Megane sedan?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cok satacak ama kullananlarin cogu bi sure sonra motorundan ve tasarimindan baska bi artisinin olmadigini anliyacaklar
 
fluence in yerini alır.şirketler filolar için aranan eleman olur ama isimden dolayı aileler için de tercih sebebi olabilir. MEGANE 1 ve 2 ile çok tutuldu ülkemizde. ayrıca türkiye şartlarında en önce aranan özellik az yakıt.
 
Aracın testini izleyebildim sonunda. Edc şanzımanın geçiş hızı ortalama, yokuşlarda ve trafikte üst vitese geçişte kararsızlık yaşayabiliyormuş, yerini aldığı fluence'a göre daha sertleştiği söyleniyor tabii konfor konusunda özellikle bozuk yollarda sertleştiğini hissettiriyormuş, direksiyon ise renault'ların genelindeki gibi ölü tepkiler veriyor. Yalıtımı daha iyi seviyede. Bagajı fluence'dan geniş, arka diz mesafesi hemen hemen aynı seviyede. Şu renault, ne zaman görsele verdiği önem kadar altyapıya da önem verecek merak ediyorum.
 
@CenkGs Yokuşlarda ve trafikte kararsızlık yaşamayan çift kavrama var mı? Yokuşlardaki kararsızlıktan bahsettiği şu, nasıl manuel viteste yokuş aşağı giderken motor freni yapıyoruz aynısını EDC de yapıyor. Gaza çok hafif bir yüklenmede üst vitese atıp devam ediyor. Ancak bu olay 15-20 km civarlarında oluyor diğer hızlarda sıkıntı yok. Burak Ertem'in PSA'nın otomatikleştirilmiş manuelleri ile alakalı bir lafı var, aslında şanzıman anlatıldığı kadar kötü değil sen kullanmayı bilmiyorsun diyor. Bana göre aynı hesap. EDC'yi de DSG'yi de nasıl kullanacağını bilen adam asla sıkıntı yaşamaz.
Megane Sedan'a gelirsek de tam TR pazarına dönük bir araç olmuş. Tipi güzel, motorlar iyi, bagaj devasa, oyuncakları bol. Çok satacağına şüphem yok.
 
Aracın testini izleyebildim sonunda. Edc şanzımanın geçiş hızı ortalama, yokuşlarda ve trafikte üst vitese geçişte kararsızlık yaşayabiliyormuş, yerini aldığı fluence'a göre daha sertleştiği söyleniyor tabii konfor konusunda özellikle bozuk yollarda sertleştiğini hissettiriyormuş, direksiyon ise renault'ların genelindeki gibi ölü tepkiler veriyor. Yalıtımı daha iyi seviyede. Bagajı fluence'dan geniş, arka diz mesafesi hemen hemen aynı seviyede. Şu renault, ne zaman görsele verdiği önem kadar altyapıya da önem verecek merak ediyorum.
Abi son zamanda hisli direksiyon kaldığını sanmıyorum kaldı ki son zaman daki testlerde Renault ların direksiyonlarının çoğu markaya göre ayarının daha iyi olduğu söyleniyor bizimkiler de bunu desteklediler.Kaldı ki fluence'a göre sertleşmesi gayet iyi bir şey çünkü fluence'da ki süspansiyon sistemi biraz değişik idi,sertleştirilmesi yerinde olmuş bence.Şanzıman konusunda bir şey diyemiyeceğim anlamam o konulardan biz düz kafa manuel.Her ne olursa olsun çok pahalı.HB her türlü daha mantıklı bence.
 
Abi son zamanda hisli direksiyon kaldığını sanmıyorum kaldı ki son zaman daki testlerde Renault ların direksiyonlarının çoğu markaya göre ayarının daha iyi olduğu söyleniyor bizimkiler de bunu desteklediler.Kaldı ki fluence'a göre sertleşmesi gayet iyi bir şey çünkü fluence'da ki süspansiyon sistemi biraz değişik idi,sertleştirilmesi yerinde olmuş bence.Şanzıman konusunda bir şey diyemiyeceğim anlamam o konulardan biz düz kafa manuel.Her ne olursa olsun çok pahalı.HB her türlü daha mantıklı bence.
Zaten his kalmadi hocam da yonlendirmelere karsi pek istekli olmadigi soylendi, direktlik yok tarzinda bakalim sedan kasaya has bir durumdur belki teste gelince anlariz
 
@CenkGs Yokuşlarda ve trafikte kararsızlık yaşamayan çift kavrama var mı? Yokuşlardaki kararsızlıktan bahsettiği şu, nasıl manuel viteste yokuş aşağı giderken motor freni yapıyoruz aynısını EDC de yapıyor. Gaza çok hafif bir yüklenmede üst vitese atıp devam ediyor. Ancak bu olay 15-20 km civarlarında oluyor diğer hızlarda sıkıntı yok. Burak Ertem'in PSA'nın otomatikleştirilmiş manuelleri ile alakalı bir lafı var, aslında şanzıman anlatıldığı kadar kötü değil sen kullanmayı bilmiyorsun diyor. Bana göre aynı hesap. EDC'yi de DSG'yi de nasıl kullanacağını bilen adam asla sıkıntı yaşamaz.
Megane Sedan'a gelirsek de tam TR pazarına dönük bir araç olmuş. Tipi güzel, motorlar iyi, bagaj devasa, oyuncakları bol. Çok satacağına şüphem yok.
Ben zaten cift kavramalara komple karsi oldugum icin pek sicak bakmiyorum. Testte soylenen bu sekildeydi ki dedigin gibi dsg'de de ayni durum mevcut. Standart kullanicilar icin her sekilde yeterlidir ama benim tarzima pek uymuyor. Ben zevkli sase, direkt direksiyon tepkileri ariyorum. Hele torsiyonsa bastan eliyorum. Bana hitap etmiyor ama standart kullanicilar icin iyi secenek olacaktir dedigin gibi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Zaten his kalmadi hocam da yonlendirmelere karsi pek istekli olmadigi soylendi, direktlik yok tarzinda bakalim sedan kasaya has bir durumdur belki teste gelince anlariz
Bende öyle düşünüyorum çünkü normal HB testlerinde direksiyonla ilgili herhangi bir laçkalık hatırlamıyorum.Bakalım bekleyip göreceğiz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bende iyi satılacağını düşünüyorum. İsminin megane olması bile piyasadan haberi olmayan babamı düsündürdü mesela. Renault tan benim tek isteğim artık daha ideal süspansiyonlar yapması. Yani gereksiz bir sertlik var. bu araç bir aile otomobili değil mi? Onun dışında benim tercihim manuel + dci olurdu. Otomatik vites hep gözümde masraf çıkarma ihtimal yüksek bir lüks gibi oldu bugüne kadar
 
Aracın testini izleyebildim sonunda. Edc şanzımanın geçiş hızı ortalama, yokuşlarda ve trafikte üst vitese geçişte kararsızlık yaşayabiliyormuş, yerini aldığı fluence'a göre daha sertleştiği söyleniyor tabii konfor konusunda özellikle bozuk yollarda sertleştiğini hissettiriyormuş, direksiyon ise renault'ların genelindeki gibi ölü tepkiler veriyor. Yalıtımı daha iyi seviyede. Bagajı fluence'dan geniş, arka diz mesafesi hemen hemen aynı seviyede. Şu renault, ne zaman görsele verdiği önem kadar altyapıya da önem verecek merak ediyorum.
Captur testini izle "ölü direksiyon" ve "kötü altyapı" mı yapıyo renault gör.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...