Kodiaq "Resmi" Fiyatları ve Donanımları

F/P oranı nasıl?

  • İyi

    Kullanılan: 2 7.7%
  • Orta

    Kullanılan: 13 50.0%
  • Kötü

    Kullanılan: 11 42.3%

  • Kullanılan toplam oy
    26
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mustafa.e

Panpa
2,884
26
Marka
Volkswagen
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Onur ve Porsche
Fiyatlar malum piyasa koşullarında kabul edilebilir ama 1.4 TSI 4X4 150 DSG olan versiyon ve Prestige paketin 5.000TL fazlası var gibi. Açıkçası ben Prestige pakette cam tavan beklerdim. Ambition paket, başlangıç paketi ve bence gayet dolu tutulmuş keza Active'de aynı şekilde. Aslında aracın donanımları güzel f/p adayı ucundan kıyısından olabilir.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Onur
Style donanımla kabul edilebilir aslında. Kaliteli bir araç olduğunu düşünüyorum ama 1.6 dizel otomatik hafif gıdıklanmış bir motorla gelse yok satar :D
 
Sportage ve tucson kıyasla çok kötü duruyor
Tucson fiyatıyla daha iyi, boyut farkı görmezden gelinirse.(Yakıtı da fazla ama aşırı fark yok) Ama bence sportage'ın o fiyatlarla hiç üstünlüğü yok.
Style donanımla kabul edilebilir aslında. Kaliteli bir araç olduğunu düşünüyorum ama 1.6 dizel otomatik hafif gıdıklanmış bir motorla gelse yok satar :D
aynen en alınılabiliri style gibi duruyor her ne kadar prestige'deki bi kaç donanım insanın aklını kurcalasa da :D
 
sportage bir tık daha dolu ve yine daha ucuz ondan örnek verdim.
Donanımda birbirlerine üstünlük sağladıkları yerler var. Sportage'da otomatik park, ön cam rezistans gibi ekstralar var kodiaqta bacak sallamalı bagaj, mirror link gibi ekstralar var orası seçime kalmış ama büyük boyut isteyen biri için kodiaq daha iyi olur. Boyut ihtiyacım yoksa ve sportage hoşuma giderse sportage alırdım ama :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Onur ve Porsche
spotage da da mirror link ve ayak sallamalı değil de düğmeli otomatik bagaj var bide koltuk soğutma :D
Donanımda birbirlerine üstünlük sağladıkları yerler var. Sportage'da otomatik park, ön cam rezistans gibi ekstralar var kodiaqta bacak sallamalı bagaj, mirror link gibi ekstralar var orası seçime kalmış ama büyük boyut isteyen biri için kodiaq daha iyi olur. Boyut ihtiyacım yoksa ve sportage hoşuma giderse sportage alırdım ama :D
 
2017-05-05 (1).png
2017-05-05 (2).png
2017-05-05 (3).png
2017-05-05 (4).png



Buraya da atalım açık halini de görsün arkideşlee

2017-05-05 (6).png
 
Son düzenleme:
Bence style pek alınir değil ya gerçi ben şuan 0 araba almam ondan öyle diyom:) 150 vermem ben ya diğer rakiplerinede böyle paralar vermem 2.el alırım ben bunları alacağıma bi tek 110 luk ambition kafamı kurcalar alınır mı diye.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Ambition'daki özellikler benim için yeterli. Style 70.000 tl vergi sınırına takılıyor sanırım.
Ayrıca Tucson ve Sportage ile kıyaslamayı doğru bulmuyorum. Çok daha kaliteli bir araç ve asıl rakipleri SantaFe ve Sorento...
Tüketimi ise Hyundai grubu araçların çok bayağı altında. 1.4 TSI çoğu kişi tarafından şu an piyasadaki en başarılı motor olarak gösteriliyor.
 
Ambition'daki özellikler benim için yeterli. Style 70.000 tl vergi sınırına takılıyor sanırım.
Ayrıca Tucson ve Sportage ile kıyaslamayı doğru bulmuyorum. Çok daha kaliteli bir araç ve asıl rakipleri SantaFe ve Sorento...
Tüketimi ise Hyundai grubu araçların çok bayağı altında. 1.4 TSI çoğu kişi tarafından şu an piyasadaki en başarılı motor olarak gösteriliyor.
Kodiaq santafe ve sorento boyut olarak küçük kalıyor. Boyutları biraz büyük bir c suv bana kalırsa
 
Kodiaq santafe ve sorento boyut olarak küçük kalıyor. Boyutları biraz büyük bir c suv bana kalırsa
Uzunluk / Genişlik / Yükseklik / Dingil Mesafesi
Kodiaq:
4.697 / 1.882 / 1.676 / 2.791
Santa Fe: 4.690 / 1.880 / 1685 / 2.700
Sorento: 4.780 / 1.890 / 1.685 / 2.780
X-Trail: 4.640 /1.830 / 1.715 / 2.705

Benim görüşüm bir aracın sınıfını dingil mesafesi belirler. Diğer ölçülerde de Sorento hariç önde.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Uzunluk / Genişlik / Yükseklik / Dingil Mesafesi
Kodiaq:
4.697 / 1.882 / 1.676 / 2.791
Santa Fe: 4.690 / 1.880 / 1685 / 2.700
Sorento: 4.780 / 1.890 / 1.685 / 2.780
X-Trail: 4.640 /1.830 / 1.715 / 2.705

Benim görüşüm bir aracın sınıfını dingil mesafesi belirler. Diğer ölçülerde de Sorento hariç önde.
eğer dingil mesefesi belirliyorsa o zaman diyecek bir şeyim yok :)
 
eğer dingil mesefesi belirliyorsa o zaman diyecek bir şeyim yok :)
Yıllarca Linea'yı boyu uzun diye C sınıfı diye satmaya çalıştılar. Benim görüşüm arabanın tamponunu uzatınca arabanın sınıfının değişmemesi lazım. Bana mantıklı gelmiyor.

Ha yukarıdaki araçların hiçbiri bir D sınıfı araba boyunda değil. Mesela Superb Kodiaq'tan 16,4 mm daha uzun, Dingil mesafesi de 5 cm daha uzun. C-SUV veya D-SUV demek ne kadar doğru bilmiyorum. Ama rakipleri bunlar. Q5'ten 3 cm daha uzun bir araba bu(Bu arada Q5'in dingil mesafesi Kodiaq'tan 28 mm daha uzun). Tucson ile Qashqai ile kıyaslamak doğru olmuyor maalesef.
 
Son düzenleme:
Yıllarca Linea'yı boyu uzun diye C sınıfı diye satmaya çalıştılar. Benim görüşüm arabanın tamponunu uzatınca arabanın sınıfının değişmemesi lazım. Bana mantıklı gelmiyor.

Ha yukarıdaki araçların hiçbiri bir D sınıfı araba boyunda değil. Mesela Superb Kodiaq'tan 16,4 mm daha uzun, Dingil mesafesi de 5 cm daha uzun. C-SUV veya D-SUV demek ne kadar doğru bilmiyorum. Ama rakipleri bunlar. Q5'ten 3 cm daha uzun bir araba bu. Tucson ile Qashqai ile kıyaslamak doğru olmuyor maalesef.

Bence bir arabaya sınıf belirlerken boyuttan çok altyapı kalitesine ve sürüşüne bakmak lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...