Kore'nin BMW 3 Serisi'ne cevabı: Genesis G70

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ulas79
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ulas79

Profesör
433
46
En güçlü versiyon olan G70 Sport, V6 motorundan 365 bg üretebiliyor.
Hyundai'in lüks kolu Genesis, hâlihazırda piyasada bulunan G90 ve G80 modellerinden oluşan yelpazesini orta boyutlu sedanı G70'i tanıtarak genişletti.

Dört ve altı motor seçenekleriyle sunulacak olan lüks sedan, paket ve motor kombinasyonuna göre isteğe göre arkadan veya dört tekerlekten çekişli olarak alınabilecek. Yeni G70, böylece Mercedes-Benz C-Serisi, BMW 3-Serisi ve Audi A4'ün yer aldığı spor sedan segmentinde mücadele edecek.

4,683 mm uzunluğa ve 2,834 mm aks mesafesine sahip olan G70, aks mesafesi konusunda Alman üçlüden sadece C-Serisi'nin gerisinde kalırken uzunluk anlamında yalnızca BMW 3 Serisi'ni geçiyor.

G70 oldukça geniş bir motor yelpazesine sahip. Benzin kanadında 2.0 litrelik I4 (252 bg, 352 Nm) ve 3.3 litrelik V6 (370 bg, 510 Nm) sunan marka, Kia Stinger'da görülen 2.2 litrelik turbo dizel (202 bg, 440 Nm) ünite ile de satın alınabiliyor. G70 ailesinin en hızlısı olan Sport 100 km/s hıza 4.7 saniyede ulaşabiliyor.

2018-genesis-g70.jpg

2018-genesis-g70.jpg

Genesis, G70 Sport modelinde kalkış kontrolü, dinamik tork yönlendirme ve limitli kaymalı diferansiyel gibi özellikler olduğunu belirtti. Değişken oranlı yönlendirme sistemi ve ayarlanabilir süspansiyon da sunan Sport paketinin tüm G70 modellerinde sunulup sunulmayacağı henüz açıklanmadı.
Görünüme gelirsek, Genesis G70'in çok orijinal göründüğünü söyleyemeyeceğiz. Ön bölüm Mazda modellerini andırırken arka kısım -henüz piyasaya sürülmeyen yeni jenerasyonu göz önüne alırsak- bir önceki nesil Hyundai Accent'e benzerlik gösteriyor. Yine de bu durum aracın yakışıklı olmadığı anlamına gelmiyor - G70 kesinlikle bakması keyifli bir spor sedan.
Sahibi olan Hyundai'in izlerini taşıyan kabinde ise Genesis, kullanışlılık odaklı hareket etmiş. Merkezi konsolun tepesinde yer alan 8" boyutlu bilgi eğlence sistemi ekranı Apple CarPlay ve Android Auto uyumluluğuna sahip. Genesis, G70'in "Kakao'nun yapay zeka programı 'Kakao I'i kullanarak Kore'deki sunucu bazlı ilk ses tanıma teknolojisini sunduğunun" altını çizdi.
Şimdilik fiyatlara dair herhangi bir açıklama gelmedi fakat aracın 2018 dolaylarında satışa çıkarılacağını biliyoruz.
https://tr.motor1.com/news/180486/genesis-g70-tanitim/
 
Bence olmuş. Passat İnsignia Mondeo fiyatlarına yakın olursa tercih edilebilir.
Onunu cok begenmedim, sadece farlari Giulia ya benzettim, arka BMW & Egea melezi olmus. Direksiyon haricinde ic mekan guzel ve kullanilan malzeme cok kaliteli gorunuyor. Ama amblem premium havayi yaratan en onemli ogelerden biri bence.
2018-genesis-g70.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: ceyhansuyu
Avrupa için tasarlanan bir araba değil zaten, Hyundai ve Genesis ABD pazarında iyi satışlara ulaşıyorlar. ABD'de iyi satışlara ulaşacaktır.
 
Bu adamların önü açık. Her geçen gün daha da iyiye doğru gidiyorlar. Genel olarak son dönemlerdeki Genesis modellerini seven biri olarak bu arabada tam bekledigim gibi olmuş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Onay Kalkan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...