Eşim de kullanacak. Ara sokaklara cok girmez artikEğer arabanın büyük olması sorun değilse ben her zaman boş paket ama üst sınıf taraftarıyım. Zaten sınıf yükseldikçe boş paketler daha da dolulaşıyor.
Artık park sensörleri var o konuda rahat oluyor. Geriye takıyorsunuz sağ ayna arka tekeri gösteriyor. Belki geri görüş kamerası lazım olabilir arkası baya uzun ve pek gözükmüyor. Onun dışında belki 1 en fazla da 2 manevra fazla yapacağı vardır.Eşim de kullanacak. Ara sokaklara cok girmez artik
Eyvallah. Comfortta arka gorus kamerasi varsa tabiArtık park sensörleri var o konuda rahat oluyor. Geriye takıyorsunuz sağ ayna arka tekeri gösteriyor. Belki geri görüş kamerası lazım olabilir arkası baya uzun ve pek gözükmüyor. Onun dışında belki 1 en fazla da 2 manevra fazla yapacağı vardır.
Pejo guzel duruyor yakindan incelemek lazim. Fiyatlari diger araclarla pek fark yok gibibende takip ediyorum önümüzdeki aylarda almak için peugeot 308 gt line blue hdi oldukça iyi gözüküyor bagajı iyi fakat içi biraz darmış..Mazda 3 dizelide olur ama benzinlisi bile az yakıyor peugeot gibi oda yeni makyaj yedi deri koltuklu power sense modelinin içine oturup bir bakın derim..
Şuanki şanzıman nasildir, problem mi cikartir demek istediniz. Amortisorler konusunda, bende focus 2 benzinli otomatik var. Bu araçtan daha kötü degildir muhakkak.Güncel dizel otomatik focus şuana kadar çıkan tüm focuslar içinde en iyi motor şanzıman uyumuna sahip model. Fakat çift kavrama şanzımanın akıbeti pek belli olmaz malumunuz. Aracı sıfır alacak olmanızdan dolayı herhangi bir sorunda mağduriyetiniz giderilebilir tabii ki ama dediğim gibi çift kavrama şanzımanlar biraz sürpriz yumurta gibi. Ayrıca aile kullanımı için focus yetersiz gelebilir. Biz 4 kişi + bagaj şeklinde rahatça uzun yolculuklar yapabiliyoruz ama boy ortalamamız kısa olduğu için rahatız. Focus'da yolculuk edecek kişilerin boyu maksimum 1.78 falan olmalı. Daha uzun boylular araçta rahat yolculuk edemez. Onun haricinde güncel focus 2011 temelli bir araç olduğundan titanium da alsanız standart donanımlar sizi tatmin eder mi bilemem. Ben pek oyuncak arayan biri olmadığım, temel donanımlar olsa yeterli dediğim için titanium donanım bana yetiyor. Ama kendini güncellemiş, yeni kasalar çıkarmış rakiplerinin en yüksek donanım paketlerinde standart özellikler daha fazladır. Eğer ki siz diğer opsiyon paketlerini de satın alırsanız o zaman gayet dolu bir otomobil haline geliyor diyebilirim. Onun haricinde yalıtım, sürüş zevki, viraj kabiliyeti, konfor gibi konularda sıkıntı çekmezsiniz. Genel itibariyle yeterince konforlu fakat sadece keskin yol birleşimlerinde veya derin çukurlarda amortisörlerin çalışma aralığı bitip pat edebiliyor.
Powershift + 1,5 tdci uyumu bu zamana kadar üretilen otomatik focuslar arasında en iyi seviyede. Fakat çift kavrama şanzımanlar narin ve hassas oldukları için ne zaman arıza çıkarır belli olmaz. Vw cephesinde dsg sorunlarını duyuyorsunuzdur. Powershift'te aynı teknoloji ile üretildiği için aynı sorunların çıkması muhtemeldir. Alınacaksa buna göre alınmalı, bilerek almalı. Keza megane 4'te de kullanılan şanzıman edc isimli yine çift kavrama şanzımandır. Aynı sorunların çıkma ihtimali onda da muhtemeldir.Şuanki şanzıman nasildir, problem mi cikartir demek istediniz. Amortisorler konusunda, bende focus 2 benzinli otomatik var. Bu araçtan daha kötü degildir muhakkak.
Megane 4 ve focus arasinda kaldim, yada sınırları iyice zorlayip passata yönlenecegim
Uzunnnn yorumlarin icin teşekkür ederim. Megane ve focus arasinda terhin yapman gerekseydi focus tercih ederdin sanirimPowershift + 1,5 tdci uyumu bu zamana kadar üretilen otomatik focuslar arasında en iyi seviyede. Fakat çift kavrama şanzımanlar narin ve hassas oldukları için ne zaman arıza çıkarır belli olmaz. Vw cephesinde dsg sorunlarını duyuyorsunuzdur. Powershift'te aynı teknoloji ile üretildiği için aynı sorunların çıkması muhtemeldir. Alınacaksa buna göre alınmalı, bilerek almalı. Keza megane 4'te de kullanılan şanzıman edc isimli yine çift kavrama şanzımandır. Aynı sorunların çıkma ihtimali onda da muhtemeldir.
Konfora gelince; tıpkı motor şanzıman uyumunda olduğu gibi konfor konusunda da bu zamana kadar üretilen tüm focuslar oldukça serttir. Focus 1 ve 2'de serttir. Ama focus 3'ün makyajlı versiyonu yeterince konforludur. Focus 2'den de bariz konforludur. Ama dediğim gibi derin çukurlardan ve keskin yol birleşimlerinden gamsız şekilde hızlı geçerseniz amortisör çalışma aralığını bitirip pat küt edebiliyor. Bu tarz yollarda hızınızı azaltıp yavaşlamalısınız. Onun haricinde ben focus 3'ün konforundan hiç şikayetçi olmadım.
Son olarak; passat'a yönelebiliyorsanız üst segment araba her zaman daha iyidir. Passat'ın da arka süspansiyonlar biraz sesli çalışır bozuk yollarda ama konfor olarak çoğu c segment otomobilden daha iyidir. Focus'tan da megane'dan da daha iyidir.
rica ederim hocam. Bu konu beklentilere göre değişir. Daha fazla hacim ve daha çok donanım isteyene megane daha iyi bir seçenektir. Ama ben sürüş zevki, konfor yol tutuş dengesi, altyapı kalitesi gibi konularda hassas olduğum için focus yerine megane seçmem. Ayrıca dizel otomatik versiyonlarında 1.5 tdci + powershift şanzıman kombinasyonu, megane cephesindeki 1.5 dci + edc kombinasyonundan daha iyi. Hem motor olarak daha iyi hem de şanzıman tepkileri olarak daha iyi. Söylediğim gibi bu tercihi ihtiyaçlar belirler. Bana göre megane'ın daha fazla hacim ve biraz daha fazla donanım haricinde focus'tan bariz üstün bir yanı yok.Uzunnnn yorumlarin icin teşekkür ederim. Megane ve focus arasinda terhin yapman gerekseydi focus tercih ederdin sanirim
megane de bu sorun daha cok@Cenk kadar profesyonel yorumlar yapamayacağım ama focus'la ilgili beni rahatsız eden bir şey var. O da her yer kiralık beyaz focus'la dolu. Sanki bütün beyaz focus'lar kiralıkmış kimse şahsi kullanım için almamış gibi duruyor.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Insignia fiyat olarak şuan passat ile ayni düzeyde fakat şehir içi kullanımlarda büyük arac oldugundan eşim zora düşecek sanirim bu yüzden mazdayi da inceleyip, hem fiyat hem arac konusunda hangisi avantajlı ise onu seçeceğim. Megane, focus, mazdaBu arada hocam passat deyip d segmente çıktığınız için söylemeden edemedim. Yeni dizel otomatik insignia'ya da bir bakın derim. Güçlü 1.6 dizel motoru ve sağlam tam otomatik şanzımanıyla güzel bir seçenek olabilir. Ayrıca bulunduğunuz ilde yahut ile yakın mazda yetkili servisi varsa dizel otomatik mazda 3'ü de muhakkak değerlendirin.
Focus sahibi olarak mazda'yı öneririm. Zaten 50 yıldır ortak araba üretirlerdi ve o sebeple mazda 3 ile focus'un sürüşleri birbirine oldukça benzer. Buna ek olarak mazda'nın iç hacmi, malzeme kalitesi, donanım ve sağlamlık gibi konularda da üstünlüğü bulunuyor.Insignia fiyat olarak şuan passat ile ayni düzeyde fakat şehir içi kullanımlarda büyük arac oldugundan eşim zora düşecek sanirim bu yüzden mazdayi da inceleyip, hem fiyat hem arac konusunda hangisi avantajlı ise onu seçeceğim. Megane, focus, mazda
Estagfurullah hocam. Aynı rahatsızlık bende de var. Çok şükür ki küçük bir ilde yaşıyorum da bu gerçekle sık sık karşılaşmıyorum@Cenk kadar profesyonel yorumlar yapamayacağım ama focus'la ilgili beni rahatsız eden bir şey var. O da her yer kiralık beyaz focus'la dolu. Sanki bütün beyaz focus'lar kiralıkmış kimse şahsi kullanım için almamış gibi duruyor.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Mazda istanbul musluogluna baktim bugun arac gayet guzel, önümüzdeki hafta test sürüşü yapacagiz. Sonra karar verecegim. Fiyati power paketi focus titanium ile ayniFocus sahibi olarak mazda'yı öneririm. Zaten 50 yıldır ortak araba üretirlerdi ve o sebeple mazda 3 ile focus'un sürüşleri birbirine oldukça benzer. Buna ek olarak mazda'nın iç hacmi, malzeme kalitesi, donanım ve sağlamlık gibi konularda da üstünlüğü bulunuyor.
Ötv muafiyetiyle alacağınız için bütçeniz el veriyorsa power'ın bir üstü power sense donanımı almaya çalışın.Mazda istanbul musluogluna baktim bugun arac gayet guzel, önümüzdeki hafta test sürüşü yapacagiz. Sonra karar verecegim. Fiyati power paketi focus titanium ile ayni