Hayırlı uğurlu olsun hangi otomatik şanzıman var üstünde?Ünlü 1.4T motor bu demekki , kazasız belasız keyifli sürüşlere.
Hayırlı uğurlu olsun hangi otomatik şanzıman var üstünde?Ünlü 1.4T motor bu demekki , kazasız belasız keyifli sürüşlere.
Kaç ileri şanzıman seçeneğiyle sunuluyor?Teşekkürler. Üstünde Opel in klasik tork konvertörlü şanzımanı var. 1.4 turbo nun nesi ünlüymüş ya
Kaç ileri şanzıman seçeneğiyle sunuluyor?
Anladım tekrardan hayırlı uğurlu olsun eş-dost soruyor sorarken söyleriz öneririz bu araçları eğer gerekirse.Yakıt tüketiminden de bahsederseniz çok iyi olur, keyifli sürüşler tekrardan.6 ileri hocam. Opel-Ford-Volvo kullanılan şanzıman
Anladım tekrardan hayırlı uğurlu olsun eş-fost soruyor sorarken söyleriz öneririz bu araçları eğer gerekirse.Yakıt tüketiminden de bahsederseniz çok iyi olur, keyifli sürüşler tekrardan.
Madem başlığı açtık araba ile ilgili düşündüklerimi ufak bir özet geçeyim ileri ki dönemde detaylandırırım.
3 Bölüme ayıracağım. Beklentimin üstüne çıkanlar-Beklentilerimi karşılayanlar ve beklentimin altında kalanlar
Beklentimin üstüne çıkanlar:
+Motor
+Süspansiyon konforu
+Kullanışlılık
+Koltuklar
+Lastik sesi
+Ön konsol
+Halojen farlar
Beklentimi karşılayanlar:
*Yol tutuş (Opel olunca Allah ın emri oluyor zaten )
*Şanzıman
*Ses sistemi
Beklentimin altında kalanlar:
-Rüzgar sesi
-Bazı saçma donanım eksiklikleri
-Kalkışta ölü gaz pedalı
-Görüş açıları
Lpgli bulsam ben de üstüne atlayacağım ama bir türlü istediğim gibi bir şey bulamadım :/ 85 liraya kadar bulabilen olursa bana paslasın lütfen Hayırlı olsun bu arada astra j gayet güzel üstüne bir de yazılımla şaka makinası olabilir
rüzgar sesi olarak ben memnunum yav :/ donanımdan kastın ne hacı ? kalkışta ölülüğü ben benim 1.6 atmosferik diyedir diyordum
görüş açıların abv direkler 30 cm kalınlığında falan heralde fıtık oluyorum
Fotoğraf sanırım TR'den değil. Yandaki araçların direksiyonları sağda. Astra da Ankara plakalı ve diğer fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla soldan direksiyon. Ters direksiyon trafikte -özellikle de bölünmüş olmayan yollarda- çok ciddi sıkıntı yaratıyor. Suzuki Alto, Chevrolet Spark gibi çok bıdık bir araba olsa eğilip ters tarafa bakılır ama Astra maşallah iri araba. Eğer fotoğrafların çekildiği bölgede ikamet ediyorsan, hem kendinin hem de trafiktekilerin güvenliği için acil ihtiyaç dışında dışarı çıkarmanı tavsiye etmem.
Fotoğraf sanırım TR'den değil. Yandaki araçların direksiyonları sağda. Astra da Ankara plakalı ve diğer fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla soldan direksiyon. Ters direksiyon trafikte -özellikle de bölünmüş olmayan yollarda- çok ciddi sıkıntı yaratıyor. Suzuki Alto, Chevrolet Spark gibi çok bıdık bir araba olsa eğilip ters tarafa bakılır ama Astra maşallah iri araba. Eğer fotoğrafların çekildiği bölgede ikamet ediyorsan, hem kendinin hem de trafiktekilerin güvenliği için acil ihtiyaç dışında dışarı çıkarmanı tavsiye etmem.
Ben de Kıbrıs'ta bulunmuştum. O zaman da çok yanlış buluyordum. Sağdan direksiyonu TR'de tecrübe ettikten sonra da tepkimin az bile olduğunu gördüm. Ufak zorluk dediğin sağlama meselesi hayati bir konu, park manevrası gibi küçük tampon öptürmeli bişey değil. İmkanın olursa ucuz yollu bir de sağdan direksiyonlu araç alıp gündelik olarak onu kullanman daha sağlıklı olur gibime geliyor.Şuan kıbrıs ta okuyorum. Aracımı Türkiye den getirdim ve 3 yıldır bu şekilde düzenli şekilde kullanıyorum ve genelde bu tepkiyi çok alıyorum. Ters direksiyon zor olmuyor mu filan diye tabii ufak zorlukları var özellikle sağlamalar da çok temkinli olmak gerekiyor ama onun dışında hiç bir zorluğu yok tamamen alışkanlık meselesi. Zaten Kıbrıs trafiğinin %30 bu şekilde kullanıyor
Ben de Kıbrıs'ta bulunmuştum. O zaman da çok yanlış buluyordum. Sağdan direksiyonu TR'de tecrübe ettikten sonra da tepkimin az bile olduğunu gördüm. Ufak zorluk dediğin sağlama meselesi hayati bir konu, park manevrası gibi küçük tampon öptürmeli bişey değil. İmkanın olursa ucuz yollu bir de sağdan direksiyonlu araç alıp gündelik olarak onu kullanman daha sağlıklı olur gibime geliyor.
Kıbrıs’ta ucuz araç bulunur sanki.Şuan kıbrıs ta okuyorum. Aracımı Türkiye den getirdim ve 3 yıldır bu şekilde düzenli şekilde kullanıyorum ve genelde bu tepkiyi çok alıyorum. Ters direksiyon zor olmuyor mu filan diye tabii ufak zorlukları var özellikle sağlamalar da çok temkinli olmak gerekiyor ama onun dışında hiç bir zorluğu yok tamamen alışkanlık meselesi. Zaten Kıbrıs trafiğinin %30 bu şekilde kullanıyor
Ustaya gösterilir, ucuz bir araç alınabilir diye düşünülebilir.Daha önce de dediğim gibi alışkanlık meselesi. Sağlama konusunda temkinli olmak gerekiyor tabiki önemli olay ama üstesinden baş edilemeyecek bir olay değil başka arabam olsa kesin çıkarım dediğim yerde emin olmadığım sürece kesinlikle çıkmıyorum.
Kıbrıs ta ucuz yollu araba almak bence çok daha büyük risk. Çünkü hiç bir kaza geçmişine dair hiç bir şey öğrenemiyorsun sigorta dan yapılmadıysa ve burada expertiz diye bir kavram da yok.
Hocam ileride motoru detaylı anlatınca bahsedecektim ama bu motorda kronik devirdaim arızası var. Belki lpg daha yüksek sıcaklıkta çalıştığı için bu sistemi daha da yorabilir ama onun dışında bir çok yerde bende uyumlu olduğunu duydum hatta opel bu motoru fabrika çıkış lpg li de sattı ama yine de lpg ye karşıyım.
Piyasası acayip arttı. Ben eski aracımı 62000 tl sattım şuan ilanlara bakıyorum 70000 yazan var. Kendi arabamı da 69000 tl aldım 80000 yazıyorlar. Açıkcası 85000 benim arabanın kondisyonundaki bulunur ama o fiyata da benim arabaya vermek veya önermek istemem açıkcası ama piyasa maalesef içler acısı.
Valla rakipleri ile kıyasla rüzgar sesi çok erken başlıyor. 105-110 civarı duyuyorum. Belki fitillerle alakalıdır.
Donanım olarak 2 tane takıntılı olduğum şey var onun dışında memnunum aslında.
1.si elektrikli katlanan hadi katlanmasını geçtim en azından ısıtması olsun o yok.
2.si benim arabada CD500 opsiyonu var. Navigasyon filan var ama bluetooth yok bide utanmadan phone diye tuş bırakmışlar. Sesi kapatıyor sadece
Kalkışta ölülüğü ben turbo boşluğuna bağlamıştım demekki gaz pedalı ile alakalıymış. Benim bildiğim atmosferikler daha tepkili olur
Görüş açıları zayıf ama en azından dönüş çapı iyi çıktı da oradan kurtarıyor.
bende cd400 var, bugün bunu gördüm ben şok