Otopak.com'un Suzuki'yi otomobil markasından saymaması

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan gidler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gidler

Asfalt Kurutucu
7
Selamlar arkadaşlar,
Ben de birçoğunuz gibi bu sitenin belli bir süredir takipçisiyim. Ancak anlamadığım o ki site yönetimi neden Suzuki'yi hâlâ Türkiye pazarında bulunan ve halka hitap eden bir otomobil markası olarak görmüyor acaba? Evet, markanın Türkiye'deki durumu yıllardır bir türlü net olamadı. Ama açıkçası şimdilerde işler değişiyor. Bu başlığı açmama neden olan durum, Ana sayfadaki "en iyi kompakt SUV" anketinde Suzuki Vitara'yı görememiş olmam. Ben üç aydır Vitara S kullanıcısıyım. Yeni Vitara Mayıs ayında Türkiye'de satılmaya başlandı ve Mayıs-Ekim arasında 1700 adet satış gerçekleştirdi. Bu uzun süredir pazar payı oldukça dar bir markanın yeni bir modeli için oldukça iyi bir miktar. Örneğin ankette yer alan Peugeot 3008 Ocak-Ekim arasında yalnızca 370 adet satış yapmıştır. Vitara S'den önce beş yıldır da Grand Vitara kullanıcısı olarak diyeceğim o ki, toplumda birçok insan, birçok konuya zaten önyargılı. Ama otomobil tanıtımını tutkuyla yapanların bu önyargıya sahip olmamaları gerekir. Ayrıca imkânı olanın Vitara S'i bir denemesini tavsiye ediyorum. İç malzeme kalitesi dışında bana kalırsa mükemmel bir makine. Üstelik öyle yalnızca "yüksek otomobil" değil kendisi. Diferansiyel Kilidi'ne dâhi sahip gerçek bir 4x4'tür. Kaldı ki firmanın bu alandaki geçmişini bilen zaten bilir. Neyse amacım markayı övmek değildi. Bu siteyi yönetenlerin bir önyargıya sahip olmalarını doğru bulmadığımı belirtmek istemiştim, hepsi bu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: yaso ve binglidak
Selamlar arkadaşlar,
Ben de birçoğunuz gibi bu sitenin belli bir süredir takipçisiyim. Ancak anlamadığım o ki site yönetimi neden Suzuki'yi hâlâ Türkiye pazarında bulunan ve halka hitap eden bir otomobil markası olarak görmüyor acaba? Evet, markanın Türkiye'deki durumu yıllardır bir türlü net olamadı. Ama açıkçası şimdilerde işler değişiyor. Bu başlığı açmama neden olan durum, Ana sayfadaki "en iyi kompakt SUV" anketinde Suzuki Vitara'yı görememiş olmam. Ben üç aydır Vitara S kullanıcısıyım. Yeni Vitara Mayıs ayında Türkiye'de satılmaya başlandı ve Mayıs-Ekim arasında 1700 adet satış gerçekleştirdi. Bu uzun süredir pazar payı oldukça dar bir markanın yeni bir modeli için oldukça iyi bir miktar. Örneğin ankette yer alan Peugeot 3008 Ocak-Ekim arasında yalnızca 370 adet satış yapmıştır. Vitara S'den önce beş yıldır da Grand Vitara kullanıcısı olarak diyeceğim o ki, toplumda birçok insan, birçok konuya zaten önyargılı. Ama otomobil tanıtımını tutkuyla yapanların bu önyargıya sahip olmamaları gerekir. Ayrıca imkânı olanın Vitara S'i bir denemesini tavsiye ediyorum. İç malzeme kalitesi dışında bana kalırsa mükemmel bir makine. Üstelik öyle yalnızca "yüksek otomobil" değil kendisi. Diferansiyel Kilidi'ne dâhi sahip gerçek bir 4x4'tür. Kaldı ki firmanın bu alandaki geçmişini bilen zaten bilir. Neyse amacım markayı övmek değildi. Bu siteyi yönetenlerin bir önyargıya sahip olmalarını doğru bulmadığımı belirtmek istemiştim, hepsi bu.
Kolay gelsin hocam. Suzuki A.Ş. test aracı otopark a göndermediği için test yok. Ayrıca markadan saymama gibi bir durum da bence yok. Vitara yı koymamalarının sebebi B-SUV olmasıdır. O listeyi dikkatli bakarsanız C ve D-SUV segmentleri bulunmaktadır. Aracınızı iyi günlerde kullanmanızı dilerim. Aracınızı genel olarak anlatabilirmisiniz acaba? Yakıt tüketimi, performans, kalite, konfor ve yol tutuş gibi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: MertDogan ve And
Selamlar. Benim bildiğim kadarıyla da Suzuki'den test aracı temini konusunda sıkıntılar yaşanmıştı. Yakın zamanda Otopark.com , 2. el araç testlerine de başladı. İncelenip değerlendirilmesini isterseniz https://www.otopark.com/forum/forums/otopark-arabamı-test-etsin.30/ buradaki başlığın altına aracınız için bir başlık açabilirsiniz. Suzuki Vitara testini ben de çok görmek isterim.
 
İstanbul'da yaşıyorum ama her daim çok sıkış sıkış trafiğe girmiyorum. Ancak ara ara gazlıyorum tabii ki. Bazen de trafiğe takılıyorum. Ayrıca yokuşların bol olduğu bir semtteyim. Şehir içinde ortalama 7.5 lt civarı yakıyorum diyebilirim. Performansını çok beğeniyorum. Araç sport moda alındığında karakteri bir hayli değişiyor. 0-100km arasını ortalama 8 saniyede alıyor. Yol tutuşu 4x4'ün de etkisiyle gerçekten çok çok iyi. Konfor da tatmin edici bir seviyede ama ben konforuyla ön plana çıkmış sedan otomobillere pek binmedim. O yüzden konfor konusunda çok bir şey diyemeyeceğim. Aracın en zayıf noktası içerideki plastik maddenin kalitesi. Hemen her yer sert plastik ama bu da beni pek rahatsız etmiyor. Konsolun konumlandırılması ve 10.5' lik Android işletim sistemli multimedya ekranı çok iyi, bu malzemenin kalite düşüklüğünü biraz ört bas ediyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve bt
İstanbul'da yaşıyorum ama her daim çok sıkış sıkış trafiğe girmiyorum. Ancak ara ara gazlıyorum tabii ki. Bazen de trafiğe takılıyorum. Ayrıca yokuşların bol olduğu bir semtteyim. Şehir içinde ortalama 7.5 lt civarı yakıyorum diyebilirim. Performansını çok beğeniyorum. Araç sport moda alındığında karakteri bir hayli değişiyor. 0-100km arasını ortalama 8 saniyede alıyor. Yol tutuşu 4x4'ün de etkisiyle gerçekten çok çok iyi. Konfor da tatmin edici bir seviyede ama ben konforuyla ön plana çıkmış sedan otomobillere pek binmedim. O yüzden konfor konusunda çok bir şey diyemeyeceğim. Aracın en zayıf noktası içerideki plastik maddenin kalitesi. Hemen her yer sert plastik ama bu da beni pek rahatsız etmiyor. Konsolun konumlandırılması ve 10.5' lik Android işletim sistemli multimedya ekranı çok iyi, bu malzemenin kalite düşüklüğünü biraz ört bas ediyor.

Test şart oldu :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: yldrm ve Porsche
Suzuki'ye 88 kere mail atıp test aracı talebinde bulunduk, Doğan'ı araya soktuk; ne yaptıysak markadan geri dönüş alamadık. Sonra gittik, forumda test edebileceğimiz GTI'lar Evo'lar cirit atarken, bir takipçimizin Vitara'sını çektik:

otoparkcom-suzuki-vitara.jpg

İşte bu kadar markadan saymıyoruz Suzuki'yi :)
 
Selamlar arkadaşlar,
Ben de birçoğunuz gibi bu sitenin belli bir süredir takipçisiyim. Ancak anlamadığım o ki site yönetimi neden Suzuki'yi hâlâ Türkiye pazarında bulunan ve halka hitap eden bir otomobil markası olarak görmüyor acaba? Evet, markanın Türkiye'deki durumu yıllardır bir türlü net olamadı. Ama açıkçası şimdilerde işler değişiyor. Bu başlığı açmama neden olan durum, Ana sayfadaki "en iyi kompakt SUV" anketinde Suzuki Vitara'yı görememiş olmam. Ben üç aydır Vitara S kullanıcısıyım. Yeni Vitara Mayıs ayında Türkiye'de satılmaya başlandı ve Mayıs-Ekim arasında 1700 adet satış gerçekleştirdi. Bu uzun süredir pazar payı oldukça dar bir markanın yeni bir modeli için oldukça iyi bir miktar. Örneğin ankette yer alan Peugeot 3008 Ocak-Ekim arasında yalnızca 370 adet satış yapmıştır. Vitara S'den önce beş yıldır da Grand Vitara kullanıcısı olarak diyeceğim o ki, toplumda birçok insan, birçok konuya zaten önyargılı. Ama otomobil tanıtımını tutkuyla yapanların bu önyargıya sahip olmamaları gerekir. Ayrıca imkânı olanın Vitara S'i bir denemesini tavsiye ediyorum. İç malzeme kalitesi dışında bana kalırsa mükemmel bir makine. Üstelik öyle yalnızca "yüksek otomobil" değil kendisi. Diferansiyel Kilidi'ne dâhi sahip gerçek bir 4x4'tür. Kaldı ki firmanın bu alandaki geçmişini bilen zaten bilir. Neyse amacım markayı övmek değildi. Bu siteyi yönetenlerin bir önyargıya sahip olmalarını doğru bulmadığımı belirtmek istemiştim, hepsi bu.

Ayrıca 3008 in kasa değiştireceği belliydi ve bahsettiğiniz dönemde satışların düşük olmasının başlıca sebebi buydu. yeni kasa 3008 de çıkalı tam 1 ay oldu ve satış rakamları 1000 adet barajında şuanda.
 
Suzuki'ye 88 kere mail atıp test aracı talebinde bulunduk, Doğan'ı araya soktuk; ne yaptıysak markadan geri dönüş alamadık. Sonra gittik, forumda test edebileceğimiz GTI'lar Evo'lar cirit atarken, bir takipçimizin Vitara'sını çektik:

Ekli dosyayı görüntüle 1777

İşte bu kadar markadan saymıyoruz Suzuki'yi :)


Çünkü siz adamsınız :)))
 
  • Beğeni
Tepkiler: And ve bt
Ulaşılabilir araçların testi çok daha önemli. Görevlilerin anlattıklarına aldanıp insanların birikimini yanlış araca yatırması kaçınılmaz son malesef ülkemizde genellikle :/
O saydığı araçların çoğunu testini izlemekten öteye geçemeyeceğiz çünkü.
 
Son düzenleme:
Suzuki'ye 88 kere mail atıp test aracı talebinde bulunduk, Doğan'ı araya soktuk; ne yaptıysak markadan geri dönüş alamadık. Sonra gittik, forumda test edebileceğimiz GTI'lar Evo'lar cirit atarken, bir takipçimizin Vitara'sını çektik:

Ekli dosyayı görüntüle 1777

İşte bu kadar markadan saymıyoruz Suzuki'yi :)

And reis ....you are man...[emoji41](az ingilizcemle oldumu bilmiyom)


Tapatalk kullanarak Allahın izniyle mesaj yolladı...
 
  • Beğeni
Tepkiler: cingoz debriyaj
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...