KAPALI Latitude Hk.?,13 Senelik Renault Geçmişinden Sonra İhtimaller,Dizel Kullanıcısına TSİ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

OguzhanC

Panpa
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
771
1,649
2,520
26
Kocaeli-Ordu
Marka
Peugeot
-Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar. Uzun yıllardır bu forumda ve otomobil camiasında gezindim durdum. Ne kadar okuyup bilgilensem bile konu kişisel otomobil seçimine gelince kafamda ki soru işaretlerini silmek kolay olmuyor. Bu yüzden sizlere danışıp topluca fikir almak istedim. Konu biraz uzun olacak ancak yardımcı olabilirseniz çok memnun olurum.
-13 senedir ilk sahibi gibi kullanmış olduğumuz 2004 model 1.5 dCi clio'muzu satıp model yükseltmeye karar verdik. (Araç bu; https://www.sahibinden.com/ilan/vas...tum-gecmisi-belli-clio-fidji-522415544/detay/ şuanda satılık durumda.) Çok şükür 13 senelik kullanımımız boyunca araç bize ciddi bir sorun yaşatmadı. 9 senelikken aküsü bitmesi haricinde yolda kalmadık. Direksiyon pompası değişimi dışında rutin bakımlarını 10 bin kilometrede bir takip ederek sorunsuz bir şekilde kullandık. Aracın az yakışından çok memnunuz. Ordu-İstanbul arası+İstanbul Şehiriçi olacak şekilde 1 depo ile 1050 km yol gittik. Yılda ortalama 12 bin kilometre yapan bir aileyiz. Haftasonlarında köye gidip geliyoruz. Yollarımız düzgün denebilir. Tecrübe ettiğimiz sorunsuzluk ve ekonomik oluşu nedeniyle yeni bir dizel Renault'a sıcak bakıyoruz.
-Düşündüğümüz bütçe 65.000 tl civarında. Bu fiyatlara 2014-2015 megane 3 1.5 dCi, 2011-2012 latitude 1.5 dCi, 2012 508 1.6 hdi, 2014 astra 1.3,1.6 cdti, 2013 focus 1.6 tdci, golf,leon 1.2 tsi gibi araçlar bulunabiliyor. B sınıfından(sw veya sedan) ihtimaller olsada o fiyatlara çıkılmışken b sınıfı almak çokta gönlümden geçmiyor. Clio'dan sonra biraz daha konforlu bir araç olsun istiyorum. 60.000 kilometreyi geçmeyen araçlara bakıyoruz.
-Örnek olarak gösterebileceğim ilanlar bunlar;
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...sahibinden-tertemiz-latitude-517331745/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...touch-plus-hata-yok-35.binde-525088839/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...plusservis-bkm-plus33.000-km-510466357/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-seat-ilk-sahibinden-22000de-leon-519902191/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...fiat-egea-1.3-multijet-sifir-525387731/detay/
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-sifir-orjinal-boya-hata-yoook-518594892/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...cus-1.6-tdci-trend-x-95beygir-525374250/detay
-Latitude hakkında pek fikrim yok. Kullanan,bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok iyi olur. Çünkü C segmentlerinin yanında aklımı çelen bir seçenek.
-Tsi motorun yakıt tüketimi konusunda kafamda soru işaretleri mevcut.
-Bütçe dahilinde otomatik viteste tercih edebiliriz.
Önerebileceğiniz ilanları ve bu seçim konusunda tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: emre16 ve Mt.Akina

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,258
45,880
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Bu araç çıktığında forumlardaki genel kanı neredeyse E sınıfı sayılır denmekteyken burada C filan diyenler olmuş. Ne alaka anlamadım.
Helezon yaylar oldukça yumuşak ayarlı. Bu da kasanın bozuk yollarda konforlu şekilde yaylanmasını sağlıyor. Üst segment araçlara benzetilen kısım budur. Fakat amortisörlerin çalışma aralığı çok dar. Tırtıklı yol boyaları, keskin yol birleşimleri, keskin çukurlar v.b bozukluklarda amortisörler dipleniyor ve gürültü olarak kabine yansıdığı gibi fiziksel açıdan da yoldaki bozukluğun derecesine göre kabine geliyor. Tipik Fransız araç konforudur. Salınımlar oldukça konforlu ama darbe emişler gürültülü. Testlerde bile binmeyi geçtim izlerken darbelerin sesleri çok rahat duyuluyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor

akinayk

Elit Apaçi
9 Eki 2016
50
46
970
Helezon yaylar oldukça yumuşak ayarlı. Bu da kasanın bozuk yollarda konforlu şekilde yaylanmasını sağlıyor. Üst segment araçlara benzetilen kısım budur. Fakat amortisörlerin çalışma aralığı çok dar. Tırtıklı yol boyaları, keskin yol birleşimleri, keskin çukurlar v.b bozukluklarda amortisörler dipleniyor ve gürültü olarak kabine yansıdığı gibi fiziksel açıdan da yoldaki bozukluğun derecesine göre kabine geliyor. Tipik Fransız araç konforudur. Salınımlar oldukça konforlu ama darbe emişler gürültülü. Testlerde bile binmeyi geçtim izlerken darbelerin sesleri çok rahat duyuluyor.

Ben de çukurlardaki davranışını beğenmemiştim. Ancak normal kaymak asfalt veya mıcırlı yollarda dahi uzun yolculuklarda yormamakta.
Evet eleştirilebilir ama bindiğim hiçbir C sınıfı araç ile de mukayese edilemez. Şunu sordum zamanla kendime, ara sıra çukurları mı dert edeyim yoksa uzun yollardaki keyifli süzülüşünü ve yormayan rahatlığını mı ? Son olarak lastikler de eskiyince efficient grip taktım çoğu rahatsızlığımı giderdi. Passat da 2012 den beri kullanmaktayım benim için en büyük hayal kırıklığı otobanlar da dahi sürekli ense dibinizde bir darbe hissi. Her iki araca da binenler (Yaşlı genç) kesinlikle sizinki daha rahat demekte. Üstelik sığışmak istendiğinde daha geniş. Donanım özellikleri de zaten üstün durumda ama ayrıca sistemlerin olgunlaştırılması da daha iyi. Mesela girdiniz siteye yol bitti önünüzde duvar var park sensörü çalışmıyor. Latitude bunu yapmıyor ama 1 tık daha geliştirilebilir, o da boş viteste bakmıyor öne de arkaya da. Şu da artık bilinsin otomobiller artık mekanik olmaktan çıkıp elektronik olmak yolunda. Tüm bu özellikler oyuncak gibi görüle bilir ama yeri gelince hayat kurtarır. Özetle şunu söylüyorum bütçeye uygun geniş konforlu donanımlı aile otomobili isteyenler için fiyatlar hak ettiğinin kesinlikle çok altında. Heyecanlı kullanım tarzı isteyenler için uymaz herhalde.
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Latitude alalı 5 yılı geçti. 2. el aldım. 2012 model 28binkm idi, 85bin oldu. executive cam tavan hariç full olanı. Şu ana kadar yılda 1 kez bakıma gitmekteyim. Başka da servise uğramadım. Bu araç çıktığında forumlardaki genel kanı neredeyse E sınıfı sayılır denmekteyken burada C filan diyenler olmuş. Ne alaka anlamadım. Bu arada safrane dan sonra Laguna çıkmadı ikisi de aynı zamanlarda vardı. Latitude için safran devamı denmekte. Talisman da Lagunanın devamı gibi. Çünkü bazı konfor özelliklerini talismanda kaldırmışlar. (3 bölgeli klima gibi.) Aldığım zaman Laguna 2001 2.0 RXT ve 2012 comfortline passatla uzun süreli karşılaştırma imkanım oldu. 2. el zaten düşük alırsanız zaten satarken de az zarar edersiniz diye düşünüyorum. Büyüklüğü sorun olmaz. ancak 2 araç arası park yeri B sınıfı kadar ise sığmaz. Almadan önce kafamdaki sorulardan biri irilikti, ikincisi de 1.5 motor sorun olur mu idi. Genelde çok canlı atak gitmekte. Bir tek 2 viteste rampada 1000 devir altına düşürmemek gerekmekte. "Gereksiz Geniş" denmiş. Latitude den sonra A6, 5, E modellerinin alt modeli bir araca girince daracık gelmekte. Neyse sorularınız olursa cevaplarım.

Tamam işte böyle bir kavram kargaşası olabilir mi ? O bunun devamı şu şunun devamı. Bir model çıkarırsın onu yenilersin sonra devam edersin. Renault zaten bu model işinin cılkını çıkarmış durumda. Son 15 yılda ürettiği modellerin isimlerini yazsak satır yetmez. Satışlar kötü gitti diye modeli tamamen silmek hangi aklın ürünü anlamış değilim. Renault'un üretimini durdurduğu bir çok otomobil var. Kaldı ki bugüne kadar satışların hepsi kötü gitti. Ben kendimi bildim bileli Renault D sınıfında satış rakamı olarak hep yerdeydi. Demek ki model veya isim değiştirmekle olmuyor bazı şeyler. Zamanında bir kucak dolusu para verip D segment araba alacağım 5 sene sonra üretimden kalkacak yerini başka bir isimle bambaşka bir tasarımla gelen araca bırakacak. Parça problemi, ve değer kaybına hiç değinmiyorum, sıfır alan adamı ağlatır. İkinci el alan uygun fiyata keyifle üst segment geniş bir araca biner o ayrı mesele. Bu arada Latitude E sınıfı sayılır fazla iddialı ve gerçeklikten uzak bir söz. C sınıfı diyen ben değildim ancak bu otomobil E sınıfı ile mukayese bile edilemez
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor

akinayk

Elit Apaçi
9 Eki 2016
50
46
970
Tamam işte böyle bir kavram kargaşası olabilir mi ? O bunun devamı şu şunun devamı. Bir model çıkarırsın onu yenilersin sonra devam edersin. Renault zaten bu model işinin cılkını çıkarmış durumda. Son 15 yılda ürettiği modellerin isimlerini yazsak satır yetmez. Satışlar kötü gitti diye modeli tamamen silmek hangi aklın ürünü anlamış değilim. Renault'un üretimini durdurduğu bir çok otomobil var. Kaldı ki bugüne kadar satışların hepsi kötü gitti. Ben kendimi bildim bileli Renault D sınıfında satış rakamı olarak hep yerdeydi. Demek ki model veya isim değiştirmekle olmuyor bazı şeyler. Zamanında bir kucak dolusu para verip D segment araba alacağım 5 sene sonra üretimden kalkacak yerini başka bir isimle bambaşka bir tasarımla gelen araca bırakacak. Parça problemi, ve değer kaybına hiç değinmiyorum, sıfır alan adamı ağlatır. İkinci el alan uygun fiyata keyifle üst segment geniş bir araca biner o ayrı mesele. Bu arada Latitude E sınıfı sayılır fazla iddialı ve gerçeklikten uzak bir söz. C sınıfı diyen ben değildim ancak bu otomobil E sınıfı ile mukayese bile edilemez
Aslında aynı fikirdeyiz. Tabi ki Laguna demişsin epey de bir seveni var ama D sınıfı sedan eksik idi. Sedan severlere de Laguna sedan olabilirdi veya safrane. Latitude için çıktığı yıllarda iri boyutları itibariyle E gibi yorumları sıkça yapıldı onu söylüyorum yoksa elbette D sınıfı. Bence mesele temelde model adı değil marka imaj meselesi. Bunu kökten değiştirmek de zor. Latitude talisman değil de hep Laguna deselerdi sonuç çok değişir miydi ? Asıl kazançlarını nasıl olsa alt sınıflarda sağlıyorlar bununla da denemeler yapıyorlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,258
45,880
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Ben de çukurlardaki davranışını beğenmemiştim. Ancak normal kaymak asfalt veya mıcırlı yollarda dahi uzun yolculuklarda yormamakta.
Evet eleştirilebilir ama bindiğim hiçbir C sınıfı araç ile de mukayese edilemez. Şunu sordum zamanla kendime, ara sıra çukurları mı dert edeyim yoksa uzun yollardaki keyifli süzülüşünü ve yormayan rahatlığını mı ? Son olarak lastikler de eskiyince efficient grip taktım çoğu rahatsızlığımı giderdi. Passat da 2012 den beri kullanmaktayım benim için en büyük hayal kırıklığı otobanlar da dahi sürekli ense dibinizde bir darbe hissi. Her iki araca da binenler (Yaşlı genç) kesinlikle sizinki daha rahat demekte. Üstelik sığışmak istendiğinde daha geniş. Donanım özellikleri de zaten üstün durumda ama ayrıca sistemlerin olgunlaştırılması da daha iyi. Mesela girdiniz siteye yol bitti önünüzde duvar var park sensörü çalışmıyor. Latitude bunu yapmıyor ama 1 tık daha geliştirilebilir, o da boş viteste bakmıyor öne de arkaya da. Şu da artık bilinsin otomobiller artık mekanik olmaktan çıkıp elektronik olmak yolunda. Tüm bu özellikler oyuncak gibi görüle bilir ama yeri gelince hayat kurtarır. Özetle şunu söylüyorum bütçeye uygun geniş konforlu donanımlı aile otomobili isteyenler için fiyatlar hak ettiğinin kesinlikle çok altında. Heyecanlı kullanım tarzı isteyenler için uymaz herhalde.
Aracın konforunun c sınıfına benzetilmesinin sebebi yaylanma karakteri değil darbe emiş karakteri zaten. C sınıfının çoğu aracı bozuk olmayan dalgalı yollarda gitmeye başladığınızda ne kadar da konforlu dedirtebiliyor. Ne zaman ki bozuk yollara girdiniz amortisörler isyan etmeye başlıyor. Asfalt kalitesi güzel olan yollarda kullananlar için ideal ama bizimki gibi bozuk yolları olanlar için iyi bir şey değil maalesef. 2012 passat'ı zaten konfor konusunda komple başarısız buluyorum, en azından d segmenti standartlarında başarısız diyebilirim. Latitude meselesinde de zaten oyum bu araçtan yana. C sınıf parasına D sınıf alabiliyorsam alırım. En azından geniş ve donanımlı bir araca binerim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC

OguzhanC

Panpa
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
771
1,649
2,520
26
Kocaeli-Ordu
Marka
Peugeot
Manuel olur derseniz 1.6 dizel mondeo bulabilirsiniz bu fiyatlara.
Yukarı da opel servisi demişsiniz dizel otomatik insignia için 750 tl fiyat aldık sonra direk sanayideki ustama 400 tl hallettik. :)
Mondeo'nun düşük kilometrelisine rastlamak biraz zor oluyor. Açıkçası az km yaptığımız için iyi araştırıp temiz az kullanılmış bir araç bulmaya çalışıyoruz. Bütçede kısıtlı olunca işler biraz zorlaşıyor. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV

OguzhanC

Panpa
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
771
1,649
2,520
26
Kocaeli-Ordu
Marka
Peugeot
Latitude alalı 5 yılı geçti. 2. el aldım. 2012 model 28binkm idi, 85bin oldu. executive cam tavan hariç full olanı. Şu ana kadar yılda 1 kez bakıma gitmekteyim. Başka da servise uğramadım. Bu araç çıktığında forumlardaki genel kanı neredeyse E sınıfı sayılır denmekteyken burada C filan diyenler olmuş. Ne alaka anlamadım. Bu arada safrane dan sonra Laguna çıkmadı ikisi de aynı zamanlarda vardı. Latitude için safran devamı denmekte. Talisman da Lagunanın devamı gibi. Çünkü bazı konfor özelliklerini talismanda kaldırmışlar. (3 bölgeli klima gibi.) Aldığım zaman Laguna 2001 2.0 RXT ve 2012 comfortline passatla uzun süreli karşılaştırma imkanım oldu. 2. el zaten düşük alırsanız zaten satarken de az zarar edersiniz diye düşünüyorum. Büyüklüğü sorun olmaz. ancak 2 araç arası park yeri B sınıfı kadar ise sığmaz. Almadan önce kafamdaki sorulardan biri irilikti, ikincisi de 1.5 motor sorun olur mu idi. Genelde çok canlı atak gitmekte. Bir tek 2 viteste rampada 1000 devir altına düşürmemek gerekmekte. "Gereksiz Geniş" denmiş. Latitude den sonra A6, 5, E modellerinin alt modeli bir araca girince daracık gelmekte. Neyse sorularınız olursa cevaplarım.
Her yerde bulamadığım latitude görüşleriniz için teşekkür ederim. Yine kafama takılan bir şey olursa sorarım. Skala gerçekten çok geniş daralmak bilmiyor :D
 

OguzhanC

Panpa
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
771
1,649
2,520
26
Kocaeli-Ordu
Marka
Peugeot
Birde sormak istediğim başka bir şey var. Aracı satılığa çıkaralı 15 gün oldu görüntülenme sayısı 1515. Pekte fazla müşterisi çıkmadı 15-20 kişi aramıştır ancak fiyatta yüksek geldiği için aracı beğenen olsa da anlaşamadık henüz.
Merak ettiğim şeyler; sizlerin araçlarında görüntülenme sayıları nasıl oluyordu? Bu ağır gidişin sebebi kış dönemindeki piyasa hareketsizliği mi? Sahibindene ilan koyduğunuza küçük fotoğraf gibi ilan dopingleri satın alıyor musunuz?
 

akinayk

Elit Apaçi
9 Eki 2016
50
46
970
Aracın konforunun c sınıfına benzetilmesinin sebebi yaylanma karakteri değil darbe emiş karakteri zaten. C sınıfının çoğu aracı bozuk olmayan dalgalı yollarda gitmeye başladığınızda ne kadar da konforlu dedirtebiliyor. Ne zaman ki bozuk yollara girdiniz amortisörler isyan etmeye başlıyor. Asfalt kalitesi güzel olan yollarda kullananlar için ideal ama bizimki gibi bozuk yolları olanlar için iyi bir şey değil maalesef. 2012 passat'ı zaten konfor konusunda komple başarısız buluyorum, en azından d segmenti standartlarında başarısız diyebilirim. Latitude meselesinde de zaten oyum bu araçtan yana. C sınıf parasına D sınıf alabiliyorsam alırım. En azından geniş ve donanımlı bir araca binerim.
Şunu belirteyim ben 20-30 km gibi hızlarda çukurlarda rahatsız olmaktaydım. (Olmaktaydım dedim çünkü hem lastik yeniledim hem de karşılaştığım yol bozuklukları azaldı.) . Otoban çıkışı viraj kıvrımlarına sert girince önce biraz yatmakta sonra durmakta. Bu da güven artırmakta. Amartisorleri pek inceleyemedim ama sanki kısa olsa küt diye vuruntu olmalı diye düşünüyorum yada ben o kadar sert girmiyorum. Hissettiğim, yaylar belli bir sıkışmadan sonra logaritmik olarak hızla sertleşmekte gibi. Kısacası bunu yaşayana kadar çok zevkli bir sürüş hissi vermekte.
 
Son düzenleme:

akinayk

Elit Apaçi
9 Eki 2016
50
46
970
Birde sormak istediğim başka bir şey var. Aracı satılığa çıkaralı 15 gün oldu görüntülenme sayısı 1515. Pekte fazla müşterisi çıkmadı 15-20 kişi aramıştır ancak fiyatta yüksek geldiği için aracı beğenen olsa da anlaşamadık henüz.
Merak ettiğim şeyler; sizlerin araçlarında görüntülenme sayıları nasıl oluyordu? Bu ağır gidişin sebebi kış dönemindeki piyasa hareketsizliği mi? Sahibindene ilan koyduğunuza küçük fotoğraf gibi ilan dopingleri satın alıyor musunuz?
Ben o tip dopingleri almadım. Alıcı olan hepsini inceler diye düşünürüm. Ben de alıcı gözle bakarken tüm ilanları incelerdim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: OguzhanC

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,258
45,880
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Şunu belirteyim ben 20-30 km gibi hızlarda çukurlarda rahatsız olmaktaydım. (Olmaktaydım dedim çünkü hem lastik yeniledim hem de karşılaştığım yol bozuklukları azaldı.) . Otoban çıkışı viraj kıvrımlarına sert girince önce biraz yatmakta sonra durmakta. Bu da güven artırmakta. Amartisorleri pek inceleyemedim ama sanki kısa olsa küt diye vuruntu olmalı diye düşünüyorum yada ben o kadar sert girmiyorum. Hissettiğim, yaylar belli bir sıkışmadan sonra logaritmik olarak hızla sertleşmekte gibi. Kısacası bunu yaşayana kadar çok zevkli bir sürüş hissi vermekte.
Memnunsanız ne mutlu sizin için.. Allah kazasız belasız günlerde binmeyi nasip etsin inşaallah.
 

akinayk

Elit Apaçi
9 Eki 2016
50
46
970
Memnunsanız ne mutlu sizin için.. Allah kazasız belasız günlerde binmeyi nasip etsin inşaallah.

Amin Allah hepimizi kazalardan belalardan korusun. Satır aralarıma bakarsanız tam istediğim gibi değil. Ama başka alternatif en azından 2013 de bulamadım. Arkadaşlar için geçenlerde premium ve altı bir çok yetkili satıcıyı gezdik gördüğüm 300binleri 400binleri vermeden tam olmuyor.
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Aslında aynı fikirdeyiz. Tabi ki Laguna demişsin epey de bir seveni var ama D sınıfı sedan eksik idi. Sedan severlere de Laguna sedan olabilirdi veya safrane. Latitude için çıktığı yıllarda iri boyutları itibariyle E gibi yorumları sıkça yapıldı onu söylüyorum yoksa elbette D sınıfı. Bence mesele temelde model adı değil marka imaj meselesi. Bunu kökten değiştirmek de zor. Latitude talisman değil de hep Laguna deselerdi sonuç çok değişir miydi ? Asıl kazançlarını nasıl olsa alt sınıflarda sağlıyorlar bununla da denemeler yapıyorlar.

Bence eksik kaldıkları nokta sürüş dinamikleri. Evet araçlar konforlu, teknoloji ve yenilikleri iyi kullanıyorlar..Laguna diye devam etseydi satışları gene yüksek olmazdı ancak en azından bir imajı olurdu. Ford Mondeo'nun da satış rakamları yüksek değil ancak Mondeo dendiğinde kimsenin kafasında kötü bir otomobil canlanmaz, genel olarak Mondeo iyi bir otomobil denir. Veya Passat alacağıma Mondeo alırım denir. O segmentte Mondeo fazla satılmaz ancak sağlam bir yere sahiptir. İşler kötü gidiyor diye model değiştiriyorlar ancak modeli değiştirdiklerinde de işler iyiye gitmiyor. Demek ki problem çok daha farklı. Şahsen ne yapmaya çalışıyorlarsa yanlış yapıyorlar diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

mgdedeoglu

Reis
7 Eyl 2016
3,232
9,855
5,320
36
Stuttgart
Konu dışı olacak ama yazmadan duramayacağım. Passat harici düzgün satan D Sınıfı araç kalmamış, onun da büyük kısmını filo satışları oluşturuyor. Insignia eh işte, Avensis bitmiş, Accord bitmiş, Mondeo neredeyse bitmiş, Mazda 6 bitmiş, Superb Vag'ın ekmeğini yiyor. Renault 21, Laguna (Ki bu ikisi gayet satan araçlardı), Latitude, Talisman model isimleri değişse bile hep D sınıfında var olmuş.
Bir de hatırlar mısınız Touran nerede, CrossPolo nerede, Golfplus nerede, Corrado nerede, Vento nerede, Eos nerede, Lupo nerede, Bora nerede, Yeti nerede, Altea, Exeo vs vs. Demek ki VAG bile bir sürü aracının devamını getirememiş. Vag örneği verdim ki fanları bu model devamlılığıyla çok övünürler :D Kullanıcının işini gören araç en iyi araçtır gerisi hikaye.
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Konu dışı olacak ama yazmadan duramayacağım. Passat harici düzgün satan D Sınıfı araç kalmamış, onun da büyük kısmını filo satışları oluşturuyor. Insignia eh işte, Avensis bitmiş, Accord bitmiş, Mondeo neredeyse bitmiş, Mazda 6 bitmiş, Superb Vag'ın ekmeğini yiyor. Renault 21, Laguna (Ki bu ikisi gayet satan araçlardı), Latitude, Talisman model isimleri değişse bile hep D sınıfında var olmuş.
Bir de hatırlar mısınız Touran nerede, CrossPolo nerede, Golfplus nerede, Corrado nerede, Vento nerede, Eos nerede, Lupo nerede, Bora nerede, Yeti nerede, Altea, Exeo vs vs. Demek ki VAG bile bir sürü aracının devamını getirememiş. Vag örneği verdim ki fanları bu model devamlılığıyla çok övünürler :D Kullanıcının işini gören araç en iyi araçtır gerisi hikaye.

İyi de ayni seyler degil ki..Her marka belli basli modelleri zamanin kosullarina gore piyasaya surer veya piyasadan ceker. Ben bunu yazarken segmentte belli bir modelle yer edinemediginden bahsediyorum. Vw dendiginde D segmentinin Passat, Opel dendiginde İnsignia, Ford dendiginde Mondeo, Honda dendiginde Accord, Toyota dendiginde Avensis oldugu bilinir. Ee Renault oldugunda ? 2005’te farkli 2010’da farkli 2015’te farkli bir model. Otomobile bir sozumuz yok, kotu bir otomobil oldugunu dusunmuyorum
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: gokhanatesoglu

mgdedeoglu

Reis
7 Eyl 2016
3,232
9,855
5,320
36
Stuttgart
İyi de ayni seyler degil ki..Her marka belli basli modelleri zamanin kosullarina gore piyasaya surer veya piyasadan ceker. Ben bunu yazarken segmentte belli bir modelle yer edinemediginden bahsediyorum. Vw dendiginde D segmentinin Passat, Opel dendiginde İnsignia, Ford dendiginde Mondeo, Honda dendiginde Accord, Toyota dendiginde Avensis oldugu bilinir. Ee Renault oldugunda ? 2005’te farkli 2010’da farkli 2015’te farkli bir model. Otomobile bir sozumuz yok, kotu bir otomobil oldugunu dusunmuyorum
Olsa ne olur olmasa ne olur. Bir objenin kullanım değerinden çok semboller üzerinden yapılan faydasız bir tartışma. Her neslin ismi Laguna olsa daha mı fazla satacaktı? Hayır, öyle olsa Mondeo satardı.
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Olsa ne olur olmasa ne olur. Bir objenin kullanım değerinden çok semboller üzerinden yapılan faydasız bir tartışma. Her neslin ismi Laguna olsa daha mı fazla satacaktı? Hayır, öyle olsa Mondeo satardı.

Laguna olsa gene satmayacakti ancak Renault’un D segmentinde bir otomobili var ve bu Laguna diyecektik. Renault neredeyse her 5 yilda bir farkli bir D segment otomobil cikariyor. Bu tuketici icin bir problem. Uzun yillar binecek tuketici yedek parca problemi yasiyor, sifir arac alip belli bir sure sonra satmak isteyen tuketicinin araci da asiri deger kaybediyor..
 

AcemiSofor

Asfalt Kurutucu
31 Ocak 2018
94
84
560
Laguna olsa gene satmayacakti ancak Renault’un D segmentinde bir otomobili var ve bu Laguna diyecektik. Renault neredeyse her 5 yilda bir farkli bir D segment otomobil cikariyor. Bu tuketici icin bir problem. Uzun yillar binecek tuketici yedek parca problemi yasiyor, sifir arac alip belli bir sure sonra satmak isteyen tuketicinin araci da asiri deger kaybediyor..
Katılıyorum.Ama benim gibi arabayı BİNMEK için alanların çok işine geliyor bu durum.65.000TL ye 2013-2014 D segmenti full+full araç alıyorum.Ben memnunum.Böyle devam renault.2 sene sonra da talismanları alırız 75 80 e :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: by

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Katılıyorum.Ama benim gibi arabayı BİNMEK için alanların çok işine geliyor bu durum.65.000TL ye 2013-2014 D segmenti full+full araç alıyorum.Ben memnunum.Böyle devam renault.2 sene sonra da talismanları alırız 75 80 e :D

Evet tek avantajli yonu o..Binmek icin alan kullanicinin isine geliyor ki cok mantikli. Ben de olsam aynisini yaparim
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım