KAPALI Mercedes C200d mi? Audi A4 Tfsi mi? BMW 3 16/18/20 mi?

Baremo

Senkromeççi
20
Marka
Audi
Selamlar,

Bir süredir aracımı değiştirmeyi düşünüyorum, +lar -ler, forumlarda dolaşıyorum biraz karasız kaldım.

Kendi aracım 2015 A3 Sportback 1.6TDİ Ambition, And ve Sinan'ın "küçük bir tank gibi hissettiriyor" yorumuna istinaden almaya karar vermiştim, 0 aldım, yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum, çok memnunum.
Yılda ortalama 15-20bin Km yol yapıyorum.Şehir içi-şehir dışı karma, genellikle tempolu araç kullanıyorum, hızı, sessizliği, ekonomikliği severim.

Bütçem 180-195bin TL aralığında. 2017-2018 garantisi olan ve garantisini uzatabileceğim, hasarsız, 30bin KM'yi aşmamış araç almaya kararlıyım.Öncelikle dizel D segmenti araçları gözden geçirdim.
Passar superB makyaj yemek üzere oldukları için eledim. B8 passatın her donanım seviyesini iş yerimde kullandım, beğenmedim. Mondeo-insignia hiç düşünmedim, hoşlanmadığım araçlar, almam.
Geriye Bmw 3, Mercedes C, Audi A4 kalıyor ki gönlüm bu premiumlardan yana.

Bmw 3'te bu fiyat aralığında temiz, azıcıkta dolu araçlar ne yazık ki hep benzinli, tempolu kullanımda forumlardan okuduğum kadarıyla 10-14lt/100km yakıtlar benim için korkutucu görünüyor. Kabin içi beni çok tatmin etmiyor. Ama yol tutuşu, sportifliği ve tasarımı +'ları.

Mercedes C200d comfort ve nadiren avangarde donanımlı araçlar bütçemin içinde kalıyor. Avangardlar görsel ve donanımsal olarak yeterli ama comfortlar çok şekilsiz. Jantlar, direksiyon, arka tampon öldürücü
seviyede kötü. Reno motorundan korkmuyorum ama şanzıman için kötü yorumlar var. Yol tutuşu, sessizlik, bakım maliyetleri vs. gibi konularda fikrim yok. Kalanındaki görsellik, marka algısı, dizel olması (ki yakıtta 8-9lt/100km imiş) +'ları.

Audi A4 1.4 Tfsi Act :) Galiba Audi kullandığım için bu araca fazladan yakınım. Desing ve nadiren de olsa sport donanımları alabiliyorum. Tasarımını iç kalitesini beğeniyorum, vites ve ön konsoluna bayılıyorum.
Yakıt konusunda uzun dönem kiralama firmalarından arkadaşlarım şehir içi ortalama 7,5lt/100km, tempolu kullanımda 8,5-9lt/100km'yi geçmediğini söylüyor. Bakım maliyetleri, olabilecek arızalara hakimim. Kabin biraz daha sessiz olabilirdi ama diğerleriyle kıyasladığımda yeterli.

Objektif olarak bu araçlar hk. doğru bildiklerinizi "+" "-" fark etmez paylaşabilir, özellikle kullanıcılarında yorumlar alabilirsem çok sevinirim.

Şimdiden herkese çok teşekkür ederim.

Not: Bu çıkmazı aşamazsam hanımın aklına uyup Seat Ateca 1.6 tdi Excellence alıcam :)
 
Ben babamın Passat'ı dışında hiç (uzun km'ler/süreler) benzinli araç (doğan/broadway vardı onları saymıyorum) kullanmadım. Yaklaşık 15 senedir farklı markalarda sadece dizel kullanıyorum. Hiç DPF, EGR, katalizör sorunu yaşamadım, bence büyütmeyin gözünüzde.
Benzinlide tork eksikliği hissediyorum ve yüksek devir çevirdiği için gazlarken zorlanıyorum. Devri doldurana kadar geçen zaman bana çok uzun geliyor. 6'dan3'e çekmek gerekiyor, yüksek devri yakalamak,uzamak için. Dizelde ise hemen 4k devir, yada bir vites düşür hemen canlansın, yapıştır.
Alışmam zor olacak. :(
Bu durum kesinlikle bana özel zaten :) tabii ki de dizel motorların avantajları çok, düzgün kullanan ve hiç sorun yaşamayanlar var. Bana hitap etmiyor diye bir başkasına alma diyemem, ya da benim düşüncem dizel motorları kötü yapmaz. Ama tsi ünitelerde tork konusunda çok eksiklik hissetmiyorsunuz.
 
Benzinlide tork eksikliği hissediyorum ve yüksek devir çevirdiği için gazlarken zorlanıyorum. Devri doldurana kadar geçen zaman bana çok uzun geliyor. 6'dan3'e çekmek gerekiyor, yüksek devri yakalamak,uzamak için. Dizelde ise hemen 4k devir, yada bir vites düşür hemen canlansın, yapıştır.
Turbo benzinlide bu hissiyatlar pek olmaz hocam. Genelde firmalar maksimum torku alt devirlerde vermeye çalışır. Eski aracım 116i'de mesela 1300 devirde maksimum torku veriyordu. Ne bir sollamada arabanın hızlanmasını beklersiniz ne de başka bir şeyde. Premium segmentteki yeni nesil otomatikler, çift kavrama da olsa tork konvertörlü de olsa, gaza bastığınız anda 3-4 vites birden düşürebiliyor anında. O yüzden düşündüğünüz araçlarda o hissiyatı yaşamak oldukça zor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Turbo benzinlide bu hissiyatlar pek olmaz hocam. Genelde firmalar maksimum torku alt devirlerde vermeye çalışır. Eski aracım 116i'de mesela 1300 devirde maksimum torku veriyordu. Ne bir sollamada arabanın hızlanmasını beklersiniz ne de başka bir şeyde. Premium segmentteki yeni nesil otomatikler, çift kavrama da olsa tork konvertörlü de olsa, gaza bastığınız anda 3-4 vites birden düşürebiliyor anında. O yüzden düşündüğünüz araçlarda o hissiyatı yaşamak oldukça zor.
Dediğim benzinli otomatik veya çok farklı araç kullanmadığımdan hissiyatı bilemiyorum ama mutlaka iyi yönde olacaktır . S-tronik kendi aracımda kullanıyorum, Çoğu kişinin aksine çok memnunum. A4 Kiralayıp deneyeceğim galiba.
 
Karar vermeden önce 2 aracıda denemeye karar verdim.Kendi aracımda henüz satılmadığından biraz daha zamanım var.
Bu hafta sonu 1 gün için c200d kiraladım, Edirne ye gidip gelicem. Haftaya da 1 günlüğüne a4 organize edebilirsem bursa veya sapanca yapar şehir içi - otoyol testlerini tamamlamış olurum. Tekrar izlenimlerimi de aktarırım.
 
Karar vermeden önce 2 aracıda denemeye karar verdim.Kendi aracımda henüz satılmadığından biraz daha zamanım var.
Bu hafta sonu 1 gün için c200d kiraladım, Edirne ye gidip gelicem. Haftaya da 1 günlüğüne a4 organize edebilirsem bursa veya sapanca yapar şehir içi - otoyol testlerini tamamlamış olurum. Tekrar izlenimlerimi de aktarırım.
Kullanırsanız kesin audi alırsınız
 
  • Beğeni
Tepkiler: NeR0N
320d dururken diğer d sınıfı arabalar anca nal toplar. 2lt motoru kendini kanıtlamış. Süslü passat audi'ye gerek yok. Biraz da şanzımanı kaliteli bir araba kullan.
Bmw 3 serisini sirf son bir kac senedir ortaya cikan seri koz tayfasinin eline dustugu icin almam . Bakin alamam demiyorum almam diyorum tek nedenide gozumde apaci arabasi olmasi.
 
Karar vermeden önce 2 aracıda denemeye karar verdim.Kendi aracımda henüz satılmadığından biraz daha zamanım var.
Bu hafta sonu 1 gün için c200d kiraladım, Edirne ye gidip gelicem. Haftaya da 1 günlüğüne a4 organize edebilirsem bursa veya sapanca yapar şehir içi - otoyol testlerini tamamlamış olurum. Tekrar izlenimlerimi de aktarırım.
izleniminlerinizi paylaşın lütfen :)
 
Aslında mondeo'yu bilemem ama insignia tam sizin aradığınız tarzda bir araç. Sportiflik,konfor ve performans hepsi birer birer mevcut arabada. Neden düşünmüyorsunuz merak ettim. İlla bu üç seçenek arasında seçilecekse A4 diyorum bende çünkü sırf mercedesin o hantal şanzımanı yüzünden :)
 
Aslında mondeo'yu bilemem ama insignia tam sizin aradığınız tarzda bir araç. Sportiflik,konfor ve performans hepsi birer birer mevcut arabada. Neden düşünmüyorsunuz merak ettim. İlla bu üç seçenek arasında seçilecekse A4 diyorum bende çünkü sırf mercedesin o hantal şanzımanı yüzünden :)
İnsignia şuan geleceği biraz bulutlu bir araç. Kullandığı motor/şanzıman çok yakında grubun yeni sahibi tarafından rafa kaldırılabilir, istenen satış rakamlarına ulaşamazsa üretimden kaldırılabilir.
Tasarımını kesinlikle çok beğeniyorum, test etmediğimden diğer detayları hk. bilgim yok. Sadece yakıtının VAG gruplarındana biraz daha fazla ve ön fren balatalarının uysal kullanımda bile 20-25bin ömrü olduğunu (fiyatı 1200tl dolaylarında) uzun dönem kiralamacı arkadaşlarımdan duydum. Motorda PSA grubuna (1.5TDCİ/hdi) revize edilirse motor vs parça fiyatları bu noktaya gelir ve 2.el değeri iyice düşer. Tabi bunlar benim fikirlerim, fazla komplo olmasın :)
 
Son düzenleme:
İnsignia şuan geleceği biraz bulutlu bir araç. Kullandığı motor/şanzıman çok yakında grubun yeni sahibi tarafından rafa kaldırılabilir, istenen satış rakamlarına ulaşamazsa üretimden kaldırılabilir.
Tasarımını kesinlikle çok beğeniyorum, test etmediğimden diğer detayları hk. bilgim yok. Sadece yakıtının VAG gruplarındana biraz daha fazla ve ön fren balatalarının uysal kullanımda bile 20-25bin ömrü olduğunu (fiyatı 1200tl dolaylarında) uzun dönem kiralamacı arkadaşlarımdan duydum. Motorda PSA grubuna (1.5TDCİ/hdi) revize edilirse motor vs parça fiyatları bu noktaya gelir ve 2.el değeri iyice düşer. Tabi bunlar benim fikirlerim, fazla komplo olmasın :)
PSA grubuna geçtikten sonra hala GM kullanılmaya devam etti şuan ki Opel insignia GM motoru ve şanzımanı bulunmakta yeni Combo ole artık başlandı PSA üretimine ama tabi ki siz de haklısınız ne kadar da GM olsa da PSA insanın midesini bulandırıyor.
Mazda 6 düşündünüz mü?
 
PSA grubuna geçtikten sonra hala GM kullanılmaya devam etti şuan ki Opel insignia GM motoru ve şanzımanı bulunmakta yeni Combo ole artık başlandı PSA üretimine ama tabi ki siz de haklısınız ne kadar da GM olsa da PSA insanın midesini bulandırıyor.
Mazda 6 düşündünüz mü?

İnsignia'nın seri üretimi başlamak üzereyken GM'in satışı gerçekleşti.Motor değişimi bu seviyede üretim yapan firmalar için öyle kolay değildir. Bir sonraki kasada/makyajda kesinlikle insignia da da değişecektir.
Ben PSA 1.5 motorunu başarılı buluyorum, ford'ta 6 ileri powershift ile akıcı bir kullanıma sahipti. 8 ileri şanzımanla neler yaptığını merak ediyorum.
Fiat Bravo deneyimimden sonra nadir araçları tasarımlarını beğensem de tercih etmiyorum.
 
Selamlar,

Mercedes C200d'yi denedim, kabaca özetleyeyim. Bazı hissiyatlarım aşırı/hatalı gelecek olabilir, elimde olmadan kendi aracımla kıyasladım.

Kiraladığım araç 2018 trafik çıkışlı, 16bin Km'de AMG pk. hasarsızdı. Özellikle beğendiğim renk (Kurşun gri veya fırtına gri bilmiyorum) olması bence cazibesini arttırdı :) Karoser olarak beğeniyordum, kullanınca dahada sevdim diyebilirim.

Aracın içine girdiğimde panoramik sunroofun ferahlığı, derilerin kalitesi, orta konsolun siyah ahşap dokusu, krom hava difüzörleri ve detaylar, ambians aydınlatmaları beni yakaladı. Göğsün ön cama yakın oluşu çok alışık olmadığım ama hoşuma giden bir nokta oldu. Koltuk en alt konumda olduğunda bile yolu görüyor olmanın sebebi (@cansensoy kullanım pozisyonunu yüksekte hissetmek) konsolun alçak oluşu. Direksiyonun boyutu,kalınlığı,ele oturuşu ve kullanım ağırlığı bence hoş, keyifli.
Zayıf nokta sadece orta kosolun kenarındaki çıtalar, alelade tutturulmuş, dokunduğunuzda elinizde kalacak bir hissiyatı var, çıtırdıyordu.
Ses sistemi (ki bu aracın en kötü yanı herhalde) tahammül edilemez derecede, bence rezalet ötesi. Hemen netten burmester kaç TL/€ diye baktım :) Arka taraf 2 yetişkin veya 1 bebek koltuğu + 1 yetişkin için ideal, fazlası biraz sıkışıklık yaratıyor. Hatchback araçlara göre tavan biraz basık kalıyor, belki panoramik sunroof'unda etkisi vardır. Ön kapılar gayet tok, arka kapılar mercedes'e göre biraz zayıf kalmış. Bagaj beklediğimden küçük, zemini fazla yüksek sanki, biraz daha büyük beklerdim.

Araç içinde motor sesi yok denecek kadar az, sadece yüklendiğinizde (3000/3500 devir üstü) biraz ses duyuyorsunuz. Rüzgar sesi, rezonans, yol sesi şehir içinde güzel/yeterli, şehir dışı veya otoban kullanımında 130km/h'a kadar sınırda, 160km/h'de uğultu şeklinde, beni rahatsız etti. Sunroof'un etkisini hissetmedim, 210'da dahi ıslık vs. yoktu.

Süspansiyon şehir içi kullanımda alışık olmayanlar için biraz sert gelebilir ama Ambition A3'e göre konforlu. 5 kişi 50kg bagajla şehir içi/otoyol kullanımında kimse rahatsız olmadı, bence konforlu olarak nitelendirilebilir. Keskin kasislerde/derz geçişlerinde süspansiyon sesi geliyor ama hissedilen bir hareket yok. Yol tutuşuda 200km/h'ın üstünde rüzgar etkisine açık, genel kullanım için yeterli. Ailem yanımda olduğundan ve yolumda olmadığından dar virajlı yerlerde deneyemedim ama ihtiyacıma cevap vereceğini hissettim.

Şanzıman beklediğim kadar kötü değil ama Stronic'e göre kötü,ZF'le karşılaştırmaya gerek bile yok. Sakin kullanımda bir problem göremedim, sadece nadiren de olsa geç değiştiriyor. Tempolu kullanımda Kick'lere geç tepki veriyor, 1 vites fazladan düşürüp hızlanmada zaman kaybı yaratıyor. O esnada motor ciyak ciyak araçtakiler tedirgin oluyor. Kulakçıklarda hiç bir problem yok, yeterli cevabı veriyor. Motor ise bence kapasitesi oranında işini yapıyor. Ara hızlanmalar ve alt devirlerden hızlanmada biraz eksik kalıyor, belki aracın ağırlığındandır, ölümcül değil. 500km kullandıktan sonra ara vermeden aracı iade edip kendi aracıma bindiğimde TDİ+Stronic'in daha iyi olduğunu bariz tekrar hissettim.

Yakıt verileri her seferinde sıfırlayarak gittim, start itibariyle ve sıfırlama itibariyle 2 ayrı bilgi ekranı olduğu için rahat oldu.
Bence aracın ağırlığına göre ilk satırdaki tüketim dışında makul seviyede, ortalama olarak TDİ'dan 1lt civarında fazladan yakıyor.
Tüm tüketimlerde araç 4 yetişkin + 1 çocuk + 50kg bagaj şeklindeydi.

şehir içi ağır trafik / mahalle arası / minibüs yolu - 9LT/100km (40km dolaştım)
Şehir içi akıcı trafik - 5.8LT/100km (mesafe 40km) (max sürat 100km/h)
Şehirler arası otoban kullanımı 6.0LT/100km (mesafe 200km) (130km/h - sabit sürat)
Şehirler arası otoban kullanımı 8.0LT/100km (mesafe 150km) (160km/h - sabit sürat)
Şehirler arası otoban kullanımı 9.5LT/100km (mesafe 30km) (200km/h - 230km/h arasında)
Toplam yol 530km - Ortalama 7,1LT/100km

Araca biraz daha alışmak, biraz daha uzun süre kullanmak isterdim. İlk izlenimlerim aracın dışındaki sportifliğini motor ve şanzımanda barındırmadığından tezat oluşturması. Ama alınmasını engelleyecek seviyede kusurlar oluşturmadığını düşünüyorum. Bakarsınız mercedes bir güncellemeyle biraz daha iyileştirir :) Eğer benim araç alma endeksim 10 ise bu araç benim için 7 seviyesinde bana uygun. Şimdi A4'ü yakalayabilirsem test tamam olacak.

Not: Bunlar tamamen 1. elden hissettiklerim, kişisel görüşlerim. Sizlere hatalı, abartılı, yanlış gelen bir noktalar olabilir, ben yanlış telaffuz etmiş olabilirim. Bilmeden yaptığım bir hata var ise affola.
Not2: Bizim minik chucky de çok beğendi, "baba çok güzel araba bu" gibi tepki verdi, sağını solunu bol bol inceledi, mıncıkladı :)
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20190323_190757.jpg
    IMG_20190323_190757.jpg
    213.7 KB · Görüntüleme: 54
Selamlar,

Mercedes C200d'yi denedim, kabaca özetleyeyim. Bazı hissiyatlarım aşırı/hatalı gelecek olabilir, elimde olmadan kendi aracımla kıyasladım.

Kiraladığım araç 2018 trafik çıkışlı, 16bin Km'de AMG pk. hasarsızdı. Özellikle beğendiğim renk (Kurşun gri veya fırtına gri bilmiyorum) olması bence cazibesini arttırdı :) Karoser olarak beğeniyordum, kullanınca dahada sevdim diyebilirim.

Aracın içine girdiğimde panoramik sunroofun ferahlığı, derilerin kalitesi, orta konsolun siyah ahşap dokusu, krom hava difüzörleri ve detaylar, ambians aydınlatmaları beni yakaladı. Göğsün ön cama yakın oluşu çok alışık olmadığım ama hoşuma giden bir nokta oldu. Koltuk en alt konumda olduğunda bile yolu görüyor olmanın sebebi (@cansensoy kullanım pozisyonunu yüksekte hissetmek) konsolun alçak oluşu. Direksiyonun boyutu,kalınlığı,ele oturuşu ve kullanım ağırlığı bence hoş, keyifli.
Zayıf nokta sadece orta kosolun kenarındaki çıtalar, alelade tutturulmuş, dokunduğunuzda elinizde kalacak bir hissiyatı var, çıtırdıyordu.
Ses sistemi (ki bu aracın en kötü yanı herhalde) tahammül edilemez derecede, bence rezalet ötesi. Hemen netten burmester kaç TL/€ diye baktım :) Arka taraf 2 yetişkin veya 1 bebek koltuğu + 1 yetişkin için ideal, fazlası biraz sıkışıklık yaratıyor. Hatchback araçlara göre tavan biraz basık kalıyor, belki panoramik sunroof'unda etkisi vardır. Ön kapılar gayet tok, arka kapılar mercedes'e göre biraz zayıf kalmış. Bagaj beklediğimden küçük, zemini fazla yüksek sanki, biraz daha büyük beklerdim.

Araç içinde motor sesi yok denecek kadar az, sadece yüklendiğinizde (3000/3500 devir üstü) biraz ses duyuyorsunuz. Rüzgar sesi, rezonans, yol sesi şehir içinde güzel/yeterli, şehir dışı veya otoban kullanımında 130km/h'a kadar sınırda, 160km/h'de uğultu şeklinde, beni rahatsız etti. Sunroof'un etkisini hissetmedim, 210'da dahi ıslık vs. yoktu.

Süspansiyon şehir içi kullanımda alışık olmayanlar için biraz sert gelebilir ama Ambition A3'e göre konforlu. 5 kişi 50kg bagajla şehir içi/otoyol kullanımında kimse rahatsız olmadı, bence konforlu olarak nitelendirilebilir. Keskin kasislerde/derz geçişlerinde süspansiyon sesi geliyor ama hissedilen bir hareket yok. Yol tutuşuda 200km/h'ın üstünde rüzgar etkisine açık, genel kullanım için yeterli. Ailem yanımda olduğundan ve yolumda olmadığından dar virajlı yerlerde deneyemedim ama ihtiyacıma cevap vereceğini hissettim.

Şanzıman beklediğim kadar kötü değil ama Stronic'e göre kötü,ZF'le karşılaştırmaya gerek bile yok. Sakin kullanımda bir problem göremedim, sadece nadiren de olsa geç değiştiriyor. Tempolu kullanımda Kick'lere geç tepki veriyor, 1 vites fazladan düşürüp hızlanmada zaman kaybı yaratıyor. O esnada motor ciyak ciyak araçtakiler tedirgin oluyor. Kulakçıklarda hiç bir problem yok, yeterli cevabı veriyor. Motor ise bence kapasitesi oranında işini yapıyor. Ara hızlanmalar ve alt devirlerden hızlanmada biraz eksik kalıyor, belki aracın ağırlığındandır, ölümcül değil. 500km kullandıktan sonra ara vermeden aracı iade edip kendi aracıma bindiğimde TDİ+Stronic'in daha iyi olduğunu bariz tekrar hissettim.

Yakıt verileri her seferinde sıfırlayarak gittim, start itibariyle ve sıfırlama itibariyle 2 ayrı bilgi ekranı olduğu için rahat oldu.
Bence aracın ağırlığına göre ilk satırdaki tüketim dışında makul seviyede, ortalama olarak TDİ'dan 1lt civarında fazladan yakıyor.
Tüm tüketimlerde araç 4 yetişkin + 1 çocuk + 50kg bagaj şeklindeydi.

şehir içi ağır trafik / mahalle arası / minibüs yolu - 9LT/100km (40km dolaştım)
Şehir içi akıcı trafik - 5.8LT/100km (mesafe 40km) (max sürat 100km/h)
Şehirler arası otoban kullanımı 6.0LT/100km (mesafe 200km) (130km/h - sabit sürat)
Şehirler arası otoban kullanımı 8.0LT/100km (mesafe 150km) (160km/h - sabit sürat)
Şehirler arası otoban kullanımı 9.5LT/100km (mesafe 30km) (200km/h - 230km/h arasında)
Toplam yol 530km - Ortalama 7,1LT/100km

Araca biraz daha alışmak, biraz daha uzun süre kullanmak isterdim. İlk izlenimlerim aracın dışındaki sportifliğini motor ve şanzımanda barındırmadığından tezat oluşturması. Ama alınmasını engelleyecek seviyede kusurlar oluşturmadığını düşünüyorum. Bakarsınız mercedes bir güncellemeyle biraz daha iyileştirir :) Eğer benim araç alma endeksim 10 ise bu araç benim için 7 seviyesinde bana uygun. Şimdi A4'ü yakalayabilirsem test tamam olacak.

Not: Bunlar tamamen 1. elden hissettiklerim, kişisel görüşlerim. Sizlere hatalı, abartılı, yanlış gelen bir noktalar olabilir, ben yanlış telaffuz etmiş olabilirim. Bilmeden yaptığım bir hata var ise affola.
Not2: Bizim minik chucky de çok beğendi, "baba çok güzel araba bu" gibi tepki verdi, sağını solunu bol bol inceledi, mıncıkladı :)
Nefessiz okudum valla, çok güzel yazmışsınız. A4’ü de, sizin ağzınızdan okumak isteriz.
 
Bu konuda bir gelişme var mı ? @Baremo

Selamlar,

Geç cevap için kusura bakmayın, biraz yoğun bir dönem geçirdim.
Kendi aracım satılmadı, beğendiğim uygun fiyatlı araçlar ilandan kalktı, kredi oranları da yükseldi derken biraz hevesim kırıldı.
Şuan için değişimi askıya alıyorum. Bir yıl daha aracımın garantisini uzatıp binebilirim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: NeR0N ve by
Selamlar,

Geç cevap için kusura bakmayın, biraz yoğun bir dönem geçirdim.
Kendi aracım satılmadı, beğendiğim uygun fiyatlı araçlar ilandan kalktı, kredi oranları da yükseldi derken biraz hevesim kırıldı.
Şuan için değişimi askıya alıyorum. Bir yıl daha aracımın garantisini uzatıp binebilirim.
Araç almaktan vazgeçsen bile test etmekten vazgeçmesen iyi olurdu. C200D'yi güzel yorumlamışsın. Güzel bir A4 yorumu yakışır.