KAPALI Maks. 62 bin TL...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hbahadir

Taklacı Güvercin
30
38
Maks. 62 bin TL ye Polo 1.2 tsi comfortline düz vites alınır mı... Ya da farklı muadil öneriliriniz var ise öğrenebilirmiyim...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Hadi hayırlısı olsun.bir tanıdığım 5.5 litre fazla gelip lpg taktırdı 79 bin kmdir izmirde biniyor baya memnun.bazen yetersiz gelir ama idare eder.kazasız belasız binin polo güzel arabadır

Satıcı bir takım bahaneler sunup vazgeçti :)
Hayırlısı değilmiş demek ki...
Bu rakamlara aynı temizlikte bulursam alıcam fakat bulamazsam daha yüksek rakamları poloya vermek istemem... Biraz daha sabır edip golf 6 veya golf 7 ye zorluycam kendimi...
 
Satıcı bir takım bahaneler sunup vazgeçti :)
Hayırlısı değilmiş demek ki...
Bu rakamlara aynı temizlikte bulursam alıcam fakat bulamazsam daha yüksek rakamları poloya vermek istemem... Biraz daha sabır edip golf 6 veya golf 7 ye zorluycam kendimi...
Yeni kasa polo 1.0 trendline vardı yakın zamanda 65 e kadar.çok bi albenisi yok ama.
Chevrolet aveo micra polo ibiza fiesta corsa sahibi birisi olarak o fiyata i20 1.2 lere bakın derim.cam tavanlı bilr bulursunuz
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Hocam i20 de baktım aslında ama performans polo 1.0 dan sanki daha düşük geldi bana..
Polonun 1.0 ı çok ilginç bir makine turbosuzu aslında görülmemiş derecede düşük tork değerlerş sunuyor 95.ama otopark.comun testinde de aşırı beğenilen bir makine(95 torkluk canavar).
Aynı zamanda 0.9 clio kullanıcısıyım bu fiyatlara dolu paketlerine bakabilirsiniz.kullandığınız denediğiniz i20 lerin sürekli düşük devirde kullanılıp sağırlaştırıldığını düşünüyorum
 
Hocam i20 de baktım aslında ama performans polo 1.0 dan sanki daha düşük geldi bana..
Anlık değişen koşullarla öyle hissetmiş olabilirsiniz. Aracın torku azaldıkça, yanınıza oturan 1 kişi bile ciddi fark yaratıyor. Hatta kendi vücudunuzda alıp verdiğiniz kilolar bile performansa etki ediyor, kendimden ve aracımdan biliyorum :)

Sunroof'lu bir i20'yi 3-4 kişiyken veya gözün algılamadığı bir rampada kullandıysanız, performansı tek başına bindiğiniz bir polo 1.0 seviyelerinde gelebilir. Gün içerisinde değişkenlik alışveriş torbaları, ek yolcular, klima, rampalar gibi gerçek kullanım deneyiminde iki motor arasında bariz bir fark göreceksinizdir. Baktığınız düşündüğünüz araçların hiçbiri seri değil, ama en azından i20'nin günlük kullanımlarınızda diğer seçeneklere göre daha az etkilendiğini söyleyebilirim.

Şimdi küçük hacimli turbo motorlu araçlara veya dizellere alışanlar, yıllarca bindikleri motorların güçlü versiyonlarına bile "atmosferik çekmiyor yeaa" diye sallıyorlar ya, işte 1.0 atmosferik motorlar hakikaten çekmiyor :D Dik rampaları çıkarken yolda kalmasınlar diye de mecburen şanzıman oranlarıyla oynanıyor.

Yıllarca küçük motor konfigürasyonlarında farklı farklı küçük araçlar kullanan biri olarak benim için bile 1 ton üstü araçlarda 100Nm altı tork düşük kalır.. Ha bütçe çok kısıtlıdır, gidip minik uzakdoğu arabalarından alınıp binilir o ayrı konu =)

Gerçi Polo alacak olsam tsi motorlar yerine gidip yine bu 1.0 atmosferiği tercih ederim ama o bambaşka bir tartışma konusu :)
 
Bu yazdığınız pek gerçekçi gelmedi bana ama...
@bt hocam i20 hk. bilgiliydi bir de ona soralım.

İki araca da sahip değilim... Dolayısıyla herhangi bir markayı şişirmem için bir sebep yok...
Arabadan müthiş anladığımı söyleyemem.. Ben ve bir arkadaşım ikimiz de iki aracı sürüp test ettik.
Ortak görüşümüz 1.0 polonun performans açısından daha tatmin ettiği.
Fakat fabrika verileri bildiğim kadarıyla bizimle aynı görüşte değil..
 
Bu arada arkadaşlar bütçemi biraz daha zorlayıp,
2014 golf 1.2 tsı comfortlıne manuel vites yada 2014 1.6 vtec elegence otomatik almayı planlıyorum...
Bir ihtimal de Seat Leon 1.2 tsi

Değerli görüşlerinizi bekliyorum..
 
İki araca da sahip değilim... Dolayısıyla herhangi bir markayı şişirmem için bir sebep yok...
Arabadan müthiş anladığımı söyleyemem.. Ben ve bir arkadaşım ikimiz de iki aracı sürüp test ettik.
Ortak görüşümüz 1.0 polonun performans açısından daha tatmin ettiği.
Fakat fabrika verileri bildiğim kadarıyla bizimle aynı görüşte değil..

Şişiriyorsunuz demek istememiştim. Üstte yazıldığı gibi farklı koşullarda test edilmiş olabilir veya verdiği hissiyat olarak öyle olabilir demek istemiştim.

Netice olarak atmosferik motorlu araç ikiside. Kiloları belli. 1.0 atmo ve 1.2 atmo motordan alınacak güçler aşağı yukarı belli. Hemen hemen aynı kiloda olan, ancak biri 10 beygir ve 20 nm kadar fazla torka sahipken, daha güçsüz olanın daha performanslı olması pek aklıma yatmadı ki teknik verileri de 1.2 lehine.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Bu arada arkadaşlar bütçemi biraz daha zorlayıp,
2014 golf 1.2 tsı comfortlıne manuel vites yada 2014 1.6 vtec elegence otomatik almayı planlıyorum...
Bir ihtimal de Seat Leon 1.2 tsi

Değerli görüşlerinizi bekliyorum..
Manuel ya da otomatik vites farketmiyorsa içlerinde en çok araba gibi araba olanı Golf'tür, benim tavsiyem o olur.
 
Eğer işiniz görüldükten sonra satacak ve uzun yıllarca binmeyecekseniz servis bakımlı, düşük km'li bir 1.2 TSİ alın derim.Çekti çekmedi, gitti gitmedi, yan düştü, çamura battı, ağırdı yaktı, LPG takalım mı takmayalım mı hiç gerek yok 1.0 ile uğraşmaya.Emin olun belli bir süre sonra yavaşlığından ya da araç yüklü halde kullandığınızda bıkacaksınız.

O sebepten sadece şu koşulda 1.2 TSİ öneriyorum, servis bakımlı maksimum 40 bin km'de bir 1.2 TSİ alıp 80-90 bin km'den önce de elinizden çıkarmaya bakınız.Tahminen 4-5 sene sürer bu dediğim sonra da başka araç alırsınız.

Fakat eğer ki 5 yıldan uzun süre ya da 100 bin km üstü kullanacaksanız @bt 'ninde dediği gibi daha sağlam ve LPG uyumlu(Ülkemiz koşulları malumunuz) 1.0 alıp dikkatlice bakımlarını takip ederek kullanınız.

Ben olsam 5 yıl çok uzun bir süre dediğim koşullarda bir TSİ kovalar, 5 yıl sonra da aile büyüyünce değiştiririm.

Hayat 1.0'ı uzun süre kullanacak kadar uzun değil.;)Bu bahsettiğim varlık-yokluk hayat koşulları manasına gelmesin sonuçta herkesin bir alım gücü var ama 50-55 bin tl az para değil.
 
Eğer işiniz görüldükten sonra satacak ve uzun yıllarca binmeyecekseniz servis bakımlı, düşük km'li bir 1.2 TSİ alın derim.Çekti çekmedi, gitti gitmedi, yan düştü, çamura battı, ağırdı yaktı, LPG takalım mı takmayalım mı hiç gerek yok 1.0 ile uğraşmaya.Emin olun belli bir süre sonra yavaşlığından ya da araç yüklü halde kullandığınızda bıkacaksınız.

O sebepten sadece şu koşulda 1.2 TSİ öneriyorum, servis bakımlı maksimum 40 bin km'de bir 1.2 TSİ alıp 80-90 bin km'den önce de elinizden çıkarmaya bakınız.Tahminen 4-5 sene sürer bu dediğim sonra da başka araç alırsınız.

Fakat eğer ki 5 yıldan uzun süre ya da 100 bin km üstü kullanacaksanız @bt 'ninde dediği gibi daha sağlam ve LPG uyumlu(Ülkemiz koşulları malumunuz) 1.0 alıp dikkatlice bakımlarını takip ederek kullanınız.

Ben olsam 5 yıl çok uzun bir süre dediğim koşullarda bir TSİ kovalar, 5 yıl sonra da aile büyüyünce değiştiririm.

Hayat 1.0'ı uzun süre kullanacak kadar uzun değil.;)Bu bahsettiğim varlık-yokluk hayat koşulları manasına gelmesin sonuçta herkesin bir alım gücü var ama 50-55 bin tl az para değil.

Hocam gerçekten çok iyi yorumlamışsın eline emeğine sağlık ama...
Ama bütçemin üstüne çıkıp golf 7 bakıyorum 1.2 tsi comfortline..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Bu arada arkadaşlar bütçemi biraz daha zorlayıp,
2014 golf 1.2 tsı comfortlıne manuel vites yada 2014 1.6 vtec elegence otomatik almayı planlıyorum...
Bir ihtimal de Seat Leon 1.2 tsi

Değerli görüşlerinizi bekliyorum..
Yorumunuz gözümden kaçmış, fiyatları hangi bantlarda tam olarak bilmiyorum ama 70-80 arasına çıkılacak sanırım, üst segment alıp bütçenizi de arttırdığınıza göre bir kere alayım defteri kapatayım uzun yıllarca bineyim dediğinizi çıkarıyorum.Aşırı ileri gittiysem uyarınız.

Açıkcası uzun süre binecekseniz ve otomatik de olabileceğinden bahsetmişsiniz, Civic'e daha yakın bakıyorum, hem yürütmesi, bakımı ve sorunsuzluğu diğerlerinden iyidir hem de otomatik olduğu için trafikte daha az yorulursunuz.(Tork konvertörlü mü tam bilmiyorum ama sanırım öyle).Sadece yakıtından müzdarip olursunuz o da tamamen sizin cebinize bakıyor benzinde binemezseniz, LPG dönüşümüne uyumlu oluyorlar genellikle ama yine de benzinde ki sorunsuzluğu yakalamanız zor olacaktır.Başka mantıklı seçenekler varsa arkadaşlar yardımcı olacaktır.

Kolay gelsin.
 
Yorumunuz gözümden kaçmış, fiyatları hangi bantlarda tam olarak bilmiyorum ama 70-80 arasına çıkılacak sanırım, üst segment alıp bütçenizi de arttırdığınıza göre bir kere alayım defteri kapatayım uzun yıllarca bineyim dediğinizi çıkarıyorum.Aşırı ileri gittiysem uyarınız.

Açıkcası uzun süre binecekseniz ve otomatik de olabileceğinden bahsetmişsiniz, Civic'e daha yakın bakıyorum, hem yürütmesi, bakımı ve sorunsuzluğu diğerlerinden iyidir hem de otomatik olduğu için trafikte daha az yorulursunuz.(Tork konvertörlü mü tam bilmiyorum ama sanırım öyle).Sadece yakıtından müzdarip olursunuz o da tamamen sizin cebinize bakıyor benzinde binemezseniz, LPG dönüşümüne uyumlu oluyorlar genellikle ama yine de benzinde ki sorunsuzluğu yakalamanız zor olacaktır.Başka mantıklı seçenekler varsa arkadaşlar yardımcı olacaktır.

Kolay gelsin.
Çok büyük ihtimalle cvt, eco bulunursa kendinden lpgli olur tertemiz binilir. Ben de oyumu civicten yana kullanıyorum eğer fc5 kasa değilse
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...