A8, RS7, TT ve Q7 kapalıydı. Ben gayet rahat binebilmiştim ama daha sonrasında kapalıydı.a8 filanda kapalıydı galiba
A8, RS7, TT ve Q7 kapalıydı. Ben gayet rahat binebilmiştim ama daha sonrasında kapalıydı.a8 filanda kapalıydı galiba
sağ arkaya oturdum ben kimseyide takmadım her yerinide kurcaladım sonra galerici bi kardeşimizin yerindede ekranı kurcaladık güzel makine yaKesinlikle katılıyorum. Ben Maybach a bindiğimde anca 30 40 saniye oturabildim. Çünkü araca deli gibi bir talep var ve insanlar beklemek istemiyor. Arabanın kapisında ben önce binecem diye kavga cıkıyordu hatta o derece bi sıkıntı vardı.
Valla allahı var şimdi güzel alet.sağ arkaya oturdum ben kimseyide takmadım her yerinide kurcaladım sonra galerici bi kardeşimizin yerindede ekranı kurcaladık güzel makine ya
bana s350d long gırtlak ver 20 sene değiştirmem vallaValla allahı var şimdi güzel alet.
galiba 500ün özel bi şeyiydi ama tam bilmiyorumFiat için dediğiniz araç 500 Abarth mıydı?
Mercedes S Serisi Maybach, AMG-GT'ye bile bindirirken, Audi Q5'in kapıları kitliydi, şaka gibi. Ayrıca ülkenin en çok araç satan grubunun ülkenin en önemli otomobil fuarında olmaması kabul edilemez. Mazda, Alfa Romeo gibi pazarı ve kazancı belli markalar katılmasın anlarım da 2-3 milyon tl Doğuş için pek önemli para değildir.Valla ben Aston Martin dışında her markaya girebildim. Ayrıca markalar pahalı aracları halka acmamakta çok haklı sadece ilk gün basın günü açıyorlar onda da basın ve iş dünyası baksın diye. Açmamakta haklilar cünkü halk olarak insan gibi bakmıyoruz araçlara. Hatta bazı insanlar o arabayı alamadığı icin zarar verme duygusu besliyor.
Adamlar kriz cıkacak diye tasarruf moduna gecmişler zaten piyasadaki hareketlerindende belli oluyor. Touareg diye yazılir tuareg diye değil. ÖTV zammı gelmeseydi, euro bu kadar artmasaydı Doguş zaten katılacaktı. Dediğim gibi adamlar tasarruf moduna geçtiler diye duruyor. Kaldı ki sırf tasarruf moduna gecen Doguş değil Ford OTOSAN da tasarrif modunda hareket ediyor. Siz hala sadece Volkswagen'in stand maliyetini daha söylemediniz bana? Ayrıca bizim ne is yaptığımizı biliyormusunuz da daha cok etkileniyorum diyorsunuz? Uzatmaya gerek yok bence hersey ortada. Markalar sapına kadar katılmamakta haklı.Öncelikle başlıklar üzerinden gidelimki kimin neye katılıp katılmadığı belli olsun... 1)Volvo: benim önceki haberde (https://www.otopark.com/2016/12/istanbul-autoshow-durgun-gececek/) okuduğum gibi volvo marka stratejisi yüzünden bir kısım autoshowlara katılmayacağını zaten söylemişti dolayısıyla onu yargılama taraftarı değilim 2)Fuar masrafları:bizzat fuarların her türlü baskı ve tasarımının içinde bulunmuş biri olarak benim konudaki bilgimi sorgulamanız yalnızca ironik kaçıyor velevki ben bilmiyorum diyelim türkiyenin ithalatta en büyük pay sahibi olan sektörün fuar açamaya bile parasının yetmemesini düşünmek saçma olur üstelik piyasının en çok otomobil satan firması olmasına ramen 3)Ekonomi:mağlesef üzerinde bulduğumuz adı konmamış krizi farkındayım hatta sizden daha çok etkilenmekte olduğumuda belirtmek isterim. 4)Doğuşun protestosu: geldik son ve can alıcı maddeye Doğuş otonun sattığı otomobilleri bi tane seninle inceleyelimmi; A3, A4, A5, A6, A8, superb, golf, jetta, tuareg, octavia, tiguan ve passat bunların pek çoğunun kesitiği kesiştiği bir notkta var o da yeni ötv den etkilenmiş olmaları... şimdi bu adamlar para kazanmıyomu kazanıyo araba satıyolarmı satıyolar hatta türkiye pazarına tek kuruş yatırım yapmadan pazarın birincisi olmuşmu wv grubu olmuş eğer ötv zamı gelmeseydi bir eli yağda bir eli balda devam etmezmiydi ederdi zam gelince nooldu ? Orasını ben bilmem orda noolursa olsun adamların çoğu otomobili zam yedimi yedi bu satışları etkilermi etkiler peki doğuş bundan mutlu olurmu, aksine huysuzlaşır elinden geldiğince bunu belirtmek istedğini zümreye ulaştırmaya çalışır. şimdi durum böleyken bu adamın tutupta fuara katılmıyorum demesini parasının yetmemesine yok efendim piyasanın dövizin dalgasına mı bağlamak daha aklı selim bir davranış yoksa bir tür protestoya yormakmı daha mantıklı bir yaklaşım
2 milyon TL sırf geçen fuar Ssangyong un ortalama fuar maliyetiydi. Yani ortaya astronomik rakamlar cıkıyor. Ayrıca kapı kitlemeleri psikolojisi bozuk ülkemizde fazlaca insan olduğundan son derece normal geliyor bana. Bu iş aynı ralli deki gibi aslında. Nasıl Avrupa'da ralli kültürü, fuar kültürü varsa bizde o maalesef ki o kültür yok.Mercedes S Serisi Maybach, AMG-GT'ye bile bindirirken, Audi Q5'in kapıları kitliydi, şaka gibi. Ayrıca ülkenin en çok araç satan grubunun ülkenin en önemli otomobil fuarında olmaması kabul edilemez. Mazda, Alfa Romeo gibi pazarı ve kazancı belli markalar katılmasın anlarım da 2-3 milyon tl Doğuş için pek önemli para değildir.
2 milyon TL sırf geçen fuar Ssangyong un ortalama fuar maliyetiydi. Yani ortaya astronomik rakamlar cıkıyor. Ayrıca kapı kitlemeleri psikolojisi bozuk ülkemizde fazlaca insan olduğundan son derece normal geliyor bana. Bu iş aynı ralli deki gibi aslında. Nasıl Avrupa'da ralli kültürü, fuar kültürü varsa bizde o maalesef ki o kültür yok.
Öncelikle başlıklar üzerinden gidelimki kimin neye katılıp katılmadığı açık bi şekilde okunsun...Hocam Doguş bir protesto başlatmadı ki. Adamlar katılmamakta gayet haklı. Siz fuar masrafları ne kadar biliyor musunuz? Ayrıca Doguştan önce Volvo katılmayacağını belirtmişti. Azıcık araştırın bence. Su anda ülke krize doğru hızlı bir şekilde sürükleniyor ve ülkemizde otomotiv sektörü ciddi anlamda zor günler geçiriyor. Ben katılmayan markalara hiçbir şekilde kızamam acıkcası.
Senin tuaregini yerim. Ortada kızamaya değicek bişey yok. Ben ne senin ne iş yaptığın ne tuareg in nasıl yazıldığı ne standın net maliyetinin ne avrupanın rally kültürü nede firmaların tasaruff modları ilgilendirir. Doğuşun sattığı otomobillerin hemen hemen hepsi ötv zamından etkilendimi .dizel skandalından tecrübe ettği üzere en büyük üç kağıdı yapıp müşteriyi aptal yerine koysada satışları devam ettiğini gördü ya zaten ötv zamı ona dokunmuştu adamın çok müsterisini kaybetmeden yapabileceği ne var fuara katılmamak neden katılmadı parasımı yetmedi hayır onun işi bozulduda ondanAdamlar kriz cıkacak diye tasarruf moduna gecmişler zaten piyasadaki hareketlerindende belli oluyor. Touareg diye yazılir tuareg diye değil. ÖTV zammı gelmeseydi, euro bu kadar artmasaydı Doguş zaten katılacaktı. Dediğim gibi adamlar tasarruf moduna geçtiler diye duruyor. Kaldı ki sırf tasarruf moduna gecen Doguş değil Ford OTOSAN da tasarrif modunda hareket ediyor. Siz hala sadece Volkswagen'in stand maliyetini daha söylemediniz bana? Ayrıca bizim ne is yaptığımizı biliyormusunuz da daha cok etkileniyorum diyorsunuz? Uzatmaya gerek yok bence hersey ortada. Markalar sapına ladar katılmamakta haklı.
Tamam kardeşim sen devam et bu yolda kolay gelsin sana... cahile laf anlatmak deveye hendek atlatmakdan daha zordur demiş atalarımız. Hakikaten de öyle...Öncelikle başlıklar üzerinden gidelimki kimin neye katılıp katılmadığı açık bi şekilde okunsun...
1)Volvo:
Senin tuaregini yerim. Ortada kızamaya değicek bişey yok. Ben ne senin ne iş yaptığın ne tuareg in nasıl yazıldığı ne standın net maliyetinin ne avrupanın rally kültürü nede firmaların tasaruff modları ilgilendirir. Doğuşun sattığı otomobillerin hemen hemen hepsi ötv zamından etkilendimi .dizel skandalından tecrübe ettği üzere en büyük üç kağıdı yapıp müşteriyi aptal yerine koysada satışları devam ettiğini gördü ya zaten ötv zamı ona dokunmuştu adamın çok müsterisini kaybetmeden yapabileceği ne var fuara katılmamak neden katılmadı parasımı yetmedi hayır onun işi bozulduda ondan
Sonunda benim ne kadar zor bişey denediğimi anladın. Bak marka takım taraf görüş tutmak iyidir üstad ama kendini fazla kaptırmıycaksın ırz meselesi değil bu birbirimizi kırdığımıza değmez.Tamam kardeşim sen devam et bu yolda kolay gelsin sana... cahile laf anlatmak deveye hendek atlatmakdan daha zordur demiş atalarımız. Hakikaten de öyle...
Elime cekirdeği aldım oturuyom birazdan bura fena kızışır .robot ortalığı karıştırıyor