İyi günler dilerim, aracım 2016 model makyajlı 118i.
Aracı yıllardır arkadaşlık yaptığım bir dostumdan 37.000 km’de satın aldım, aldıktan 1 hafta sonra yolda bıraktığı için sanayiye çektirmek zorunda kaldım.
Bana RSA yazılımdan dolayı aracımın 3. Pistonunun kırıldığını söylediler ve akabinde üst kapak contası, bujiler ve krank değişti.
Araç sanayiden çıktıktan sonra aracı fabrika değerlerine çevirdim ve 2 ay sonra ( yani dün ) tekrar tahrik hatası aldım. Şehir dışında gezi esnasında olan bu durumdan dolayı arabamı çekici ile İzmir 3. Sanayiye çektirdim ve usta bana 2 aylık 3 adet Bosch marka bujinin yandığını söyledi.
Dün yeni takılan NGK marka bujilerle İzmir’den yaşadığım yer olan Bodruma dönüş yaptım lakin araç hala yokuşlarda silkeleme yapıyor ( titreme, boğulma ) ama düz yolda problemsiz ve performans kayıpsız.
Yarın farklı bir ustaya göstereceğim ama ben bobinlerden şüpheleniyorum, umarım sadece bobindir, başka fikri olan abilerim de fikirlerini paylaşırlarsa sevinirim.
Aracı yıllardır arkadaşlık yaptığım bir dostumdan 37.000 km’de satın aldım, aldıktan 1 hafta sonra yolda bıraktığı için sanayiye çektirmek zorunda kaldım.
Bana RSA yazılımdan dolayı aracımın 3. Pistonunun kırıldığını söylediler ve akabinde üst kapak contası, bujiler ve krank değişti.
Araç sanayiden çıktıktan sonra aracı fabrika değerlerine çevirdim ve 2 ay sonra ( yani dün ) tekrar tahrik hatası aldım. Şehir dışında gezi esnasında olan bu durumdan dolayı arabamı çekici ile İzmir 3. Sanayiye çektirdim ve usta bana 2 aylık 3 adet Bosch marka bujinin yandığını söyledi.
Dün yeni takılan NGK marka bujilerle İzmir’den yaşadığım yer olan Bodruma dönüş yaptım lakin araç hala yokuşlarda silkeleme yapıyor ( titreme, boğulma ) ama düz yolda problemsiz ve performans kayıpsız.
Yarın farklı bir ustaya göstereceğim ama ben bobinlerden şüpheleniyorum, umarım sadece bobindir, başka fikri olan abilerim de fikirlerini paylaşırlarsa sevinirim.