiatın bi aracı kilitliydi ya bu niye kilitli dedim bu kaç para biliyo musun dedi lan karşıda mercedes bmw hepsi açık onlar kaç para biliyo musun dedim sustu.
Audi de Q7 kapaliydı onun kapalı olma sebebi pre production car olmasıydı. Su anda herhangi bir Audi bayisine giderseniz RS modelleri dahil her arabanın kapıları sonuna kadar acık.
 
Valla ben Aston Martin dışında her markaya girebildim. Ayrıca markalar pahalı aracları halka acmamakta çok haklı sadece ilk gün basın günü açıyorlar onda da basın ve iş dünyası baksın diye. Açmamakta haklilar cünkü halk olarak insan gibi bakmıyoruz araçlara. Hatta bazı insanlar o arabayı alamadığı icin zarar verme duygusu besliyor.
öküzün biri gözümün önünde maybachın bagajını bozdu tipine göre araçlara baktırmalılar aslında
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
öküzün biri gözümün önünde maybachın bagajını bozdu tipine göre araçlara baktırmalılar aslında
Kesinlikle katılıyorum. Ben Maybach a bindiğimde anca 30 40 saniye oturabildim. Çünkü araca deli gibi bir talep var ve insanlar beklemek istemiyor. Arabanın kapisında ben önce binecem diye kavga cıkıyordu hatta o derece bi sıkıntı vardı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur