Forumda sürekli bu araç tavsiye edilmeye başlandı sebebi nedir
Hadi hayırlısı olsun.bir tanıdığım 5.5 litre fazla gelip lpg taktırdı 79 bin kmdir izmirde biniyor baya memnun.bazen yetersiz gelir ama idare eder.kazasız belasız binin polo güzel arabadır
Yeni kasa polo 1.0 trendline vardı yakın zamanda 65 e kadar.çok bi albenisi yok ama.Satıcı bir takım bahaneler sunup vazgeçti
Hayırlısı değilmiş demek ki...
Bu rakamlara aynı temizlikte bulursam alıcam fakat bulamazsam daha yüksek rakamları poloya vermek istemem... Biraz daha sabır edip golf 6 veya golf 7 ye zorluycam kendimi...
Az yakıyor ve piyasası nispeten uygun Bir de bu konfigürasyondakiler markanın sorunlu imajından sıyrılıp kendini kanıtlamaya başladı.Forumda sürekli bu araç tavsiye edilmeye başlandı sebebi nedir
Yeni kasa polo 1.0 trendline vardı yakın zamanda 65 e kadar.çok bi albenisi yok ama.
Chevrolet aveo micra polo ibiza fiesta corsa sahibi birisi olarak o fiyata i20 1.2 lere bakın derim.cam tavanlı bilr bulursunuz
Hocam i20 de baktım aslında ama performans polo 1.0 dan sanki daha düşük geldi bana..
Polonun 1.0 ı çok ilginç bir makine turbosuzu aslında görülmemiş derecede düşük tork değerlerş sunuyor 95.ama otopark.comun testinde de aşırı beğenilen bir makine(95 torkluk canavar).Hocam i20 de baktım aslında ama performans polo 1.0 dan sanki daha düşük geldi bana..
Anlık değişen koşullarla öyle hissetmiş olabilirsiniz. Aracın torku azaldıkça, yanınıza oturan 1 kişi bile ciddi fark yaratıyor. Hatta kendi vücudunuzda alıp verdiğiniz kilolar bile performansa etki ediyor, kendimden ve aracımdan biliyorumHocam i20 de baktım aslında ama performans polo 1.0 dan sanki daha düşük geldi bana..
Bu yazdığınız pek gerçekçi gelmedi bana ama...
@bt hocam i20 hk. bilgiliydi bir de ona soralım.
reis bu 3.mesajım olacak ama 208 düşünmez misiniz
İki araca da sahip değilim... Dolayısıyla herhangi bir markayı şişirmem için bir sebep yok...
Arabadan müthiş anladığımı söyleyemem.. Ben ve bir arkadaşım ikimiz de iki aracı sürüp test ettik.
Ortak görüşümüz 1.0 polonun performans açısından daha tatmin ettiği.
Fakat fabrika verileri bildiğim kadarıyla bizimle aynı görüşte değil..
Maks. 62 bin TL ye Polo 1.2 tsi comfortline düz vites alınır mı... Ya da farklı muadil öneriliriniz var ise öğrenebilirmiyim...
Manuel ya da otomatik vites farketmiyorsa içlerinde en çok araba gibi araba olanı Golf'tür, benim tavsiyem o olur.Bu arada arkadaşlar bütçemi biraz daha zorlayıp,
2014 golf 1.2 tsı comfortlıne manuel vites yada 2014 1.6 vtec elegence otomatik almayı planlıyorum...
Bir ihtimal de Seat Leon 1.2 tsi
Değerli görüşlerinizi bekliyorum..
Eğer işiniz görüldükten sonra satacak ve uzun yıllarca binmeyecekseniz servis bakımlı, düşük km'li bir 1.2 TSİ alın derim.Çekti çekmedi, gitti gitmedi, yan düştü, çamura battı, ağırdı yaktı, LPG takalım mı takmayalım mı hiç gerek yok 1.0 ile uğraşmaya.Emin olun belli bir süre sonra yavaşlığından ya da araç yüklü halde kullandığınızda bıkacaksınız.
O sebepten sadece şu koşulda 1.2 TSİ öneriyorum, servis bakımlı maksimum 40 bin km'de bir 1.2 TSİ alıp 80-90 bin km'den önce de elinizden çıkarmaya bakınız.Tahminen 4-5 sene sürer bu dediğim sonra da başka araç alırsınız.
Fakat eğer ki 5 yıldan uzun süre ya da 100 bin km üstü kullanacaksanız @bt 'ninde dediği gibi daha sağlam ve LPG uyumlu(Ülkemiz koşulları malumunuz) 1.0 alıp dikkatlice bakımlarını takip ederek kullanınız.
Ben olsam 5 yıl çok uzun bir süre dediğim koşullarda bir TSİ kovalar, 5 yıl sonra da aile büyüyünce değiştiririm.
Hayat 1.0'ı uzun süre kullanacak kadar uzun değil.Bu bahsettiğim varlık-yokluk hayat koşulları manasına gelmesin sonuçta herkesin bir alım gücü var ama 50-55 bin tl az para değil.
Yorumunuz gözümden kaçmış, fiyatları hangi bantlarda tam olarak bilmiyorum ama 70-80 arasına çıkılacak sanırım, üst segment alıp bütçenizi de arttırdığınıza göre bir kere alayım defteri kapatayım uzun yıllarca bineyim dediğinizi çıkarıyorum.Aşırı ileri gittiysem uyarınız.Bu arada arkadaşlar bütçemi biraz daha zorlayıp,
2014 golf 1.2 tsı comfortlıne manuel vites yada 2014 1.6 vtec elegence otomatik almayı planlıyorum...
Bir ihtimal de Seat Leon 1.2 tsi
Değerli görüşlerinizi bekliyorum..
Çok büyük ihtimalle cvt, eco bulunursa kendinden lpgli olur tertemiz binilir. Ben de oyumu civicten yana kullanıyorum eğer fc5 kasa değilseYorumunuz gözümden kaçmış, fiyatları hangi bantlarda tam olarak bilmiyorum ama 70-80 arasına çıkılacak sanırım, üst segment alıp bütçenizi de arttırdığınıza göre bir kere alayım defteri kapatayım uzun yıllarca bineyim dediğinizi çıkarıyorum.Aşırı ileri gittiysem uyarınız.
Açıkcası uzun süre binecekseniz ve otomatik de olabileceğinden bahsetmişsiniz, Civic'e daha yakın bakıyorum, hem yürütmesi, bakımı ve sorunsuzluğu diğerlerinden iyidir hem de otomatik olduğu için trafikte daha az yorulursunuz.(Tork konvertörlü mü tam bilmiyorum ama sanırım öyle).Sadece yakıtından müzdarip olursunuz o da tamamen sizin cebinize bakıyor benzinde binemezseniz, LPG dönüşümüne uyumlu oluyorlar genellikle ama yine de benzinde ki sorunsuzluğu yakalamanız zor olacaktır.Başka mantıklı seçenekler varsa arkadaşlar yardımcı olacaktır.
Kolay gelsin.