Peki Cenk abi sence süspansiyon değişmesi iyi mi kötü mü , kullanılmadan tam bi şey söylenemez ama yorumunu merak ettim .Şuanki makyajlı focus 3 ile temelde benzer olacak ama sağını solunu gizledikleri için ufak ayrıntılar ne alemde bilmiyorum.. 2017 mk4 focus diye aratınca bir kaç resim geliyor. Sol ve sağ arka kelebek camları büyümüş dolayısıyla iç mekanda biraz daha geniş bir hacim söz konusu olacak, gündüz ledli stop, far grubu gelecek. Yüksek ihtimal de mondeo'daki integral link süspansiyon kullanılacak. 90'lardan beri kullandıkları control blade süspansiyondan vazgeçecekler artık sanırım. Şimdilik bunlar gündemde. İlerleyen zamanlar ayrıntılar daha da belli olur.
Suspansiyon control blade'den daha gelismis bir versiyon. Normal sartlarda ust segment aracalara ait bir altyapi ve surus tarzini nasil etkileyecegi mevzusu tamamen suspansiyon ayariyla alakali. Mondeo cok konforlu sekilde suruldu piyasaya, focus'a da aynisi uygulanir mi yoksa geleneksel sekliyle kalip daha cok surus zevkine odakli bir ayarlama mi yapilir bilemiyorum. Bana sorsan integral link kullanilsin ama surus zevki eskisi gibi kalsin..Peki Cenk abi sence süspansiyon değişmesi iyi mi kötü mü , kullanılmadan tam bi şey söylenemez ama yorumunu merak ettim .
Bana da oyle geliyor. Ama bir tek mondeo kafami karistiriyor. Eskiden mondeo, fiesta ve focus'un gelismis haliydi surus anlaminda ama simdi onda stil degistirdiler ve konfora odakli hale getirdiler ayni sekilde s max de bu sekilde uretilmeye baslandi. Acaba mondeo'dan basladi altlara dogru bu farkliligi devam ettirirler mi diye dusunuyorum ama dedigim gibi fiesta ve focus surus zevki acisindan ayriliyor, korunmasi gerektigini dusunuyorum.Tahminim ; focus fiesta yine eskisi gibi eğlenceli olur .
Abi Mondeonun satışı ülkemizde çok da iyi değil , bildiğim kadarıyla Avrupa'da da iyi değil , sürüş zevki ile o sınıfta araba alacak kişi sayısı da az olduğu için iyi değildi satışı , konfora yönelttiler ki satışı artsın , d sınıfında konfor ile çok satış yapabilir . Ama c sınıfında ve b sınıfında satışları iyi zaten ve beğeniliyor , ondan dolayı tarz değiştireceklerini sanmıyorum .Bana da oyle geliyor. Ama bir tek mondeo kafami karistiriyor. Eskiden mondeo, fiesta ve focus'un gelismis haliydi surus anlaminda ama simdi onda stil degistirdiler ve konfora odakli hale getirdiler ayni sekilde s max de bu sekilde uretilmeye baslandi. Acaba mondeo'dan basladi altlara dogru bu farkliligi devam ettirirler mi diye dusunuyorum ama dedigim gibi fiesta ve focus surus zevki acisindan ayriliyor, korunmasi gerektigini dusunuyorum.
Bakalim sahsen ben de senin gibi istiyorum. Herkesin tercih edecegi, almak istedigi bir otomobil haline gelsin istemiyorum. Cunku bilirsin bizim milletin genelinin sahip olmak istedigi otomobiller mevzusunda neyi ne kadar bildigi, anladigi, otomobili neye gore degerlendirdigi belli. O sebeple belli kesimin sectigi araclar olarak kalmasi beni daha mutlu eder.Abi Mondeonun satışı ülkemizde çok da iyi değil , bildiğim kadarıyla Avrupa'da da iyi değil , sürüş zevki ile o sınıfta araba alacak kişi sayısı da az olduğu için iyi değildi satışı , konfora yönelttiler ki satışı artsın , d sınıfında konfor ile çok satış yapabilir . Ama c sınıfında ve b sınıfında satışları iyi zaten ve beğeniliyor , ondan dolayı tarz değiştireceklerini sanmıyorum .
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.