KAPALI Mercedes C200d mi? Audi A4 Tfsi mi? BMW 3 16/18/20 mi?

Baremo

Senkromeççi
20
Marka
Audi
Selamlar,

Bir süredir aracımı değiştirmeyi düşünüyorum, +lar -ler, forumlarda dolaşıyorum biraz karasız kaldım.

Kendi aracım 2015 A3 Sportback 1.6TDİ Ambition, And ve Sinan'ın "küçük bir tank gibi hissettiriyor" yorumuna istinaden almaya karar vermiştim, 0 aldım, yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum, çok memnunum.
Yılda ortalama 15-20bin Km yol yapıyorum.Şehir içi-şehir dışı karma, genellikle tempolu araç kullanıyorum, hızı, sessizliği, ekonomikliği severim.

Bütçem 180-195bin TL aralığında. 2017-2018 garantisi olan ve garantisini uzatabileceğim, hasarsız, 30bin KM'yi aşmamış araç almaya kararlıyım.Öncelikle dizel D segmenti araçları gözden geçirdim.
Passar superB makyaj yemek üzere oldukları için eledim. B8 passatın her donanım seviyesini iş yerimde kullandım, beğenmedim. Mondeo-insignia hiç düşünmedim, hoşlanmadığım araçlar, almam.
Geriye Bmw 3, Mercedes C, Audi A4 kalıyor ki gönlüm bu premiumlardan yana.

Bmw 3'te bu fiyat aralığında temiz, azıcıkta dolu araçlar ne yazık ki hep benzinli, tempolu kullanımda forumlardan okuduğum kadarıyla 10-14lt/100km yakıtlar benim için korkutucu görünüyor. Kabin içi beni çok tatmin etmiyor. Ama yol tutuşu, sportifliği ve tasarımı +'ları.

Mercedes C200d comfort ve nadiren avangarde donanımlı araçlar bütçemin içinde kalıyor. Avangardlar görsel ve donanımsal olarak yeterli ama comfortlar çok şekilsiz. Jantlar, direksiyon, arka tampon öldürücü
seviyede kötü. Reno motorundan korkmuyorum ama şanzıman için kötü yorumlar var. Yol tutuşu, sessizlik, bakım maliyetleri vs. gibi konularda fikrim yok. Kalanındaki görsellik, marka algısı, dizel olması (ki yakıtta 8-9lt/100km imiş) +'ları.

Audi A4 1.4 Tfsi Act :) Galiba Audi kullandığım için bu araca fazladan yakınım. Desing ve nadiren de olsa sport donanımları alabiliyorum. Tasarımını iç kalitesini beğeniyorum, vites ve ön konsoluna bayılıyorum.
Yakıt konusunda uzun dönem kiralama firmalarından arkadaşlarım şehir içi ortalama 7,5lt/100km, tempolu kullanımda 8,5-9lt/100km'yi geçmediğini söylüyor. Bakım maliyetleri, olabilecek arızalara hakimim. Kabin biraz daha sessiz olabilirdi ama diğerleriyle kıyasladığımda yeterli.

Objektif olarak bu araçlar hk. doğru bildiklerinizi "+" "-" fark etmez paylaşabilir, özellikle kullanıcılarında yorumlar alabilirsem çok sevinirim.

Şimdiden herkese çok teşekkür ederim.

Not: Bu çıkmazı aşamazsam hanımın aklına uyup Seat Ateca 1.6 tdi Excellence alıcam :)
 
Şahsen bu araçlar içinde ben A4 ü tercih ederdim. Yakın bir abim var 2004 den beri A4 kullanır öve öve de bitiremez aracını :)
Şahsen motor hakkında bilgi verebilirim. Kendim de 1.4 tsi Passat kullanıcısıyım. Uzun süreli tüketim ortalamam 7.4 lt/100 km. Benim ki 125 HP lik act siz motor. Sanırım act 100 km 0.3 lt gibi daha az bir tüketim sergiliyor. Performans olarak ben 125 lik ten gayet memnunum. 150 lik bir tık daha iyi olacaktır.
Diğer araclar hakkında pek bir bilgim yok. O yüzden kulaktan dolma yorum yapmıyorum.

EVA-L09 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
3 modeli de uzun süreli olarak kullandık. Halen de A4 kullanıyoruz.
3 serisini 2013' ün başından 2017' nin başına kadar kullandık. İç mekan malzeme kalitesi olarak üçü de birbirine çok yakın olmasına rağmen 3 serisi diğerlerinin bir tık gerisinde kalıyor benim gözümde. Yakıt konusunda yorum yapamıycam bizim araç 320d xDrive modeliydi. 3 serisiyle ilgili beni en çok şaşırtan şey (negatif olarak) izolasyonuydu. Özellikle yol sesi bana diğer ikisinden daha fazla gelmişti.

Gelelim c200d' ye. 3 serisinden ayrıldıktan sonra yaklaşık 10 ay bunun style donanımlısını kullandık. Araç kiralıktı ve bize bozuğu mu denk geldi bilmiyorum, ancak ses sistemi genel olarak bu segmentte dinlediğim en kötüsü olabilir. Ufak jantlar ve geniş yanaklı lastikler sayesinde konforu güzeldi, ama diğerleriyle arasında belirgin bir fark yoktu. Yol tutuşunu hiç denemedim çünkü kullandığım süre boyunca kendimi rahat hissedemedim, oturuş pozisyonu ve direksiyona bir türlü alışamadım. Koltuğu en alta indirdiğim zaman bile sanki arabanın içinde değil de üstünde oturuyormuş gibi hissediyordum, direksiyonunda ise bana göre abartılmış bir sertlik vardı. Gelelim motor ve şanzımana. Reno motoru diye bir önyargı beslemeyin çünkü motor cidden güzeldi. 3 kişi tepeleme bagaj ve arka koltukta da bir bavulla nispeten tempolu şekilde Datça-İstanbul arasını 5.3 ortalamayla gitmişliğimiz vardır. Burda motoru asıl baltalayan şey şanzıman. Comfort modunda tepkileri bir çift kavramalıya göre yavaş, hatta daha önceki hiçbir aracında sport modunun tuşunu bile ellememiş olan babam, bu aracı sürekli sport modunda kullanmıştı.

2017 yılının sonuna doğru dynamic donanım bir a4' e geçtik ve bana göre altın oranı bulduk. Tasarım anlamında bana ikisinden de daha çok hitap ediyor. İzolasyon bakımından bu üçü arasında en başarılı gelen a4'tü. Quattro'nun da etkisiyle adeta tren gibi gidiyor, önden çekerli modelinin de çok aşağı kalmadığına eminim. Act'li motoru öbür aracımız Tiguan'da kullanıyorum, tüketim bakımından baya esnek. Bir keresinde üsküdar - s.gökçen arasını 1 kişi 80km/s sabit şekilde 4.1 ortalama ile gittiğim de oldu, motor ısınır ısınmaz tüm yol tapa gaz giderek 22 yaktırdığım da oldu. Ama uzun dönem tüketimi olarak 8-8.5 litre diyebilirim, ki 1600kg'dan ağır benzinli otomatik bir crossover için normal değer. A4' te bu motorla 7.5 litre yaktırmak imkansız değil.

Benim bu üçü arasında sıralamam A4 - 3 Serisi - C200d olurdu.
 
Son düzenleme:
Bu üçü arasında a4 en cazip olanı bana göre. Sadece biraz daha eski ama daha az bir bütçeye 3 serisinin temizlerini de bulmak mümkün. Şahsen bütçenin tamamını kullanacaksam a4; 160 170 bin bandına temiz bir 3 serisi bulursam da BMW alırdım
 
Zaman ayırıp uzun uzun cevapladığın için teşekkür ederim.

3 serisiyle ilgili beni en çok şaşırtan şey (negatif olarak) izolasyonuydu. Özellikle yol sesi bana diğer ikisinden daha fazla gelmişti.
3 serisi için -'ler artıyor, ses izolasyonunu arkadaşımın kısa dönem kiraladığı bir araçta farketmiştim ama eksik donanım ve kiralık olmasına vermiştim.

Araç kiralıktı ve bize bozuğu mu denk geldi bilmiyorum, ancak ses sistemi genel olarak bu segmentte dinlediğim en kötüsü olabilir. ...
Yol tutuşunu hiç denemedim çünkü kullandığım süre boyunca kendimi rahat hissedemedim, oturuş pozisyonu ve direksiyona bir türlü alışamadım. Koltuğu en alta indirdiğim zaman bile sanki arabanın içinde değil de üstünde oturuyormuş gibi hissediyordum, direksiyonunda ise bana göre abartılmış bir sertlik vardı. Gelelim motor ve şanzımana. Reno motoru diye bir önyargı beslemeyin çünkü motor cidden güzeldi. 3 kişi tepeleme bagaj ve arka koltukta da bir bavulla nispeten tempolu şekilde Datça-İstanbul arasını 5.3 ortalamayla gitmişliğimiz vardır. Burda motoru asıl baltalayan şey şanzıman. Comfort modunda tepkileri bir çift kavramalıya göre yavaş, hatta daha önceki hiçbir aracında sport modunun tuşunu bile ellememiş olan babam, bu aracı sürekli sport modunda kullanmıştı.
Oturuş pozisyonuyla ilgili ilk defa böyle bir yorum duydum, kendim oturdum (ki 1.90 boyundayım) farketmedim. Tekrar deneyeceğim.
Şanzıman'la ilgili genel görüşlerde aynı. Yakıtta uzun yolda bile 7-7,5'larda dolaşıyorlar, 5.3 çok iyi bir değer. Ses sisteminide -'lere yazdım.

2017 yılının sonuna doğru dynamic donanım bir a4' e geçtik ve bana göre altın oranı bulduk. Tasarım anlamında bana ikisinden de daha çok hitap ediyor. İzolasyon bakımından bu üçü arasında en başarılı gelen a4'tü. Quattro'nun da etkisiyle adeta tren gibi gidiyor, önden çekerli modelinin de çok aşağı kalmadığına eminim. Act'li motoru öbür aracımız Tiguan'da kullanıyorum, tüketim bakımından baya esnek. Bir keresinde üsküdar - s.gökçen arasını 1 kişi 80km/s sabit şekilde 4.1 ortalama ile gittiğim de oldu, motor ısınır ısınmaz tüm yol tapa gaz giderek 22 yaktırdığım da oldu. Ama uzun dönem tüketimi olarak 8-8.5 litre diyebilirim, ki 1600kg'dan ağır benzinli otomatik bir crossover için normal değer. A4' te bu motorla 7.5 litre yaktırmak imkansız değil.

A4 için 8-8.5'lar bile çok normal geliyor gözüme yada audi olduğundan iyimser olmak istiyorum :) And'ın yorumları da yol tutuşun sorunsuz olduğu, izolasyonun yeterli olduğuydu. - arıyorum, bulamıyorum :) :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca
3 serisi için -'ler artıyor, ses izolasyonunu arkadaşımın kısa dönem kiraladığı bir araçta farketmiştim ama eksik donanım ve kiralık olmasına vermiştim.
Bizim araç makyaj öncesi techno plus donanımlı olan versiyondu, bir arkadaşımın makyaj öncesi versiyon F31'ini de birçok kez kullandığımda onun sedan versiyondan daha sessiz olduğunu farketmiştim. Makyaj sonrası modellerin daha sessiz olduğunu söylüyorlar, aklınızda bulunsun.
Oturuş pozisyonuyla ilgili ilk defa böyle bir yorum duydum, kendim oturdum (ki 1.90 boyundayım) farketmedim. Tekrar deneyeceğim.
Şanzıman'la ilgili genel görüşlerde aynı. Yakıtta uzun yolda bile 7-7,5'larda dolaşıyorlar, 5.3 çok iyi bir değer. Ses sisteminide -'lere yazdım.
Bende 1.81 boyundayım ama ilk defa bir araçta ideal pozisyonumu bulamadım. Belki de 4 sene Bmw kullanıp ondan geçtiğimiz için de yadırgamış olabilirim. Bmw' nin ön konsolu daha yukardaydı çünkü. Müzik sistemi için tavsiyem 0 bir aracınkine bakmanız, çünkü bizim araç kiralıktı ve bize bozuğu denk gelmiş olabilir.
A4 için 8-8.5'lar bile çok normal geliyor gözüme yada audi olduğundan iyimser olmak istiyorum :) And'ın yorumları da yol tutuşun sorunsuz olduğu, izolasyonun yeterli olduğuydu. - arıyorum, bulamıyorum :) :)
Kapı cepleri hariç doğru düzgün saklama alanı yok, aklıma tek gelen eksiği bu heralde. Bir de tavsiyem, standart klimalı olanlara değil opsiyonel dijital klimalı olanlara bakın. Standart klimalı olanlarda arka tarafta havalandırma çıkışı yok çünkü :confused:
 
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer ve Baremo
C200d lerin turbosu toy box gibi yorumunu çokça duydum, bi araştırmanızı öneririm. Mercosağlammolsaydı makyajda motor değişmezdi diye düşünüyorum.
 
Bir f30 320i ed kullanıcısı olarak bu 3 seçenek içinden bence 3 serisini çıkartın. Yukarıdaki postlarda da yazıldığı gibi malzeme kalitesi geride. Yakıt olarak ise 320i ed ile Ankara-İstanbul arasında 5.5lt ortalama tutturmuşluğum da var, şehir içinde ve otobanda kesintisiz gazlayarak 15litre görmüşlüğüm de var :) Reel şehir içi trafiğindeki ortalaması bence 9/10 litredir. Bmw 3 serisi seçenekleri içinden 318i daha mantıklı olduğunu düşünüyorum, hem yeni teknoloji hem daha sessiz, hemde daha ekonomik bir motor. Ancak kasa olarak bence eskidi, zaten yenisi gelecek ve kullanıcı kitlesi de şu anda bayağı bozulmuş durumda bence (sosyal medyadaki f30 gruplarına bakarsanız ne dediğimi anlayacaksınız :) )

Birşeyi daha not etmek istiyorum, karda arka iter araç kötü derlerdi pek inanmazdım, insanlar kullanamıyor/süremiyor zannederdim, ancak yepyeni continental kış lastikli aracımda geçtiğimiz aylarda karda bir kere açık otoparktan zor çıktım, hafif eğimli olan ara sokakta biraz zor yerinden kaldırabildim. Genel olarak karlı/buzlu havalarda kilitli diferansiyel olmadığı için dönüşün iç kısmında kalan arka tekerlek çok patinaja kalıyor. Kışın sert geçtiği yerlerde yaşıyorsanız bunu da dikkate almanızı tavsiye ederim. Şuda var tabi, karda-buzda aracı bir kere yerinden kaldırdıktan sonra "oversteer" gerçekten çok keyifli ancak bundan herkes hoşlanmayabilir, dışarıdan da hoş görünüyor mu tartışılır :)

Ben alacak olsam a4 tercih ederim. Fiyatlar çok artmasaydı 1.4 tfsi sport paket (matrix led paket+hayalet gösterge-mümkünse şerit takip) bende düşünüyordum, ancak 2.elde temizi için 200 üstü rakamlara çıkmak gerekiyor o yüzden vazgeçtim şu anda. And'ın yaptığı otopark testini 3 kere falan izledim herhalde :) her yönden çok beğendim. Bence D segmenti benzinli bir araçta şehir içi 9/10 litreyi gözden çıkarmadan almamak lazım. A4'ün de karma tüketimde daha fazla yakacağını sanmam. 2.0 dizel olanlarını bütçeniz dahilinde arayıp/bekleyip/pazarlıkla bulabilirsiniz belki, ancak dynamic-en alt donanım paketinde çift bölge klima ve arka havalandırma yok, 1.4 motorlularda 16 jant geliyor, ve ön konsolun alt kısmında ortada kalan bir bölgenin malzemesi yumuşak değil diye biliyorum.

C200d dizel olarak tüketim anlamında memnun eder ancak çalıştığım şirkette bir arkadaşımın aracında turbo garanti kapsamından değişti (kronik olabilir araştırmanızı tavsiye ederim). Birde halojen farlı olan donanım paketini tavsiye etmem (bütçenize göre hangi paketi alabiliyorsunuz bilmiyorum ama), yine şirkette çalışan arkadaşım keşke donanımlı olanı alsaydım diyor. Dolu paketli (mesela-exclusive yıldızsız krom panjurlu önden S kasaya benzeyen donanım paketi) modellere bakıp benzinli motoru da değerlendirebilirsiniz. Ancak C serisinde esp sistemi kaymaya geç müdahale ediyormuş diye okumuştum, kimisi için keyifli olurken bazı kullanıcılar için rahatsız edici olabilir.

Kendim de baktığım için biraz araştırmıştım, umarım alacağınız araçtan memnun kalırsınız :)
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina ve by
Üçü de güzel fakat birbirlerinden farklı otomobiller.Üç otomobil arasında kalıp Audi'yi seçen bir insan olarak aklıma gelen farkları ve ne düşündüğümü aktarayım.

Kısa bir F30 320d tecrübem olmuştu. Öncelikle Bmw benim kullanım alışkanlıklarıma tamamen zıt bir otomobil. Sürüş pozisyonu olsun, sertliği olsun benim beklentilerimi karşılamıyor. D segmentte konfor arıyorum ve aralarında en konforsuz olanı Bmw diyebilirim. Ayrıca iç mekan kalitesi bana göre Mercedes ve Audi'nin kalitesinin bir tık altında. Amaç sportif bir sürüş ve sürüş hissiyatı tatmak ise bu konuda da Bmw önde. Bu yazdıklarım Bmw'nin kötü bir otomobil olduğu anlamına gelmez, sadece bana uygun değil. Ayrıca ikinci elde F30'ların sabıkası baya kabarık, eğer alınacaksa temizini bulup almakta fayda var.

Mercedes'in 156hp benzinli modeline bakmıştım, açıkçası fiyat ve sundukları açısından mantıksız bir tercihti. Motoru ve şanzımanı sağlamdır fakat şanzıman hissiyatı asla bir Bmw ve Audi gibi değildir, ağırkanlı yapısını performanslı kullanımda vites geçişleri fazlasıyla hissettiriyor. Daha çok konfor odaklı fakat dayanıklı bir şanzıman. w204 kullanıp çok memnun olan bir insan olarak w205 konusunda beklentim daha yüksekti. w205 yeni fakat w204'e göre bariz daha kötü bir otomobil.. Dizel motorlu olanına da Renault motorlu olduğu için açıkçası tamamen soğuk bakıyorum ki makyajla birlikte yeni gelen C'lerde artık Renault motoru kullanılmıyor. Bir kaç yıl kullanılıp rafa kaldırılmış bir motordan bahsediyoruz ki bu bile benim olumsuz düşünmeme yetiyor. Mercedes düşünüyorsanız "bence" benzinli alın.

B9 A4 sport modeli için konuşmak gerekirse rakiplerine kıyasla önden çekiş olması eleştiriliyor. Sürüş açısından herhangi olumsuz bir durum yok, otomobilin limitleri oldukça yüksek. Sadece eğlence arayan bir sürücü için virajda yan vereyim işi bunda olmuyor işte :) Yolu fazlasıyla tutmaya yönelik bir yapısı var. Olumsuz bir yanı da arkada kol dayama olmaması. Daha alt paketlerde var halbuki, açıkçası buna pek anlam veremedim. Rakipleriyle kıyaslandığında sadece A4'ün süspansiyonunda çift kademeli sertlik ayarı bulunuyor (comfort ve sport). Şanzımanı daha çok tork konvertörlü gibi çalışıyor. Bu otomobilde dq380 kullanılıyor. DQ200'deki gibi çok hızlı çalışan bir yapısı yok. Fakat onun aksine çok daha dayanıklı bir şanzıman (ıslak kavrama). Uzun dönem (4500km) karma yakıt tüketimim 7.8 litre ki bana göre makul bir tüketimi var. Fakat tüketimi oldukça esnek ve kullanıma çok bağlı ki trafiksiz yolda 4.5 litre, ölümcül trafikte 12-13 litre gördüğüm oldu. Bakım ücretleri konusunda da gözlemlediğim kadarıyla Audi çok daha uygun. Bugünkü aklım olsa yine A4 alırdım.
 
Son düzenleme:
Rakipleriyle kıyaslandığında sadece A4'ün süspansiyonunda çift kademeli sertlik ayarı bulunuyor (comfort ve sport). Şanzımanı daha çok tork konvertörlü gibi çalışıyor. Bu otomobilde dq380 kullanılıyor. DQ200'deki gibi çok hızlı çalışan bir yapısı yok. Fakat onun aksine çok daha dayanıklı bir şanzıman (ıslak kavrama). .

Alıntı yaptığım kısımları ilk defa öğrendim. And'ın testte gaz tepkilerine geç cevap veriyor, dsg gibi değil demesinin sebebi DQ380'mi acaba? Daha sağlam olan yaş kavrama olması bence büyük bir artı. Modların da süspansiyona etki etmesi gerçekten güzel.

Bu arada bir ilave daha A4 ile ilgili, motor boylamasına yerleştirilmiş ağırlık dağılımı için.

Edit : A4 ilanlarına bakıyorum şu anda :)
 
Son düzenleme:
Alıntı yaptığım kısımları ilk defa öğrendim. And'ın testte gaz tepkilerine geç cevap veriyor, dsg gibi değil demesinin sebebi DQ380'mi acaba? Daha sağlam olan yaş kavrama olması bence büyük bir artı. Modların da süspansiyona etki etmesi gerçekten güzel.

Bu arada bir ilave daha A4 ile ilgili, motor enlemesine yerleştirilmiş ağırlık dağılımı için.

Agirlik dagilimi konusu da var fakat esasen platformdan kaynaklaniyor. Bu otomobil MLB platformunu kullaniyor. Passat ile cokca kiyaslanir ne farki var diye. Aslinda Passat ile farktan ziyade ortak diyebilecegimiz noktalari bile cok az.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ege
Agirlik dagilimi konusu da var fakat esasen platformdan kaynaklaniyor. Bu otomobil MLB platformunu kullaniyor. Passat ile cokca kiyaslanir ne farki var diye. Aslinda Passat ile farktan ziyade ortak diyebilecegimiz noktalari bile cok az.

Mesajımda yanlış yazdım "boylamasına" yerleştirilmiş diyecektim. Bilgiler için teşekkürler, sizin aracınızın donanım paketi nedir? Hayalet gösterge ve navigasyon'un pratik kullanıma çok bir faydası varmı sizce? Navigasyon için telefon kullanırım mesela ben genelde. Ses sistemine ve diğer kontrollere ilave bir etkisi varmı merak ediyorum. İlanlarda aynı fiyat skalasında 2016 model navili ve hayalet ekranlı modeller de var, 2017 model düşük km.li sadece led paketli olanlar da var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Mesajımda yanlış yazdım "boylamasına" yerleştirilmiş diyecektim. Bilgiler için teşekkürler, sizin aracınızın donanım paketi nedir? Hayalet gösterge ve navigasyon'un pratik kullanıma çok bir faydası varmı sizce? Navigasyon için telefon kullanırım mesela ben genelde. Ses sistemine ve diğer kontrollere ilave bir etkisi varmı merak ediyorum. İlanlarda aynı fiyat skalasında 2016 model navili ve hayalet ekranlı modeller de var, 2017 model düşük km.li sadece led paketli olanlar da var.

Sport paketi kullaniyorum ben fakat donanim meselesi biraz karisik. Virtual cockpit ve navigasyon opsiyon maalesef. 2016 yilinda cogu modelde bunlar var fakat sonralari kurdan ve otv bareminden sebep getirmediler. 2016’da da cogunda dinamik sinyal ve led far yoktu. 2017’de de dinamik sinyal ve led standart oldu. Benim bu aracta en cok aradigim sey carplay acikcasi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ege
Ben konforundan ötürü audi derim

BMW veya Mercedes konforsuz kötü falan değil de audi daha farklı :)
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Baremo
Reel şehir içi trafiğindeki ortalaması bence 9/10 litredir. Bmw 3 serisi seçenekleri içinden 318i daha mantıklı olduğunu düşünüyorum, hem yeni teknoloji hem daha sessiz, hemde daha ekonomik bir motor. Ancak kasa olarak bence eskidi, zaten yenisi gelecek ve kullanıcı kitlesi de şu anda bayağı bozulmuş durumda bence (sosyal medyadaki f30 gruplarına bakarsanız ne dediğimi anlayacaksınız :) )

Birşeyi daha not etmek istiyorum, karda arka iter araç kötü derlerdi pek inanmazdım, insanlar kullanamıyor/süremiyor zannederdim, ancak yepyeni continental kış lastikli aracımda geçtiğimiz aylarda karda bir kere açık otoparktan zor çıktım, hafif eğimli olan ara sokakta biraz zor yerinden kaldırabildim. Genel olarak karlı/buzlu havalarda kilitli diferansiyel olmadığı için dönüşün iç kısmında kalan arka tekerlek çok patinaja kalıyor. Kışın sert geçtiği yerlerde yaşıyorsanız bunu da dikkate almanızı tavsiye ederim. Şuda var tabi, karda-buzda aracı bir kere yerinden kaldırdıktan sonra "oversteer" gerçekten çok keyifli ancak bundan herkes hoşlanmayabilir, dışarıdan da hoş görünüyor mu tartışılır :)
Bmw 3 için 10LT genel tüketim ortalaması sanıyorum, çoğu kullanıcı aynı bilgileri veriyor. Kullanıcı kitlesinin gittiği nokta hk. haklısın :)
Arkadan itiş hiç kullanmadım, aslında istiyorumda, bu gidişle belki bir sonraki araca :)

Ben alacak olsam a4 tercih ederim. Fiyatlar çok artmasaydı 1.4 tfsi sport paket (matrix led paket+hayalet gösterge-mümkünse şerit takip) bende düşünüyordum, ancak 2.elde temizi için 200 üstü rakamlara çıkmak gerekiyor o yüzden vazgeçtim şu anda. 2.0 dizel olanlarını bütçeniz dahilinde arayıp/bekleyip/pazarlıkla bulabilirsiniz belki, ancak dynamic-en alt donanım paketinde çift bölge klima ve arka havalandırma yok, 1.4 motorlularda 16 jant geliyor, ve ön konsolun alt kısmında ortada kalan bir bölgenin malzemesi yumuşak değil diye biliyorum.
A4 minimum desing paket düşünüyorum, bulabilirsem sport. Dynamic olanların 0km'leri var ama hiç gözümde değil inan.
Hayalet gösterge, şerit takip, adaptif CC, 2.0 d olanlar bu fiyatlara sadece hayal. Bence nisan başından sonrada iyice hayal olacak.

C200d içinde comfort-avangard olanlarda ledli bixenon far, led stop standart nerdeyse, style olanlara bakmıyorum, exclusive olanlarsa hayal:) W204 var kuzenimde 1.6 156hp, 7 g-tronic, oda 9-10lt'lerden aşağı düşmüyor, bmw3'ten çok farkı kalmıyor ne yazıkki.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ege