Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport | TEST

anlıyorum. yazı dilin de bence gayet başarılı. naçizane yorumumdur :)
Dün ilk kez değil ancak kendi arabamla ilk kez pistteydim. Sevgili Muhip ile de çetin geçen tatlı bir kapışmamız oldu:) Kendisi ona yol vermediğimi sanıp biraz sinirlenmiş (biz de o esnada taciz edildiğimizi düşünüyorduk) ancak pist çıkışı bence tatlıya bağladık. İstemeden bir kusurum olduysa tabi ki affola.
Bu ilk deneyimim ile ayrı bir başlık altına arabam ve pist bana neler yaşattı anlatmayı düşünüyorum. İşte orada neler eksikti bu konuyla ilintili olarak daha net anlatmış olabileceğim umarım :)
ğağağağağğa :D @muhip :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard ve Mt.Akina
208 gti by ps in bu kadar iyi olduğu ilk kez everyday driver kanalının incelemesi ile anlamıştım.

Sinan da gerçekten hem hakkını vermiş, hem de döte döt demiş. Çok güzel test olmuş.

Yalnız ön frenler 4 kaliperli ama brembo değil sanırım. Avrupa versiyonlarında direkt brembo var.

Pist burada da çok konuşulmuş. Cumartesi günü de aynı pazar günü gibi çok kalabalıktı. Her seans 40 araçtı, inanolmaz bir kalabalık. O sebeple open pit günü hariç (ki o da köpek gibi pahalı) istanbul parka zaman kasmak için çıkılmaz. Çünkü, biraz yavaşsan devamlı yol vermek durumundasın, hızlıysan ise trafiğe takılırsın.
Ama pist acayip güzel, acayip eğlenceli. O ilk virajda balkondan düşer gibi girip daha viraj bitmeden vitesi yükseltip, sonrasına bağladığında, 8. virajı hakkıyla tatlı gazla geçtiğinde, 11. virajı tam gaz geçmeyi becerdiğinde aldığın tatmin ve haz tarif edilemez seviyede.
En nihayetinde tr'de yaşıyoruz, elimizdeki araçlar ortada. O sebeple, kim olırsan ol piste yine de gel. Herkesin arabasında kilit olcak diye bir kaide yok sonuçta ;)
 
Abi ruhsattan bakıyorlar ben big turbo(golf gtd turbosu)+yazılım ile girsem 180-190 bg rahat kimse anlamaz :D

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Girenlerin de stok olduğunu sanmıyorum :D
Onun bir numarası vardır. Bir sürü yazılımlı araç giriyordur oraya neticede ruhsattaki değerin değil, reel değerin ne olduğu önemli değil mi ? Yani mantıken öyle olması gerek.
 
Onun bir numarası vardır. Bir sürü yazılımlı araç giriyordur oraya neticede ruhsattaki değerin değil, reel değerin ne olduğu önemli değil mi ? Yani mantıken öyle olması gerek.
Abi big turbo+yazılımda egr dpf üstünde kalırsa duman filan da yok kimse anlamaz ki :D Numarası yok abi ya yazılımı kimse anlamadığı için

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Abi big turbo+yazılımda egr dpf üstünde kalırsa duman filan da yok kimse anlamaz ki :D Numarası yok abi ya yazılımı kimse anlamadığı için

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ne bileyim bana ilginç geldi. Mesela ruhsatta emsal güce sahip araçlarla aynı anda piste girsem ama aracım yazılımlı olsa istemezdim açıkçası. Benim aracımla hemen hemen aynı güce sahip otomobillerle gireyim ki sürüş sekteye uğramasın. Daha güçsüz otomobiller hızını kesip duracaktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Beyler şöyle söyliyim orada en çok cliolu kardeşlerime üzüldüm. Ne güzel genç arkadaşlarımız takdir etmesem de megachips(gerçi dizelde fena değildir mehmet bey) yazılımlarını yaptırmış panjurlarına megachips stikerlarını yapıştırmışlar. Ulan hiç acımadılar ya bam bam çocuklar perişan oldu. Sanki biz farklıydık:(
 
Beyler şöyle söyliyim orada en çok cliolu kardeşlerime üzüldüm. Ne güzel genç arkadaşlarımız takdir etmesem de megachips(gerçi dizelde fena değildir mehmet bey) yazılımlarını yaptırmış panjurlarına megachips stikerlarını yapıştırmışlar. Ulan hiç acımadılar ya bam bam çocuklar perişan oldu. Sanki biz farklıydık:(
Türkiye genelinde ve İstanbul dahil İstanbul'a yakın illerde insanların gazlayabileceği bu tarz pistlerin çoğaltılması gerek bence. Türkiye'nin dört bir yanından gazlamaya gelen herkes İstanbul Park'ı kullanıyor. Araç yükü bölünse bu kadar büyük kargaşa ve mağduriyet çıkmazdı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Renard
Türkiye genelinde ve İstanbul dahil İstanbul'a yakın illerde insanların gazlayabileceği bu tarz pistlerin çoğaltılması gerek bence. Türkiye'nin dört bir yanından gazlamaya gelen herkes İstanbul Park'ı kullanıyor. Araç yükü bölünse bu kadar büyük kargaşa ve mağduriyet çıkmazdı.
İstanbul Park özelliğini koruyamadılar ne yazık ki. Oysaki imkan olsa her şehirde veya bölgede pist olsa, o bölge birincilerinin girebildiği bir pist olsa daha farklı olabilirdi. Tabi bu sefer de herkesin piste girmesi mümkün olmayacaktı ki bu da haksızlığa yol açar. Dediğim en azından turnuva tarzında birşey olsa daha zevkli bir hal alabilirdi pist günleri.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk