KAPALI Opel İnsignia

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan dirmak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dirmak

Asfalt Kurutucu
24
Arkadaşlar merhaba, insigniaya uygulanan yüksek indirimler sonucunda aklımı çelmeye başladı. İnsignia 1.6 lt. CDTI ECOTEC 136 HP Start & Stop, 6 İleri Manuel Sport donanımlı ve flexride ve çevre görüş paketi 2 opsiyonlu araç nasıldır sizce ? Bildiğiniz iyi kötü yanları nelerdir ? Tavsiye eder misiniz ? Şimdiden yorumlarınız için teşekkür ederim.
 
Otomobil hakkında bir fikrim yok ancak ikinci el ilanları incelediğimde 1.6 cdti motorla manuel vitesin oldukça az tercih edildiğini görmüştüm. Bu durum ikinci elde sıkıntı yaratabilir, aklınızda bulunsun.
Evet haklısınız ama alındığında çok uzun süreler kullanılacak bu manuel veya otomatik durumunu tamamen fiyat belirleyecek.
 
@berkay4408 bende yeni insignia yi çok merak ediyorum. Beklentiyi çok yükselttiler. Bu kadar çok iyi şey olursa mecbur fiyat bir hayli artacaktır.
Tabii konfor ve yol tutuşu aynı anda bu derece iyi seviyede yaptırabilmek baya bir çaba ve mühendislik ister bunu bide 100 kilo hafifleterek yaparlarsa premium olma yolunda ilerler. Umarım hafifleteceğim diye konfor,yol tutuştan veya yalıtımdan gitmez çünkü yüksek hızda kullanmayı seviyorum 120 de filan rüzgar sesine katlanamam ;)
 
Tabii konfor ve yol tutuşu aynı anda bu derece iyi seviyede yaptırabilmek baya bir çaba ve mühendislik ister bunu bide 100 kilo hafifleterek yaparlarsa premium olma yolunda ilerler. Umarım hafifleteceğim diye konfor,yol tutuştan veya yalıtımdan gitmez çünkü yüksek hızda kullanmayı seviyorum 120 de filan rüzgar sesine katlanamam ;)
Burdan biz passat kullananlara gönderme yapılmış size hiç yakıştıramadım @berkay4408 :eek:
 
Bu kasası eskidi alınmaz olduğunu kim çıkarıyor onu anlamıyorum şanzımanın eski olması dışında (şehir içinde sorunsuz) neredeyse eksiksiz bir araba alın keyfini çıkarın.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
olay golf olunca sürüş dinamiği, passat olunca konfor :D yakınca scirocco da da arazi beklersiniz :D

Astra da sınıfının en iyi sürüş dinamikleri olabilir ama konforsuz deniliyor çoğu kişi tarafından bu yönde eleştiriliyor özellikle golfcüler . Yol tutuşu iyi olan veya konforu iyi olan araba yapmak iyi bir çalışma ve mühendislik gerektirir ama bunu ikisini aynı anda yaptırabilmek ise daha iyi bir mühendislik gerektirir premium marka olmadıkları halde bu tür arabalar varken tek yönlü arabalar her zaman eleştiriye maruz kalırlar ve kalacaktırlar. Bu ikisini yapabilen örnekler: fiesta,ceed,insignia
 
Bu arada polo iyi yol tutuyor ve konforlu and abinin overengineered lafını polo hakkında dediğini hatırlıyorum. Polo sadece fiesta gibi eğlendirmiyor fakat iyi yol tutuyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: hikmetkara
Yeni Astra da çok işlevsel bir otomobil değil. Mesela vites önündeki oyuna telefonu koyup vitesi p konumuna getirirseniz telefon yerinden çıkmıyor. Telefonu almak için tekrar vitese alacaksınız. Böyle bir sacmal8k mesela golf de yok bu söylenmez ama golf fütursuzca kötülenir. @hikmetkara
 
Yeni Astra da çok işlevsel bir otomobil değil. Mesela vites önündeki oyuna telefonu koyup vitesi p konumuna getirirseniz telefon yerinden çıkmıyor. Telefonu almak için tekrar vitese alacaksınız. Böyle bir sacmal8k mesela golf de yok bu söylenmez ama golf fütursuzca kötülenir. @hikmetkara
herkesin beklentisi farklıdır astra bana yetecek kullanışlılığı verirken başkasına veremeyebilir bu normal bir şey golf zaten sınıfın kullanışlılıkla konusunda en iyisi zaten

birkaç troll kişinin yaptığını gördüm ama bu forumda körü körüne vw fanatikliği yapan birisi yok. seven de mantıklı ve doğru yollardan anlatıyor aracı. ama komik bir kötüleme var. bir de insanlar dediğim gibi sevdikleri markadan vw nin kötü olduğu noktayı (ki bu genelde en fazla 1 nokta oluyor) bekliyorlar arabadan o çelişki oluyor. sciroccodan da arazi bekliyoru o yüzden yazdım :) mesela ne işi var passat ın bu başlıkta
Passat illaki girer muhabbete rakibi sonuçta.
 
astra yol tutuş hariç birçok şeyde beklenenin altında kalmış bir araba. fiesta çok vasat iç mekanı ve sert yapısı bilinir. ama olay o değil. konu vw ve grubu olunca hep eksik bir noktasını anlatıyorsunuz ben ona vurgu yapmak istedim :)
astra nın bence yol tutuşu, iç-dış dizaynı,arka diz baş mesafesi,motorları ve donanım/fiyat dengesi çok iyi bence bu yüzden c segmentinde alacağım 2. arabadır (1.si ceed) siz nasıl astra da eksik arıyorsanız başkaları da diğer markalarda arayabilir bu çok normal bir şey.
 
peki :) konuyu kirletmeyelim. siz vw sevmiyorsunuz eleştiri yapıyorsunuz kendi düşüncenize göre. hakkınızdır da problem yok. ben kendi fikrimi söyledim
Olay sevmemek değil vw up! ve scirocco dışında beklentimi şuan için karşılayan bir arabası yok bide üstüne rakiplerinden pahalı oluşu direk tercihlerim arasından siliyor yapacak bir şey yok bence de kirletmeyelim :)
 
Valla rakiplerinden pahalı oluyor ama ikinci elde bu konu üzerinde çok büyük bir artı olarak geri dönüyor. Ha diyeceksiniz ki ben satmak icin değil binmek için alıyorum. Acil bir durum oldu hemen nakite arabanin aldığıniz fiyatı ile eş değeri kadar ihtiyacınız oldu. Vw bu konuda sizi üzmez vw yi aldığıniz paraya en fazla 1 gün içinde satarsınız.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: hikmetkara
Valla rakiplerinden pahalı oluyor ama ikinci elde bu konu üzerinde çok büyük bir artı olarak geri dönüyor. Ha diyeceksiniz ki ben satmak icin değil binmek için alıyorum. Acil bir durum oldu hemen nakite arabanin aldığıniz fiyatı ile eş değeri kadar ihtiyacınız oldu. Vw bu konuda sizi üzmez vw yi aldığıniz paraya en fazla 1 gün içinde satarsınız.
piyasası olmayan kia vengayı 2011 de 43 e alıp 120k km kullanıp 41 sattık ve bunu tam 2 saat içinde yaptık.Bunun dışında tam 6 araba aynı şekilde sattık aile içinde. Satış konusunda araba temiz olduğu ve Türkiye vergilerine uygun şekilde olduğu sürece her türlü gidiyor.
 
yalnız benim kendi görüşümdür daha önce de yazdım gerçekten rakiplerinden daha pahalı olmasa(o da en üst donanımda. aşağı seviyelerde böyle bir durum yok. hala o pahalı sözcüğünü anlamsız bulurum. golf ün en pahalısı 110 bin diye eleştiren kişi sanki 100 bine astra, focus alacakmış gibi.) en sevmeyen birçok kişi bile almaya gider artık. çünkü ürettiği araçların genelinde çok fazla doğruyu işaretleyen bir yapısı var. diğer markaların fiyatıyla biraz daha mantıklı yerde durması gerekiyor mecburen
donanım olarak rakiplerini düşünce de ucuzluyor daha önce bir çok kez araştırdık bir kaç arkadaş en az 5k fark ediyor.
 
fakat arada 5k daha iyi bir araba farkı da var. passat ta bu yok. ama geri kalan tüm sınıflarda var.
işte o konuda ben aynı düşünmüyorum mesela ben ceed'in golf'e göre bir kaç göz,yumuşak plastik eksikliği ve ortadaki ekran dışında eksiği olduğunu düşünmüyorum hatta konfor,donanım-fiyat,yol tutuş olarak daha iyi buluyor 1.6 dizel ceed ile 1.6 dizel golf arasında 10k dan fazla fark var (benzer donanımda)
 
Hocam klasik bir yargı var ülkemizde kia anahtarı mi ağır basar vw mi premium lar hariç? Onun dışında kia vw kadar yaygın bir ağa sahip mi ülkemizde onu da sorgulamak gerek.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...