KAPALI Rahatsız Makina'yı satmak?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Renard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Renard

Panpa
1,534
38
Marka
BMW
Yaklaşık 1 senedir aklımı kurcalayan, kafamda gece gündüz projeler çizmeme sebep olan, satsam ne kazanırım ne kaybederim, satmasam ne kazanırım sorularına hem maddi hem de manevi yönden cevap aradığım bir sorudur.Her aşk birgün biter mi bilmem ama her makina-insan ilişkisi birgün bitmeye mahkumdur. Sevgili And'ın da dediği gibi "Büyülenmedik; ama fena halde sardık ve hep dahasını istedik" İşte bu ilişki tam da böyle birşey.Eksiklerini görüyor,biliyorsunuz ancak sarmaktan da kendinizi alamıyorsunuz. Bu ilişki zamanla bir uyuşturucuya dönüşüyor ve sizi kontrolü altına alıyor. Kurtulmanın ise iki yolu var: 1.Ya hastanelik olacaksınız ve tedavi ile kurtulacaksınız. 2. İsteyerek bu bağımlılığı yok edeceksiniz.

Henüz birşey alıp sattığım yok. Düşündüğüm aralık Eylül ve sonrası.Geçen sene de satıyordum hatta istediğim parayı da verdiler ben son gün vazgeçmiştim. Öncelikle hedefim aslında tabi ki ankette belirttiğim arabalar falan değil. Kafamda çok iyi birşey var. Ancak şuan alabilecek maddi şartları oluşturamadım. Bir süre daha bekleyeceğim. O gün geldiğinde de şartlar neyi işaret ediyorsa allahın izniyle onu satın alacağım. Bu süre zarfında para biriktirmeme yardımcı olacak, hedefime ulaşmamda bana eşlik edecek, beni öncelikle yakıt sonrasında da kullanım masrafları olarak çok üzmeyecek ve modifiye anlamında da önü açık bir araba düşünüyorum. Tüm bu kriterleri göz önüne aldığımda 75000-90000 tl bandında max 30000km'ye kadar kullanışmış iki araba ortaya çıkıyor. Ufak çapta bir proje arabası olacağı için şanzıman tork limiti,bakımı masrafı vs. bunlar ile uğraşmak istemiyorum. Dolayısıyla araba manuel olmalı. Çünkü araba alınınca bir süre denendikten sonra (motorda sorun var mı, herşey yolunda mı vs) modlanacak hatta downpipe komple sistem egzoz gibi işlemlere bile tabi tutulabilir. Tüm modifikasyonlar Cupra'da olduğu gibi yine işin ehli insanlara bırakılacak ve günün sonunda ortaya az yakan, günlük kullanıma da uygun hızlı bir dizel araba çıkacak. En azından hedefim ve ümidim bu.

Şimdi, bir an için kendinizi benim yerime koyun, kendi beklentilerinizi,yaşam koşullarınızı herşeyi bir kenara bırakın ve olaya benim gözümden bakmaya çalışın.

Yorumlarınızı ve anket katılımınızı bekliyorum. Benim yerimde olan insanlar ne yapardı bunu merak ediyorum.
 
Valla böyle bir araçtan sonra dizel olsun diyorsan anca 2.0 dizel iş görür diye düşünüyorum, yıllık çok fazla km yapmıyorsan üst segment turbo benzinli bir araç daha iyi olabilir. Yeni nesiller ayağına hakim olunca pek üzmüyor,1.6 dizellere göre de daha esnek motora, daha güzel sese ve daha iyi performansa sahipler.
 
Valla böyle bir araçtan sonra dizel olsun diyorsan anca 2.0 dizel iş görür diye düşünüyorum, yıllık çok fazla km yapmıyorsan üst segment turbo benzinli bir araç daha iyi olabilir. Yeni nesiller ayağına hakim olunca pek üzmüyor,1.6 dizellere göre de daha esnek motora, daha güzel sese ve daha iyi performansa sahipler.
bunu da düşündüm elbette ve seçeneklerimi de belirlemiştim ( astra 1.6t ve civic sport) ancak sonra dedim ki neden daha yavaş arabalara ortalama 1lt daha fazla yakıt yakarak bineyim? manasız bir alışveriş olacaktı benim açımdan.. lakin bu arabalar özel değil. yani özel frenleri,özel süspansiyon sistemleri,direksiyonu yok. işte sonrasında dizele döndüm.. 2.0 dizel a4ler var 110 120k arası ama ben max 90k düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur ve Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...