HABER İstanbul Autoshow 2017'ye 20 marka katılmayacak!

Kesinlikle katılıyorum. Ben Maybach a bindiğimde anca 30 40 saniye oturabildim. Çünkü araca deli gibi bir talep var ve insanlar beklemek istemiyor. Arabanın kapisında ben önce binecem diye kavga cıkıyordu hatta o derece bi sıkıntı vardı.
sağ arkaya oturdum ben kimseyide takmadım her yerinide kurcaladım sonra galerici bi kardeşimizin yerindede ekranı kurcaladık güzel makine ya
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
O tarz premium markalarda sırayla girilebiliyordu ve girdimde ondan yana sıkıntım yok. Ancak Audi'de araçların kapalı oluşu beni çok sinirlendirmişti. Zarar verenler yüzünden adlında burada araçların açık kapalı olmadını konuşuyoruz orada haklısınız ancak olan bizim gibilere oluyor.
 
Öncelikle başlıklar üzerinden gidelimki kimin neye katılıp katılmadığı belli olsun... 1)Volvo: benim önceki haberde (https://www.otopark.com/2016/12/istanbul-autoshow-durgun-gececek/) okuduğum gibi volvo marka stratejisi yüzünden bir kısım autoshowlara katılmayacağını zaten söylemişti dolayısıyla onu yargılama taraftarı değilim 2)Fuar masrafları:bizzat fuarların her türlü baskı ve tasarımının içinde bulunmuş biri olarak benim konudaki bilgimi sorgulamanız yalnızca ironik kaçıyor velevki ben bilmiyorum diyelim türkiyenin ithalatta en büyük pay sahibi olan sektörün fuar açamaya bile parasının yetmemesini düşünmek saçma olur üstelik piyasının en çok otomobil satan firması olmasına ramen 3)Ekonomi:mağlesef üzerinde bulduğumuz adı konmamış krizi farkındayım hatta sizden daha çok etkilenmekte olduğumuda belirtmek isterim. 4)Doğuşun protestosu: geldik son ve can alıcı maddeye Doğuş otonun sattığı otomobilleri bi tane seninle inceleyelimmi; A3, A4, A5, A6, A8, superb, golf, jetta, tuareg, octavia, tiguan ve passat bunların pek çoğunun kesitiği kesiştiği bir notkta var o da yeni ötv den etkilenmiş olmaları... şimdi bu adamlar para kazanmıyomu kazanıyo araba satıyolarmı satıyolar hatta türkiye pazarına tek kuruş yatırım yapmadan pazarın birincisi olmuşmu wv grubu olmuş eğer ötv zamı gelmeseydi bir eli yağda bir eli balda devam etmezmiydi ederdi zam gelince nooldu ? Orasını ben bilmem orda noolursa olsun adamların çoğu otomobili zam yedimi yedi bu satışları etkilermi etkiler peki doğuş bundan mutlu olurmu, aksine huysuzlaşır elinden geldiğince bunu belirtmek istedğini zümreye ulaştırmaya çalışır. şimdi durum böleyken bu adamın tutupta fuara katılmıyorum demesini parasının yetmemesine yok efendim piyasanın dövizin dalgasına mı bağlamak daha aklı selim bir davranış yoksa bir tür protestoya yormakmı daha mantıklı bir yaklaşım
 
Valla ben Aston Martin dışında her markaya girebildim. Ayrıca markalar pahalı aracları halka acmamakta çok haklı sadece ilk gün basın günü açıyorlar onda da basın ve iş dünyası baksın diye. Açmamakta haklilar cünkü halk olarak insan gibi bakmıyoruz araçlara. Hatta bazı insanlar o arabayı alamadığı icin zarar verme duygusu besliyor.
Mercedes S Serisi Maybach, AMG-GT'ye bile bindirirken, Audi Q5'in kapıları kitliydi, şaka gibi. Ayrıca ülkenin en çok araç satan grubunun ülkenin en önemli otomobil fuarında olmaması kabul edilemez. Mazda, Alfa Romeo gibi pazarı ve kazancı belli markalar katılmasın anlarım da 2-3 milyon tl Doğuş için pek önemli para değildir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve ibougur
Öncelikle başlıklar üzerinden gidelimki kimin neye katılıp katılmadığı belli olsun... 1)Volvo: benim önceki haberde (https://www.otopark.com/2016/12/istanbul-autoshow-durgun-gececek/) okuduğum gibi volvo marka stratejisi yüzünden bir kısım autoshowlara katılmayacağını zaten söylemişti dolayısıyla onu yargılama taraftarı değilim 2)Fuar masrafları:bizzat fuarların her türlü baskı ve tasarımının içinde bulunmuş biri olarak benim konudaki bilgimi sorgulamanız yalnızca ironik kaçıyor velevki ben bilmiyorum diyelim türkiyenin ithalatta en büyük pay sahibi olan sektörün fuar açamaya bile parasının yetmemesini düşünmek saçma olur üstelik piyasının en çok otomobil satan firması olmasına ramen 3)Ekonomi:mağlesef üzerinde bulduğumuz adı konmamış krizi farkındayım hatta sizden daha çok etkilenmekte olduğumuda belirtmek isterim. 4)Doğuşun protestosu: geldik son ve can alıcı maddeye Doğuş otonun sattığı otomobilleri bi tane seninle inceleyelimmi; A3, A4, A5, A6, A8, superb, golf, jetta, tuareg, octavia, tiguan ve passat bunların pek çoğunun kesitiği kesiştiği bir notkta var o da yeni ötv den etkilenmiş olmaları... şimdi bu adamlar para kazanmıyomu kazanıyo araba satıyolarmı satıyolar hatta türkiye pazarına tek kuruş yatırım yapmadan pazarın birincisi olmuşmu wv grubu olmuş eğer ötv zamı gelmeseydi bir eli yağda bir eli balda devam etmezmiydi ederdi zam gelince nooldu ? Orasını ben bilmem orda noolursa olsun adamların çoğu otomobili zam yedimi yedi bu satışları etkilermi etkiler peki doğuş bundan mutlu olurmu, aksine huysuzlaşır elinden geldiğince bunu belirtmek istedğini zümreye ulaştırmaya çalışır. şimdi durum böleyken bu adamın tutupta fuara katılmıyorum demesini parasının yetmemesine yok efendim piyasanın dövizin dalgasına mı bağlamak daha aklı selim bir davranış yoksa bir tür protestoya yormakmı daha mantıklı bir yaklaşım
Adamlar kriz cıkacak diye tasarruf moduna gecmişler zaten piyasadaki hareketlerindende belli oluyor. Touareg diye yazılir tuareg diye değil. ÖTV zammı gelmeseydi, euro bu kadar artmasaydı Doguş zaten katılacaktı. Dediğim gibi adamlar tasarruf moduna geçtiler diye duruyor. Kaldı ki sırf tasarruf moduna gecen Doguş değil Ford OTOSAN da tasarrif modunda hareket ediyor. Siz hala sadece Volkswagen'in stand maliyetini daha söylemediniz bana? Ayrıca bizim ne is yaptığımizı biliyormusunuz da daha cok etkileniyorum diyorsunuz? Uzatmaya gerek yok bence hersey ortada. Markalar sapına kadar katılmamakta haklı.
 
Son düzenleme:
Mercedes S Serisi Maybach, AMG-GT'ye bile bindirirken, Audi Q5'in kapıları kitliydi, şaka gibi. Ayrıca ülkenin en çok araç satan grubunun ülkenin en önemli otomobil fuarında olmaması kabul edilemez. Mazda, Alfa Romeo gibi pazarı ve kazancı belli markalar katılmasın anlarım da 2-3 milyon tl Doğuş için pek önemli para değildir.
2 milyon TL sırf geçen fuar Ssangyong un ortalama fuar maliyetiydi. Yani ortaya astronomik rakamlar cıkıyor. Ayrıca kapı kitlemeleri psikolojisi bozuk ülkemizde fazlaca insan olduğundan son derece normal geliyor bana. Bu iş aynı ralli deki gibi aslında. Nasıl Avrupa'da ralli kültürü, fuar kültürü varsa bizde o maalesef ki o kültür yok.
 
2 milyon TL sırf geçen fuar Ssangyong un ortalama fuar maliyetiydi. Yani ortaya astronomik rakamlar cıkıyor. Ayrıca kapı kitlemeleri psikolojisi bozuk ülkemizde fazlaca insan olduğundan son derece normal geliyor bana. Bu iş aynı ralli deki gibi aslında. Nasıl Avrupa'da ralli kültürü, fuar kültürü varsa bizde o maalesef ki o kültür yok.

SS kaç araba satıyor, Doğuş Grubu kaç araç satıyor ülkemizde? SS 2 milyon verebiliyorsa Doğuş 22 milyon da verir. Hele hele Doğuş'a peşkeş çekilen yerleri, ihaleleri hiç açmayayım. Bu konuda Doğuş'un savunulacak bir yanı yok kusura bakma.
 
Devlet yattığı yerden zaten araba parası alıyor niye araba üretsin ki. Vatandaş çabalıyor, üretici çabalıyor, devlet kazanıyor. Ülkemizde 80 milyon insan var hepsinin yerliye yönelmesi talebi nasıl karşılasın çeşitlilik iyidir vatandaş kazanır haksız yere eleştiri yapmayın 1.'nin eleştirilmesi çok garip adamlar iyi yapıyor millet alıyor. Volkswagen parayı bizden kalıyor gidiyor yatırımını başka ülkeye yapıyor fabrikasını başka ülkeye kuruyor. Vatanını ve Milletini seven hiç kimse Alman otomobili filan almaz. Almanlar parayı bizden kazansın onlarda bizim paramızla terörist beslesin onlara silah versinler, gelip bizi vursunlar. Alman'a para kazandıracağıma giderim canım ülkeme yatırım yapan markalara para kazandırmayı tercih ederim
 
Hocam Doguş bir protesto başlatmadı ki. Adamlar katılmamakta gayet haklı. Siz fuar masrafları ne kadar biliyor musunuz? Ayrıca Doguştan önce Volvo katılmayacağını belirtmişti. Azıcık araştırın bence. Su anda ülke krize doğru hızlı bir şekilde sürükleniyor ve ülkemizde otomotiv sektörü ciddi anlamda zor günler geçiriyor. Ben katılmayan markalara hiçbir şekilde kızamam acıkcası.
Öncelikle başlıklar üzerinden gidelimki kimin neye katılıp katılmadığı açık bi şekilde okunsun...
1)Volvo:
Adamlar kriz cıkacak diye tasarruf moduna gecmişler zaten piyasadaki hareketlerindende belli oluyor. Touareg diye yazılir tuareg diye değil. ÖTV zammı gelmeseydi, euro bu kadar artmasaydı Doguş zaten katılacaktı. Dediğim gibi adamlar tasarruf moduna geçtiler diye duruyor. Kaldı ki sırf tasarruf moduna gecen Doguş değil Ford OTOSAN da tasarrif modunda hareket ediyor. Siz hala sadece Volkswagen'in stand maliyetini daha söylemediniz bana? Ayrıca bizim ne is yaptığımizı biliyormusunuz da daha cok etkileniyorum diyorsunuz? Uzatmaya gerek yok bence hersey ortada. Markalar sapına ladar katılmamakta haklı.
Senin tuaregini yerim. Ortada kızamaya değicek bişey yok. Ben ne senin ne iş yaptığın ne tuareg in nasıl yazıldığı ne standın net maliyetinin ne avrupanın rally kültürü nede firmaların tasaruff modları ilgilendirir. Doğuşun sattığı otomobillerin hemen hemen hepsi ötv zamından etkilendimi .dizel skandalından tecrübe ettği üzere en büyük üç kağıdı yapıp müşteriyi aptal yerine koysada satışları devam ettiğini gördü ya zaten ötv zamı ona dokunmuştu adamın çok müsterisini kaybetmeden yapabileceği ne var fuara katılmamak neden katılmadı parasımı yetmedi hayır onun işi bozulduda ondan
 
Burak kardeş doğru söylüyor. Söylediklerine aynen katılıyorum. Bazı arkadaşlar yerli üretim araçlar sadece iç pazar için mi üretiliyor sanıyorsunuz? Bütün dünyaya satılıyorlar.Bu kadar küçümseyip hor görmeyin yerli üretimleri. Tabiki tercih meselesi paran çok ise gider pahalı araba alırsın birşey diyemem. Gidip bir avrupa ülkelerine bakın. Ne turbo ne de son model adamların umurlarında değil. Gidin roma ya bakın bakalım sokaktaki arabaların bizim yerli fiattan ne üstünlükleri var. Adamlar hala uno ya biniyor.Gidin bakalım parise hepsi küçük eski peugeot ile dolu. Oradan bir barcelonoya uçun. Eski kasa seattan geçilmiyor. Sadece almanya farklı. Adamlar yeni araç üretip satamazlar ise batarlar
 
Öncelikle başlıklar üzerinden gidelimki kimin neye katılıp katılmadığı açık bi şekilde okunsun...
1)Volvo:

Senin tuaregini yerim. Ortada kızamaya değicek bişey yok. Ben ne senin ne iş yaptığın ne tuareg in nasıl yazıldığı ne standın net maliyetinin ne avrupanın rally kültürü nede firmaların tasaruff modları ilgilendirir. Doğuşun sattığı otomobillerin hemen hemen hepsi ötv zamından etkilendimi .dizel skandalından tecrübe ettği üzere en büyük üç kağıdı yapıp müşteriyi aptal yerine koysada satışları devam ettiğini gördü ya zaten ötv zamı ona dokunmuştu adamın çok müsterisini kaybetmeden yapabileceği ne var fuara katılmamak neden katılmadı parasımı yetmedi hayır onun işi bozulduda ondan
Tamam kardeşim sen devam et bu yolda kolay gelsin sana... cahile laf anlatmak deveye hendek atlatmakdan daha zordur demiş atalarımız. Hakikaten de öyle...
 
Her zaman ülkemize yatırım yapan markalar yerlerde sürünür yatırım yapmayan markalar ise zirvede yer alır. Ne olursa olsun ülkemize yatırım yapan markaları tebrik ediyorum ve tercih ediyorum. İthal yapan markaların zirvede yer alması ise bizim ülke olarak üreten değil tüketen bir ülke olduğumuzu gösteriyor. Biz ülke olarak zaten hiçbir zaman üretici bir ülke olmadık ki her zaman tüketici ülke olduk. Ülke olarak malesef bizim herşeyimiz ithal. Ne kadar çok dışarıya bağımlı bir ülkeyiz
 
Tamam kardeşim sen devam et bu yolda kolay gelsin sana... cahile laf anlatmak deveye hendek atlatmakdan daha zordur demiş atalarımız. Hakikaten de öyle...
Sonunda benim ne kadar zor bişey denediğimi anladın. Bak marka takım taraf görüş tutmak iyidir üstad ama kendini fazla kaptırmıycaksın ırz meselesi değil bu birbirimizi kırdığımıza değmez.