Passat Rezaleti

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
"VW PİŞMANLIKTIR" gibi yorumları anlamıyorum
Bu bence yanlış bi düşünce sıfır mercedes bile bozulabiliyorki hemen bi olayda araca çamur atmak çok yanlış vw grubunun çoğu araçtaki başarısı aşikar. Bir aracın bu tip elektronik hata vermesi imkansız diye bir mantık da yok bir kullanıcı Citroën bozuldu demiş ozaman "Citroën pişmanlık" mı diyelim eğer aracı beğenmiyor ise tercihin ama çamur at izi kalsın mantığı olmamalı
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mertcan ve Porsche
"VW PİŞMANLIKTIR" gibi yorumları anlamıyorum
Bu bence yanlış bi düşünce sıfır mercedes bile bozulabiliyorki hemen bi olayda araca çamur atmak çok yanlış vw grubunun çoğu araçtaki başarısı aşikar. Bir aracın bu tip elektronik hata vermesi imkansız diye bir mantık da yok bir kullanıcı Citroën bozuldu demiş ozaman "Citroën pişmanlık" mı diyelim eğer aracı beğenmiyor ise tercihin ama çamur at izi kalsın mantığı olmamalı

Ön Yargı Değil Kesinlikle Yanlış Olmasın , Genelde VW Grubunda Arızalar Fazlalaştığı İçin Konuşuyorum Ve Doğuş Otomotiv Bir Çok Arabanın Getirisini Yapıyor , Ama Nedendir Daha Ben Bile Çözemedim Genelde Arızalar İhmalkarlıklar Hep VW Bulunuyor , Aslında Meselede Bu , Kesinlikle Çamur Atma Yada Ön Yargı Değil. En Basitinden Bkz ;
 
Mekanik candır diyorsunuzda arabadaki sıkıntıyı ekran direkmen sana söylüyor. Atıyorum fren arızası var sen anladıktan sonra zaten Allah rahmet eylesin.
 
Ön Yargı Değil Kesinlikle Yanlış Olmasın , Genelde VW Grubunda Arızalar Fazlalaştığı İçin Konuşuyorum Ve Doğuş Otomotiv Bir Çok Arabanın Getirisini Yapıyor , Ama Nedendir Daha Ben Bile Çözemedim Genelde Arızalar İhmalkarlıklar Hep VW Bulunuyor , Aslında Meselede Bu , Kesinlikle Çamur Atma Yada Ön Yargı Değil. En Basitinden Bkz ;
Fazla otomobil satılırsa arza olasılığıda daha fazla olabilir. Tam tersine az otomobil satılırsada daha az arza olabilir. Bu bir tolerans değil tabi ama olasılık diye bir şey var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve ESEB19
Ön Yargı Değil Kesinlikle Yanlış Olmasın , Genelde VW Grubunda Arızalar Fazlalaştığı İçin Konuşuyorum Ve Doğuş Otomotiv Bir Çok Arabanın Getirisini Yapıyor , Ama Nedendir Daha Ben Bile Çözemedim Genelde Arızalar İhmalkarlıklar Hep VW Bulunuyor , Aslında Meselede Bu , Kesinlikle Çamur Atma Yada Ön Yargı Değil. En Basitinden Bkz ;
Arkadaşlar buradakine benzer şekilde 0 km araç aldığınızda lastik havalarına da mutlaka bakın. Çok fazla hava basılı şekilde teslim edebiliyorlar. (Markadan bağımsız bir uyarıdır.)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Yılda yaklaşık 90000 100000 vw araç satışından bahsediliyor seat skoda audi ile vag grubunun toplam satışı 150-200 bin civarıdır türkiyede. Bu sayıya göre en çok hata sorun çıkaran araçların vw olmasıda çok normal 200 k mazda toyota vs satışı olsa bu seferde onlar için çok sorunlu denenecek
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Yılda yaklaşık 90000 100000 vw araç satışından bahsediliyor seat skoda audi ile vag grubunun toplam satışı 150-200 bin civarıdır türkiyede. Bu sayıya göre en çok hata sorun çıkaran araçların vw olmasıda çok normal 200 k mazda toyota vs satışı olsa bu seferde onlar için çok sorunlu denenecek

Üretim ve araç satışında toyota ve vag dünya çapında birincilik yarışı veren iki marka o yüzden çok normal dediğiniz şeyleri toyotadanda duymamız gerekirdi.
 
Toyotanın m/m şanzımanı dsg den daha sıkıntılı mesela @petrich 1 ay arkadaşın aurisini kullanmıştım d4d m/m araç istanbulda yokuşta dur kalktan baskı balata yedi 1500 lira masraf çıkardı bendeyken oldu çocuk yaptırmamı kabul etmedi mahcup olmuştum
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Sırf bir araba da olan sorundan dolayı markayı suçlamak yanlış bence kaldı ki bu tür sorunlar ford,renault,opel,peugeot hepsinde oluyor.Benim genel sitemim otomobil sektörüne arkadaş bu kadar donanımı mekanik olarak çalıştırılabilir zamanında citroen'in eski modellerinde görüyoruz bütün donanımlar hidrolik ile hallediliyor kaldı ki günümüz deki çoğu arabadan daha donanımlılar. En azından hayati özellikleri böyle yap direksiyon,yürüyen vb...150-160 ile gidiyorsun çat elektronik uyarı bilmem ne.Modern otomobilleri gözümde kullanmayı şart kılan tek şey güvenlik unsuru sonuçta ne kadar yapay olsalar da hepsin de güvenliğe ciddi bir yatırım oluyor ve iyi işler başarabiliyorlar.Bir e36 ile patlamak var bir de f30'la...
 
İnsan tabii ki bu kadar pahalı bir aracın böyle arızalar vermesine çok üzülüp sinirlenebiliyor ama bunun markayla alakası yok beyler. Ben ford araçlarını severim ama sıfır aldığım manuel focusumun da baskı balatası fabrikasyon arızalıydı mesela. Garantiden değişim yaptılar oldu bitti. Yani gidip milyon lira verip s serisi bir mercedes alsanız aynısı başınıza gelebilir ki daha geçenlerde mercedes alıp bayiinin önünde yakmaya çalışan müşterinin haberi vardı. Bmw alıp balyozla sokakta aracını parçalayan müşteri vardı. Yani olayı vag, ford, toyota, mercedes, bmw, opel vs. olaylarına getirip, şu daha sağlam bu daha bozuk gibi göstermek pek mantıklı değil. Olur böyle şeyler, Allah kimsenin aracının başına böyle sıkıntılar vermesin inşaallah deyip geçmek lazım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve And
kısmet işi birazda. Önemli olan üretici yada distribitörün tüketiciyi mağdur etmemesidir. Gönül alınırsa sorunlarda unutulur
 
İnsan tabii ki bu kadar pahalı bir aracın böyle arızalar vermesine çok üzülüp sinirlenebiliyor ama bunun markayla alakası yok beyler. Ben ford araçlarını severim ama sıfır aldığım manuel focusumun da baskı balatası fabrikasyon arızalıydı mesela. Garantiden değişim yaptılar oldu bitti. Yani gidip milyon lira verip s serisi bir mercedes alsanız aynısı başınıza gelebilir ki daha geçenlerde mercedes alıp bayiinin önünde yakmaya çalışan müşterinin haberi vardı. Bmw alıp balyozla sokakta aracını parçalayan müşteri vardı. Yani olayı vag, ford, toyota, mercedes, bmw, opel vs. olaylarına getirip, şu daha sağlam bu daha bozuk gibi göstermek pek mantıklı değil. Olur böyle şeyler, Allah kimsenin aracının başına böyle sıkıntılar vermesin inşaallah deyip geçmek lazım.
Kardeş güzel diyorsun da, satış sonrasında markalar arasında ciddi fark oluyor. Özellikle Alman ve Fransız markaların ayıplı mal sabıkaları çok yüksek malum. Kaldı ki bizzat biz Hem Ford'da, hem Opel'de yaşadık. Çok sorunlu vag grubundan da araç var, o sorunsuz çıktı. Şans kısmına tamam. Ama Ford'da sorunumuzu bir şekilde çözdük, Opel elimizde patladı.
Günümüzde kötü araç üreten firma kalmadı gibi. Bu yüzden açıkçası benim araç alımındaki kriterim aracın özelliklerinden ziyade satış sonrası müşteri memnuniyeti ve bakım maliyetleri olur.
 
Kardeş güzel diyorsun da, satış sonrasında markalar arasında ciddi fark oluyor. Özellikle Alman ve Fransız markaların ayıplı mal sabıkaları çok yüksek malum. Kaldı ki bizzat biz Hem Ford'da, hem Opel'de yaşadık. Çok sorunlu vag grubundan da araç var, o sorunsuz çıktı. Şans kısmına tamam. Ama Ford'da sorunumuzu bir şekilde çözdük, Opel elimizde patladı.
Günümüzde kötü araç üreten firma kalmadı gibi. Bu yüzden açıkçası benim araç alımındaki kriterim aracın özelliklerinden ziyade satış sonrası müşteri memnuniyeti ve bakım maliyetleri olur.
Zaten satis sonrasi hizmet mevzusu otomobil sektorunu bile asan her daim var olan, kendini maalesef guncel tutmayi basarabilmis buyuk bir sorun. Satis sonrasi hizmet mevzusunda musteriyi magdur eden hic bir marka, kurum, kurulus hakli olamaz hocam o konuda haklisin. Ben tek belirtmek istedigim; passat'ta boyle bir sorun oldu diye vw'i les konumuna yahut diger araclardan daha az dayanikli konumuna dusurmek yanlis. Zira soyledigim gibi cok markanin modelinde boyle sorunlar yasanabiliyor. Biri digerinden daha curuk demek cok iddiali bir laf oluyor. Ama satis sonrasi hizmet mevzusunda kesinlikle haklisin. O konunun tavizi olamaz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve bt
Zaten satis sonrasi hizmet mevzusu otomobil sektorunu bile asan her daim var olan, kendini maalesef guncel tutmayi basarabilmis buyuk bir sorun. Satis sonrasi hizmet mevzusunda musteriyi magdur eden hic bir marka, kurum, kurulus hakli olamaz hocam o konuda haklisin. Ben tek belirtmek istedigim; passat'ta boyle bir sorun oldu diye vw'i les konumuna yahut diger araclardan daha az dayanikli konumuna dusurmek yanlis. Zira soyledigim gibi cok markanin modelinde boyle sorunlar yasanabiliyor. Biri digerinden daha curuk demek cok iddiali bir laf oluyor. Ama satis sonrasi hizmet mevzusunda kesinlikle haklisin. O konunun tavizi olamaz.
Tam olarak o sebepten bu başlıktaki Passat ve Golf'lerin akıbetini öğrenmek lazım. Bu kullancılar mağdur olduysa, Vag'dan ziyade Volkswagen Türkiye'ye laf etmek için haklı bir sebep olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...