Ben hep 5,9 limited hayranıyımdır. 5,9 versiyonlarında işler nasıl. Yedek parça, kronik sorunlar. vs
5.9 0-100'ü 6 saniye de gören bir araçtır... Şanzımanı güçlü ve elektronik kontrollüdür, motorda ki bir iki farklılık ve eski nesil şanzımanı elektronik destek ile özelleştirilmiştir... Kronik sorunu yok bu araçların, sadece yaşı itibarı ile ömrünü tamamlamış sensörleri var
...
Genelde servislerin önemsemediği, görmediği, bilmediği pcv valfi tıkalıdır ve iac sensörü kirlidir veya temizlerken kalibrasyonu bozulmuştur... Düşük rolanti problemlerine sebep olur... Kaliteli tam sentetik bir yağ ile, hararet bile işlemez üstündeki mopar 318, mopar 360 makineye...
Yedek parçası tofaş misali bakkalda bile bulunur... Ve modifiye konusunda deli işidir, direksiyon kutu kapağından, alt kol bağlantı ayaklarına kısaca iğneden ipliğe her parçasının yüzlerce farklı marka model ve sağlamlıkda modifiye imkanı vardır... Yani 200.000TL harcayacağım de o parayı yer... Amerika gibi bir otomobil offroad cennetinde en çok kullanılan arazi aracı budur... Buydu pardon
rubicon'a kaptırdı bayrağı... Bir çok marka artık rubicona ağırlık vermeye başladı aksesuar ve güçlendirme parçalar konusunda...
Bu araçların sevmediğim yanı ise bu... Biraz da sağlamlık takıntısı var ise, altından kalkamıyorsunuz... Modifiyenin sonu gelmiyor...
Dizel bir bineğim olsa, far sis led ampül takıp cam filmi çeksem, 4 tane de sıfır lastik alsam diyorsunuz bazen
Yapılabileceklerin sonu olmayınca ve bunları yapamayınca soğuyorsunuz... Benim yapımda olanlar almasın, cidden bu konuda deli işi... Standart binerim veya sınırımı bilirim diyen alsın tepe tepe kullansın... Şahsen 7-24 hangi parayı neresine harcayayım, şunu da güçlendireyim diye düşünmekten yaşlandım... En basit örnek 150 adet ön 100 adet arka farklı marka ve modellerde viraj askı (Z) rotu var... Bunlar yan sanayi değil tamamen modifiye için üretilmiş... Bu araca uyan ağır hizmet tipi diferansiyel kapak modeli ise 200'ün üstünde... Sadece almak değil, hangisini alacağınız bile yoruyor...