Fazla Söze gerek yok. Clubsport S'in rekoru kırıldı.
Radical lemans arabasına benzer bi araba. Eğer siz road legal car ın lemans arabasını geçebileceğini düşünüyosanız benim düşüncem mantıksız gelir.nasıl böyle kanılara varılabiliyor aklım hasvalam almıyor. radical'den daha hızlı olamazmış. kime göre neye göre? teknoloji gelişiyor geliştikçe firmalar birbirinine üstünlük kurabiliyor. rekorları asfalta bağlamak bana çok mantıksız geldi.
legal ve illegal radical'lerin rekorları farklı.Radical lemans arabasına benzer bi araba. Eğer siz road legal car ın lemans arabasını geçebileceğini düşünüyosanız benim düşüncem mantıksız gelir.
İllegal olanına bu kadar yaklaşması sizin kafanızda soru işareti uyandırmıyormu? Sonuçta slick lastiklerle yere aşırı yakın bi arabaya road legal arabanın yaklaşmasının bi sebebide pistte yapılan düzeltmeler. Curblerinde bazıları değiştirildi. Onları kullanarak dönmeye çalışanlar sekiyodu curblerden mesela.legal ve illegal radical'lerin rekorları farklı.
buna imza atarım abi bağımsız süspansiyon candırAracın şasisi bir önceki kasaya göre %38 rijit hale getirilmiş. Yanlışım yoksa bir önceki kasanın arka süspansiyonu yarış tipi torsiyon çubuğuna sahipti ve yeni kasayla beraber çok noktalı tam bağımsız süspansiyona geçmiş. Rekoru kırarken her virajı bir önceki kasaya göre 10 kmh daha hızlı dönebilmiş.
Her zaman diyorum bağımsız süspansiyon candır, medeniyettir. Aracın en önemli yürür aksamlarımdan biridir. İster hothatch olsun ister binek, belli fiyat skalasında ve segmentte artık bu süspansiyon türünün standart olarak sunulması gerekiyor. Olmuyorsa da opsiyon koyun parası olan alsın.
Aracın şasisi bir önceki kasaya göre %38 rijit hale getirilmiş. Yanlışım yoksa bir önceki kasanın arka süspansiyonu yarış tipi torsiyon çubuğuna sahipti ve yeni kasayla beraber çok noktalı tam bağımsız süspansiyona geçmiş. Rekoru kırarken her virajı bir önceki kasaya göre 10 kmh daha hızlı dönebilmiş.
Her zaman diyorum bağımsız süspansiyon candır, medeniyettir. Aracın en önemli yürür aksamlarımdan biridir. İster hothatch olsun ister binek, belli fiyat skalasında ve segmentte artık bu süspansiyon türünün standart olarak sunulması gerekiyor. Olmuyorsa da opsiyon koyun parası olan alsın.
buna imza atarım abi bağımsız süspansiyon candır![]()
Aracın şasisi bir önceki kasaya göre %38 rijit hale getirilmiş. Yanlışım yoksa bir önceki kasanın arka süspansiyonu yarış tipi torsiyon çubuğuna sahipti ve yeni kasayla beraber çok noktalı tam bağımsız süspansiyona geçmiş. Rekoru kırarken her virajı bir önceki kasaya göre 10 kmh daha hızlı dönebilmiş.
Her zaman diyorum bağımsız süspansiyon candır, medeniyettir. Aracın en önemli yürür aksamlarımdan biridir. İster hothatch olsun ister binek, belli fiyat skalasında ve segmentte artık bu süspansiyon türünün standart olarak sunulması gerekiyor. Olmuyorsa da opsiyon koyun parası olan alsın.
Aynen aynen, aerodinamik geliştirmeyle beraber şasinin daha rijit olması gerekiyordu köşeleri daha net ve hızlı alabilmesi için. Tabii şasi rijitliğinde bir çok etken var olduğu gibi arka süspansiyon yapısı da direkt etkendir. İleride bu rekoru daha da geliştirmek için daha farklı tasarımlar, şasi dizaynı ve malzemeler ile birlikte awd sisteme geçmek de gerekebilir. Önden çeker araçlarla pist sürelerinde bir yere kadar rekor kırılabilir. O rekorun sonu geldiği zaman hothatch ligi bambaşka bir boyuta kayacak. İşte o zaman markalar ellerindeki tüm kozu oynayacaklar ve işler daha heyecanlı hale gelecek.Şu videoda anlattığı şey olmalı senin yazdığın.