Subaru genel olarak uzun ömürlü araçlar yapar. Biraz araştırmıştık, parça fiyatları Mazda ile denk. Daha net olmam gerekirse Alman araçları ile yakın, az da değil çok da değil. Büyük şehirlerde servis sorunu olmaz. Herhangi bir kaza durumunda ise parça temini biraz uzun sürebiliyormuş. Altyapı çok kaliteli. Alfa Romeo, Mazda gibi özel sevenleri var. Bir kere Subaru satın alan kolay vazgeçmiyor. Ama 2. eli her türlü durgun. Yakıt konusunda ise biraz üzücü. Sizin ekonomi beklentinizi karşılamaz.Toyato hybrid inceledim. En fazla 60 70 km hiza kadar ve tam dolu iken 2-5 km kadar elektrik ile gidiliyor. Kış aylarinda dahada sıkıntılı diye okudum bi kac yerde. Kullanan arkadaslar daha iyi bilir tabi. SUV da dusunuyorum aslinda. Subaru araclari hakkinda bilginiz var mi? Servis, yakit, parca ucretleri vs
Cerato iç konsept hoşuma gitmedi. en dolusunda bile ekran yok sanırım Insignia en boşu 150 binden başlıyor - benzinliKia cerato baktınız mı? Ya da boş paket superb-insignia
Cerato iç konsept hoşuma gitmedi. en dolusunda bile ekran yok sanırım Insignia en boşu 150 binden başlıyor - benzinli
Süper B nin boş paketi yerine Octavia baktım. Octavia hoşuma gitti, fakat kullanıcı yorumu okuyamadım. Seçeneklerim arasında Octavia duruyor.
Octavia Style ( en dolu paket) veya Super B comfort fiyatı aynı. Sizce hangisi?O kadar para verip C segmenti almam doğrusu, direkt D sınıfına bakarım. Geçen hafta Superb 1.6 TDI DSG Comfort donanım için 134 bin fiyat aldım, test sürüşü de yaptım hoşuma gitti açıkcası.
Yeni focus'un 1-2 ay içinde lansmanı yapılacak. Bu yaz başı gibi de tahminen Türkiye'ye satışı başlanacak. Ötv muafiyetiyle araç alacaksınız şuanki focus'a kesinlikle para vermeyin çünkü yeni modeli çok daha gelişmiş şekilde gelmek üzere.
1.5 ecoboost 150-175 hp 8 ileri yeni nesil tam otomatik şanzımanla gelecek.
1.5 ecoblue ( ford'un bu sene çıkacak yeni dizel motoru ) 95-120-150 hp güçlerinde ya powershift şanzımanla ya da yeni 8 ileri tam otomatik şanzımanla gelecek.
Full led farlar, sync 3, head up display, adaptif hız sabitleme, araç dışından otomobili çalıştırma, telefon üzerinden araç bilgilerini denetleme ve konumu öğrenme, kablosuz şarj, B&O ses sistemi ve daha sayamadığım şuanki focus'da olmayan bir çok yeni donanım araca eklenecek.
Ayrıca otomobilin arka diz mesafesinin güncel versiyona göre 7-8 cm uzadığı söyleniyor. Keza bagaj hacmi de güncel versiyona göre geliştirilmiş. Ayrıca malzeme kalitesi ve işçilik olarak da güncel focus'tan çok daha iyi olduğu söyleniyor. Dolayısıyla illa focus alacaksanız bekleyin. Bekleyemem diyorsanız da güncel focus'u almayın çünkü aracınız eskiyecek.
Güncel dizel otomatik focus şuana kadar çıkan tüm focuslar içinde en iyi motor şanzıman uyumuna sahip model. Fakat çift kavrama şanzımanın akıbeti pek belli olmaz malumunuz. Aracı sıfır alacak olmanızdan dolayı herhangi bir sorunda mağduriyetiniz giderilebilir tabii ki ama dediğim gibi çift kavrama şanzımanlar biraz sürpriz yumurta gibi. Ayrıca aile kullanımı için focus yetersiz gelebilir. Biz 4 kişi + bagaj şeklinde rahatça uzun yolculuklar yapabiliyoruz ama boy ortalamamız kısa olduğu için rahatız. Focus'da yolculuk edecek kişilerin boyu maksimum 1.78 falan olmalı. Daha uzun boylular araçta rahat yolculuk edemez. Onun haricinde güncel focus 2011 temelli bir araç olduğundan titanium da alsanız standart donanımlar sizi tatmin eder mi bilemem. Ben pek oyuncak arayan biri olmadığım, temel donanımlar olsa yeterli dediğim için titanium donanım bana yetiyor. Ama kendini güncellemiş, yeni kasalar çıkarmış rakiplerinin en yüksek donanım paketlerinde standart özellikler daha fazladır. Eğer ki siz diğer opsiyon paketlerini de satın alırsanız o zaman gayet dolu bir otomobil haline geliyor diyebilirim. Onun haricinde yalıtım, sürüş zevki, viraj kabiliyeti, konfor gibi konularda sıkıntı çekmezsiniz. Genel itibariyle yeterince konforlu fakat sadece keskin yol birleşimlerinde veya derin çukurlarda amortisörlerin çalışma aralığı bitip pat edebiliyor.Bilgi icin tesekkurler fakat ben aldigim araci en az 5 yil kullanacagim zaten. Seneye olmasa da ben satana kadar eninde sonunda kasa degisterecek ford. Cikacak arac fiyati ne olacak belli degil. Bu yuzdende beklemek istemiyorum. Suan ki focus titanium alinacak guzellikte ve ozellikte degil mi
Ben kesinlikle Superb alırım aynı fiyata. Konforu, üst hızlardaki stabilitesi, sessizliği, malzeme kalitesi, genişlik vs. kesinlikle Superb.Octavia Style ( en dolu paket) veya Super B comfort fiyatı aynı. Sizce hangisi?
Ben kesinlikle Superb alırım aynı fiyata. Konforu, üst hızlardaki stabilitesi, sessizliği, malzeme kalitesi, genişlik vs. kesinlikle Superb.
Superb'de olup Octavia'da olmayan var, Octavia'da olup Superb'de olmayan var ama hemen hemen eşit gibi baktığım kadarıyla. Ben her türlü Superb diyorum.Paket farki var. Octavia style daha donanimli, genede super b diyosun dogrumu
Superb'de olup Octavia'da olmayan var, Octavia'da olup Superb'de olmayan var ama hemen hemen eşit gibi baktığım kadarıyla. Ben her türlü Superb diyorum.
Yok daha bakamadim.C Max nasılmış bakabildiniz mi?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
O da güzel araba ama yine bir Superb değilEyvallah. Megane 4 dolu paketle ilgili görüşlerinizi de soylermisiniz
Hocam octavia yı bırakın d sınıfı rakiplerine c sınıfını rakiplerine göre ciddi eksiklikleri var. Özellikle yol tutuş-konfor ikilisini pek iyi yapamıyor. İçi geniş olması dışında pek bir artısı yok.Octavia Style ( en dolu paket) veya Super B comfort fiyatı aynı. Sizce hangisi?
Yollar super b ye mi cikiyorHocam octavia yı bırakın d sınıfı rakiplerine c sınıfını rakiplerine göre ciddi eksiklikleri var. Özellikle yol tutuş-konfor ikilisini pek iyi yapamıyor. İçi geniş olması dışında pek bir artısı yok.
Eğer arabanın büyük olması sorun değilse ben her zaman boş paket ama üst sınıf taraftarıyım. Zaten sınıf yükseldikçe boş paketler daha da dolulaşıyor.Yollar super b ye mi cikiyor