Fransız otomobil üreticisi Peugeot, marka kimliğini yeniledi. Peugeot yaptığı açıklamada yeni logosunu ve showroom konseptini tanıttı.
PSA ve FCA ortaklığı ile kurulan Stellantis yeni otomotiv şirketi ile beraber markalar yeni atılımlarına başladı. Peugeot marka kimliğini yenilerken gerek dijital gerek fiziksel ortamda şirketin marka kimliğini yeniden belirleyecek. Yeni Peugeot logosu, şirketin tarihi boyunca taşıdığı 11’inci logo ile karşımıza çıktı. Yeni logo da oldukça minimalist ve zarif bir tasarıma kavuşurken ‘Peugeot aslanı’ çok daha etkileyici bir görünüme kavuşmuş. Logo da yine sade bir şekilde Peugeot yazısı mevcut.
Peugeot yeni marka kimliğine geçişi konusunda da oldukça hızlı davrandı. Fransız markanın resmi web sitesi, sosyal medya kanalları, showroom’lar ve pazarlama materyallerinde artık bu yeni logoyu göreceğiz. Yeni marka kimliği ile tabi ki araçların üstündeki...
Okumaya devam et...
Moderatör tarafında düzenlendi: