Arabanın içinden ejderya çıktığını fark edince dedik hevesi kırılmasın birkaç deneme yaptık. Tek tek hepsini atmıyorum. Kayda değer birkaçını paylaşıyorum. Kalanını kanalımdan takip edebilirsiniz. Keyifli seyirler.
Öncelikle aracımda 15 jant açık hava filtresi 48 lik egzoz boruları orta susturucu takılı sonda çakma varex var. haricinde yazılım vs kesinlikle yok. Denediğim araçların specleri yazılı altta.
İlk video fiesta st tdci ile olan denememden. Youtube da aracın tanıtım videosu vardı. 200+ bg denmiş gtx 1752 turbo harda yazılım egzoz vs. Rövanşınıda yapacağız kısmetse, araçta ufak aksaklıklar olmuş o akşam.
2. video başka bir f7r ile yapılan denememizden. Araç sahibi çok iyi kullanamadığından bayağı geri düşüyor. 2019 Ocak ayında yine denemelerimiz olmuştu bu haliyle tk f7r beni 3 boy geçiyordu. JD ye harcadığım paralar ve emek karşılığını veriyor çok şükür. Bulabilirsem o videolarıda paylaşacağım
TK F7R spec: filtre egzoz 15 hafif jant 172 rs piston komple kapak emme
3. video yine TK f7r ile çekildi. Burada araç sahibi abimiz kullanamadığından tk f7r ın direksiyonuna ben geçtim. Kendi aracımıda yine başka bir f7r sahibi kardeşim kullandı. Kendi arabamı geçmek için harcadığım enerji takdire değer 2 şer kişi denenmiştir. tk driver bendeniz ve yancım araç sahibi. JD driver bahsettiğim kardeşim ve yancısı öz kardeşim. Öz biraderin demesine göre şoför diye verdiğim arkadaş çok seri vites atamıyormuş. Ona rağmen jd yetişiyormuş.
4. ve son denememizde eskilerden astra gsi denemesi. SFI motorlu gerçek gsi lardan kendisi. Araç sahibinin beyanına göre aracında sadece düz boru ve son susturucu mevcut. Lakin 2. viteste 115 120 yapabiliyorum şanzımanım çok uzun abi vs demesinden anladığım kadarıyla aracında yazılım olabilir. Bu denemede yaşadığım şanzıman sıkıntısı sebebiyle 6000 devirde ve yavaş vites attım. Ayrıca astra şoförü kornaları gürültüden duyamadığından erken basmak zorunda kaldığını söyledi.
Öncelikle aracımda 15 jant açık hava filtresi 48 lik egzoz boruları orta susturucu takılı sonda çakma varex var. haricinde yazılım vs kesinlikle yok. Denediğim araçların specleri yazılı altta.
İlk video fiesta st tdci ile olan denememden. Youtube da aracın tanıtım videosu vardı. 200+ bg denmiş gtx 1752 turbo harda yazılım egzoz vs. Rövanşınıda yapacağız kısmetse, araçta ufak aksaklıklar olmuş o akşam.
2. video başka bir f7r ile yapılan denememizden. Araç sahibi çok iyi kullanamadığından bayağı geri düşüyor. 2019 Ocak ayında yine denemelerimiz olmuştu bu haliyle tk f7r beni 3 boy geçiyordu. JD ye harcadığım paralar ve emek karşılığını veriyor çok şükür. Bulabilirsem o videolarıda paylaşacağım
TK F7R spec: filtre egzoz 15 hafif jant 172 rs piston komple kapak emme
3. video yine TK f7r ile çekildi. Burada araç sahibi abimiz kullanamadığından tk f7r ın direksiyonuna ben geçtim. Kendi aracımıda yine başka bir f7r sahibi kardeşim kullandı. Kendi arabamı geçmek için harcadığım enerji takdire değer 2 şer kişi denenmiştir. tk driver bendeniz ve yancım araç sahibi. JD driver bahsettiğim kardeşim ve yancısı öz kardeşim. Öz biraderin demesine göre şoför diye verdiğim arkadaş çok seri vites atamıyormuş. Ona rağmen jd yetişiyormuş.
4. ve son denememizde eskilerden astra gsi denemesi. SFI motorlu gerçek gsi lardan kendisi. Araç sahibinin beyanına göre aracında sadece düz boru ve son susturucu mevcut. Lakin 2. viteste 115 120 yapabiliyorum şanzımanım çok uzun abi vs demesinden anladığım kadarıyla aracında yazılım olabilir. Bu denemede yaşadığım şanzıman sıkıntısı sebebiyle 6000 devirde ve yavaş vites attım. Ayrıca astra şoförü kornaları gürültüden duyamadığından erken basmak zorunda kaldığını söyledi.