İlk 4x4 macerama aynı aracın 4.0 L6 motoru ile başladım, arazi kabiliyeti ve konforuna hayran kaldım ve 10 yıldır başka marka veya modele yönelmedim...
Uzun arayışlar sonucu 5.2 v8 bir araca rastladım, 93 model ve LPG görmemiş oluşu beni cezbetti, çünkü daha kuvvetli arazi şanzımanı ve ağır hizmet tipi mafsallı şaft kullandığını biliyordum...
Aracı aldıktan sonra tüm soğutma sistemini sıfırladım...
Flowmaster super 44 egzoz, katalizatör iptali yaptım... K&N Apollo filtre kiti ve boğaz kelebeği alt performans flanşı koydum...
Tüm sensörlerini sıfır orijinalleri ile değiştirdim... Şanzıman, arazi şanzımanı, diferansiyel ve motor yağını değiştirdim... Performans tipi yağ ve K&N yağ filtresi kullandım...
Ateşleme sistemini (distribütör kapağı, tevzi makarası, bujiler, buji kabloları) modifiye ettim, Accel tst-18 kit tercih ettim, ateşleme bobini ise msd 8228 tercih ettim... Emisyon boruları pcv valfi ne varsa sıfırlandı araç...
Başladık offroad modifiyesine, ön arka demir tamponu yaptırıp taktık hemen... Şnorkel, ağır hizmet yaylı tip direksiyon rot amortisörünü de taktırdım... MT tip arazi lastikleri için pro comp marka jantlarımı taktım...
Lastiklere ve yayların altında ki 5cm lik yükseltme takozlarına alıcı çıktı, sattım... Tabi şnorkeli de verdim, zaten hiç hoşuma gitmemişdi, derin suya da girmeyeceğim...
Araba oldu kartal dedim bu iş böyle olmaz...
Amerikadan parça siparişine başladım, HD deve boynu (pitman arm), iron rock şase güçlendirme, iron rock 4.5 inç premium yükseltme kiti ve kite ek olarak 1 inç polyüretan takoz aldım... Toplamda 5.5 inç yükselmiş olacak... Alt kol bağlantıları, rotlar ıvır zıvır bir dünya ağır hizmet tipi parça topladım... Nihayet arabaya takmaya geldi sıra, o sıra da forum açıldı Bayramdan sonra büyük değişime girecek araç...
İlgilenenler için takip etmesini tavsiye ederim...
Bir kaç resim paylaşıyorum, yaptıklarımın sırası biraz karışık, kusura bakmayın... Araca bir şeyler yaptıkça buraya ekleyeceğim...
Uzun arayışlar sonucu 5.2 v8 bir araca rastladım, 93 model ve LPG görmemiş oluşu beni cezbetti, çünkü daha kuvvetli arazi şanzımanı ve ağır hizmet tipi mafsallı şaft kullandığını biliyordum...
Aracı aldıktan sonra tüm soğutma sistemini sıfırladım...
Flowmaster super 44 egzoz, katalizatör iptali yaptım... K&N Apollo filtre kiti ve boğaz kelebeği alt performans flanşı koydum...
Tüm sensörlerini sıfır orijinalleri ile değiştirdim... Şanzıman, arazi şanzımanı, diferansiyel ve motor yağını değiştirdim... Performans tipi yağ ve K&N yağ filtresi kullandım...
Ateşleme sistemini (distribütör kapağı, tevzi makarası, bujiler, buji kabloları) modifiye ettim, Accel tst-18 kit tercih ettim, ateşleme bobini ise msd 8228 tercih ettim... Emisyon boruları pcv valfi ne varsa sıfırlandı araç...
Başladık offroad modifiyesine, ön arka demir tamponu yaptırıp taktık hemen... Şnorkel, ağır hizmet yaylı tip direksiyon rot amortisörünü de taktırdım... MT tip arazi lastikleri için pro comp marka jantlarımı taktım...
Lastiklere ve yayların altında ki 5cm lik yükseltme takozlarına alıcı çıktı, sattım... Tabi şnorkeli de verdim, zaten hiç hoşuma gitmemişdi, derin suya da girmeyeceğim...
Araba oldu kartal dedim bu iş böyle olmaz...
Amerikadan parça siparişine başladım, HD deve boynu (pitman arm), iron rock şase güçlendirme, iron rock 4.5 inç premium yükseltme kiti ve kite ek olarak 1 inç polyüretan takoz aldım... Toplamda 5.5 inç yükselmiş olacak... Alt kol bağlantıları, rotlar ıvır zıvır bir dünya ağır hizmet tipi parça topladım... Nihayet arabaya takmaya geldi sıra, o sıra da forum açıldı Bayramdan sonra büyük değişime girecek araç...
İlgilenenler için takip etmesini tavsiye ederim...
Bir kaç resim paylaşıyorum, yaptıklarımın sırası biraz karışık, kusura bakmayın... Araca bir şeyler yaptıkça buraya ekleyeceğim...