Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

batuhangencer

Senkromeççi
27 Eki 2019
9
0
60
26
Muğla
Marka
BMW
İyi günler dilerim, aracım 2016 model makyajlı 118i.
Aracı yıllardır arkadaşlık yaptığım bir dostumdan 37.000 km’de satın aldım, aldıktan 1 hafta sonra yolda bıraktığı için sanayiye çektirmek zorunda kaldım.
Bana RSA yazılımdan dolayı aracımın 3. Pistonunun kırıldığını söylediler ve akabinde üst kapak contası, bujiler ve krank değişti.

Araç sanayiden çıktıktan sonra aracı fabrika değerlerine çevirdim ve 2 ay sonra ( yani dün ) tekrar tahrik hatası aldım. Şehir dışında gezi esnasında olan bu durumdan dolayı arabamı çekici ile İzmir 3. Sanayiye çektirdim ve usta bana 2 aylık 3 adet Bosch marka bujinin yandığını söyledi.

Dün yeni takılan NGK marka bujilerle İzmir’den yaşadığım yer olan Bodruma dönüş yaptım lakin araç hala yokuşlarda silkeleme yapıyor ( titreme, boğulma ) ama düz yolda problemsiz ve performans kayıpsız.

Yarın farklı bir ustaya göstereceğim ama ben bobinlerden şüpheleniyorum, umarım sadece bobindir, başka fikri olan abilerim de fikirlerini paylaşırlarsa sevinirim.
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
17,940
7
51,186
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Foruma göz attınız mı bilmiyorum. Şöyle konular var.

Bujiler tekrar yandıysa düşündüğünüz gibi ilk olarak bobine ve buji kablolarına bakmak gerekir. N13'lerin yakıt konusunda da çok hassas olduğunu söylüyorlar. Sorununuz çözülmezse yakıtın değdiği her noktanın ayrıca kontrol edilmesi gerekir. Ama benim tavsiyem, bobin ve buji kabloları ile sorun çözülmezse aracı direk satmanız yönünde olur. Çünkü forumda aracı 2-3 kez sorun çıkardı mı bir daha iflah olmayan bir 1 serisi kullanıcıları gördük, görüyoruz.
 

batuhangencer

Senkromeççi
27 Eki 2019
9
0
60
26
Muğla
Marka
BMW
Yarın konuyu editlerim, umarım tek sorun bujilerdendir. Bujilerde yağ saptandığı için sübaplardan korkmuyor değilim.
Yaptırır yaptırmaz elden çıkarma peşindeyim.
 

batuhangencer

Senkromeççi
27 Eki 2019
9
0
60
26
Muğla
Marka
BMW
Konuyu editlemek istiyorum, götürdüğüm usta sorunun NGK bujilerden kaynaklandığını söyleyip Champion isimli Borusanın dağıtımını yaptığı bir buji setini taktı.
Araç silkelemeye devam ettiğinde sorunun bobinlerden kaynaklı olduğunu söyledi, yarın da bobinler değişecek.
 

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
Hiç alakam olmasa, anlamasam da, “bu gün acaba ne sorun çıktı BMW” de diyerek okuyorum konuları.
Allah yardımcınız olsun demekten başka bişey gelmiyor benim elimden.. hakkaten BMW fazla dertli... 0km alıp, garantisi bitince ışınlamak lazım sanırım..
 

batuhangencer

Senkromeççi
27 Eki 2019
9
0
60
26
Muğla
Marka
BMW
Teşekkür ederi
Hiç alakam olmasa, anlamasam da, “bu gün acaba ne sorun çıktı BMW” de diyerek okuyorum konuları.
Allah yardımcınız olsun demekten başka bişey gelmiyor benim elimden.. hakkaten BMW fazla dertli... 0km alıp, garantisi bitince ışınlamak lazım sanırım..
Teşekkür ederim, umuyorum yarın konu açıklığa kavuşup hallolacak.
0 km konusunda haklısınız, öğreniyorum ki arabanın ilk sahibi arabaya sadece 14. KM’ de yazılım attırmış. Bu demek oluyor ki; arabayı 0 km’de alıp sanayiye yazılıp attırmaya gitmiş.
 

CetinAdam

Profesör
23 Kas 2016
89
129
1,060
30
İstanbul
Marka
Honda
Sadece 14 km deki arabayla gazlamak fazlasiyla bilincsizliktir. Ben 30 k da Honda nin otomatik vites yagini degistirdigimde gec bile kaldigimi düşündüm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım