KAPALI Maks. 62 bin TL...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hbahadir

Taklacı Güvercin
30
38
Maks. 62 bin TL ye Polo 1.2 tsi comfortline düz vites alınır mı... Ya da farklı muadil öneriliriniz var ise öğrenebilirmiyim...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Arkadaşlar yarın bu aracı görmeye gideceğim..
Değerli yorumlarınızı bekliyorum..
Adam arabasına çok güveniyor, nokta hata olmadığını söylüyor..
82 den aşağı inmiyor..

İlan uçmuş, biraz daha hızlı olmanız gerekecek. :S
 
Teşekkürler @bt .
Piyasasını bilmiyorum fakat iyice araştırıp uygun olanın bu olduğu kanaat edildiyse alınabilir gibime geliyor.Honda Civic’ten neden vazgeçtiniz merak ettim doğrusu?

Bilmiyorum honda 2014 model civarına gücüm yetiyor.
Ve bu kasa beni yeterince görsel olarak tatmin etmiyor. hondanın bir önce ki kasası daha çok hoşuma gidiyordu..
Ama şuan yine aklıma soktun sanki :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Bilmiyorum honda 2014 model civarına gücüm yetiyor.
Ve bu kasa beni yeterince görsel olarak tatmin etmiyor. hondanın bir önce ki kasası daha çok hoşuma gidiyordu..
Ama şuan yine aklıma soktun sanki :)
Ya aslında hani çok tavsiye ettiğimden dolayı değil yanlış anlaşılmak istemem, ilandaki araç da çok güzel bir araç fakat tercihte bulunmanız gerekiyor, eğerki ilerleyen yıllarda otomatik vites araç ihtiyacınız olursa ve uzun süre binmeniz gerekirse Civic’ e binmeniz daha mantıklı ama yok daha önceden dediğim gibi kısa vadeli bir deneyim olacaksa Golf daha mantıklı gibi duruyor.Açıkcası bir önceki sayfada yazdığımı tekrar etmişim gibi oldu öyleyse affola.

Kısacası 51 bin de bir 1.2 TSi yı 90-100 bin km den önce satmanızı öneririm çünkü forumlarda okuduğumuz kadarıyla çok uzun ömürlü motorlar değiller öte yandan manuel olduğu için DSG ile uğraşmayacaksınız ama ailenizin ilerleyen dönemlerde ihtiyacı olursa yine değiştirmeniz gerekecek.Bütün bunların nihayetinde Golf’ün Civic’ten kasa ve malzeme kalitesi çekiş yalıtım ve yol tutuş olarak çok çok daha fazla keyif vereceği de aşikar.

Öte yandan sorunsuz bir kombinasyonu olan Civic size daha uzun ömürlü bir seçenek sunuyor fakat yakıt tüketimi ilerleyen aşamalarda ya da ilk etapta LPG takmanızı gerektirip bazı arızalara sebebiyet verebilir.

Kısa süreli 3-5 sene ya da 90 bin km ye kadar binip araç değiştireceksem Golf, uzun vadede 8-9 belki 10 sene 100-150 bin km üstü yol yapacaksam Civic.
 
Son düzenleme:
Nihayet araç arayışım sona erdi arkadaşlar.. Kurtuldunuz benden :)
2016 model golf 1.2 tsi comfortline 51 bin km de 82.500 e anlaştık.
Bugün expere soktum, kaporasını verdim yarın satışını alıcam inşallah bir aksilik olmazsa.
Araç ilk sahibinden, km uzun yolda yapılmış, değişen boyanan tramer yok.
Mekanikte hiçbirşey yok. gerçekten temiz araç...

İnşallah memnun kalırım..
 
Tabii ki olumlu ve olumsuz yönleri var sizce öyle olabilir ama özellikle desege olarak ben şirkete kiraladığımız passatlardan sonra epey soğudum.
Ben çevremden sorun yaşayan duymadım. Kullanımını da çok beğeniyorum. Vw orta sınıf gibi gözükmesine rağmen ortanın üzerinde bir zümreye hitap ediyor zaten. Bakım maliyetleri de problemlerin fiyatları da yüksek çünkü.

Dsg özeli dışında konuşursak golf hakkında İsmail terzi ve and Mehmet Çetin in yazılarına katılıyorum. Araç gerçekten birçok yönden çok doğru işler yapıyor. Sadece artık golf 8 çıkmalı.
 
Son düzenleme:
Ben çevremden sorun yaşayan duymadım. Kullanımını da çok beğeniyorum. Vw orta sınıf gibi gözükmesine rağmen ortanın üzerinde bir zümreye hitap ediyor zaten. Bakım maliyetleri de problemlerin fiyatları da yüksek çünkü.

Dsg özeli dışında konuşursak golf hakkında İsmail terzi ve and Mehmet Çetin in yazılarına katılıyorum. Araç gerçekten birçok yönden çok doğru işler yapıyor. Sadece artık golf 8 çıkmalı.
Açıkçası şirkete sadece müdürler ve belirli başlı kişilere passat kiraladık ve ciddi anlamda 2 ayda bir desege arıza veriyor ve servise gidiyordu araçlar. Her ne kadar ikame araç verilse de bu bir iş yükü olmaya başladı açıkçası. Birebir yaşamasam abartılıyor diyeceğim ama öyle değil işte. Kendim yaşadım fazlaca ve artik bu işin sonunda yeni araç olarak focus 4 titanium olarak karar verdik.
Dsg ile çok yol yaptım yolda bırakmadı ama ömrünü doldurmuştu neredeyse artik kararsız kalmalar, park da takılı kalma gibi saçma şeyler yapıyordu. Bunun yaninda sorunsuz dsg kullanan tanıdıklarım da var. Hem de yazılımlı bu yüzden tamamen şans işi olduğunu düşünüyorum artık. Ve bi araç alırken niye kendimi şansa bırakayım ki?
Bir de bana orta üstü gibi pek gelemedi daha çok oyuncakları ve sanroof/cam tavan gibi opsiyonlarla biraz daha ilgi çekici şoförü ve yanındakileri şımartacak, hoşuna gidecek şekilde opsiyonlarla güzel olduğunu düşünüyorum. Şuan gidip dsg bir golf alır mıyım ? Ancak fiyat olarak ciddi avantajı olursa düşünürüm..
 
Ben çevremden sorun yaşayan duymadım. Kullanımını da çok beğeniyorum. Vw orta sınıf gibi gözükmesine rağmen ortanın üzerinde bir zümreye hitap ediyor zaten. Bakım maliyetleri de problemlerin fiyatları da yüksek çünkü.

Dsg özeli dışında konuşursak golf hakkında İsmail terzi ve and Mehmet Çetin in yazılarına katılıyorum. Araç gerçekten birçok yönden çok doğru işler yapıyor. Sadece artık golf 8 çıkmalı.

Nissan içinde bakımları pahalı diyorlar. Hele CVT bozulursa 30 bin liradan bahsediyorlar, Nissan daha da üst bir zümreye hitap ediyor galiba. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: kaanc5 ve dthhasan
Nissan içinde bakımları pahalı diyorlar. Hele CVT bozulursa 30 bin liradan bahsediyorlar, Nissan daha da üst bir zümreye hitap ediyor galiba. :)
2013 yılında micralarda 30 bin lira diyorlarmış şanzuman değişimi için.şikayetvar.com da onlarca şikayet var.ironik olan ise o dönem sıfır micralar zaten 30 bin lira.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...