JD Mégane Coupé F7R

abi maşallah on numara olmuş araba. Benim fikrim oem e sadık kalarak f7r jantı takman. Gayet yeterince güzel olduğunu düşünüyorum o jantın.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Gökhan61
abi maşallah on numara olmuş araba. Benim fikrim oem e sadık kalarak f7r jantı takman. Gayet yeterince güzel olduğunu düşünüyorum o jantın.
Oem den farklı pek çok nokta var artık. Antenin konumu, döşemeler, Filtre ve egzoz sistemi gibi. O sebeple görselliğin yanında bir tıkta performansa dönük yaptığım işler var. Jant konusu göreceli orjinaller aşırı ağır yaklaşık 9 kg.
 
Motor yapılmasını müteakip kaput altı fitillerinin eksiklikleri ve yağan yağmurunda etkisiyle toz içinde kalan motor kısmına würth ün motor temizleme ürününü uyguladım sonuç güzel. Kaput altı fitilleri tamamladım. Kozmetik anlamda artık eksik kalmadı gibi bir şey. Kapı cepleri ve düğme çerçevelerini arayışım devam ediyor. Belki bir jant değişimi olabilir harici müdahale düşünmüyorum hiç. İç aksamı da tamamen topladım. Güvenlik ikaz etiketlerinin tamamını yapıştırdım. Arap yağı bol buldumu misali abarttığım noktalarda oldu ama onları fotoğraflamadım utandım yalan yok :D Bir türlü güzel mekan bulamayışımdan, daha doğrusu foto çekme işinde yeteneksiz biri olmamdan kaynaklı çok daha güzel fotolar çekmek yerine sitenin bahçesinde yalandan bikaç kare çekebildim. Arabanın rengini yansıtamadığımın farkındayım. Hatta pek çok kişi için hayal kırıklığı dahi olmuştur bu kareler ama inanın canlıda bambaşka görünüyor. Biraz yavaştan alacağım artık. Kabaca bitti çünkü :)

20190929_154409.jpg 20190929_154415.jpg
20190929_154418.jpg 20190929_154429.jpg
20190929_154838.jpg 20190929_154852.jpg

20190929_140251.jpg
 
Abi eline sağlık, burdan yazmasam da aracı takip ediyorum insta da. Her şey çok iyi de sağ ön teker çok geride geliyor gözüme, normal mi o durum?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Gökhan61
Motor yapılmasını müteakip kaput altı fitillerinin eksiklikleri ve yağan yağmurunda etkisiyle toz içinde kalan motor kısmına würth ün motor temizleme ürününü uyguladım sonuç güzel. Kaput altı fitilleri tamamladım. Kozmetik anlamda artık eksik kalmadı gibi bir şey. Kapı cepleri ve düğme çerçevelerini arayışım devam ediyor. Belki bir jant değişimi olabilir harici müdahale düşünmüyorum hiç. İç aksamı da tamamen topladım. Güvenlik ikaz etiketlerinin tamamını yapıştırdım. Arap yağı bol buldumu misali abarttığım noktalarda oldu ama onları fotoğraflamadım utandım yalan yok :D Bir türlü güzel mekan bulamayışımdan, daha doğrusu foto çekme işinde yeteneksiz biri olmamdan kaynaklı çok daha güzel fotolar çekmek yerine sitenin bahçesinde yalandan bikaç kare çekebildim. Arabanın rengini yansıtamadığımın farkındayım. Hatta pek çok kişi için hayal kırıklığı dahi olmuştur bu kareler ama inanın canlıda bambaşka görünüyor. Biraz yavaştan alacağım artık. Kabaca bitti çünkü :)

Ekli dosyayı görüntüle 21116 Ekli dosyayı görüntüle 21117
Ekli dosyayı görüntüle 21118 Ekli dosyayı görüntüle 21119
Ekli dosyayı görüntüle 21120 Ekli dosyayı görüntüle 21121

Ekli dosyayı görüntüle 21115
Hocam elinize sağlık. Özenle topladınız arabayı. Benim sorum şu: Açık hava filtresi o konumlandırmayla yeterli havayı nasıl buluyor?
 
Abi jant lastik kesinlikle değişmeli. Onun dışında muazzam oldu maşallah :)
Hocam değişecek lakin takas yolu ile ancak olur şu an için tam bitmemişken janta vs para ayırma şansım yok maalesef :)

Abi eline sağlık, burdan yazmasam da aracı takip ediyorum insta da. Her şey çok iyi de sağ ön teker çok geride geliyor gözüme, normal mi o durum?
Normal değil de direksiyon hiçbir karede de tam düz değil :) Buna rağmen çok az geride duruyor lakin rot ayarında vs hiçbir sıkıntı yaşatmadı çekme vs de yok. Ön düzen henüz ellenmedi. Sonrasında bakacağız :)
Hocam elinize sağlık. Özenle topladınız arabayı. Benim sorum şu: Açık hava filtresi o konumlandırmayla yeterli havayı nasıl buluyor?
Yaramazlık yapacağım zaman sol ön sinyali söküyorum :D
Onun haricinde orjinal filtresi ve hortumunun öyle saçma sapan bir tasarımı varki görseniz bundan iyisi olamazdı dersiniz yaptığım sistem için. Aslında bu şekilde bir çalışma yapmayı hiç düşünmedim lakin orjinal hortumların giriş kısmı sıkıntılı ve bir türlü muadil bir ürün bulamadığımdan mecbur kaldım sökmeye.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Munferit
Konuyu dün gece gördüm @PULAT abi İnan sabaha kadar uyumadan okudum o kadar beğenerek okudum ki anlatamam araban muhteşem maşallah Allah kaza bela vermesin naçizane tavsiyem jant rengi bence parlak gümüş gri olursa sarı renkle çok uyumlu durur 🤗
 
  • Beğeni
Tepkiler: Gökhan61
Konuyu dün gece gördüm @PULAT abi İnan sabaha kadar uyumadan okudum o kadar beğenerek okudum ki anlatamam araban muhteşem maşallah Allah kaza bela vermesin naçizane tavsiyem jant rengi bence parlak gümüş gri olursa sarı renkle çok uyumlu durur 🤗
Bir şeyler yapacağım kardeşim. Jant konusunda inanılmaz bir baskı var üzerimde ve haliyle gereğini yapacağım. Birkaç model var bir ara sohbet bölümünden beğenilerine sunacağım forumdaşların :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: eness541
Zaman büyük sıkıntı. Malum izinler bitti. Arabanın peşine çok koşturamıyorum. Yaptığım ufak tefek şeyleri de paylaşmaya zamanım olmuyor.
Bu periyotta boş durmadım elbette huyum kurusun :) cam düğmeleri ve ayna joystiği değişti. Hepsi sağlamdı lakin düğmelerin ikisinin ışıkları yanmıyordu bir diğerinin ise soluk yanıyordu. Joystiğinde üstündeki boyalar silinmişti. Maksat yeni dursun dedim değiştirdim.

En büyük ilerleme jant mevzusunda oldu. Zor belada olsa kaynak ayırıp az bulunan Coupe ide jantlarını bulup taktım. Orjinal görünmesi açısından kendi jantlarını önerdi herkes lakin bir tane göbeği 150 tl ve düşüp kaybolabiliyor. Çalınma durumlarıda cabası. Onun stresini yaşarken arabamdan aldığım tadı kaçırmaya hiç niyetim yoktu. Sevmeyişimde ayrı bir mevzu zaten. Bu arada eski clio 4 ümden kalma jant göbekleri vardı. Kendi orjinallerindeki reno logosu jant rengi olduğundan clionunkiler daha güzel durur dedim. Krom kaplama çünkü. Birde cuk diye yerine oturunca değmeyin keyfime :) Her neyse birkaç güncel fotoğraf atıyorum. Bu arada geçen akşam Rize turunda ufaktan ısınma turlarına başladık. Yavaştan kıvama geliyor :D Son olarak çakma varexi söküp orjinal egzoza döndüm. Safi ciğer sesi dinliyorum artık. Roll kasmayı düşünmüyorum çünkü.

Geçen akşam bir benzinlikte telefon kamerası ile birkaç kare çekeyim dedim. Clio 4 rs ten vurulduğum o renk tonunu kısmen de olsa yakaladım sanırım. :)

20191020_104744.jpg 20191020_105201.jpg

20191020_171935.jpg20191020_171943.jpg

20191020_172005.jpg IMG-20191015-WA0066.jpg

İşte Clio 4 rs ve jd f7r fotoları :D
Renault-Clio-R-S-16-6-1024x682.jpg 20191005_224430.jpg

20191005_224440.jpg
 
Son düzenleme:
Zaman büyük sıkıntı. Malum izinler bitti. Arabanın peşine çok koşturamıyorum. Yaptığım ufak tefek şeyleri de paylaşmaya zamanım olmuyor.
Bu periyotta boş durmadım elbette huyum kurusun :) cam düğmeleri ve ayna joystiği değişti. Hepsi sağlamdı lakin düğmelerin ikisinin ışıkları yanmıyordu bir diğerinin ise soluk yanıyordu. Joystiğinde üstündeki boyalar silinmişti. Maksat yeni dursun dedim değiştirdim.

En büyük ilerleme jant mevzusunda oldu. Zor belada olsa kaynak ayırıp az bulunan Coupe ide jantlarını bulup taktım. Orjinal görünmesi açısından kendi jantlarını önerdi herkes lakin bir tane göbeği 150 tl ve düşüp kaybolabiliyor. Çalınma durumlarıda cabası. Onun stresini yaşarken arabamdan aldığım tadı kaçırmaya hiç niyetim yoktu. Sevmeyişimde ayrı bir mevzu zaten. Bu arada eski clio 4 ümden kalma jant göbekleri vardı. Kendi orjinallerindeki reno logosu jant rengi olduğundan clionunkiler daha güzel durur dedim. Krom kaplama çünkü. Birde cuk diye yerine oturunca değmeyin keyfime :) Her neyse birkaç güncel fotoğraf atıyorum. Bu arada geçen akşam Rize turunda ufaktan ısınma turlarına başladık. Yavaştan kıvama geliyor :D Son olarak çakma varexi söküp orjinal egzoza döndüm. Safi ciğer sesi dinliyorum artık. Roll kasmayı düşünmüyorum çünkü.

Geçen akşam bir benzinlikte telefon kamerası ile birkaç kare çekeyim dedim. Clio 4 rs ten vurulduğum o renk tonunu kısmen de olsa yakaladım sanırım. :)

Ekli dosyayı görüntüle 21494 Ekli dosyayı görüntüle 21495

Ekli dosyayı görüntüle 21496Ekli dosyayı görüntüle 21497

Ekli dosyayı görüntüle 21498 Ekli dosyayı görüntüle 21499

İşte Clio 4 rs ve jd f7r fotoları :D
Ekli dosyayı görüntüle 21500 Ekli dosyayı görüntüle 21492

Ekli dosyayı görüntüle 21493
Jantların değişmesi griye çevrilmesi gözümü gönlümü açtı, artık roll koşmayacak olmasına sevindim.Ufaktan ara hızlanmalar ya da ufsk tefek şımarıklıklar yeterli olur zannımca.:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Gökhan61
Sevdiğim 2-3 kişi var öncesi sonrası maksatlı ufak yaramazlıklar olur dediğiniz gibi oda 2-3 ayda bir bir araya geleceğiz belki :)
Haricinde zaten yolu boş buldummu azıcık filtre sesi dinliyorum e oda hakkımdır da :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC
Maşallah abi jantların yakışacağına emindim zaten :) O tarafa yolum düşerse yanına uğramak planlarım arasında
 
  • Beğeni
Tepkiler: Gökhan61
Maşallah güzel duruyor. Bu sarı da çok yakıştı. Siyah janttan vazgeçmeniz bence daha iyi oldu. Günümüzde çok sık görüyoruz siyah jantları, takılan her arabaya spor bir hava da katıyor ancak pek sevdiğim söylenemez. Arabanız özelinde konuşursam aslına uygunda durmuyordu diye düşünüyorum. Bu jantlarla daha güzel oldu, kazasız belasız keyifle kullanmanız dileğiyle.