Rekor yeniden Type R'da

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Baskentli

Profesör
11 Eyl 2016
106
115
1,185
Ankara
nasıl böyle kanılara varılabiliyor aklım hasvalam almıyor. radical'den daha hızlı olamazmış. kime göre neye göre? teknoloji gelişiyor geliştikçe firmalar birbirinine üstünlük kurabiliyor. rekorları asfalta bağlamak bana çok mantıksız geldi.
Radical lemans arabasına benzer bi araba. Eğer siz road legal car ın lemans arabasını geçebileceğini düşünüyosanız benim düşüncem mantıksız gelir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: HAKANBURSA

Baskentli

Profesör
11 Eyl 2016
106
115
1,185
Ankara
legal ve illegal radical'lerin rekorları farklı.
İllegal olanına bu kadar yaklaşması sizin kafanızda soru işareti uyandırmıyormu? Sonuçta slick lastiklerle yere aşırı yakın bi arabaya road legal arabanın yaklaşmasının bi sebebide pistte yapılan düzeltmeler. Curblerinde bazıları değiştirildi. Onları kullanarak dönmeye çalışanlar sekiyodu curblerden mesela.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,282
45,923
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Aracın şasisi bir önceki kasaya göre %38 rijit hale getirilmiş. Yanlışım yoksa bir önceki kasanın arka süspansiyonu yarış tipi torsiyon çubuğuna sahipti ve yeni kasayla beraber çok noktalı tam bağımsız süspansiyona geçmiş. Rekoru kırarken her virajı bir önceki kasaya göre 10 kmh daha hızlı dönebilmiş.

Her zaman diyorum bağımsız süspansiyon candır, medeniyettir. Aracın en önemli yürür aksamlarımdan biridir. İster hothatch olsun ister binek, belli fiyat skalasında ve segmentte artık bu süspansiyon türünün standart olarak sunulması gerekiyor. Olmuyorsa da opsiyon koyun parası olan alsın.
 

Ali Karaer

Ali Karaer
Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
1,071
2,323
2,770
26
Nevşehir/2000 Evler
Marka
Aixam
Aracın şasisi bir önceki kasaya göre %38 rijit hale getirilmiş. Yanlışım yoksa bir önceki kasanın arka süspansiyonu yarış tipi torsiyon çubuğuna sahipti ve yeni kasayla beraber çok noktalı tam bağımsız süspansiyona geçmiş. Rekoru kırarken her virajı bir önceki kasaya göre 10 kmh daha hızlı dönebilmiş.

Her zaman diyorum bağımsız süspansiyon candır, medeniyettir. Aracın en önemli yürür aksamlarımdan biridir. İster hothatch olsun ister binek, belli fiyat skalasında ve segmentte artık bu süspansiyon türünün standart olarak sunulması gerekiyor. Olmuyorsa da opsiyon koyun parası olan alsın.
buna imza atarım abi bağımsız süspansiyon candır :)
 

alfhonso

Hakan BIÇAK
Eski İnfazcı, Yeni Eğitici
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,660
1
64,565
6,820
34
Denizli
Marka
Mercedes
Aracın şasisi bir önceki kasaya göre %38 rijit hale getirilmiş. Yanlışım yoksa bir önceki kasanın arka süspansiyonu yarış tipi torsiyon çubuğuna sahipti ve yeni kasayla beraber çok noktalı tam bağımsız süspansiyona geçmiş. Rekoru kırarken her virajı bir önceki kasaya göre 10 kmh daha hızlı dönebilmiş.

Her zaman diyorum bağımsız süspansiyon candır, medeniyettir. Aracın en önemli yürür aksamlarımdan biridir. İster hothatch olsun ister binek, belli fiyat skalasında ve segmentte artık bu süspansiyon türünün standart olarak sunulması gerekiyor. Olmuyorsa da opsiyon koyun parası olan alsın.

buna imza atarım abi bağımsız süspansiyon candır :)


honda candır :p
 

mgdedeoglu

Reis
7 Eyl 2016
3,232
9,855
5,320
36
Stuttgart
Aracın şasisi bir önceki kasaya göre %38 rijit hale getirilmiş. Yanlışım yoksa bir önceki kasanın arka süspansiyonu yarış tipi torsiyon çubuğuna sahipti ve yeni kasayla beraber çok noktalı tam bağımsız süspansiyona geçmiş. Rekoru kırarken her virajı bir önceki kasaya göre 10 kmh daha hızlı dönebilmiş.

Her zaman diyorum bağımsız süspansiyon candır, medeniyettir. Aracın en önemli yürür aksamlarımdan biridir. İster hothatch olsun ister binek, belli fiyat skalasında ve segmentte artık bu süspansiyon türünün standart olarak sunulması gerekiyor. Olmuyorsa da opsiyon koyun parası olan alsın.
Şu videoda anlattığı şey olmalı senin yazdığın.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,282
45,923
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Şu videoda anlattığı şey olmalı senin yazdığın.
Aynen aynen, aerodinamik geliştirmeyle beraber şasinin daha rijit olması gerekiyordu köşeleri daha net ve hızlı alabilmesi için. Tabii şasi rijitliğinde bir çok etken var olduğu gibi arka süspansiyon yapısı da direkt etkendir. İleride bu rekoru daha da geliştirmek için daha farklı tasarımlar, şasi dizaynı ve malzemeler ile birlikte awd sisteme geçmek de gerekebilir. Önden çeker araçlarla pist sürelerinde bir yere kadar rekor kırılabilir. O rekorun sonu geldiği zaman hothatch ligi bambaşka bir boyuta kayacak. İşte o zaman markalar ellerindeki tüm kozu oynayacaklar ve işler daha heyecanlı hale gelecek.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım