ODD Ödülleri bu gece sahiplerini buluyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Porsche
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben suna kiziyorum agzina kadar golfu doldurunca muzzam fark oluyor diger markalarla (lutfen biri gelip olacak o kadar golf bu demesin fena cevap veririm ) yani mesela koyun head up display koltuk isitma anahtarsiz giris farlar sehir ici destekler vs makul fiyata satsinlar alirim golf u. Tabi bakimlarini ozel servise gotururum. Birde dsg degil manuel alirim bozulma derdi olmadan
Tabii ki o noktada kör nokta uyarı, head up, aktif şehir içi güvenlik sistemleri v.s bu tarz donanımları gerçekten golf'e koymuyorlar. Ama daha önce de söylediğim gibi bu donanımların şaşalı oluşu bir yana işlevselliği de önemli. Anadolu şehirlerinden yaşayan insana şerit takip asistanı versen ne olur ? Ben focus alırken şerit takip isteyen bir müşteri vardı. Satış temsilcisi dedi ki bizim buraların yollarında o özellik çalışmaz, arabanın okuması gereken şeritler doğru düzgün yok ki diye. Bunlara ek olarak da biz her ne kadar bazen dalga mevzusu yapsak da ürünün sunumu çok önemlidir. 5 liraya yiyebileceğin tostun etrafına çeri domates, maydanoz, 3 dal patates kızartması koyulduğunda 10 liradan satıyorlar sana. Sen arabaya biniyorsun, iç mekanı süslüyorsun, tok kapı sesi, sünger kaplı gözler, arka havalandırma vs. diye söyleniyoruz ama müşteri bunlara çok önem veriyor. Çoğu kişinin kalite algısı gözle gördüğü yerlerle sınırlı ki normal bir insan da ilk önce bunlara odaklanacaktır. Konuyu şuraya bağlayacağım, sen bu tarz işlevsel ve kozmotik hamleleri düzgün yapınca, malzeme kalitesi ve işçliği belli bir standartın üzerinde yapınca, motor+şanzıman yelpazesini her bütçeye ve isteğe göre şekillendirince, bir çok işlevsel donanımı da standart sununca, bizim dediğimiz bu oyuncakların var olmamasını çoğu kişi yadırgamıyor bile. Çünkü o dediğimiz yeniliklere gelene kadar adamlar çoktan müşteriyi tavlamış oluyor.
 
Son düzenleme:
Tabii ki o noktada kör nokta uyarı, head up, aktif şehir içi güvenlik sistemleri v.s bu tarz donanımları gerçekten golf'e koymuyorlar. Ama daha önce de söylediğim gibi bu donanımların şaşalı oluşu bir yana işlevselliği de önemli. Anadolu şehirlerinden yaşayan insana şerit takip asistanı versen ne olur ? Ben focus alırken şerit takip isteyen bir müşteri vardı. Satış temsilcisi dedi ki bizim buraların yollarında o özellik çalışmaz, arabanın okuması gereken şeritler doğru düzgün yok ki diye. Bunlara ek olarak da biz her ne kadar bazen dalga mevzusu yapsak da ürünün sunumu çok önemlidir. 5 liraya yiyebileceğin tostun etrafına çeri domates, maydanoz, 3 dal patates kızartması koyulduğunda 10 liradan satıyorlar sana. Sen arabaya biniyorsun, iç mekanı süslüyorsun, tok kapı sesi, sünger kaplı gözler, arka havalandırma vs. diye söyleniyoruz ama müşteri bunlara çok önem veriyor. Çoğu kişinin kalite algısı gözle gördüğü yerlerle sınırlı ki normal bir insan da ilk önce bunlara odaklanacaktır. Konuyu şuraya bağlayacağım, sen bu tarz işlevsel ve kozmotik hamleleri düzgün yapınca, malzeme kalitesi ve işçliği belli bir standartın üzerinde yapınca, motor+şanzıman yelpazesini her bütçeye ve isteğe göre şekillendirince, bir çok işlevsel donanımı da standart sununca, bizim dediğimiz bu oyuncakların var olmamasını çoğu kişi yadırgamıyor bile. Çünkü o dediğimiz yeniliklere gelene kadar adamlar çoktan müşteriyi tavlamış oluyor.
Ben anadolu yakasindayim kor nokta hayatimi kurtardi defalarca. Mesela alirken ne gerek var demistik koltuk isitmasina halbuki insan alisinca vazgecemiyor.alsammi diye dusundugum ses sistemi olmadan su an baska araba almam illa olcak. Anahtarsiz girisim yok ama benim hatun cok istiyor yenisinde.farlar konusunda malum tatmin etmesi lazim.katlanir ayna ararim mesela isitmali cam da ararim.veya lastik basinc sensoru. Simdi kulaga sacma geliyor eski bi hatun vardi saydiklarimi asiri sacma bulurdu ne gerek var diye.annem mesela arada biner cam tavansiz alma dio. Peder kullanmiyor ama oda illa otomatik istio .arada heves ederim bir yere giderim dio. Dijital klima ararim mesela direksiyondan kontrol bluetooth ararim.
 
Ben anadolu yakasindayim kor nokta hayatimi kurtardi defalarca. Mesela alirken ne gerek var demistik koltuk isitmasina halbuki insan alisinca vazgecemiyor.alsammi diye dusundugum ses sistemi olmadan su an baska araba almam illa olcak. Anahtarsiz girisim yok ama benim hatun cok istiyor yenisinde.farlar konusunda malum tatmin etmesi lazim.katlanir ayna ararim mesela isitmali cam da ararim.veya lastik basinc sensoru. Simdi kulaga sacma geliyor eski bi hatun vardi saydiklarimi asiri sacma bulurdu ne gerek var diye.annem mesela arada biner cam tavansiz alma dio. Peder kullanmiyor ama oda illa otomatik istio .arada heves ederim bir yere giderim dio. Dijital klima ararim mesela direksiyondan kontrol bluetooth ararim.
Hocam inan bunları ben de arıyorum, hangi insanoğlunu gırtlak donanım bir s serisine bindirsen, tek tek donanımları saysan göstersen ve kullanmaya başlasa, yahu bu da olmasaymış demez bir yerden sonra. Çünkü insanoğlu ihtiyaç gördüğü şeylerin yanında ihtiyacı pek fazla olmayan şeyleri de ister. Benim anlatmak istediğim, donanımları bol tutuyorsun ama müşteri bir aracın gözle görülür kısımlarında tatmin olmadıysa direkt diyor ki ' haa donanım koymuşlar ama kaliteli yapmamışlar aracı. ' Bak fransızlara gırtlak donanım koyuyorlar ama altyapısal anlamda gerçekten kalitesiz araç çıkarıyorlar konfor dahil. Bir çok müşterinin gerçekten otomobil seçerken belli bir temel prensibi var ve geriye kalan detayları da bunların etrafında şekillendiriyor. Ama başta da söylediğim gibi kalitesinden emin olmadığı, yahut beğenmediği bir araca s serisi donanımı da koysan çoğu kişi ya baştan almayacaktır ya da aldıktan sonra pişman olacaktır. Tabii var olan standart donanımları yeterli gören kesim de var, senin tarzında yenilik isteyen kesim de var. Bu insanların hangisi neyi tercih ediyorsa zaten direkt gidiyor oraya yöneliyor. Highline golf'ü yeterli görmüyorsun mesela ama ondan daha boş titanium focus bana yeterli geliyor gibi gibi.
 
@CenkGs Ne kadar da citroen grubundan nefret etmiş bir insan :)
O şanzıman, o takır tukur eden süspansiyonlar, her virajda 3 tonluk bir makineymiş gibi sağa sola aracı yatıran şase, gece sağlam bırakıp sabah bozuk teslim aldığım bazı donanımlar, kararan rengi atan dış nikelajlar, soyulan kapı kolları cam açma tuşları.. hangi birini sayayım ki ? Gerçekten sevmiyorum bu aracı. Otopark'ın testinde bile konfor ve yol tutuştan 3 yıldızdan fazlasını alamadı. Yahu en azından bir tanesini iyi yap ki diğerini sineye çekeyim. Otopark'ın testine ek bende mcp şanzıman vardı bir de. Allah evlerden ırak tutsun yeminle :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Sailor
O şanzıman, o takır tukur eden süspansiyonlar, her virajda 3 tonluk bir makineymiş gibi sağa sola aracı yatıran şase, gece sağlam bırakıp sabah bozuk teslim aldığım bazı donanımlar, kararan rengi atan dış nikelajlar, soyulan kapı kolları cam açma tuşları.. hangi birini sayayım ki ? Gerçekten sevmiyorum bu aracı. Otopark'ın testinde bile konfor ve yol tutuştan 3 yıldızdan fazlasını alamadı. Yahu en azından bir tanesini iyi yap ki diğerini sineye çekeyim. Otopark'ın testine ek bende mcp şanzıman vardı bir de. Allah evlerden ırak tutsun yeminle :)
aynısına bir örnek de 508. konfordan sınıfta kalıyor. altyapı felaket
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
aynısına bir örnek de 508. konfordan sınıfta kalıyor. altyapı felaket
Doğrudur inanırım. Benim bu zamana kadar kullanabildiğim fransızlar içinde altyapısal olarak beğendiğim bir yeni 308'dir. Megane falan test etme imkanım olmadı ama genel olarak gerçekten fransızları sevmiyorum. Benimki ön yargı falan da değil yani tecrübeyle sabitlenmiş şekilde sevmiyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Bizde de 2009 model c4 Picasso var donanımlara bakıyorsunuz 4 bölge klima,klima için parfüm panaramik ön cam ve cam tavan,arka camlar için perde,otomatik yanan var ve çalışan silecekler,,torpidodan ayrı buzdolabı,arka park sensörü yani yılına göre gayet dolu tek eksik hissettiğim ön park sensörü hadi otomatik vitesi içinde ben 2007 yılını düşünüyorum tork konvertörü koysa çok yakacak,çift kavrama olsa bozulacak hani bir mantığı var en azından az yakıyor araba ama 8 yıl oldu alalı ve 78k km de direksiyonun renginin attı,kapı kolları soyuldu,arka camın perdesinde bir parça kırılmış,sağ arka cam açılmıyor,bazen silecekler çalışmıyor hele yalıtım ve süspansiyonlara gelince araba neden bu kadar ucuz olduğunu anlıyorsun

Edit: telefonda tam yazamadan yanlışlıkla yolladım
 
Son düzenleme:
Vw'e ülkemde 1 tane araç ürettiremeyen devlete de yazıklar olsun. Çok milliyetçiler güya.
 

Ekli dosyalar

  • 20170106_152859.png
    20170106_152859.png
    830.7 KB · Görüntüleme: 194
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Renard
Aynen öyle. O konuda yine vw'i takdir ediyorum mesela. Adamlar highline golf'e çok iyi bir performans göstermese de bi xenon far koyuyor. adaptif, u led v.s gibi daha özellikli bir bi xenon istiyorsan da opsiyon olarak listeye koyuyor. Çoğu müşteri yahu bu özellik pek iyi değil, kötü gibisinden bakmıyor. Açıyor kataloğu var mı var tamam. Bir kısmı da standart bi xenon beni idare ediyor gayet diyor. Yani ilk mesajımda da bahsettiğim gibi standart ve opsiyon seçenek mevzusunu diğer markalara göre gerçekten iyi yapıyorlar. Fiesta'nın titanium'una mercekli halojen koyuyorsun, focus'un titanium'una mercek bile koymuyorsun. Keza titanium donanım mondeo'da bi xenon bile standart değil. Yani her markanın kendine göre eksiği var ama bu eksikleri tamamlayacak bir şeyler sunamadığın zaman ibre rakibinden yana dönüyor.
benim demek istediğimde bu,onun iyi versiyonu olan u led istiyosanda aynı fiyata allstar var bu arada abi sende varya adamlar koymuş işte park asistanını niye istemiyosun :D fazla donanımın sana zararı ne :D ama bence bunun yerine bi en azından xenon olmalıydı
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Ben suna kiziyorum agzina kadar golfu doldurunca muzzam fark oluyor diger markalarla (lutfen biri gelip olacak o kadar golf bu demesin fena cevap veririm ) yani mesela koyun head up display koltuk isitma anahtarsiz giris farlar sehir ici destekler vs makul fiyata satsinlar alirim golf u. Tabi bakimlarini ozel servise gotururum. Birde dsg degil manuel alirim bozulma derdi olmadan
haklısın bu bütün c segmentleride öyle focusda biraz abartı ama yapıcak bişey yok astra megane ceratonun 100bine yaklaştığı yerde focus golfün 110-120lere yaklaşması bence gayet doğal çünkü bu iki arabanında karakteri belli arabalar diğerlerinin belli karakteri yok
 
Şehiriçinde sınıfının en sessiz ve en konforlu olması iç mekanı ve kalitesi sınıfının en iyisi olması karakter olmuyor sana göre karakter demek sürüş dinamikleri demek ozaman sende heryerde bir vw hater kokusu alıyorum noldu paranımı çaldı :D testlermi yalan söylüyor yani dizel golfün yazısını hiçmi okumadın be mübarek ya
 
Şehiriçinde sınıfının en sessiz ve en konforlu olması iç mekanı ve kalitesi sınıfının en iyisi olması karakter olmuyor sana göre karakter demek sürüş dinamikleri demek ozaman sende heryerde bir vw hater kokusu alıyorum noldu paranımı çaldı :D testlermi yalan söylüyor yani dizel golfün yazısını hiçmi okumadın be mübarek ya
Cerato testine bakarsanız o da c sedanlar arasında yalıtımın,konforu iyi ama o da bana karaktersiz geliyor.
 
Şehiriçinde sınıfının en sessiz ve en konforlu olması iç mekanı ve kalitesi sınıfının en iyisi olması karakter olmuyor sana göre karakter demek sürüş dinamikleri demek ozaman sende heryerde bir vw hater kokusu alıyorum noldu paranımı çaldı :D testlermi yalan söylüyor yani dizel golfün yazısını hiçmi okumadın be mübarek ya

Saldırgan cevaplara ne gerek var ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...