Selam panpalar;
Yine bir anketle karşınızdayız.
Ankete katılımınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Yine bir anketle karşınızdayız.
Ankete katılımınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.
Panpa bu genel anket başlığı. Donanım, fiyat, motor vs gibi detaylara girersek işin içinden çıkamayız diye genel bi başlık açtım. Diper detaylar yorum kısmında tartışılabilir.Fiyat aralığı ne? Hangi motorları? Bide beklenti ne mesela burada en iyi performansı en ucuza bulabileceğiniz giuletta onu mu işaretlesem
Panpa bu genel anket başlığı. Donanım, fiyat, motor vs gibi detaylara girersek işin içinden çıkamayız diye genel bi başlık açtım. Diper detaylar yorum kısmında tartışılabilir.
Güzel soru panpa bu da bi anket başlığı olabilir.Bende bir tartışma açayım o zaman Premium C mi yoksa D sınıfı mı? Fiyatları da hemen hemen aynı.
Aklımın bir ucunda her zaman bide b hothatch vs c warmhatch de var genel olarak motor güçleri ve fiyatları aynıGüzel soru panpa bu da bi anket başlığı olabilir.
Yeni giu arkadan itiş olacak diye söylentiler var. İnş olur çünkü c sınıfı arkadaş itiş araba kalmayacakSon arkadan itişli olacak BMW 1 bir son mohikan gibi ya da son osmanlılı yandım ali gibi kalacak o sebepten hazır daha hala çekiş doğru yerdeyken BMW 1 derim ne olursa olsun.He eğerki ne zaman arkadan itişi bırakırlar o zaman bu C+ segmentte başka araçlarda benim için seçilebilir olur.
Toplama işine girersek işin içinden çıkılmaz Bende honda legend bakardımBir çılgınlık yapıp bundan toplardım.
Ekli dosyayı görüntüle 5753
Şu yorma konusunu biraz açar mısın panpa?Arkadan itişi bir tek sakin sürüşlerde seviyorum, hem yönlendirme hem de çekişin önde olduğu araçlar şehir içi ve uzun yolda arkadan itişe göre daha fazla yoruyor. Onun haricinde şu yanlama işinin de abartıldığı kanısındayım, yeni nesil binek araçlar o elektrikli direksiyonlarıyla yanlasa ne olur yanlamasa ne olur.. Tercih direkt v40.
Lexus ya da infiniti aslında bir C+ yapsa hiç fena olmaz.
Önden çekişli araçlarda güç direkt olarak ön tekerleklere aktarılıyor, buna bir de direksiyonla yönlendirme işini de kattığımızda şoför direksiyonla daha fazla uğraşmak, daha fazla dizginlemek zorunda kalıyor. Halbuki arkadan itiş araçlarda güç direkt arka tekerleklere iletiliyor ve şoföre sadece direksiyon yönlendirmesi kalıyor. Bu şekilde şehir içi sürüşlerde, ani gazlamalarda daha az yorucu hale geliyor araba kullanmak. Ne zaman arkadan itiş bir araç kullansam, önden çekerin daha fazla yorduğunu anlıyorum.Şu yorma konusunu biraz açar mısın panpa?
Valla ben Corolla'yı seviyorum şöyle auris falan güzel olur bir de 1,6 atmosferik şahsen ben alırım.Premium bir corolla eksikti zaten
Tek parça koltuğun dezavantajı da arka görüş mesafesini kısıtlamasıTek parça koltuk ve bana göre en iyi dış tasarımdan dolayı ben A200 AMG alıyım. A180d de olur. A160 da olur. Sıfır olursa hiç sıkıntı yok. Satar scirocco (<3) alırım.