@Bedirhan İçimden "aslında bunu ayrı konu haline getirmek lazım" diye geçirdim. Bir baktım yapmışsın.
Seviyoruz seni. Ellerine sağlık.
Seviyoruz seni. Ellerine sağlık.
Teşekkür ediyorum efenim, görevimize layık olmaya çalışıyoruz@Bedirhan İçimden "aslında bunu ayrı konu haline getirmek lazım" diye geçirdim. Bir baktım yapmışsın.
Seviyoruz seni. Ellerine sağlık.
Aman abi @TSIDSG duymasın, saksı çıkması lastiklerle sürüş mekanikleri birleşince garip şeyler çıkıyor ortayaBarum'lar letgo'da gidebilir. Getirirsen bizim bahçede saksı da olabilir
Nokian wr d4 ablamların Mazda'da bayağıdır kullanılıyor. 10 numara kış lastiği. Yalnız orijinal 18" janta lastik almak yerine yetkili servisten orijinal 16" jant+ Nokian lastik aldılar daha ucuza geldi Bu sayede hem kışlıkları jantla saklayabildiler, hem de sök/tak hasarlarının önüne geçmiş oldular.
Vasat standart bir araba olsa neyse de, senin arabada bence lastik tabanını inceltme. Hem görsel olarak düdük gibi olur, hem de dengesine sürüş kalitesine yazık. Hakkı 205/60R16 veya 215/55R16 ama pahalı olurlar. Madem çapı küçültmeyi göze aldın, 205/55R16 ebatını uygun jantlarla bir düşün derim. Yoksa orijinal ebattan devam et.
Bunlar aracinizin icinde 1-3 kisi minimum duzeyde yuk ve 4-5 kisi varken yani max yukluyken on arka lastik basinc degerleri. Kullanimiza gore konforlu surus, ekonomik surus beklentinize gore ne kadar hava basmaniz gerektigi yaziyor. 3 haneli rakamlar kpa cinsinden, 2 haneli rakamlar psi cinsinden lastik basinc degerlerini gosteriyor. Bizim ulkemizde genelde basinclar psi uzerinden olculdugu icin size lazim olan 2 haneli rakamlarda gosterilen degerler.Ekli dosyayı görüntüle 32040
Benim aracın ön kapı içinde bu bilgiler var.Şu an 195 65 15 var aracın üzerinde.Diğee tüm lastik ebatlarını kullanabilir miyim? Ve tablodaki diğer bilgiler nedir?
Çok net ve öz açıklama.Teşekkürler.Bunlar aracinizin icinde 1-3 kisi minimum duzeyde yuk ve 4-5 kisi varken yani max yukluyken on arka lastik basinc degerleri. Kullanimiza gore konforlu surus, ekonomik surus beklentinize gore ne kadar hava basmaniz gerektigi yaziyor. 3 haneli rakamlar kpa cinsinden, 2 haneli rakamlar psi cinsinden lastik basinc degerlerini gosteriyor. Bizim ulkemizde genelde basinclar psi uzerinden olculdugu icin size lazim olan 2 haneli rakamlarda gosterilen degerler.
14 16 ve 17 inc jantlari temin ederseniz orada belirtilen ebatlari kullanabilirsiniz.
Rica ederim. Yalnız şöyle bir kişisel gözlem belirteyim; normalde otomobillerle ilgili bilgilerde her türlü durumda fabrika tarafından verilen rakamları dikkate alırım. Yalnız bu lastik basınç değerlerinde ne yazık ki pek dikkate almıyorum. Zira burada belirtilen lastik basınçlarını artık hangi yol, hava ve zemin şartında, neye göre belirliyorsa bu basınçları ayarladığınızda araba ciddi şekilde sertleşiyor, patır kütür etmeye başlıyor. Benim aracım için belirtilen değerleri girdiğimde de yolda seke seke ilerliyorum ve aşırı konforsuz hale geliyor. Kataloglarda ki yakıt tüketimi değerlerinin gerçek hayatta bir türlü tutturulamaması gibi bu lastik basınç değerleri de çoğunlukla günlük yaşamda istenilen karşılığı vermekte zorlanıyor ne yazık ki.Çok net ve öz açıklama.Teşekkürler.
Hayırlı olsun şimdiden. 5 yaşına geldiğinde benim petlas w651'leri yere atınca sekmiyordu. Üzerine oturunca eğilmiyordu artık. Seninkileri düşünemiyorum@Cenk yedi yaşındaymış lastikler, yanlış haber. Goodyear siparişi geçiliyor, mecburiyet gibi bir şey
Geçenlerde çıkıp deneyeyim dedim. 150 hp araba oldu sana 200 hp. Parlak asfaltta %50 gazla hafif viraj dönünce arkada tokio drift çalmaya başlıyor.Hayırlı olsun şimdiden. 5 yaşına geldiğinde benim petlas w651'leri yere atınca sekmiyordu. Üzerine oturunca eğilmiyordu artık. Seninkileri düşünemiyorum
Bilen, anlayan için problem olmuyor ama lastikten, sürüşten pek anlamayanlar için acayip tehlikeli senaryo ki bilirsin bizim millet lastikleri parçalanmadan değiştirmez. Sonra araba kaydı kaza yaptık oluyor. Benim daha önce de kaliteli ve kondisyonu iyi lastik takıntım vardı ama primacy 3 ve petlas tecrübelerinden sonra iyice arttı bu takıntım. Araban ne olursa olsun lastiğin en iyisi olacakGeçenlerde çıkıp deneyeyim dedim. 150 hp araba oldu sana 200 hp. Parlak asfaltta %50 gazla hafif viraj dönünce arkada tokio drift çalmaya başlıyor.
Belki "bir gün" gerçekten ihtiyaç duyarsın. Fakat o gün "iyi ki almışım" dersinBilen, anlayan için problem olmuyor ama lastikten, sürüşten pek anlamayanlar için acayip tehlikeli senaryo ki bilirsin bizim millet lastikleri parçalanmadan değiştirmez. Sonra araba kaydı kaza yaptık oluyor. Benim daha önce de kaliteli ve kondisyonu iyi lastik takıntım vardı ama primacy 3 ve petlas tecrübelerinden sonra iyice arttı bu takıntım. Araban ne olursa olsun lastiğin en iyisi olacak
Petlas'ın hamuru iyice bozulunca pederi ikna edememiştim değiştirmeye. Kabul etmiyordu lastiğin çöp hale geldiğini. Ts 860 için de çok pahalı demişti. Onca laf söz ikna derken aldık lastiği. Daha taktık eve dönüşte silecek yetmeyecek şekilde yağmur bastırdı. Dolmuşun teki de yaya geçidinin orada durmuş yolcu indiriyor. Zar zor görüyorum yolu. Tam yanından geçerken dolmuşun önünden bir kız atladı yola. Frene basan ben değildim sanki öyle diyeyim. Ne ara bastığımı hatırlamıyorum. Annem arka koltuktan öne doğru fırladı frenden dolayı. Eğer o gün lastiği değiştirmeseydim ki petlasın sıfır halinin de frenleri öyle o kadar kuvvetli değildir ki 5 yıllık hali evlere şenlik, o kıza vurmuştum. Babam olayın hemen ardından tek bir laf söyledi; lastik çoktan parasının karşılığını verdi. Anlayacağın dediğin gibi öyle bir gün, an gelir ki iyi ki almışım dersin gerçektenBelki "bir gün" gerçekten ihtiyaç duyarsın. Fakat o gün "iyi ki almışım" dersin
Şu anki ölçü 205-65-15. Janttan lastik tabanına taksi 50 lira yazıyorAbi mesajları okumadım sadece şunu söyleyebilirim, 195/65/15 ebatta yanak boyutu gerçekten fazla büyüyor. Performanslı veya sportif sürüş beklentin yoksa gayet mantıklı bir ebat seçimi lakin özellikle virajlarda araç çok yanağa biniyor bu lastik ölçüsünde.
Şu anki ölçü 205-65-15. Janttan lastik tabanına taksi 50 lira yazıyor