Merhaba Otopark ailesi. Bir ay önce aldığımız Ford Courier’i size tanıtmak istedim. Ayrıca @Berkin ’in izni olursa konuyu günlük olarak kullanmayı da düşünüyorum.
Aracın donanımı “1.5TDCI 95HP Titanium”.
Aracımız kar beyazı renginde. 19 bin km’de aldık. Şu an 20 bin km’de. Aracı şahıstan aldık. Temiz kullanılmış bir araçtı.
Courier’de kamyonet ve otomobil olmak üzere iki çeşit bulunmakta. Biz otomobil ruhsatlı almayı tercih ettik. Bilgi sahibi olmak isteyenler için söyleyeyim; Courier otomobil ruhsatlı olunca arka koltukta üçüncü boyunluk oluyor. Bir şey daha var ayırt etmek için. Arka koltuğun şaft tünelinin üzerindeki orta koltuk kamyonet ruhsatlılarda otomobil olanına göre daha yüksek bir durumda. Çünkü kamyonet olduğundan 4 kişilik olarak geçiyor ruhsatta. Bu durum hepsinde geçerli. Yalnızca otomobil olanlarında koltuk normal.
Aracın beğendiğim yönlerini yazayım.
+ Dijital klima
+ Yağmur sensörü
+ Far sensörü
+ Bluetooth
Aracın beğenmediğim ya da keşke şöyle olsaydı dediğim yönlerini yazayım.
- Keşke Sync 3 Lite yerine daha gelişmiş ve dokunmatik olan Sync 4 olsaydı. Ama bu dediğim Titanium Plus paketinde var.
- Park sensörü yok. Sadece Titanium Plus paketinde ön ve arka park sensörü var.
Aracın yakıt tüketimi:
Yoğun şehir içi tüketimi (15 km ortalama hızda) 8 litre. Ama son kullanımımdan sonra bu tüketim 6.7 litreye kadar düştü.
Depoyu tam doldurduktan sonra aracı 480km kullandık. Bu tüketimde şehir dışına çıkılmadı sadece şehir içinde kullanıldı. Depoyu tam doldurduktan 480km sonra yakıt aldık. Ama yol bilgisayarında 110 km daha gider yazıyordu. Yol bilgisayarının hata payını göz önüne alırsak yaklaşık 90-100 km daha yol giderdi. Yani şehir içi yoğun + sakin trafikte tam depo ile 550-580 km civarı yol gidebiliyor. Tabi bu kullanımda aracı olması gerektiği gibi kullandım. Ne çok zorladım ne de tın tın gittim.
Veee assolistimiz;
Aracın donanımı “1.5TDCI 95HP Titanium”.
Aracımız kar beyazı renginde. 19 bin km’de aldık. Şu an 20 bin km’de. Aracı şahıstan aldık. Temiz kullanılmış bir araçtı.
Courier’de kamyonet ve otomobil olmak üzere iki çeşit bulunmakta. Biz otomobil ruhsatlı almayı tercih ettik. Bilgi sahibi olmak isteyenler için söyleyeyim; Courier otomobil ruhsatlı olunca arka koltukta üçüncü boyunluk oluyor. Bir şey daha var ayırt etmek için. Arka koltuğun şaft tünelinin üzerindeki orta koltuk kamyonet ruhsatlılarda otomobil olanına göre daha yüksek bir durumda. Çünkü kamyonet olduğundan 4 kişilik olarak geçiyor ruhsatta. Bu durum hepsinde geçerli. Yalnızca otomobil olanlarında koltuk normal.
Aracın beğendiğim yönlerini yazayım.
+ Dijital klima
+ Yağmur sensörü
+ Far sensörü
+ Bluetooth
Aracın beğenmediğim ya da keşke şöyle olsaydı dediğim yönlerini yazayım.
- Keşke Sync 3 Lite yerine daha gelişmiş ve dokunmatik olan Sync 4 olsaydı. Ama bu dediğim Titanium Plus paketinde var.
- Park sensörü yok. Sadece Titanium Plus paketinde ön ve arka park sensörü var.
Aracın yakıt tüketimi:
Yoğun şehir içi tüketimi (15 km ortalama hızda) 8 litre. Ama son kullanımımdan sonra bu tüketim 6.7 litreye kadar düştü.
Depoyu tam doldurduktan sonra aracı 480km kullandık. Bu tüketimde şehir dışına çıkılmadı sadece şehir içinde kullanıldı. Depoyu tam doldurduktan 480km sonra yakıt aldık. Ama yol bilgisayarında 110 km daha gider yazıyordu. Yol bilgisayarının hata payını göz önüne alırsak yaklaşık 90-100 km daha yol giderdi. Yani şehir içi yoğun + sakin trafikte tam depo ile 550-580 km civarı yol gidebiliyor. Tabi bu kullanımda aracı olması gerektiği gibi kullandım. Ne çok zorladım ne de tın tın gittim.
Veee assolistimiz;