Palio Sporting 1.6 16v 120Hp

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan WoXeD
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kesinlikle özel, trafikte sürekli göremeyeceğimiz bir araba. İşte bunu seviyorum! Uzun ömürlü sürüşler diliyorum. Arabanız cidden çok güzel :) Bu arada ben trim seslerinden memnuniyetsizim. Renault her yere plastik parça yerleştirmiş, slikon sprey kurtarmıyor. Neler yapabilirim bu durumda? Siz yalıtım dışında ne uyguladınız?
 
Son düzenleme:
Kesinlikle özel, trafikte sürekli göremeyeceğimiz bir araba. İşte bunu seviyorum! Uzun ömürlü sürüşler diliyorum. Arabanız cidden çok güzel :) Bu arada ben trim seslerinden memnuniyetsizim. Renault her yere plastik parça yerleştirmiş, slikon sprey kurtarmıyor. Neler yapabilirim bu durumda? Siz yalıtım dışında ne uyguladınız?

tıkırtılar genelde hacimli yerlerden geliyor.kapı içleri mesela. bunların içlerini orta yoğunlukta prizma ses izolasyon süngerleri ile doldurduk. kapı döşemelerinin iç kısımlarına yapıitırıp kapılara sabitledik. arabanın içine yatıp ön göğüsün elim girdiği yerlerinide bu malzeme ile doldurdum :) yanmaya sıcağa dayanıklı bir malzeme zaten. Arka pandizotun temas noktalarını, ön kapı içlerini, torpido ve öndeki ufak tefek saklama gözelerinin içini kadife folyo diye aratıp bulacağınız,yeni araçlarda dokundukça dokunmak istediğimiz 3m kaplama ile kapladım.bagajın iç kısımlarında stopların arkası alt kısmı vs komple prizma sünger ile dolduruldu. bilmeyen birisi kapıyı kapattığında şaşırıyor. aşırı tok lup diye ses geliyor çünkü ehuehe :) bunların dışında green in pamuk hava filtresi ve silencerli bi egzosumuz var. çok ıvır zıvır doldurmayı sevmiyorum. ledler vsvs o tarz şeylerden hoşlanmıyorum. olabildiğince sade ve işlevsel seviyorum :)
 
tıkırtılar genelde hacimli yerlerden geliyor.kapı içleri mesela. bunların içlerini orta yoğunlukta prizma ses izolasyon süngerleri ile doldurduk. kapı döşemelerinin iç kısımlarına yapıitırıp kapılara sabitledik. arabanın içine yatıp ön göğüsün elim girdiği yerlerinide bu malzeme ile doldurdum :) yanmaya sıcağa dayanıklı bir malzeme zaten. Arka pandizotun temas noktalarını, ön kapı içlerini, torpido ve öndeki ufak tefek saklama gözelerinin içini kadife folyo diye aratıp bulacağınız,yeni araçlarda dokundukça dokunmak istediğimiz 3m kaplama ile kapladım.bagajın iç kısımlarında stopların arkası alt kısmı vs komple prizma sünger ile dolduruldu. bilmeyen birisi kapıyı kapattığında şaşırıyor. aşırı tok lup diye ses geliyor çünkü ehuehe :) bunların dışında green in pamuk hava filtresi ve silencerli bi egzosumuz var. çok ıvır zıvır doldurmayı sevmiyorum. ledler vsvs o tarz şeylerden hoşlanmıyorum. olabildiğince sade ve işlevsel seviyorum :)

Güzel ve açıklayıcı anlatımınızdan dolayı size teşekkür ederim. :) Aracımı revize etmek için kaporta ve boyaya sokacağım, bu esnada yalıtım işini anlattığınız şekilde yapmak istiyorum. Stüdyo'da kullanılan malzemeler gördüğüm kadarıyla malzemelerin çoğu. Torpido içerisine kaydırmaz plastik koyuyordum mesela, içinde bir şey olunca tıkırtı yapmasın diye ama pek fayda etmiyordu. Kapılarımdan çok ses geliyor, pandizonttan da aynı zamanda çok ses geliyor. El becerim var aslında bu işleri yapmak için fakat uygun bir alana sahip değilim şuan. Dediğiniz malzemeleri internet üzerinden ya da gidip yalıtım malzemeleri satan bir dükkandan alacağım yinede :) Kesinlikle ben de işlevsel olmasından yanayım, güzel bir takım elbise altına giyilen sade bir ayakkabı gibi görüyorum arabayı. Sadelik ve şıklık. ;):)
 
  • Beğeni
Tepkiler: EmreKRC
Aracınız çok güzel. İyi günlerde binmeniz dileğiyle. Sanırım ülkemizdeki birçoğu sporting ralli starter pack olarak vatani görevlerini sürdürüyorlar. Umarım ömürlük olur sizinle...
 
  • Beğeni
Tepkiler: HAKANBURSA
Maşallah çok özel ve dipdiri bir otomobil. Rengine bayıldım, sadece ön gündüz ledleri biraz sırıtmış. Sparco jantlar çok daha güzel duruyor bu arada
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve EmreKRC
teşekkür ederim :) direksiyon 1 turdan çok azcık daha fazla dönüyor. 2. ist park videosundan bakabileceğin gibi nerdeyse 90 derece çevirerek 7. virajı dönüyor hehehe :) sokak aralarında sinyali çoğu zaman ben kapatıyorum. önlerde coil over var.eibach yay ile. arkalarda sadece eibach yay var. çok alçaltmasada biraz daha sert. ayrıca ön kulelerde gergi var195*50*15 nokian lastiklerle gokart gibi giriyor virajlara hehe. önlere coil takınca biraz daha konforlu oldu ama... iyi bir tutuş yakalarsa gpsten bakan uygulamaya göre bugüne kadar yakaladığım en iyi değer 9.4sn 0-100de :)



Merhabalar acaba eibach yayı nereden temin ettiniz. İnternetten araştırmalarıma göre palio için bulamadım.