Makyajlı Fusion/Mondeo

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mondeo bu yılın ilk 6 ayı içinde gelir diye tahmin ediyorum. Kesin bir tarih henüz yok. Zaten Ford araçları genelde hep önden baktırır, arkadan da eh işte dedirtir. Ben kendimi bildim bileli bir kaç kasa hariç hep böyle oldu. Bakalım sonraki kasalarda belki düzeltirler. 2019'da yeni kasa mondeo gelecekmiş, bu yıl da yeni kasa focus gelecek. Neler değişecek göreceğiz.
İnsignia ile Mondeo yu bekleyelim o zaman :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Herşey iyi güzelde şu sony konsol...:confused:
Ben de böyle düğmeli değil de mavi ambiyans aydınlatmalı ve ışıklı, dokunmatiğe benzer yapısı olan şu sony konsolu biraz daha fazla beğeniyorum.
2013-New-Ford-Fusion-Interior.jpg
 
Bi gün mutlaka Mondeo'ya binecem. Hala mk3 2.0 tdci'den aldığım hazzı başka bir otomobilden alamadım. Bi gün mutlaka benim olacak. Vuracam kırbacı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bi gün mutlaka Mondeo'ya binecem. Hala mk3 2.0 tdci'den aldığım hazzı başka bir otomobilden alamadım. Bi gün mutlaka benim olacak. Vuracam kırbacı.
Mk3 ve mk4 mondeo dinamik sürüş üzerine odaklı araçlardı. Direksiyon ve süspansiyon sistemi de öyleydi, tren gibi virajlara girer çıkardı ama bunu çok sevsem de d segmentte özellikle yalıtım ve konfor arardım. Bu son kasa mondeo yine gayet iyi virajlara girip çıkıyor ama araba dinamik sürüşten ziyade dış ortamdan koparma ve konforlu sürüşler üzerine yapılmış. Mondeo'nun önceki nesillerde olan karakterini değiştirip daha çok konfor odaklı bir otomobil haline getirmişler. Yani mk2,3,4 kasalar ile yeni nesil mondeo çok farklı araçlar olmuş.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Onemanband
@CenkGs henüz kullanma fırsatı bulamasam da, piyasaya ilk çıktığı zamanlarda Erzurum'da bi AVM'de incelemiştim. Arka baş ve diz mesafesi önceki jenerasyona göre kötüydü hatırladığım kadarıyla. İç mekanda belli standartların altına inmek istemediğim için henüz Ford sahibi olamadım ama yeni mondeo bu noktada hoşuma gitmişti. sokakta gördüğüm zaman dönüp baktığım bir otomobil ve bir gün muhakkak sahibi olmak istiyorum..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
@CenkGs henüz kullanma fırsatı bulamasam da, piyasaya ilk çıktığı zamanlarda Erzurum'da bi AVM'de incelemiştim. Arka baş ve diz mesafesi önceki jenerasyona göre kötüydü hatırladığım kadarıyla. İç mekanda belli standartların altına inmek istemediğim için henüz Ford sahibi olamadım ama yeni mondeo bu noktada hoşuma gitmişti. sokakta gördüğüm zaman dönüp baktığım bir otomobil ve bir gün muhakkak sahibi olmak istiyorum..
Güncel mondeo sınıfının en geniş arka diz ve baş mesafesini sunmuyor ama ben kendi adıma en azından daha geniş olmasını beklemedim, bana fazlasıyla yeterli geldi. İşçilik ve malzeme kalitesi konusunda diğer ford modellerinden farklı ve daha iyi durumda. Yaptığı en iyi şeyse konforlu olabilmesi. Amortisörler hemen hemen hiç bir çukurda diplenmiyor, çalışma sesleri kesinlikle duyulmuyor, aracın altını sürtecek kadar derin ve keskin çukurlara girildiğinde bile kabin içinde eyvah dedirtmiyor. Aracın değişik bir konforu var ki otopark'ta da bundan bahsetmişlerdi. Zaten bahsedeceklerinden emindim çünkü mondeo'ya aşina kişiler daha ilk 300 metrede bile o farkı direkt hissediyor. Konfor, yalıtım, sakin ve huzurlu sürüş isteyenlere göre bir araç olmuş. Açıkçası yaşım ilerledikçe de dinamik sürüş karakterinden uzaklaşmaya başladığımı hissediyorum.
 
@CenkGs aynen, beni sürüş odaklı otomobilleri almaktan vazgeçiren hep bu düşünce olmuştur. tabi bir de yakıt+bakım masrafları. otomobillere bu kadar para verip bilmem kaçıncı sınıf yollarda takır tukur gezmeyi hazmedemiyorum. bu durum öğrenilmiş çaresizlik haline geldi malesef ülkemizde.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
@CenkGs aynen, beni sürüş odaklı otomobilleri almaktan vazgeçiren hep bu düşünce olmuştur. tabi bir de yakıt+bakım masrafları. otomobillere bu kadar para verip bilmem kaçıncı sınıf yollarda takır tukur gezmeyi hazmedemiyorum. bu durum öğrenilmiş çaresizlik haline geldi malesef ülkemizde.
Kesinlikle. Ben de isterdim sağlam çalışan bir adaptif süspansiyonlu araç ile hem dinamik hem konforlu sürüşler yapmayı. Ama bu donanıma sahip olabildiğimiz segmentler belli, fiyatları da belli. Ulaşılabilir diye bir terim kalmadı artık ama nispeten ulaşılabilir araçlar içinde, ülkenin yolları da malum, ona göre bir araç istiyor artık insan. O sebeple belli ortalamanın altında kalmaması yahut üstünde olmasını bekliyorum artık araçların konfor konusunda.
 
Platinum versiyonunun içi şahane olmuş . Fiyatı da iyi seviyeler de gelirse satar.
Bir de şu adaptif süspansiyonlar focus a gelse.
 
Platinum versiyonunun içi şahane olmuş . Fiyatı da iyi seviyeler de gelirse satar.
Bir de şu adaptif süspansiyonlar focus a gelse.
Bir aralar Vignale Mondeo reklamı dönüyordu tv'da.. Fiyatları ne alemde bilen,duyan varmı?
Platinum mondeo ABD pazarı için yapılmış. Ama iç tarafındaki özelleştirme belki opsiyon olarak gelebilir. Avrupa'da platinum model satılmıyor malum.
Vallahi eylül-ekim ayı gibi Türkiye'ye geldi. O zamanlar 63 bin euro civarındaydı şimdi ne kadardır bilemiyorum. Türkiye'ye zaten showroom aracı olarak geldi desek yeridir. Bizim ülkemize göre değil, kimse vermez o paraları.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ilhan55
Zaten tasarım dili artık bu şekilde. Fiesta'nın çizgileri agresif değil yumuşatılmış. Onun haricinde mondeo ve focus daha agresif hatlara sahip ki yeni gelecek focus güncel kasadan da agresif hatlarla üretilecektir. Şu arka tasarıma da bir el atarlarsa kıvamına gelecek gerçekten.
 
Bence süper olmuş. Yıllardır Ford'un segmentindeki en başarılı modeli Focus olur, ardından Fiesta gelirdi. Mondeo ise sınıfında hep sönük kaldı. Bence şu anda Mondeo, özellikle bu makyajla birlikte Ford ürün gamının en başarılı modeli oldu. En azından ülkemizin piyasasında, fiyat/performans modeli Superb ile birlikte şu anda D sınıfının en iyisi konumunda.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso ve Cenk
Bence süper olmuş. Yıllardır Ford'un segmentindeki en başarılı modeli Focus olur, ardından Fiesta gelirdi. Mondeo ise sınıfında hep sönük kaldı. Bence şu anda Mondeo, özellikle bu makyajla birlikte Ford ürün gamının en başarılı modeli oldu. En azından ülkemizin piyasasında, fiyat/performans modeli Superb ile birlikte şu anda D sınıfının en iyisi konumunda.
Bir de iyi yönetilse tam olacak. Motor-şanzıman ve donanım konusunda gerçekten Türkiye'nin distribütörü berbat yönetiyor Ford'u. Bazen akla hayale sığdıramıyorum, hiç bir mantığa oturtamıyorum nasıl bu kadar kötü yönetildiği hususunda.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...