senin gibi birisini güldürebildiysem ne mutlu bana. Keşke her araba kullanan arabasını tanısa, en azından senden fazla.komiksiniz kendi aracım 1.7dti
senin gibi birisini güldürebildiysem ne mutlu bana. Keşke her araba kullanan arabasını tanısa, en azından senden fazla.komiksiniz kendi aracım 1.7dti
senin gibi birisini güldürebildiysem ne mutlu bana. Keşke her araba kullanan arabasını tanısa, en azından senden fazla.
Seviyen belli, çok uzatmayacam. Konu hakkında cahil ukelalığı olduğu çok açık ya da baltalamaya çalıştığın bir sıkıntın var. Zira daha stage 1 ile stage 2 arasındaki farkı bile bilmiyorsun. 200hp ye kadar çıkan bu aracı ustan öğretemediyse google hazretlerine sor.Kendi aracımda çok fazla oynadım yazın akfırata çok gittim Türkiyenin en iyi corsa ustası ve yazılımcısı ile iş birliği içindeyim daha beni tanımadan akşam 7de dükkan kapatan bi adamın benim hakkımda yorum yapmasıda komik
Seviyen belli, çok uzatmayacam. Konu hakkında cahil ukelalığı olduğu çok açık ya da baltalamaya çalıştığın bir sıkıntın var. Zira daha stage 1 ile stage 2 arasındaki farkı bile bilmiyorsun. 200hp ye kadar çıkan bu aracı ustan öğretemediyse google hazretlerine sor.
Kendi aracınla fazla oynamış olman yetmemiş sana bak bizim gibi onlarca araçla uğraşman lazım daha senin.
Not: "Akşam 7de dükkan kapatan bir insan" demenden amacın zaten ortaya çıkıyor, ama canım yazılımcının saati olmaz.
Hadi sana kendi aracınla başarılar.
Sen stage 1 ve stage 2 nedir biliyor musun ?Sadece yazılımlamı 200hplere kadar çıkıldığını sanıyorsunuz ahajajhaha iş dahada komiğe gidiyor ahahahaha
Kendi aracımda hybrid turbo ile 150 hp alabilidik keşke size yaptırsaydık yazılımı 250hp alırdık heralde
onu yaşına verdim ben mühim değil.@kerpetenemir dostum adamın işine "çok saçma" diyip, türkiyenin en iyi ustası ve yazılımcısı ile iş yaptığını, adamın kendi başlığınan altına yazıyosun. Bu yaptığın yakışık değil bil istedim.
@kerpetenemir dostum adamın işine "çok saçma" diyip, türkiyenin en iyi ustası ve yazılımcısı ile iş yaptığını, adamın kendi başlığınan altına yazıyosun. Bu yaptığın yakışık değil bil istedim.
Ne olursa olsunYakışık veya değil beni tanımadan corsa hakkındaki yorumuma aşağılayıcı bir tavırla cevap vermesi nasıl bir esnaf olduğunu ortaya koyuyor. Ben adamın işinede çok saçma demedim sadece 1.7dti için saçma dedim ve kendiside bana hemen sen bilmiyosun cahilsin falan dedi adam akıllı açıklasaydı deseydi biz özel bi teknik geliştirdik kendi özel yazılımımız var o değerleri alabiliyoruz deseydi saygı duyardım . Yukarıdada turboya ve yakıta müdahele ediyoruz demiş arkadaş , turbonun fazla basınç basması için yakıta müdahale edersin yani turboya bi müdahelede bulunmazsınız ,
Stage araca yaptığınız değişikliklere göre değişiyo sınıflandırılması kişiye/firmaya göre değişir , sadece yazılım stage1dir , dizelde dpf egr iptali düz boru gibi işlemlerin eklenmesi ile stage 2 olur , benzinlide buji değişimi wastegate ayarı ile stage 2 olur , turboya müdahale etmek ise stage 3 başlangıcıdır gibi gibi kişiye/kuruma göre değişirSen stage 1 ve stage 2 nedir biliyor musun ?
bak burada stage 2 yazıyor güzel kardeşim:Stage araca yaptığınız değişikliklere göre değişiyo sınıflandırılması kişiye/firmaya göre değişir , sadece yazılım stage1dir , dizelde dpf egr iptali düz boru gibi işlemlerin eklenmesi ile stage 2 olur , benzinlide buji değişimi wastegate ayarı ile stage 2 olur , turboya müdahale etmek ise stage 3 başlangıcıdır gibi gibi kişiye/kuruma göre değişir
Corsa'yı o değerlere çıkarmak saçma geliyor bana dersen saygı duyarım hatta sana katılırım bile. Mersinde bir çok firma var, neticede internetten 50-100 dolara yazılım alan herkes yazılımcıyım diyor. Neredeyse öz chiptuning diye firma çıkacak. Herkes nasibini yer.Yazılımcılara her zaman saygı duyarım daha deminde dediğim gibi DEĞERLER ÇOK YÜKSEK CORSA 1.7DTİ İÇİN saçma buluyorum kendi görüşümdür iş hayatınızdada başarılar dilerim mersinde bitek dr ecu var diye biliyorum dişli bi rakibiniz var Allah kolaylık versin
Bizde stage3 yok maalesef. Ancak kore gurubunda pek randıman alınamıyor diye biliyorum ben.Ustam,hayırlı işler.
Aracım 2005 tucson 2.0 crdi.stock olarak 112hp,yıllardır 135hp olarak sıkıntısız kullanıyoruz.Stock turbosu mitsubishi td025,ecu edc15.
2006 ve sonrasında ise edc16 ve garrett gtb1649v ile 150hp fabrika çıkışı.Ve malum olduğu üzere sadece yazılımla +180 alınıyor.Motor aksamı,enjektör vs tamamen aynı.(d4ea kodlu italyan vm motori üretimi ra420.Gm grubunda da cruze,captiva vs kullanıldı.)
Sorum şu;Turbo upgrade ile edc15 tarihi eseri ile +180ler mümkün müdür?
Ecu değişimi yapılabilir mi?
Hocam bilgi almak için sormuştum özellikle ecu konusunda.Detaylı parametre girilemeyen edc15 gibi beyinlerin güç alma konusunda verimsizliği doğru mudur?Bizde stage3 yok maalesef. Ancak kore gurubunda pek randıman alınamıyor diye biliyorum ben.
Hocam marka kötüleme işine pek girmek istemem ancak hani iphone 3 ile iphone 6 nasıl farklı ise bunlarda da durum aynı biraz. Özellikle kore araçlarında risk almanın ihalesi büyük olabiliyor. Optimum değerleri kaşımamak gerektiği düşüncesindeyim ben.Hocam bilgi almak için sormuştum özellikle ecu konusunda.Detaylı parametre girilemeyen edc15 gibi beyinlerin güç alma konusunda verimsizliği doğru mudur?
Tamam teşekkürlerHocam marka kötüleme işine pek girmek istemem ancak hani iphone 3 ile iphone 6 nasıl farklı ise bunlarda da durum aynı biraz. Özellikle kore araçlarında risk almanın ihalesi büyük olabiliyor. Optimum değerleri kaşımamak gerektiği düşüncesindeyim ben.