Renault ve Dacia markaları, sikayetvar.com müşteri memnuniyet endeksinde 2019 yılında lider oldu. Satış memnuniyetinin önde gelen iki markası, Türkiye’nin en büyük şikayet platformu sikayetvar.com’da kendi kategorilerinde birinci sırada yer aldı.
Yaklaşık 4 milyon üye ve aylık 7 milyon tekil ziyaretçiye sahip sikayetvar.com platformunda firmalar memnuniyet düzeyi, teşekkür oranı, churn (müşteri kaybını engelleme) ve şikayet oran endeksine göre değerlendiriliyor. Renault MAİS; Diyalog platformu ile sesli hizmetler, sosyal ve dijital kanallar olmak üzere özel, kolay ve benzersiz bir deneyim sunuyor. Diyalog İletişim Hattı, kaza ve arıza gibi durumlarda anlık müdahale hizmeti sunan Renault Yardım, tüm başvuru ve taleplerin...
Okumaya devam et...