Peugeot 301 1.6 HDI ile düşünceleriniz ve merak ettikleriniz..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

erdemdogan45

Asfalt Kurutucu
13
27
Arkadaşlar öncelikle hepinize merhabalar bu forumdaki ilk açtığım konu.
Aracımı yaklaşık 6 aydır kullanıyorum ve soracağınız birçok soruyu cevaplayabileceğimi sanıyorum.
Ancak benimde sizden istediğim bir şey var :)
Sizin bu araç üzerinizdeki ilk izlenimleriniz veya kullandıysanız detaylı izlenimleriniz bunları merak ediyorum.
Ve gelelim en önemli konuya bu araç B segmenti olmayı hak ediyor mu ediyorsa neden?
Herkese iyi forumlar şimdiden teşekkürler :)
 
14 yaşındaydım o zaman acemiyim tabi pek birşey bilmiyorum, dayım al sür dedi kaldıramadım aracı debriyajı çok yukarıda kavrıyordu. Şimdi olsa hiç sıkıntı çekmem ama acemi adamı trafikte zorlar o debriyaj. Ayrıca şirket aracıydı bu dediğim dayım kullanıyordu tek hatırladığım kalas gibi ama az yakıyor demişti. :)
Ayrıca diz mesafesi ve bagajı aşırı genişti. Belkide segmentinin en iyisi olabilir.

Accent Blue' nun da B segmenti olduğunu düşünürsek evet segmentini kesinlikle hakediyor.
 
Son düzenleme:
Şirket aracı değilde ailenin binmesi için boş paketleri katlanılacak gibi değil bence.Arka diz mesafesi ve bagajı bazı c sınıflarından bile geniş. Diğer paketlerini bilmiyorum ama active paketindeki ses sistemi sanki ses sistemi varmış gibi(bassları çok güzel :) )
Cam açma tuşlarının vitesin yanında konumlandırılması ve vites yollarının aşırı uzun olması ise benim o araçta takıntılı olduğum ve beğenmediğim yanları :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: erdemdogan45
14 yaşındaydım o zaman acemiyim tabi pek birşey bilmiyorum, dayım al sür dedi kaldıramadım aracı debriyajı çok yukarıda kavrıyordu. Şimdi olsa hiç sıkıntı çekmem ama acemi adamı trafikte zorlar o debriyaj. Ayrıca şirket aracıydı bu dediğim dayım kullanıyordu tek hatırladığım kalas gibi ama az yakıyor demişti. :)
Ayrıca diz mesafesi ve bagajı aşırı genişti. Belkide segmentinin en iyisi olabilir.

Accent Blue' nun da B segmenti olduğunu düşünürsek evet segmentini kesinlikle hakediyor.
Evet Samet haklısın çok yukarıda kavrıyor görüşlerin için teşekkür ederim
 
  • Beğeni
Tepkiler: Samed M.
Şirket aracı değilde ailenin binmesi için boş paketleri katlanılacak gibi değil bence.Arka diz mesafesi ve bagajı bazı c sınıflarından bile geniş. Diğer paketlerini bilmiyorum ama active paketindeki ses sistemi sanki ses sistemi varmış gibi(bassları çok güzel :) )
Cam açma tuşlarının vitesin yanında konumlandırılması ve vites yollarının aşırı uzun olması ise benim o araçta takıntılı olduğum ve beğenmediğim yanları :)
İnsan bir süre sonra alışıyor tuşlara normalde kapıda olan tuşlar garip geliyor ama evet saçma bir yere konumlandırılmış
 
aile arabası deniliyo ama arabada güvenlik 0. arkadaşımda vardı durur haldeyken arkadan kamyon çarptı spin atıp önünü de başka bi arabaya vurdu araba perte çıktı araç ayrıca airbag bile açılmadı. yanlış anlamayın arabanızı kötülemek için söylemiyorum allah kaza bela vermesin ama çokta güvenmeyin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: erdemdogan45
aile arabası deniliyo ama arabada güvenlik 0. arkadaşımda vardı durur haldeyken arkadan kamyon çarptı spin atıp önünü de başka bi arabaya vurdu araba perte çıktı araç ayrıca airbag bile açılmadı. yanlış anlamayın arabanızı kötülemek için söylemiyorum allah kaza bela vermesin ama çokta güvenmeyin.
Anlıyorum. Güvenlik konusunu farkındayım ama çarpan şey kamyon olduğu için perte çıkması gayet normal. Şasesi sağlam geliyor ancak saç çok ince bu da güvenlik konusunda sıkıntılar yaşatıyor.. Allah hiç kimseye kaza bela vermesin inşallah :)
 
Egea'nın rakibi olarak gördüğüm bir araba. Sürüş deneyimim olmadı ancak seyahat etmiştim, konforu ortalamaydı ne iyi ne kötü olarak aklımda kalmış, araba hangi donanımdı bilmiyorum. Şahsen hemen hemen her şeyi aynı olan C-Elysee'in görünüşünü daha çok beğeniyorum.
 
Son düzenleme:
Egea'nın rakibi olarak gördüğüm bir araba. Sürüş deneyimim olmadı ancak seyahat etmiştim, konforu ortalamaydı ne iyi ne kötü olarak aklımda kalmış, araba hangi donanımdı bilmiyorum. Şahsen hemen hemen her şeyi aynı olan C-Elysee'in görünüşünü daha çok beğeniyorum.
301 veya C-Elysee inanın ki paket farkında konfor o kadar değişiyor ki bende 2008 Trend focus vardı. Ondan daha konforlu ve zevkli bir araba gibi geliyor.. Tabiki kişiden kişiye değişir
 
Ben kullanmadım ama hem showroom'da, hem de dışarda park halinde binip inceledim. O yüzden sürüşü hakkında yorum yapamam. İç mekan çok genişti. Vites yolları hiç hoşuma gitmemişti. Bir de direksiyonda hatırladığım kadarıyla derinlik ayarı yoktu. Cam kumandalarının yeri de efsaneydi =). Kozmetik açıdan güzel gözükmesine rağmen iç mekan kalitesi genel olarak vasattı. Ekonomik olması ve genişliği bu arabanın en iyi tarafları. Fiyatlarını hiç bilmiyorum, eğer yakınsa Egea, Seat Toledo filan tercihim olur. Ama Renault Symbol ile kıyasla derseniz kesinlikle 301 derim. Broadway'ini satıp ayağını yerden kesecek 0km ekonomik araç alacak emekliler için filan da iyi alternatif olabilir :) Lada'ya, Tata'ya, Chery'ye, Geely'ye saçma paralar gömmek yerine bu arabayı almak kesinlikle daha akıllıca. Özetle, beklentilere göre alınabilir bir araba.
 
  • Beğeni
Tepkiler: erdemdogan45
Peder beye yaklaşık bir sene önce şirket aracı olarak tahsis edilen araç. 301 i tanımlayacak kelime ''EKSİK'' ama kötü anlamda değil. Eğer güzel bir makyajdan geçerse başlıca İç mekan kalitesinin yükseltilmesi , yalıtımın artırılması gibi etkenler düzeltilirse bence C segmenti bir sedandan aşağı kalmaz. Çoğu C segmentinde o kadar geniş bir iç hacim ve bagaj bulamazsınız. Motora gelecek olursak eh işte 1.6 dizel gibi yürüyor ama tork kendini hissettiriyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: erdemdogan45
Ben kullanmadım ama hem showroom'da, hem de dışarda park halinde binip inceledim. O yüzden sürüşü hakkında yorum yapamam. İç mekan çok genişti. Vites yolları hiç hoşuma gitmemişti. Bir de direksiyonda hatırladığım kadarıyla derinlik ayarı yoktu. Cam kumandalarının yeri de efsaneydi =). Kozmetik açıdan güzel gözükmesine rağmen iç mekan kalitesi genel olarak vasattı. Ekonomik olması ve genişliği bu arabanın en iyi tarafları. Fiyatlarını hiç bilmiyorum, eğer yakınsa Egea, Seat Toledo filan tercihim olur. Ama Renault Symbol ile kıyasla derseniz kesinlikle 301 derim. Broadway'ini satıp ayağını yerden kesecek 0km ekonomik araç alacak emekliler için filan da iyi alternatif olabilir :) Lada'ya, Tata'ya, Chery'ye, Geely'ye saçma paralar gömmek yerine bu arabayı almak kesinlikle daha akıllıca. Özetle, beklentilere göre alınabilir bir araba.
Maliyetten kaçma kaygılarından dolayı yapılmış bir kaç şey var cam açma gibi ancak iç mekandaki malzemeler gayet tok gayet iyi oturtturulmuş yerlerine benim görüşüm kendi aracım diye demiyorum :) ama gerçekten C segmentinden tek eksiği biraz makyaj mesela kapılarda hiç elektrik yok kapılara elektrik verilip kapılarda olsa kapı açma tuşları C segmenti olmaması çok garip olurdu Yorumların için çok teşekkürler
 
Peder beye yaklaşık bir sene önce şirket aracı olarak tahsis edilen araç. 301 i tanımlayacak kelime ''EKSİK'' ama kötü anlamda değil. Eğer güzel bir makyajdan geçerse başlıca İç mekan kalitesinin yükseltilmesi , yalıtımın artırılması gibi etkenler düzeltilirse bence C segmenti bir sedandan aşağı kalmaz. Çoğu C segmentinde o kadar geniş bir iç hacim ve bagaj bulamazsınız. Motora gelecek olursak eh işte 1.6 dizel gibi yürüyor ama tork kendini hissettiriyor.
Kesinlikle katılıyorum size. C segmentinin en geniş iç hacim olduğunu idda eden araba egea idi. Ki gözle bakarak bile anlaşılacak bişey var ki her türlü daha geniş. Hatta bizde bir C180 var inanın daha geniş iç hacmi
 
  • Beğeni
Tepkiler: VONALI MURAT
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...