Mazda ikinci jenerasyon SKYACTIV motoruyla ilgili ilk bilgiler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ya mazda sahıbıyım ama servıs agı sıkıntısı var apacık ortada. mazda turkıyede yeterı kadar onem vermıyor dogus gıbı ulassanızda takan yok sızı eger servısını tanıyorsanız ısınız goruluyor
benim bir mazda 3'üm olsa (kırmızı yada gun metal rengi olanından) bakarken hissettirdikleri ve kaputun altında yatan mühendislik harikası için her şeye katlanabilirim :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: petrich ve Sailor
benim bir mazda 3'üm olsa (kırmızı yada gun metal rengi olanından) bakarken hissettirdikleri ve kaputun altında yatan mühendislik harikası için her şeye katlanabilirim :)
bunu bılen az kısı oldugu ıcın ıkıncı elı zayıf, servıs agı zayıf maalesef. mazda ıyı bır marka ama mazda 3 un goze batan eksıklıklerıde mevcut en azından bana batıyor yanı :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
20 bin bakımı kapsamında değişenler; element air cleaner, yağ filtresi, karter tapa pulu, 5lt 5w30 yağ ve işçilik 380 tl tuttu.
Valla hocam benim kotu yollarda kullanmamdan 84 bin km de bunlar degisti zaten yakinda elden cikarcaktim fiyatlar giderek arttigi icin biraz daha tutcam 150 bin kmlere kadar kullanirim artik
 
  • Beğeni
Tepkiler: petrich
Mazda cok iyi tip var teknoloji var artik ic kalitede iyi mazda da bi özgün tasarım var :) japoncuyum da [emoji3]

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: petrich ve Sailor
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...