KAPALI Ne Alırdım? C+ Segmenti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
V40 çok güzel araba, almak isteyeceğim arabalardan biri, her yönüyle başarılı ama diğer taraftan BMW 1 serisi de sürüşü ile öne çıkıyor ve sınıfındaki tek arkadan itiş. İkilemde kalıyor insan ama V40 alırdım herhalde, biraz daha özgün bir araba.
 
  • Beğeni
Tepkiler: VolvocuPanpa
Son arkadan itişli olacak BMW 1 bir son mohikan gibi ya da son osmanlılı yandım ali gibi kalacak o sebepten hazır daha hala çekiş doğru yerdeyken BMW 1 derim ne olursa olsun.:DHe eğerki ne zaman arkadan itişi bırakırlar o zaman bu C+ segmentte başka araçlarda benim için seçilebilir olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Ugur
Son arkadan itişli olacak BMW 1 bir son mohikan gibi ya da son osmanlılı yandım ali gibi kalacak o sebepten hazır daha hala çekiş doğru yerdeyken BMW 1 derim ne olursa olsun.:DHe eğerki ne zaman arkadan itişi bırakırlar o zaman bu C+ segmentte başka araçlarda benim için seçilebilir olur.
Yeni giu arkadan itiş olacak diye söylentiler var. İnş olur çünkü c sınıfı arkadaş itiş araba kalmayacak :(
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Bende bir tartışma açayım o zaman :) Premium C mi yoksa D sınıfı mı? Fiyatları da hemen hemen aynı.
Bir çılgınlık yapıp bundan toplardım.
mitsubishi_galant_1987_wallpapers_1.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur ve bt
Arkadan itişi bir tek sakin sürüşlerde seviyorum, hem yönlendirme hem de çekişin önde olduğu araçlar şehir içi ve uzun yolda arkadan itişe göre daha fazla yoruyor. Onun haricinde şu yanlama işinin de abartıldığı kanısındayım, yeni nesil binek araçlar o elektrikli direksiyonlarıyla yanlasa ne olur yanlamasa ne olur.. Tercih direkt v40.
 
Arkadan itişi bir tek sakin sürüşlerde seviyorum, hem yönlendirme hem de çekişin önde olduğu araçlar şehir içi ve uzun yolda arkadan itişe göre daha fazla yoruyor. Onun haricinde şu yanlama işinin de abartıldığı kanısındayım, yeni nesil binek araçlar o elektrikli direksiyonlarıyla yanlasa ne olur yanlamasa ne olur.. Tercih direkt v40.
Şu yorma konusunu biraz açar mısın panpa?
 
Şu yorma konusunu biraz açar mısın panpa?
Önden çekişli araçlarda güç direkt olarak ön tekerleklere aktarılıyor, buna bir de direksiyonla yönlendirme işini de kattığımızda şoför direksiyonla daha fazla uğraşmak, daha fazla dizginlemek zorunda kalıyor. Halbuki arkadan itiş araçlarda güç direkt arka tekerleklere iletiliyor ve şoföre sadece direksiyon yönlendirmesi kalıyor. Bu şekilde şehir içi sürüşlerde, ani gazlamalarda daha az yorucu hale geliyor araba kullanmak. Ne zaman arkadan itiş bir araç kullansam, önden çekerin daha fazla yorduğunu anlıyorum.
 
Son düzenleme:
a3 dedim ben 1.0 motorulu versiyonuna.Ben kullandım a3 akrabamlarımdan birisi almıştı iç mekan zaten bahsetmeye gerek yok sınıfının en iyi iç mekanı motor performansına bayıldım arabaya 1.0 motor ne kadar performanslı gider diye beklentim düşük bindim ama bayıldım performansa ve şuana kadar kullandığın en huzurlu 1.0 motor konfor ise süspansiyon kalitesi güzel ama biraz sert ama rahsız edicek sertlikte değil yani tatlı sert şanzıman kick down yaptığında alt devirlerde şanzıman 2 saniye sonra tepki veriyor ama 2000 devirden sonra tepki veriyor yol tutuşu hakkında çok deneyemedim ama araba güven veriyordu
 
  • Beğeni
Tepkiler: saracer
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...