Dizilerde, billboard'larda, ürün yerleştirme uygulamalarında köprü, yol, tünel gibi çalışmalar hizmet için değil, siyasi, ekonomik, kültürel çıkar ve propaganda için kullanılıyor. Hayatın hangi iş dalında olursa olsun yükselmek isteyenlerin yaptığı ilk şey uygulamaları övmek, göklere çıkarmak haline geldi. Bireysel olarak bu örneği sunmak hatalı olabilir ama kurumsal bir kimliği olan, mal veya hizmet sunan işletmelerin yükselmek adına hükümetin yaptıkları işleri bilhassa ön plana çıkarmak gibi çabalarını her alanda görebiliyoruz. O sebeple ' yeni açılan köprü ve otobanların testinide yapmalı bence. Mesela avrasya tüneline girip çıksınlar, anlatısınlar ' tarzı bir uygulama otopark.com'u istese de istemese de taraf olarak gösterecektir. Otomobil tanıtımı yapan bir işletmenin, yol tanıtımı yapması ne alaka ? soruları sorulacaktır. Taraf olan bertaraf olur tavsiyesine göre de bunu kötü niyete yormak isteyecek şahıslar, kurumlar olabilir.
Genel anlamda ' Karadeniz Turu ' gibi bir gezi projesi yapılıp sadece bahsedilen köprü-yol-tünel ile sınırlı kalmayacak şekilde planlanırsa o zaman daha münasip olacağını düşünüyorum. Öbür türlüsü reklama girer ki bu otopark'a zarar verir.